missprincess Skrevet torsdag kl. 22:22 #35761 Skrevet torsdag kl. 22:22 Jenzen skrev (21 minutter siden): Tanken har slått meg om hele krangelen er “set up“,for dette er vilt. Merkelig at hun ikke slettet det dagen etter… 💰 Tror ikke det var noe " set up" da hadde ikke Shehed reagert som hun gjorde, og heller ikke reist hjem dagen etter. Man kunne se på Shehed før de dro på den middagen at hun var såret , og stemningen rundt bordet var anspent. Dette var nok ikke planlagt. Hele greien med Isabel som må ha bekreftelse på at hun er favoritt er kun kvalmt, og at moren sier rett ut at det er hun er helt hinsides all fornuft. Når man har barn skal man ikke ha favoritter, og de skal heller ikke måles i kroner og ører. Føler virkelig med Shehed, for dette tror jeg aldri hun vil glemme . Både Isabel og Pimpen bør gå inn seg selv, men er vel heller tvilsomt at det skjer når man hørtes dere meninger. Ikke så det ut som de angret noe heller. Påtatt unnskyldninger som ikke var noe verd. Usmakelig og forkastelig av de to 3 14
NiceOrNothing Skrevet torsdag kl. 22:27 #35762 Skrevet torsdag kl. 22:27 loveanimals skrev (16 minutter siden): Nemlig Fint skal det være om halve raua henger utenfor Enig . Men det narsissistiske spørsmålet til Isabel er nå en ting , ikke uventet at hun vil være best , mest elsket og beundret uansett setting . Men at moren svarte som hun gjorde , det er jo totalt forkastelig . En mor med normalt tankesett ville ikke fremhevet en favoritt , men elsket alle like høyt, for ulike kvaliteter . Shehed er den som måtte tålt MEST dritt av de alle, også i oppvekst . At de ydmyker henne på dette viset foran hele verden , er intet mindre enn forkastelig . Alle burde adde/støtte henne ♥️ 2 3 11
loveanimals Skrevet torsdag kl. 22:28 #35763 Skrevet torsdag kl. 22:28 Teflonhjernen skrev (45 minutter siden): RS er jo totalt blåste, helt hjernevasket av Isabel. Fytti, Isabel er ikke noe godt forbilde hvertfall, maken til oppblåst kvinnemenneske skal en lete lenge etter. Ufyselig rett og slett! Sikkert «hyggelig» for stakkars Shehed å lese RS kommentarene. Kommer ALDRI til å fatte hva som rører seg i hodene på alle dem i RS som forsvarer og støtter dette vesenet. Minner om en kult/sekt der tusenvis blir hjernevasket en etter en. Er det ingen av dem som har et ørlite lyst øyeblikk der de ser hvor "farlig" hun er? Det er sykt skummelt når noen har sånn makt og blir sett på som forbilde. Burde vært stoppet for lenge siden 4 11
lotti__s Skrevet torsdag kl. 22:29 #35764 Skrevet torsdag kl. 22:29 Heike m72 skrev (3 timer siden): Det ble ganske opphisset stemning og både mor og Isabel sitt fokus var hele tiden at det var Isabel som gjorde mest og ga mest penger og derfor var favoritten. Moren er jo helt elendig til å ordlegge seg også og hun var ille. Hun fikk Shehed til å føle seg lite verdt og at hun ikke bidrog med noe. Da tenker jo moren kun penger, penger, penger. Ikke tjenester som handling av mat, tolking og ordne andre praktiske ting som Shehed prøvde å få fram at hun gjør for moren. Noe gikk på arabisk også og det hadde bare eskalert mer etter at Isabel slo av kamera. Shehed var også såret for at Isabel delte denne opphetede diskusjonen. Stakkars, skjønner godt hvorfor hun drog hjem. Snakk om å være stygg mot sin søster. Er sjokkert. 16
princesspeaches Skrevet torsdag kl. 23:16 #35765 Skrevet torsdag kl. 23:16 (endret) Svar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin. Men så er jeg også av den typen som ikke syntes at det som skjedde var så ekstremt ille som andre mener. Ja, jeg skjønner at Shehed ble lei seg. Men jeg syntes ikke det var så ille. Isabel har sport samme spørsmål til moren flere ganger. Det var humor for de to. Ikke ment som noe alvorlig. Så ble det litt mere krangling, ja. Men heller ikke det var så grusomt som mange mener. Jeg er fra Finnmark. Vi krangler en god del mere med familien her oppe. Vi snakker mye mere åpent om ting. Vi er ekstremt mye frekkere med hverandre. Så nei, jeg syntes absolutt ikke det med Isabel og Shehed og Pimpen var så ekstremt ille. Ja, det var ufølsomt. Men langt ifra ille eller frekt. Dere skulle hørt alle kranglene jeg og min søster og min mamma har hatt i alle år Endret 13 timer siden av Sol Rampelyset 2
Natu Skrevet torsdag kl. 23:46 #35766 Skrevet torsdag kl. 23:46 Og nå skal Shehed straffes. Da bruker man alle midler man har. 3 15
Velinda Skrevet torsdag kl. 23:50 #35767 Skrevet torsdag kl. 23:50 Natu skrev (1 minutt siden): Og nå skal Shehed straffes. Da bruker man alle midler man har. Finnes ikke ord på hva hun er i stand til,nå skal hun spille offeret,bamsen og lille Shirog skal frem,bare vent,dette er jo sykt 2 21
refill Skrevet i går, 00:02 #35768 Skrevet i går, 00:02 princesspeaches skrev (11 timer siden): Men så er jeg også av den typen som ikke syntes at det som skjedde var så ekstremt ille som andre mener. Ja, jeg skjønner at Shehed ble lei seg. Men jeg syntes ikke det var så ille. Isabel har sport samme spørsmål til moren flere ganger. Det var humor for de to. Ikke ment som noe alvorlig. Så ble det litt mere krangling, ja. Men heller ikke det var så grusomt som mange mener. Jeg er fra Finnmark. Vi krangler en god del mere med familien her oppe. Vi snakker mye mere åpent om ting. Vi er ekstremt mye frekkere med hverandre. Så nei, jeg syntes absolutt ikke det med Isabel og Shehed og Pimpen var så ekstremt ille. Ja, det var ufølsomt. Men langt ifra ille eller frekt. Dere skulle hørt alle kranglene jeg og min søster og min mamma har hatt i alle år Jeg er halvt finnmarking og sliter med relasjonstraumer pga den "åpne og ærlige" tilnærmingen bl.a. Folk bærer med seg forskjellige sårbarheter selv innad i en familie. Men men, you win some, you lose some 🫠👍 1 5 3
loveanimals Skrevet i går, 00:06 #35769 Skrevet i går, 00:06 (endret) Velinda skrev (12 timer siden): Finnes ikke ord på hva hun er i stand til,nå skal hun spille offeret,bamsen og lille Shirog skal frem,bare vent,dette er jo sykt Sinnsykt! Klart hun er offeret, og sikkert totalt utslitt (av å fabrikere unnskyldninger) Tenk at S kan lage såååå mye styr for ",ingenting " Endret 11 timer siden av loveanimals 1 10
Snuppa82 Skrevet 19 timer siden #35770 Skrevet 19 timer siden 4 hours ago, loveanimals said: Sinnsykt! Klart hun er offeret, og sikkert totalt utslitt. Tenk at S kan lage såååå mye styr for ",ingenting " Eller bare veldig skamfull, lei seg og full av anger og dårlig samvittighet? 3
Jada! Skrevet 18 timer siden #35771 Skrevet 18 timer siden princesspeaches skrev (11 timer siden): Men så er jeg også av den typen som ikke syntes at det som skjedde var så ekstremt ille som andre mener. Ja, jeg skjønner at Shehed ble lei seg. Men jeg syntes ikke det var så ille. Isabel har sport samme spørsmål til moren flere ganger. Det var humor for de to. Ikke ment som noe alvorlig. Så ble det litt mere krangling, ja. Men heller ikke det var så grusomt som mange mener. Jeg er fra Finnmark. Vi krangler en god del mere med familien her oppe. Vi snakker mye mere åpent om ting. Vi er ekstremt mye frekkere med hverandre. Så nei, jeg syntes absolutt ikke det med Isabel og Shehed og Pimpen var så ekstremt ille. Ja, det var ufølsomt. Men langt ifra ille eller frekt. Dere skulle hørt alle kranglene jeg og min søster og min mamma har hatt i alle år Det var helt klart så ille som de her inne har sagt. Det er heller ikke hat når man kritiserer en handling som Isabell og Pimpen gjorde mot Shehed. Hvis man skal snakke om hat så kan man snakke om deres handlinger og manglende evne til å faktisk mene det når de sier unnskyld. Det er svært lite som tyder på at Isabell og Pimpen faktisk forstår hva de har gjort, og hvor ille det er. Det er også helt ufattelig at du prøver å gjøre deres handlinger mindre alvorlig da de fleste her inne har sett det Isabell la ut, og ett normalt oppegående menneske forstår at dette er så langt utenfor hva som er akseptabelt. Det går ikke an å forsvare mennesker som gjør slike handlinger, og ikke minst som også faktisk legger ut en slik diskusjon til offentlig beskuelse. Shehed har "vunnet" denne diskusjonen både i forhold til hvordan hun oppførte seg under diskusjonen, hvordan hun la seg selv til side for å feire bursdagen til moren dagen etter at moren var så stygg mot henne, samt hvordan hun legger ut til sine følgere at Isabell og moren tross alt er familie og att dette også vil gå over og at hun ikke kommer til å godta at folk er stygge mot Isabell og moren etter dette. 2 1 19
Alba1235 Skrevet 18 timer siden #35772 Skrevet 18 timer siden Jeg er så oppgitt av setningen til IR med «kom ann, ikke kom å fortell meg at alle dere med barn ikke har en favoritt?? ALLE har et favoritt barn». Det er helt sinnsykt at hun faktisk tror det??? Så hvis hun en dag får barn har hun allerede bestemt at et av de skal være favoritt barnet? 3 22
Korpsnerden Skrevet 18 timer siden #35773 Skrevet 18 timer siden loveanimals skrev (12 timer siden): Kommer ALDRI til å fatte hva som rører seg i hodene på alle dem i RS som forsvarer og støtter dette vesenet. Minner om en kult/sekt der tusenvis blir hjernevasket en etter en. Er det ingen av dem som har et ørlite lyst øyeblikk der de ser hvor "farlig" hun er? Det er sykt skummelt når noen har sånn makt og blir sett på som forbilde. Burde vært stoppet for lenge siden Helt enig. Dette er kognitiv dissonans på høyt nivå. Fansen har hyllene fulle av Nude og Ivorie og klarer ikke å innrømme for seg selv at stakkars lille Shirog kanskje ikke er den hun utgir seg for å være. Det gjør vondt å innrømme for seg selv at man har blitt lurt og utnyttet, derfor er det lettere å fortsette å late som. princesspeaches skrev (11 timer siden): Men så er jeg også av den typen som ikke syntes at det som skjedde var så ekstremt ille som andre mener. Ja, jeg skjønner at Shehed ble lei seg. Men jeg syntes ikke det var så ille. Isabel har sport samme spørsmål til moren flere ganger. Det var humor for de to. Ikke ment som noe alvorlig. Så ble det litt mere krangling, ja. Men heller ikke det var så grusomt som mange mener. Jeg er fra Finnmark. Vi krangler en god del mere med familien her oppe. Vi snakker mye mere åpent om ting. Vi er ekstremt mye frekkere med hverandre. Så nei, jeg syntes absolutt ikke det med Isabel og Shehed og Pimpen var så ekstremt ille. Ja, det var ufølsomt. Men langt ifra ille eller frekt. Dere skulle hørt alle kranglene jeg og min søster og min mamma har hatt i alle år Hvis du ikke synes den seansen de la ut var ille så sier det dessverre endel om dine egne relasjoner. Å være åpen og direkte er ofte positivt, men dette var å være nedlatende, å håne og å såre et eget familiemedlem - helt bevisst (med vilje). I min bok er dette ikke normalt, det er ikke noe man skal godta, det er ikke noe man gjør mot folk man er glad i - og det er absolutt ikke noe man poster til hele verden. Jeg er "glad" vi fikk se det, for nå trenger ingen å lure på hvordan IR og moren faktisk er, det beviste de helt selv for åpen scene. 2 24
Frøkenfryden Skrevet 17 timer siden #35774 Skrevet 17 timer siden (endret) Jeg har tenkt litt, og føler jeg med disse familieseanse-snappene har fått bekreftet en stor selvsentrerthet jeg har mistenkt før. Jeg tenkte det med Naboen, hun hadde en liste over alt han måtte gjøre for henne og ting han måtte bli med på. Hennes mat, film, godis osv. Men når han tok henne med fine matsteder med bra mat spiste hun barnemeny, og når han ville morgentrene sammen var det helt utelukka. Hun virket strekke seg minimalt for å bli med på ting han var opptatt av, men krevde enormt av det andre veien. Endret 17 timer siden av Frøkenfryden 1 15
Carrot Skrevet 17 timer siden #35775 Skrevet 17 timer siden Natu skrev (6 timer siden): Og nå skal Shehed straffes. Da bruker man alle midler man har. jeg tenker at den posten du tok bilde av der er veldig talende for det å tjene penger på alt som skjer, det er liksom slik når penger og inntjening har fokus at alt kan brukes til noe bra - fordi, og hør meg ut, alle dere som nå henger på snap for å følge med på dramaet (for å ha noe å snakke ned) bidrar til at hun tjener en formue på dette dramaet - og på den måten må man igjen ta av seg hatten for at dama kan å tjene penger.. Jeg sier IKKE at hun er en likandes person, men jeg sier at penger det kan hun.. 2
No-girl Skrevet 17 timer siden #35776 Skrevet 17 timer siden Hvor lenge skulle Shehed egentlig være i Dubai?
Fiin Skrevet 17 timer siden #35777 Skrevet 17 timer siden No-girl skrev (1 minutt siden): Hvor lenge skulle Shehed egentlig være i Dubai? Mener å huske det var 14 dager? 1
jeppjepp2 Skrevet 17 timer siden #35778 Skrevet 17 timer siden missprincess skrev (18 timer siden): Ja, hadde gjort det samme. Føler så med Shehed Hva skjedde der? Fekk de ikke med meg
Heike m72 Skrevet 17 timer siden #35779 Skrevet 17 timer siden jeppjepp2 skrev (5 minutter siden): Hva skjedde der? Fekk de ikke med meg Gå tilbake 2-3 sider her så ligger det kort oppsummert, men man burde faktisk sett det selv for å skjønne hvor ille det var. Og Shehed sa det ble enda verre etter filmingen. Isabel og moren viste virkelig hvordan de er. Ikke rart Shehed dro hjem. 1 2
NiceOrNothing Skrevet 17 timer siden #35780 Skrevet 17 timer siden Alba1235 skrev (1 time siden): Jeg er så oppgitt av setningen til IR med «kom ann, ikke kom å fortell meg at alle dere med barn ikke har en favoritt?? ALLE har et favoritt barn». Det er helt sinnsykt at hun faktisk tror det??? Så hvis hun en dag får barn har hun allerede bestemt at et av de skal være favoritt barnet? Med den holdningen der , håper jeg inderlig hun ikke får barn . Ever . 2 1 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå