Princess_81 Skrevet 27. juni #35941 Skrevet 27. juni (endret) La ikke Isabel ut hva pimpen fikk i bursdagsgave tro? Jeg fikk ikke det med meg isåfall. Var vel penger? Endret 27. juni av Princess_81
Gjest Bente90 Skrevet 27. juni #35942 Skrevet 27. juni (endret) Jeg Syns det var veldig spesielt når pimpen spør shehed når de andre barna skal betale henne månedslønn? Jeg har skjønt at Isabel gjør det men pimpen har jo trygd fra Norge, og de andre barna trenger vel foreløpig sine egne penger ? Pimpen er meste parten av året i Dubai og Irak og har en kommunal bolig som står tom minst halve året. Når hun er i Irak så koster det vel ikke så mye og leve, Isabel har jo leid en leilighet til moren der. Så merkelig og spørre sine barn om når de skal gi henne mere penger Endret 27. juni av Bente90
NiceOrNothing Skrevet 27. juni #35943 Skrevet 27. juni Tapaz skrev (44 minutter siden): Ok. Jeg følge med på henne etter at hun flyttet til Dubai. Syns hun var litt morsom da. Det har stagnert kan man si. Tror pimpen bærer med mye traumer og forventninger fra en kultur hun vokste opp med. I hennes kultur er mor som en dronning i familien å regne, det er en selvfølge med gaver og respekt. Litt rart for oss, og vi kan fort bli fordømmende. Tror det også er en del forventninger til eldstre datter. Enig i det med kultur . At en mor skal være dronning og bli dullet med av sine barn . Men fortjener hun den tittelen /treatment er noe annet . Hvilket grunnlag la hun for sine barn til å bli trygge voksne ? Hun ga de jo flust av traumer , og fortsetter med det . Med tanke på validering utifra hva hun får av de. Disfunksjonelt de luxe . 1 12
NiceOrNothing Skrevet 27. juni #35944 Skrevet 27. juni Bente90 skrev (8 minutter siden): Jeg Syns det var veldig spesielt når pimpen spør shehed når de andre barna skal betale henne månedslønn? Jeg har skjønt at Isabel gjør det men pimpen har jo trygd fra Norge, og de andre barna trenger vel foreløpig sine egne penger ? Pimpen er meste parten av året i Dubai og Irak og har en kommunal bolig som står tom minst halve året. Når hun er i Irak så koster det vel ikke så mye og leve, Isabel har jo leid en leilighet til moren der. Så merkelig og spørre sine barn om når de skal gi henne mere penger Entitled e rette ordet på henne. Lever av andre . Å gjort det hele sitt liv . 3 7
Tapaz Skrevet 27. juni #35945 Skrevet 27. juni NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Enig i det med kultur . At en mor skal være dronning og bli dullet med av sine barn . Men fortjener hun den tittelen /treatment er noe annet . Hvilket grunnlag la hun for sine barn til å bli trygge voksne ? Hun ga de jo flust av traumer , og fortsetter med det . Med tanke på validering utifra hva hun får av de. Disfunksjonelt de luxe . Nei, i våre øyne fortjener hun ikke det. Men igjen, hun er et produkt av sin kutur og oppvekst. Har Pimpen vokst opp i det som for oss er en kjærlig og funksjonell familie. Jeg vet ikke. Hvis vi har fått juling og blitt herjet med mesteparten av livet stenger man da av følelseslivet? En overlevelsesmekanisme? 1 2
Korpsnerden Skrevet 27. juni #35946 Skrevet 27. juni (endret) "Jeg deler jo hele livet mitt, alltid, men skjønner nå, etter denne seansen med Shehed, at jeg må bli flinkere til å ikke dele det private og personlige.... snufs.. snufs" Nei, IR, du deler nesten ingenting privat og personlig, men når du først gjør det så er det for å tjene penger (gjerne på andres bekostning). Hallo, du har praktisk talt samboer, men vi vet ingenting om han (som du har fortalt i alle fall) eller hvem han er. Du sliter helt åpenlyst med spiseforstyrrelser og kunne benyttet anledningen til å vise de vanskelige sidene ved dette slik at andre kan lære av det, likevel fronter du kun "perfekt" kropp med små bikinier, implantater og overskudd til å drive business på høyt nivå. Vi som vet skjønner grunnen til at du må ligge flatt, enten i seng, sofa eller solseng, mange av døgnets timer, hvorfor du ikke orker noe utenfor huset, hvorfor du ikke tør å drikke alkohol osv. Du er alvorlig syk, både psykisk og fysisk. Og du - moren din er ikke noe godt forbilde for noen. Før du skjønner det bør du ikke bli mor selv. Endret 27. juni av Korpsnerden 4 4 30
agent Skrevet 27. juni #35947 Skrevet 27. juni Tapaz skrev (2 minutter siden): Nei, i våre øyne fortjener hun ikke det. Men igjen, hun er et produkt av sin kutur og oppvekst. Har Pimpen vokst opp i det som for oss er en kjærlig og funksjonell familie. Jeg vet ikke. Hvis vi har fått juling og blitt herjet med mesteparten av livet stenger man da av følelseslivet? En overlevelsesmekanisme? Jeg synes det er ondskapsfullt når IR legger ut content av moren. Når man ser hvor dysfunksjonell hun er, men hva gjør man ikke for penger. At IR nå også legger ut mobbing og trakassering også er helt uforståelig for meg. 2 6
Gjest Bente90 Skrevet 27. juni #35948 Skrevet 27. juni Det er også ganske spesielt når Isabel sier hun legger seg flat men man merker at hun egentlig ikke er så lei seg, mest skuespill fordi hun ble «tatt med buksene nede». Det var fælt og se shehed i den situasjonen der, syns skikkelig synd på henne. Og når Isabel skal forklare at hadde shehed sagt at det skulle fjernes fra snap så hadde hun gjort det? Der la hun skylden på shehed istedenfor … hva med en oppriktig unnskyldning
Solstråle1 Skrevet 27. juni #35949 Skrevet 27. juni Bente90 skrev (Akkurat nå): Det er også ganske spesielt når Isabel sier hun legger seg flat men man merker at hun egentlig ikke er så lei seg, mest skuespill fordi hun ble «tatt med buksene nede». Det var fælt og se shehed i den situasjonen der, syns skikkelig synd på henne. Og når Isabel skal forklare at hadde shehed sagt at det skulle fjernes fra snap så hadde hun gjort det? Der la hun skylden på shehed istedenfor … hva med en oppriktig unnskyldning Jeg syns det virker som hun er ganske så knust. Hun trakk vel en sjanse til å få content altfor langt og endte opp med både å såre søsteren og fremstille seg selv som ganske dum og tankeløs. 2 2
Gjest Bente90 Skrevet 27. juni #35950 Skrevet 27. juni Når du presterer og si ta en venninne av shehed ikke syns det var så ille, så forsvarer du deg selv. Dette var ekstremt stygt mot shehed. Og forsvare seg mot dette blir bare for dumt, her er det bare Isabel (og mor, men Isabel som legger ut) som virkelig bør gå i seg selv. Jeg skjønner dette ble slitsomt for I, mange som har reagert og såpass kraftig at hun må gå ut og si at nå gidder hun ikke snakke mere om det men går videre med livet sitt. Jeg skulle ønske at ungdom valgte følge sunnere forbilder en denne drama familien.
Sveits35 Skrevet 27. juni #35951 Skrevet 27. juni (endret) Tapaz skrev (3 timer siden): Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. Det var vel det pimpen prøvde å formulere på et svært uheldig vis for noen døgn siden. Hva hadde de vært uten Isabel i dag? Endret 27. juni av Sveits35 3 1
Sola19 Skrevet 27. juni #35952 Skrevet 27. juni Jeg har alltid synes det har vært gøy med pimpen, men nå har jeg fått henne litt opp i halsen, man utnytter da ikke sine barn 6 5
Tapaz Skrevet 27. juni #35953 Skrevet 27. juni Sveits35 skrev (4 minutter siden): Det var vel det pimpen prøvde å formulere må et svært uheldig vis for noen døgn siden. Hva hadde de vært uten Isabel i dag? Nettopp. Tror ikke pimpen klarer å få frem budskapet sitt riktig Eller er det vi som vil mistolke det. Jeg tror hun mente at barna har hver sine kvaliteter, men hun er like glad i alle sammen. Skjønner det har vært mer på kammerset utover natten, men vi vet ikke hva som ble sagt der. 2
Gjest Bente90 Skrevet 27. juni #35954 Skrevet 27. juni Shehed sa det ble værre etterpå utover natta så kan umulig være pimpen som har formulert seg feil. De snakker da arabisk sammen moren og shehed.
Teflonhjernen Skrevet 27. juni #35955 Skrevet 27. juni LorettaLynn skrev (2 timer siden): Det var ironi ☺️ Jeg skrev bare det hun sa selv. Alltid en unnskyldning. Og med 400000 følgere bør du ha fått med deg at hvis man først legger noe ut på nett er det der for ALLTID. Hun kan ikke bestemme når noe som er lagt ut skal være over uansett hvor mye hun skulle ønske det. Puh….betryggende 1 1
Sveits35 Skrevet 27. juni #35956 Skrevet 27. juni Bente90 skrev (3 minutter siden): Shehed sa det ble værre etterpå utover natta så kan umulig være pimpen som har formulert seg feil. De snakker da arabisk sammen moren og shehed. Klart det ble verre. Shehed blir ikke kalt for Karen av hele familien for ingenting 4
Zena33 Skrevet 27. juni #35957 Skrevet 27. juni Sveits35 skrev (4 minutter siden): Klart det ble verre. Shehed blir ikke kalt for Karen av hele familien for ingenting Denne situasjonen har ingenting med begrepet «Karen» å gjøre. At du i det hele tatt drar den parallellen viser jo bare hvor lite du greier å sette deg inn i hvordan det føles å ikke være bra nok for din egen mor, regissert av din egen søster. 6 2 19
Sveits35 Skrevet 27. juni #35958 Skrevet 27. juni Zena33 skrev (9 minutter siden): Denne situasjonen har ingenting med begrepet «Karen» å gjøre. At du i det hele tatt drar den parallellen viser jo bare hvor lite du greier å sette deg inn i hvordan det føles å ikke være bra nok for din egen mor, regissert av din egen søster. Paralellen er at hun er grenseløst talentfull i å krangle og kverulere. Så tenker uansett hva som blir forklart i etterkant, så liker Karen å ha noe på de to andre. Men jeg synes seansen den natta var helt hinsides absurd og jeg ville nok også reist hjem og fått litt space en periode. 1 6
Snuppa82 Skrevet 27. juni #35959 Skrevet 27. juni 56 minutter siden, Bente90 said: Jeg skulle ønske at ungdom valgte følge sunnere forbilder en denne drama familien. Er nok ikke så mange ungdom som følger hun. I følge statistikken I har lagt ut er majoriteten 40+ Noen under. Men veldig få under 30. Mine ungdom vet ikke hvem hun er engang. 4
agent Skrevet 27. juni #35960 Skrevet 27. juni Natu skrev (3 minutter siden): Jeg tror du vet svaret på dette veldig godt. Etter det ble slutt med Isabel og Jack hadde hun jo lange ranter om alt hun måtte betale for ham, hvor mye penger hun brukte på ham og at hun til og med hadde kjøpt blomster til seg selv som tilsynelatende var fra ham. Når hun nå; tilsynelatende- er sammen med ham igjen og mottar gigantiske blomsterbuketter så lurer man på hvem som har betalt dem. Men nå Solstråla regner jeg med du kommer til å spørre hvordan man vet det er Jack hun er sammen med? Litt rart at Rosenkålen ikke sendte bursdagsblomster til Pimpen . Hvor er alle rosene mr Rosenkål? 3 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå