Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Carrot skrev (2 timer siden):

festlig argument, jeg har aldri handlet ett eneste produkt eller sett ett eneste some innlegg 🤦‍♀️ dette kalles "stråmenn" og brukes oftest når man ikke har reel argumentasjon forøvrig og føler man må angripe heller enn å diskutere.
poenget jeg prøvde få frem er at alle som sier de eiere egen bolig i dag har en eller annen grad av boliglån på den i den alderen IR er og svært få av dem som er førstegangskjøpere har finanisert bortimot 50% av boligen selv..
Hvis du har argumenter på det motsatte som er relevante lytter jeg mer enn gjerne til dem.

Ja akkurat det boliggreiene blir for dumt. Det er vel forsvinnende få under 60 år som har nedbetalt bolig. Jeg har ikke det, men når noen spør om jeg eier eller leier, så trooor jeg det er meningen at jeg skal svare "eier" 🫠 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solstråle1 skrev (8 timer siden):

Er du overrasket over det? Om noen hadde sendt melding til meg om at jeg var fæl hadde jeg jammen blokka jeg også. Hvorfor skal man godta å bli snakket til slik?

Hvorfor skal man IKKE godta å bli snakket slik til når man har utvist så grenseløs motbydelig oppførsel? 

På tide at noen setter henne på plass !

Hvorfor blokkerer hun istedenfor å forklare/ unnskylde seg ?

Viser bare at hun ikke tåler å få kritikk og blokkerer følgere, så det ikke kommer mer kritikk fra den kanten.

Hun selv kan spy ut dritt til andre (følgere også) men gud forby den som kritiserer henne selv. Da bare kvitter hun seg med det "problemet" .

Der viser igjen hvor barnslig/lite moden hun er 

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet
10 hours ago, Solstråle1 said:

Er du overrasket over det? Om noen hadde sendt melding til meg om at jeg var fæl hadde jeg jammen blokka jeg også. Hvorfor skal man godta å bli snakket til slik?

kødder du? hun var fæl mot shehed literally hele forumet her er om det. om hun som offentlig person ikke tåler å høre det og heller driver å blokke alle som ikke liker noe hun selv gjorde med free will….så høres det ut som konsekvenser av en sine egne handlinger. jeg er forsatt forvirra hvorfor du svarte meg med noe så obvious og  dobbelt moralsk som det der når hun er en OFFENTLIG person. hun er ikke en randomt person som deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
4 hours ago, Guest Heike m72 said:

Ja, hun blokker de fleste som kommer med kritikk. Jeg ble blokket for et år siden fordi jeg sa at hun hadde blitt kjedeligere å følge pga alt går på repeat. 

trodde egentlig ikke at hun blokka folk, virker som hun har nyte av dem for sympati innimellom så trodde hun bare ignorerte det for det meste. men iguessss not. 

• Liker 2
Skrevet
irisverna skrev (2 minutter siden):

kødder du? hun var fæl mot shehed literally hele forumet her er om det. om hun som offentlig person ikke tåler å høre det og heller driver å blokke alle som ikke liker noe hun selv gjorde med free will….så høres det ut som konsekvenser av en sine egne handlinger. jeg er forsatt forvirra hvorfor du svarte meg med noe så obvious og  dobbelt moralsk som det der når hun er en OFFENTLIG person. hun er ikke en randomt person som deg. 

Hva er det med de engelske ordene? Kan du ikke ordlegge deg ordentlig?

Jeg syns at det er helt innafor å blokkere folk som kaller deg for fæl, hvorfor skal man godta å bli snakket slik til?

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Just now, Solstråle1 said:

Hva er det med de engelske ordene? Kan du ikke ordlegge deg ordentlig?

Jeg syns at det er helt innafor å blokkere folk som kaller deg for fæl, hvorfor skal man godta å bli snakket slik til?

hvorfor ikke engelsk? om du ikke kan engelsk er ikke det mitt problem. ang spørsmålet ditt som du tror at ved å gjenta det, det gjør det mer korrekt.

uh nei, jeg sendte ikke henne dødstrusler. verken body shamet jeg henne eller sa noe faktisk dårlig. en kan blokke noen for hva som helst grunn. jeg bryr meg ikke men å være offentlig person og drive å blokke en hver person som sier ting du ikke liker. (spesielt når det er sant) gir null mening…gjør lite for å motbevise personen at de tar feil eller at du kan bli bedre. hun er en offentlig person. det er keyword her som du ignorer. 

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)

Står dårlig til med content for IR,  når Pimpens underliv er det nye.

Finnes det ingen grenser for den familien?:filer:

Screenshot_20260629_172212_Snapchat.jpg

Endret av agent
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
agent skrev (14 minutter siden):

Står dårlig til med content for IR,  når Pimpens underliv er det nye.

Finnes det ingen grenser for den familien?:filer:

Screenshot_20260629_172212_Snapchat.jpg

Nå må disse patetiske mor/datter greiene snart ta slutt. 

Hvem i alle dager har interesse av å vite noe om underlivet deres?

Vulgært og direkte usmakelig, men de forstå visst ikke det. 

De holder seg på lavplanet sitt. Er visst det eneste de kan 

• Liker 8
  • Nyttig 21
Skrevet
loveanimals skrev (42 minutter siden):

Nå må disse patetiske mor/datter greiene snart ta slutt. 

Hvem i alle dager har interesse av å vite noe om underlivet deres?

Vulgært og direkte usmakelig, men de forstå visst ikke det. 

De holder seg på lavplanet sitt. Er visst det eneste de kan 

Det er jo kjempeviktig å sette søkelys på kvinnehelse, og jeg tror dessverre at minioritetskvinner er svært underrepresentert når det gjelder å gå til viktige (gynekologiske) undersøkelser. Så selv om jeg ofte syns de har pinlig dårlig innhold så syns jeg at denne posten var viktig. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Solstråle1 skrev (16 minutter siden):

Det er jo kjempeviktig å sette søkelys på kvinnehelse, og jeg tror dessverre at minioritetskvinner er svært underrepresentert når det gjelder å gå til viktige (gynekologiske) undersøkelser. Så selv om jeg ofte syns de har pinlig dårlig innhold så syns jeg at denne posten var viktig. 

Det er vel mulig å gjøre det uten det vulgære språket. 

• Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet
Solstråle1 skrev (15 minutter siden):

Normalt oppegående folk er meget opplyst idag.

Trenger absolutt ikke IR og co sine utleveringer 

• Liker 4
  • Nyttig 18
Skrevet
refill skrev (8 timer siden):

Ja akkurat det boliggreiene blir for dumt. Det er vel forsvinnende få under 60 år som har nedbetalt bolig. Jeg har ikke det, men når noen spør om jeg eier eller leier, så trooor jeg det er meningen at jeg skal svare "eier" 🫠 

Du el ingen eier boligen sin før den er fullt ut nedbetalt. D kan være noe verdistigning underveis og d eier du selv. Men banken eier og legger høye renter på sitt gjenstående lån.

• Liker 1
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Det er vel mulig å gjøre det uten det vulgære språket. 

«Hun har vært hos gynekolog en gang, men for mange år siden» (fritt fra eget hode) er ikke særlig vulgært?

loveanimals skrev (1 time siden):

Normalt oppegående folk er meget opplyst idag.

Trenger absolutt ikke IR og co sine utleveringer 

Som sagt så gjelder det i stor del minoritetskvinner, det har ingenting med å være oppegående eller ikke å gjøre. Det er kultur og dessverre skam. Så jo, jeg heier på alle som setter fokus på kvinnehelse! Til og med influensere. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Hjerte 1
Skrevet

Er det magen hennes som romler (skriker) i bakgrunnen?😳🤯🙈 det er jo helt sjukehus 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (3 timer siden):

«Hun har vært hos gynekolog en gang, men for mange år siden» (fritt fra eget hode) er ikke særlig vulgært?

Som sagt så gjelder det i stor del minoritetskvinner, det har ingenting med å være oppegående eller ikke å gjøre. Det er kultur og dessverre skam. Så jo, jeg heier på alle som setter fokus på kvinnehelse! Til og med influensere. 

Å gå til gynekolog er forbundet med skam, men å bable om underlivet og alt det kan brukes til, samt å omtale både kvinnelige og mannlige deler med alt hun kan av vulgære navn, er ikke skambelagt ?

Det står i allefall ikke på norskkunnskaper når sånt skal beskrives .

Merkelig og vulgært 

P.S. Isabel : Gå og sjekk fi... di

Endret av loveanimals
  • Liker 1
  • Nyttig 19
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Du trodde det var det som var vulgært🙈😅 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (På 28.6.2026 den 14.42):

Men kjære vene da, tråden går jo i dybden her over flere sider! Ta deg tiden til å lese det.

Forsøkte å finne det i all diskusjonen, men ga opp. 

Skrevet
Isild skrev (24 minutter siden):

Forsøkte å finne det i all diskusjonen, men ga opp. 

Se fra side 1787 sånn ca 

Skrevet
refill skrev (5 minutter siden):

Se fra side 1787 sånn ca 

Takk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...