Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Wanda_2025 said:

Jeg mener at hun bruker de som content når det passer henne og på hennes premisser. Utenom det så går det vel år før de møtes? 

Møtes oftere enn jeg møter min søster. Men vi vet jo ikke hvor mye kontakt de har? De har jo hatt planer som er blitt ødelagt av krig bl.a. Å for hva vi vet så kanskje de ikke ønsker å bli nevnt så mye på hennes snap? Vi vet jo ikke hvem hun yapper med. 

  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Wanda_2025 skrev (49 minutter siden):

Dette er bare helt forferdelig. At fosterhjemsforeningen mener at IR som har omtrent null kontakt med fosterhjemmet, og som viser relasjonstraumer og fortsatt sliter etter en grusom barndom og som tjener penger på å vise det frem er et godt forbilde for barn og unge i fosterhjem. 

Og hvor mange ganger har I selv uttalt at hun gjerne vil bli fostermor?

Spill for galleriet så det holder 

  • Nyttig 3
Skrevet

Oi, så nå at Shehed har reist hjem. Så trist at det ble sånn. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja dette var ultimat lavmål av familien syns jeg. Men hva kan en forvente? Det lyser jo i øynene til Isabel bare hun snakker om drama. Hun elsker drama-realityserier og tror det er sånn det skal være. Bekreftelses behovet er enormt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Heike m72 skrev (2 timer siden):

Disse postet Isabel i går kveld etter alt. Akkurat som om det var Shehed som tålte lite 🤷🏼‍♀️

IMG_2907.thumb.jpeg.d1359af253d3f033a37dca337487ed5f.jpegIMG_2910.thumb.jpeg.d877398baa807b0fbaada7e92f72b1dd.jpeg

Så fordi IR har hatt det tungt så kan ikke Shehed føle på sine følelser? Er det kun prinsessa som har lov til å være følsom? «Du fortjente ikke den overreaksjonen»??? Men Shehed fortjente den dritten fra moren sin og I?  Den siste snappen der var bare ekkel å lese.  

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Tenk om det bare var en måte å få stoppet sånt her. Jo, stemmer det. Hvis folk slutter å følge dette sirkuset, vil det tilslutt stoppe. Men folk finansierer faktisk det her ved å klikke seg inn dag ut og dag inn. Dere som følger og ser bidrar til galskapen. Det er kanskje det verste. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
loveanimals skrev (1 time siden):

Hvis rosegjøken returnerer til denne umenneskelige familien i dette galehuset, ja da gjør han nok sitt livs største tabbe. Hvem vil assosieres med sånne nedrige folk? Ikke noen med litt vett I behold hvertfall 

Han forstår jo lite norsk, så om hun får fortelle sin versjon så blir d vel til fordel for henne selv.

Skrevet

Jeg er ganske tykkhudet og tåler en støyt. Skal mye til før jeg blir lei meg eller fornemmet. Men der skjønner til og med jeg at Shehed ble skikkelig lei seg. Godt hun sto opp for seg selv og dro hjem. Det der var ikke greit en eneste plass!

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Dette kan du da virkelig ikke vite om stemmer! 

Om d er JB så har jo I bodd med han tidligere og hun har jo skrevet såå mye stygt om han da d ble slutt, Voldemort kalte hun han.  Og sagt at hun betalte alt da de var sammen.Men tydeligvis bryr han seg  ikke om det, når pengene fosser inn på konto til I.

Skrevet (endret)
Snuppa82 skrev (2 timer siden):

Hva mener du med at hun har omtrent null kontakt?

Hun er der vel kunne en, el to ganger pr år. To om det er noe spesielt. Og d er pga bestefaren på ca 90 år.

Endret av vilas
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Om d er JB så har jo I bodd med han tidligere og hun har jo skrevet såå mye stygt om han da d ble slutt, Voldemort kalte hun han.  Og sagt at hun betalte alt da de var sammen.Men tydeligvis bryr han seg  ikke om det, når pengene fosser inn på konto til I.

Så at det har gått mange år og de begge har blitt eldre og klokere er ikke til vurdering? De er kun to kyniske mennesker som bruker hverandre?

Alt dere vet!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 minutt siden):

Så at det har gått mange år og de begge har blitt eldre og klokere er ikke til vurdering? De er kun to kyniske mennesker som bruker hverandre?

Alt dere vet!

Ikke alle blir klokere med alderen, tydeligvis. Har du vurdert muligheten for det? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (Akkurat nå):

Ikke alle blir klokere med alderen, tydeligvis. Har du vurdert muligheten for det? 

De fleste blir det. Og ingen her inne kjenner denne mannen, etter hva jeg har skjønt. Så dere har ingenting annet enn et flere år gammelt brudd å gnage på. 

  • Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (3 minutter siden):

Så at det har gått mange år og de begge har blitt eldre og klokere er ikke til vurdering? De er kun to kyniske mennesker som bruker hverandre?

Alt dere vet!

Synes du det virker som I har blitt klokere og mer voksen? Sorry, men der er vi ikke enig. Selv Sidra er mer voksen enn I. Og når det kommer til JB så er han nok den samme snylteren som han var første gang de var sammen. Eneste han har brukt penger på er buketter til I såfremt hun ikke har betalt de også.  Blir ikke overrasket om hun har det. 

  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan vet dere at Shehed har dratt hjem? Får ikke opp noe fra hverken helle el Isabell jeg?

Skrevet
Alex_rude skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet dere at Shehed har dratt hjem? Får ikke opp noe fra hverken helle el Isabell jeg?

Shehed la ut tidligere i dag at hun var kommet hjem , og Rami snakker også om det så nå drar han til Thailand siden Shehed dro hjem 

  • Liker 2
Skrevet
missprincess skrev (16 minutter siden):

Synes du det virker som I har blitt klokere og mer voksen? Sorry, men der er vi ikke enig. Selv Sidra er mer voksen enn I. Og når det kommer til JB så er han nok den samme snylteren som han var første gang de var sammen. Eneste han har brukt penger på er buketter til I såfremt hun ikke har betalt de også.  Blir ikke overrasket om hun har det. 

Hvordan vet du dette? At han ikke bruker noe penger når de er sammen? 

Skrevet
Solstråle1 skrev (10 minutter siden):

Hvordan vet du dette? At han ikke bruker noe penger når de er sammen? 

Fordi at I trekker kortet uansett hva som er blitt kjøpt. Mulig han har kjøpt inn noe junkfood nå og da

Skrevet

Hvordan skal i komme seg ut av dette? Er det muligens tablettene hun har begynt på som får skylda? Må det en innleggelse til for å høste tilbake sympati? selv de mest hardbarka RS må jo klø seg litt i hodet etter å hat sett hvor mean girl hun kan være. Måtte ikke Shehed også vente i to døgn i Sidra sin leilighet før hun fikk lov til å komme til Isabel, for hun ventet på Pimpen og ville vise alle i familien din villaen samtidig? Lagde et stort oppstyr når Rami ville fra til Thailand og ødelegge familie Idyllen? Begynner å skjønne veldig godt hvorfor hun er venneløs iallefall, og at kun de hun betaler orker å være rundt henne. Og hvem vet om hun ikke selv har skyld i trøbbelet med Ivorie? Men spille offer det kan hun, det skal hun ha. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, Natu said:

Hvordan skal i komme seg ut av dette? Er det muligens tablettene hun har begynt på som får skylda? Må det en innleggelse til for å høste tilbake sympati? selv de mest hardbarka RS må jo klø seg litt i hodet etter å hat sett hvor mean girl hun kan være. Måtte ikke Shehed også vente i to døgn i Sidra sin leilighet før hun fikk lov til å komme til Isabel, for hun ventet på Pimpen og ville vise alle i familien din villaen samtidig? Lagde et stort oppstyr når Rami ville fra til Thailand og ødelegge familie Idyllen? Begynner å skjønne veldig godt hvorfor hun er venneløs iallefall, og at kun de hun betaler orker å være rundt henne. Og hvem vet om hun ikke selv har skyld i trøbbelet med Ivorie? Men spille offer det kan hun, det skal hun ha. 

Shehed og pimpen var i Sidra sin leilighet, noe shehed foreslo selv da hun visste Isabel ville vise de villaen selv og være der når de så den første gang. 

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...