Sveits35 Skrevet 1 time siden #35941 Skrevet 1 time siden vilas skrev (8 timer siden): Håper alle snart slutter å følge I jevnlig for da blir hun opprådd, om hun ser folk forsvinner. Alle kan komme inn her og følge d I presterer på godt og vondt Jeg mener folk skal få følge hvem de vil, og mene hva de vil om innholdet og så skrive akkurat hva de mener om innholdet på denne tråden, uten å bli angrepet med giftige kommentarer fra andre brukere. 2
Sveits35 Skrevet 1 time siden #35942 Skrevet 1 time siden Nellyy skrev (7 timer siden): Hva er dette dramaet på I sin snap? Har ikke fått med meg Gå tilbake noen sider på tråden. I starten stemmer det meste med innholdet fram snappen til Isabel
Tapaz Skrevet 1 time siden #35943 Skrevet 1 time siden Glitter_eyes skrev (7 timer siden): Lære penge? Det er typisk Isabel. Hun har fått kommentarer i de sist ukene at hun er så kjedelig. Her fant hun muligheten til å tjene penger. Vanligvis har hun ikke lagt ut familie krangler. Rami har gjort det engang, så tror jeg han fikk beskjed om å slette de snappene. Hadde hun fått en lære penge hadde hun lagt den saken dau for lenge siden. Nei nei nei, her måtte hun vise noen tårer før hun "logget av". Igjen " jeg har det vondest". " vi snakkes igjen i morgen elsklinger, elsker dere " Familie er viktigere enn følgerne/penger! For Isabel er det omvendt Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. 1
Pusemusen Skrevet 1 time siden #35944 Skrevet 1 time siden tante_grusom skrev (7 timer siden): Nå må det snart komme en blomsterbukett fra rosegjøken. Merkelig at ikke han sendte en til svigermor på bursdagen også, synes jeg. 3
Solstråle1 Skrevet 42 minutter siden #35945 Skrevet 42 minutter siden Kønn skrev (6 timer siden): Shehed fikk en flott blomsterbukett av samboeren sin. I får vulgære blomsterbuketter. Muligens betalt selv. Det sier alt om disse søstrene. Shehed har trukket det lengste strået. Hvordan vet man hvem som har betalt for bukettene? 1
LorettaLynn Skrevet 9 minutter siden #35946 Skrevet 9 minutter siden Teflonhjernen skrev (7 timer siden): Dønn seriøst, du kødder nå, LorettaLynn? Det var ironi ☺️ Jeg skrev bare det hun sa selv. Alltid en unnskyldning. Og med 400000 følgere bør du ha fått med deg at hvis man først legger noe ut på nett er det der for ALLTID. Hun kan ikke bestemme når noe som er lagt ut skal være over uansett hvor mye hun skulle ønske det. 1
Glitter_eyes Skrevet 8 minutter siden #35947 Skrevet 8 minutter siden Solstråle1 skrev (32 minutter siden): Hvordan vet man hvem som har betalt for bukettene? Hvorfor har du alltid spørsmål?
Glitter_eyes Skrevet 7 minutter siden #35948 Skrevet 7 minutter siden Tapaz skrev (59 minutter siden): Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. Hva hadde hun vært uten de? Det er pga familien hun begynte å tjene penger.
LorettaLynn Skrevet 6 minutter siden #35949 Skrevet 6 minutter siden Tapaz skrev (59 minutter siden): Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. Hva de hadde vært? De hadde vel levd normale liv som de gjorde før pengene og snap kom og tok dem.
irisverna Skrevet 1 minutt siden #35950 Skrevet 1 minutt siden jeg er sein til ‘dramaet’ og mangler selve postene som hun la ut som shehed tok veldig til seg(samtalen mellom de tre.) noe jeg er veldig enig i av det jeg har hørt. bare lurer på om noen har lagra det så jeg kan se/høre? så mangen ulike tolkninger av saken hadde vært nice å se det. om du har det lagra på et vis please let me know❣️ (i mellomtiden skal lese innpå her å prøve få et bilde)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå