Natu Skrevet 3 timer siden #35721 Skrevet 3 timer siden Ser nå at Shehed har tatt bort forklaringa på hvorfor hun dro hjem, fra storyen sin. Det ble vel for mye for diktatoren og The Pimp. Stakkar stakkar Shehed, jeg har aldri likt henne men fått ett helt annet syn på henne nå. 4 5 1
vilas Skrevet 3 timer siden #35722 Skrevet 3 timer siden Alex_rude skrev (31 minutter siden): Hvordan vet dere at Shehed har dratt hjem? Får ikke opp noe fra hverken helle el Isabell jeg? Shehed har lagt ut flytur og hjemkomst.
Sirah Skrevet 3 timer siden #35723 Skrevet 3 timer siden Natu skrev (3 minutter siden): Ser nå at Shehed har tatt bort forklaringa på hvorfor hun dro hjem, fra storyen sin. Det ble vel for mye for diktatoren og The Pimp. Stakkar stakkar Shehed, jeg har aldri likt henne men fått ett helt annet syn på henne nå. Hva var forklaringen?
ASU Skrevet 3 timer siden #35724 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (7 minutter siden): Hva var forklaringen? Her er det hun skrev… 9 2
Nobetterthanaman Skrevet 2 timer siden #35725 Skrevet 2 timer siden Og Isabell og mora ler og koser seg ved bassenget. Har ikke engang respekt nok for søsteren til å drite i å legge ut noe akkurat nå.. Såg også sympatimeldingene RS sendte Isabel som hu valgte å legge ut. Enda et sleivspark rett i trynet til Shehed. Hun fikk sikkert 1000 andre meldinger som talte til Sheheds fordel som hu IKKE valgte å poste. Den dama der er altså så slu og utspekulert. Og mora som sitter å gauler på den gebrokne norsken, som også vil være rommets midtpunkt🤮 Synes faktisk synd på Shehed. Såg storyen som ble lagt ut den natta, og man kunne godt se at hu var på gråten der hu låg og ble direkte hånet av Isabel og sin egen mor. Fæle folk🤮 godt hu dro hjem. Hun slikker iallefall ikke rumpe bare fordi I har penger, det skal hun ha. 4 13
Solstråle1 Skrevet 2 timer siden #35726 Skrevet 2 timer siden missprincess skrev (41 minutter siden): Fordi at I trekker kortet uansett hva som er blitt kjøpt. Mulig han har kjøpt inn noe junkfood nå og da Igjen - hvordan vet du dette? 1
Othelia08 Skrevet 2 timer siden #35727 Skrevet 2 timer siden Nobetterthanaman skrev (2 minutter siden): Og Isabell og mora ler og koser seg ved bassenget. Har ikke engang respekt nok for søsteren til å drite i å legge ut noe akkurat nå.. Såg også sympatimeldingene RS sendte Isabel som hu valgte å legge ut. Enda et sleivspark rett i trynet til Shehed. Hun fikk sikkert 1000 andre meldinger som talte til Sheheds fordel som hu IKKE valgte å poste. Den dama der er altså så slu og utspekulert. Og mora som sitter å gauler på den gebrokne norsken, som også vil være rommets midtpunkt🤮 Synes faktisk synd på Shehed. Såg storyen som ble lagt ut den natta, og man kunne godt se at hu var på gråten der hu låg og ble direkte hånet av Isabel og sin egen mor. Fæle folk🤮 godt hu dro hjem. Hun slikker iallefall ikke rumpe bare fordi I har penger, det skal hun ha. RS har brukt opp det de har av sympati på «stakkars lille Shirog🥺» 1 8
tante_grusom Skrevet 2 timer siden #35728 Skrevet 2 timer siden At Shehed lot kamera gå er kanskje et vondt valg for at følgere skal se hvordan det er bak fasaden. Den som taper mest på dette er Pimpen, så Isabel. Eller begge like mye. At de velger å håve inn penger på denne psykiske mishandlingen er så narsissistisk. HElt sykt! Egentlig skulle jo ikke familien til Dubai nå, men I tvang dem ned med virkemiddelet kollaps. Hun er tydeligvis i topp form og vel så det nå - både hun og moren. 1 10
loveanimals Skrevet 2 timer siden #35729 Skrevet 2 timer siden Kønn skrev (1 time siden): Ikke alle blir klokere med alderen, tydeligvis. Har du vurdert muligheten for det? Isabel og mora har ihvertfall IKKE blitt klokere med alderen. Stikk motsatt. Hos dem blir det bare verre og verre, og når man tror at grensen for lavmål er nådd, så klarer de jaggu å synke enda lenger ned 1 9
loveanimals Skrevet 2 timer siden #35730 Skrevet 2 timer siden Natu skrev (57 minutter siden): Hvordan skal i komme seg ut av dette? Er det muligens tablettene hun har begynt på som får skylda? Må det en innleggelse til for å høste tilbake sympati? selv de mest hardbarka RS må jo klø seg litt i hodet etter å hat sett hvor mean girl hun kan være. Måtte ikke Shehed også vente i to døgn i Sidra sin leilighet før hun fikk lov til å komme til Isabel, for hun ventet på Pimpen og ville vise alle i familien din villaen samtidig? Lagde et stort oppstyr når Rami ville fra til Thailand og ødelegge familie Idyllen? Begynner å skjønne veldig godt hvorfor hun er venneløs iallefall, og at kun de hun betaler orker å være rundt henne. Og hvem vet om hun ikke selv har skyld i trøbbelet med Ivorie? Men spille offer det kan hun, det skal hun ha. 🎯 3
loveanimals Skrevet 2 timer siden #35731 Skrevet 2 timer siden (endret) Solstråle1 skrev (1 time siden): Igjen - hvordan vet du dette? Hvorfor stiller du spørsmål til alt som blir lagt ut her i tråden ? Du følger tydeligvis med på I og forsvarer ganske bastant det meste, men likevel så må du stille spørsmål ? Er vel ikke meningen at alle andre skal fortelle deg hva som skjer? Og hvorfor de svarer som de svarer ? Og hvorfor svarer ikke DU når du blir stilt et spørsmål? Merkelig Endret 1 time siden av loveanimals 2 7
MissSkog Skrevet 2 timer siden #35732 Skrevet 2 timer siden Jeg fikk rett og slett ikke med meg hva som ble sagt - kan noen bare fortelle det kjapt? Isabel og moren har snakket stygt om Shehed? Hvilket spørsmål var det Isabel spurte moren?
Kønn Skrevet 1 time siden #35733 Skrevet 1 time siden Snuppa82 skrev (1 time siden): Shehed og pimpen var i Sidra sin leilighet, noe shehed foreslo selv da hun visste Isabel ville vise de villaen selv og være der når de så den første gang. Nettopp og oppførselen til Isabel er takken. Mora er egentlig den verste av dem alle. 4
Sirah Skrevet 1 time siden #35734 Skrevet 1 time siden ASU skrev (1 time siden): Her er det hun skrev… Takk. Stakkars Shehed...
ne11iker Skrevet 1 time siden #35735 Skrevet 1 time siden Kan noen vær så snill å skrive hva som skjedde? Hvorfor dro Shehed hjem? Hva gjorde mora og Isabel? Og hvor ble det postet?
Nobetterthanaman Skrevet 1 time siden #35736 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (20 minutter siden): Takk. Stakkars Shehed... Er det noen som er rik i denne familien, så er det Shehed❤️ virker som hun har en kar som er genuint glad i henne, hu har føttene plantet, og virker til å leve et godt liv tross alt. Isabel har bare penger.. og bekreftelse fra mamma. 1 9
refill Skrevet 1 time siden #35737 Skrevet 1 time siden (endret) ne11iker skrev (18 minutter siden): Kan noen vær så snill å skrive hva som skjedde? Hvorfor dro Shehed hjem? Hva gjorde mora og Isabel? Og hvor ble det postet? De lå alle i sengen til Isabel. Og i hvertfall mor og Isabel på sovemedisiner. Ble postet hos Isabel. Isabel begynte med "hvem er favorittbarnet, sant det er meg" ol. Så bekreftet vel moren den. Og Shehed sa at hun syntes det ikke var så kjekt å høre hele tiden, mens Isabel nok tok litt lettere på det og "det er ikke hele tiden", mens Shehed sa at det var oftere enn Isabel visste (altså uten at Isabel spurte). Så ble det vel litt roing da de innså at Shehed ikke syntes det var humor. Moren fortalte vel at hun ikke hadde satt Shehed "på døren til (?)" sånn som en eller annen i familien ønsket, og hun ville egentlig ikke ha flere barn (?), så da hun var gravid med Isabel hadde hun bedt til Gud om å ta vekk barnet om det ikke var et barn som ble som en engel for dem" elns. Norsken hennes er ikke 10/10 så andre kan ha oppfattet ting annerledes. Isabel responderte vel med at hun var en "engel for familien" pga pengene/suksessen. Også ble det snakk om penger, og Shehed sa at hun syntes de var for opptatt av penger og det materialistiske. At jul og eid bare handlet om penger og ikke samvær. Så presterer moren å klage over at det bare er Isabel som gjør ting for henne/gir henne ting. For hun vil ha gaver. Shehed påpekte at hun hadde hjulpet henne med praktiske ting. Og moren spurte vel også når de andre ungene skulle gi henne "månedslønn". Andre kan sikkert tilføre, eller korrigere. Jeg så det litt med "halvåpne ører" for jeg syntes ærlig talt det var ganske triggende å se på. Men det var vel de store linjene. ---- I går, på morens bursdag, var det forøvrig tydelig at det var dårlig stemning mellom Shehed og mor. Rami prøvde å "mekle". Moren ville at Shehed skulle komme til henne, men hun nektet og sa "du bør komme til meg". Da later moren som hun går mot henne med åpne armer, er tydelig "tøysete", og bumper Shehed med magen sin. Hun gir Shehed en "tulleklem" (i mine øyne) etterpå som ikke er inderlig, men sånn du gir når noen er "fornærmet på liksom" og begge to skal liksom le etterpå. Shehed var bare over it i blikket. @MissSkog siden du og lurte Endret 1 time siden av refill La til noe 2 4
Ellenn Skrevet 1 time siden #35738 Skrevet 1 time siden Nobetterthanaman skrev (8 minutter siden): Er det noen som er rik i denne familien, så er det Shehed❤️ virker som hun har en kar som er genuint glad i henne, hu har føttene plantet, og virker til å leve et godt liv tross alt. Isabel har bare penger.. og bekreftelse fra mamma. Hvor godt liv lever Shehed egentlig? Hun dro hjem fra backpacking i Vietnam fordi hun slet med noe privat, hun sendte en stygg melding til IR rett før lanseringen av ivorie-klær i den butikken i Oslo, og skyldte på at hun gikk gjennom noe vanskelig privat, hun sa at hun tok seg ekstra nær av det som skjedde forrige dagen fordi hun gikk gjennom noe vanskelig privat. Hun har kuttet ut søsteren sin i Irak og en venninne i Norge pga noe de har gjort med henne..osv.. Høres ikke ut som hun akkurat lever drømmelivet..
Velinda Skrevet 1 time siden #35739 Skrevet 1 time siden Nå har IR vist alle følgerene hvem hun er og hva hun står for,de som forsetter å forsvare,unnskylde og støtte galskapen må ha full gjennomtrekk,psykisk vold er noen man tar sterk avstand fra 5
loveanimals Skrevet 1 time siden #35740 Skrevet 1 time siden Nobetterthanaman skrev (19 minutter siden): Er det noen som er rik i denne familien, så er det Shehed❤️ virker som hun har en kar som er genuint glad i henne, hu har føttene plantet, og virker til å leve et godt liv tross alt. Isabel har bare penger.. og bekreftelse fra mamma. Det du sier her er helt sant. Isabel er egentlig "lutfattig" når det kommer til stykket. Hun er et klart bevis på at penger ikke gjør deg "rik" 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå