Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva i alle dager. Nå skal Voldemort komme på besøk i VILLAEN til 47 MILLIONER som er 700 kvadrat og søsteren må ta med moren til sin leilighet så Qruella og Voldemort kan knulle i fred🤮

• Liker 2
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
rock&republic skrev (9 minutter siden):

Hva i alle dager. Nå skal Voldemort komme på besøk i VILLAEN til 47 MILLIONER som er 700 kvadrat og søsteren må ta med moren til sin leilighet så Qruella og Voldemort kan knulle i fred🤮

Det er standard det.

Så fort en gjøk kommer, blir familien kastet ut. Ferier blir kansellert. 

Hun er joooooo sååååå familie kjær🤮

• Nyttig 19
Skrevet

Hmmm, først og fremst:

Nå har jeg sikkert vært helt koko altså, men jeg begynte bare å lure litt… liksom… det er mye snakk om hvor «stor» hun er, hvor mange følgere og ifølge hun selv har hun et engasjement som er «fullstendig unheard of» (vet ikke om noen andre enn hun selv har sagt noe tilsvarende altså, og selvsagt må man ta alt hun sier med en klype salt også)… så jeg måtte bare sjekke litt. Her kommer en oversikt ingen ba om:

SNAPCHAT: 385.200 følgere

TIKTOK: 447.824 følgere

INSTAGRAM: 407.000 følgere

KG/denne tråden: 1808 sider med innlegg

FB «Raadsquad»: 36.800 medlemmer

FB «Raadsquad 2.0»: 4500 medlemmer 

Siste instagram-innlegg:

13.000 likes / 93 kommentarer

42.200 likes / 627 kommentarer

36.171 likes / 65 kommentarer

9899 likes / 137 kommentarer

10.000 likes / 61 kommentarer

3433 likes / 57 kommentarer

Nå har jeg jo ikke spesielt peiling eller innsikt i bransjen, men for meg høres engasjementet veldig lite ut i forhold til mengden følgere? Eller er det bare meg kanskje? 
Mtp. følgerantallet og mengden hun poster så jeg vel bare for meg at det skulle vært mye mer, men det er kanskje veldig høyt? Jeg vet ikke? 
Har andre noen tanker?

(Ja, vet det er spesielt og smalt, men ble bare nysgjerrig! Ikke ment som kritikk heller, bare undrer meg!) 

• Nyttig 12
Skrevet
Othelia08 skrev (1 time siden):

Ja, sliter med å se for meg at en lege/psykolog ville anbefalt å typ gå rundt i pysjen hele dagen for å «komme seg» 😂 Fint hun har en unnskyldning til å holde på sånn nå da.

Husker psykiateren min sa at hun skulle ønske man kunne skrive ut trening og turer i skogen på resept - for der har du gratis medisin for kropp og sjel🌻 Vi mennesker er ikke skapt for å sose hjemme på den måten hun gjør, med minimalt stimuli. Da får det motsatt effekt og man kan ende opp både mentalt og fysisk syk 

Du har helt rett ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Bente90 skrev (På 27.6.2026 den 10.50):

Det er også ganske spesielt når Isabel sier hun legger seg flat men man merker at hun egentlig ikke er så lei seg, mest skuespill fordi hun ble «tatt med buksene nede». Det var fælt og se shehed i den situasjonen der, syns skikkelig synd på henne. Og når Isabel skal forklare at hadde shehed sagt at det skulle  fjernes fra snap så hadde hun gjort det? Der la hun skylden på shehed istedenfor … hva med en oppriktig unnskyldning 

Ærlig talt. Ser ikke folk her inne at det ikke er Isabel sin ( hovedfeil her) mtp den story som ble lagt ut der hun,moren og Shedad diskuterte i sengen den natten?1:

1: Pimpen er deres MOR. Bare at hun klarer og prestere å si at Isabel er hennes yndlings barn viser en svært emmosjonell umoden dame. Ingen mødre som er oppegående sier slikt selv om de får spørsmål om dette. 

2: Pimpen spiller offer til den store gullmedaljen. Det er så fælt,buhu hvordan fedrene til barna var. Hun langer ut mot Shedad hvor fæl faren hennes var?! Slikt gjør man ikke til sitt barn🥺.  Hun legger sine egne følelser på barnet sitt, det er så emmosjonelt umoden som det kan bli. Som om det er barnets feil?

3. Hun forventer penger, gaver fordi hun er deres mor?! Eh..... Fordi hun er deres mor say what? Den dama forventer barna hennes ( isabel og shedad skal gi henne penger og fikse alt for henne.  Det burde vært motsatt. Hun er moren. Hun skal gi dem trygghet!

Den dama er kun med på festen og sel følgelig er Isabel  golden child som gir henne luksus gaver, ferier osv.

Dama som ikke klarte ta seg av barna sine og de ble sendt til fosterhjem hit og dit?! 

Er det noen som burde gitt barna alt av trygghet og oppmerksomhet så er det henne! Hun er moren!  Hun er rett og slett en goldigger uten selvinnsikt.

Shedad dro hjem. Av meget gode grunner.

Ja Isabel eier ikke filter,men mente ikke noe vondt med det, men moren??? Fytti, en dame som forlanger barna skal gjøre alt for henne, beklager pimpen men det er DU som er mammaen deres,det er din jobb. For ei dame🤮

• Liker 1
  • Nyttig 24
Skrevet
dårligbrukernavn skrev (1 time siden):

Hmmm, først og fremst:

Nå har jeg sikkert vært helt koko altså, men jeg begynte bare å lure litt… liksom… det er mye snakk om hvor «stor» hun er, hvor mange følgere og ifølge hun selv har hun et engasjement som er «fullstendig unheard of» (vet ikke om noen andre enn hun selv har sagt noe tilsvarende altså, og selvsagt må man ta alt hun sier med en klype salt også)… så jeg måtte bare sjekke litt. Her kommer en oversikt ingen ba om:

SNAPCHAT: 385.200 følgere

TIKTOK: 447.824 følgere

INSTAGRAM: 407.000 følgere

KG/denne tråden: 1808 sider med innlegg

FB «Raadsquad»: 36.800 medlemmer

FB «Raadsquad 2.0»: 4500 medlemmer 

Siste instagram-innlegg:

13.000 likes / 93 kommentarer

42.200 likes / 627 kommentarer

36.171 likes / 65 kommentarer

9899 likes / 137 kommentarer

10.000 likes / 61 kommentarer

3433 likes / 57 kommentarer

Nå har jeg jo ikke spesielt peiling eller innsikt i bransjen, men for meg høres engasjementet veldig lite ut i forhold til mengden følgere? Eller er det bare meg kanskje? 
Mtp. følgerantallet og mengden hun poster så jeg vel bare for meg at det skulle vært mye mer, men det er kanskje veldig høyt? Jeg vet ikke? 
Har andre noen tanker?

(Ja, vet det er spesielt og smalt, men ble bare nysgjerrig! Ikke ment som kritikk heller, bare undrer meg!) 

Jeg tror kanskje at det hadde mer å si før, før algoritmene ble som de er nå. Men jeg er absolutt ingen ekspert altså! Jeg bare legger selv merke til at selv om jeg følger kjempemange så er det bare de samme 3-4 jeg ser mest på som kommer opp i feeden min 😅

• Liker 3
Skrevet

Nå kommer Isabel med stikk til Shehed da. I vet ikke lenger hva som er innafor å dele og må spørre om lov om det ene og det andre sårbare tema som blir publisert.

De er to gode luringer - mor og datter.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
suprise skrev (44 minutter siden):

Ærlig talt. Ser ikke folk her inne at det ikke er Isabel sin ( hovedfeil her) mtp den story som ble lagt ut der hun,moren og Shedad diskuterte i sengen den natten?1:

1: Pimpen er deres MOR. Bare at hun klarer og prestere å si at Isabel er hennes yndlings barn viser en svært emmosjonell umoden dame. Ingen mødre som er oppegående sier slikt selv om de får spørsmål om dette. 

2: Pimpen spiller offer til den store gullmedaljen. Det er så fælt,buhu hvordan fedrene til barna var. Hun langer ut mot Shedad hvor fæl faren hennes var?! Slikt gjør man ikke til sitt barn🥺.  Hun legger sine egne følelser på barnet sitt, det er så emmosjonelt umoden som det kan bli. Som om det er barnets feil?

3. Hun forventer penger, gaver fordi hun er deres mor?! Eh..... Fordi hun er deres mor say what? Den dama forventer barna hennes ( isabel og shedad skal gi henne penger og fikse alt for henne.  Det burde vært motsatt. Hun er moren. Hun skal gi dem trygghet!

Den dama er kun med på festen og sel følgelig er Isabel  golden child som gir henne luksus gaver, ferier osv.

Dama som ikke klarte ta seg av barna sine og de ble sendt til fosterhjem hit og dit?! 

Er det noen som burde gitt barna alt av trygghet og oppmerksomhet så er det henne! Hun er moren!  Hun er rett og slett en goldigger uten selvinnsikt.

Ja Isabel eier ikke filter,men mente ikke noe vondt med det, men moren??? Fytti, en dame som forlanger barna skal gjøre alt for henne, beklager pimpen men det er DU som er mammaen deres,det er din jobb. For ei dame🤮

Uenig med deg, jeg synes det var ondskapsfullt av IR å filme og legge det ut.

Hun eier ikke empati for andre så lenge hun får click og er mammas lille jente.

Hun evner ikke å tenke på andre , det er meg meg meg.

Det var hun som startet det og det burde vært hun som avsluttet det.

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet
tante_grusom skrev (1 minutt siden):

Nå kommer Isabel med stikk til Shehed da. I vet ikke lenger hva som er innafor å dele og må spørre om lov om det ene og det andre sårbare tema som blir publisert.

Hun er en mobber.

• Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet
suprise skrev (1 time siden):

Isabel er 32 år, da er du voksen og bør kunne oppføre deg deretter. Dette var ekstremt dårlig oppførsel av både Isabel og mor!

• Liker 5
  • Nyttig 15
Skrevet
suprise skrev (1 time siden):

Delvis enig.

MEN Isabel la det ut kun for egen vinning. Det er bare penger penger og mer penger 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
tante_grusom skrev (1 time siden):

Ser Shehed på sin side kommer med stikk til moren - som nå er fjernet midt i setningen. 

Printscreen fra Raadsquad 2.0 gruppen på facebook. 

Screenshot_20260701_222347_Facebook.jpg

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Uenig med deg, jeg synes det var ondskapsfullt av IR å filme og legge det ut.

Hun eier ikke empati for andre så lenge hun får click og er mammas lille jente.

Hun evner ikke å tenke på andre , det er meg meg meg.

Det var hun som startet det og det burde vært hun som avsluttet det.

Ufint legge det ut, men la oss si hun ikke gjorde det?! Pimpen hadde jo fremdeles  liret ut av seg den dritten... En mamma har mer ansvar her vise trygghet og empati enn 2 søstre. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
suprise skrev (2 timer siden):

De er akkurat like fæle begge to. 

Tenk å sitte å ha en så fæl samtale og i tillegg passe på at alt blir filmet riktig. 
Deretter gå gjennom hele greia for redigering og gjennomgang før hun faktisk velger å publisere det. 
Det er bare sykt og ekkelt. 
Selge familien og sjelen for penger 💸

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
suprise skrev (19 minutter siden):

Ufint legge det ut, men la oss si hun ikke gjorde det?! Pimpen hadde jo fremdeles  liret ut av seg den dritten... En mamma har mer ansvar her vise trygghet og empati enn 2 søstre. 

IR som startet det, det har vi sett og hørt.

Hun filmet den familie konflikten for hun trodde sikkert hun kom godt ut av det. Andres følelser evner hun ikke å tenke på.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

IR som startet det, det har vi sett og hørt.

Hun filmet den familie konflikten for hun trodde sikkert hun kom godt ut av det. Andres følelser evner hun ikke å tenke på.

Som sagt ufint og null filter, men haddr kameraet vært av hadde pimpen fremdeles vært like slem. En mor skal gi trygghet! Hun drar sin datter ned. Stakkars S🥺

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke denne moren som forventer å få betalt fra alle barna. Hva har hun gjort for å fortjene det? Hun har alltid virket veldig enkel. De to første ble tatt hånd om av barnevernet. Hun fikk likevel to barn til og flyttet til hjemkandet med mannen for å unngå barnevernet. Faren er fortsatt i bildet. 
Klart, moren har fått et mye bedre liv materielt pga Isabel. Det har vel alle i familien fått. Ingen av de har vist seg spesielt arbeidsomme. En dysfunksjonell familie, helt klart. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner ikke denne moren som forventer å få betalt fra alle barna. Hva har hun gjort for å fortjene det? Hun har alltid virket veldig enkel. De to første ble tatt hånd om av barnevernet. Hun fikk likevel to barn til og flyttet til hjemkandet med mannen for å unngå barnevernet. Faren er fortsatt i bildet. 
Klart, moren har fått et mye bedre liv materielt pga Isabel. Det har vel alle i familien fått. Ingen av de har vist seg spesielt arbeidsomme. En dysfunksjonell familie, helt klart. 

La oss ikke glemme:

krigsrammede hjemlandet*

For å ytterligere understreke…

Enig med deg!

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 4
Skrevet
Justlooking skrev (11 minutter siden):

Og ikke minst pålegge sine egne bitre følelser på din datter. Sitte å prate om hvor slem Shedad sin far var mot henne, stakkars meg rett i offerollen. Det er så stygt gjort mot sitt eget barn. Et av mine barn har en om jeg skal si det pent narsistisk jævel..... Sier ikke det til mitt barn. Barn føler skyld....selv om de er voksne.

Pimpen tenker KUN penger og hvem kan gi henne noe... jo? Isabel kan. 😦

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
suprise skrev (3 minutter siden):

Og ikke minst pålegge sine egne bitre følelser på din datter. Sitte å prate om hvor slem Shedad sin far var mot henne, stakkars meg rett i offerollen. Det er så stygt gjort mot sitt eget barn. Et av mine barn har en om jeg skal si det pent narsistisk jævel..... Sier ikke det til mitt barn. Barn føler skyld....selv om de er voksne.

Pimpen tenker KUN penger og hvem kan gi henne noe... jo? Isabel kan. 😦

Ja enn så lenge. Hun lurer jo på når de andre barna skal begynne å gi henne månedslønn. 

Frekke utidige kjerringa 

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...