Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
vilas skrev (8 timer siden):

Håper alle snart slutter å følge I jevnlig  for da blir hun opprådd, om hun ser folk forsvinner. Alle kan komme inn her og følge d I presterer på godt og vondt 

Jeg mener folk skal få følge hvem de vil, og mene hva de vil om innholdet og så skrive akkurat hva de mener om innholdet på denne tråden, uten å bli angrepet med giftige kommentarer fra andre brukere. 

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nellyy skrev (7 timer siden):

Hva er dette dramaet på I sin snap? Har ikke fått med meg

Gå tilbake noen sider på tråden. I starten stemmer det meste med innholdet fram snappen til Isabel 

Skrevet
Glitter_eyes skrev (7 timer siden):

Lære penge? Det er typisk Isabel. Hun har fått kommentarer i de sist ukene at hun er så kjedelig. Her fant hun muligheten til å tjene penger. Vanligvis har hun ikke lagt ut familie krangler. Rami har gjort det engang, så tror jeg han fikk beskjed om å slette de snappene. Hadde hun fått en lære penge hadde hun lagt den saken dau for lenge siden. Nei nei nei, her måtte hun vise noen tårer før hun "logget av". Igjen  " jeg har det vondest". " vi snakkes igjen i morgen elsklinger, elsker dere "

Familie er viktigere enn følgerne/penger! For Isabel er det omvendt

Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. 

  • Liker 1
Skrevet
tante_grusom skrev (7 timer siden):

Nå må det snart komme en blomsterbukett fra rosegjøken. 
 

 

Merkelig at ikke han sendte en til svigermor på bursdagen også, synes jeg. 

  • Nyttig 3
Skrevet
Kønn skrev (6 timer siden):

Shehed fikk en flott blomsterbukett av samboeren sin. I får vulgære blomsterbuketter. Muligens betalt selv. Det sier alt om disse søstrene. Shehed har trukket det lengste strået. 

Hvordan vet man hvem som har betalt for bukettene? 

  • Liker 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (7 timer siden):

Dønn seriøst, du kødder nå, LorettaLynn?

:hæ:

Det var ironi ☺️

Jeg skrev bare det hun sa selv. Alltid en unnskyldning. Og med 400000 følgere bør du ha fått med deg at hvis man først legger noe ut på nett er det der for ALLTID. Hun kan ikke bestemme når noe som er lagt ut skal være over uansett hvor mye hun skulle ønske det. 

  • Liker 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (32 minutter siden):

Hvordan vet man hvem som har betalt for bukettene? 

Hvorfor har du alltid spørsmål? 

Skrevet
Tapaz skrev (59 minutter siden):

Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. 

Hva hadde hun vært uten de? Det er pga familien hun begynte å tjene penger. 

Skrevet
Tapaz skrev (59 minutter siden):

Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. 

Hva de hadde vært?

De hadde vel levd normale liv som de gjorde før pengene og snap kom og tok dem. 

Skrevet

jeg er sein til ‘dramaet’  og mangler selve postene som hun la ut som shehed tok veldig til seg(samtalen mellom de tre.) noe jeg er veldig enig i av det jeg har hørt. bare lurer på om noen har lagra det så jeg kan se/høre? så mangen ulike tolkninger av saken hadde vært nice å se det. om du har det lagra på et vis please let me know❣️

 

(i mellomtiden skal lese innpå her å prøve få et bilde)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...