Heike m72 Skrevet 1 time siden #35581 Skrevet 1 time siden Morens forklaringer på hvorfor Isabel er favoritten sier jo så mye om henne. Klart det er sårt for Shehed. Hun er eldst, har en annen far enn de andre, ble ikke tatt vare på som barn, slått av stefar og måtte i fosterhjem. Hun har sikkert aldri følt seg god nok, så dette «rippet» jo opp i noe ekstremt sårt for henne. Ingen oppegående mødre oppfører seg slik som Pimpen. Ingen mødre med flere barn har favoritter. Pimpen er jo lite smart. I følge Shehed hadde hun jo fortsatt forklaringen sin om sitt favorittbarn på morgenen i dag også. Rami sin rant til Isabel om at hun gravde sin egen grav var på sin plass. Han sa også «tror du at du er så mye bedre enn oss»? Dette, som skulle være så flott familieferie i villaen, har Isabel sørget for at startet forferdelig dårlig. 5 7
DivaBit Skrevet 1 time siden #35582 Skrevet 1 time siden Carrot skrev (Akkurat nå): hentet fra din kilde Proff.no blant annet.. Så da stemmer det jo hun eier 51% Ellers basert på det jeg leser har det vært en "Livlig natt" 🤦♀️ erre mulig! For å være "smart" er det virkelig også sykt lett å bare være dum - ingen oppfører seg slik det beskrives i denne tråden og jeg er egentlig glad jeg ikke følger med på Snap når jeg leser reaksjonene.. 51% av nettbutikken til Nude ja, men Nude er da langt større enn bare nettbutikken. Stor forskjell på å eie 51% av nettbutikken og 51% av all omsetning til brandet. 1 2
Natu Skrevet 1 time siden #35583 Skrevet 1 time siden Solstråle1 skrev (27 minutter siden): Jeg forsvarer da ingenting, jeg syns det er helt sprøtt å poste slik for content, men jeg mener fremdeles at ingenting kommer ut på den kanalen uten at det er vurdert. Og ruset på sovepiller - come on, da🤭 Hvis du ikke tror det går an å bli rusa på sovetabletter mangler du endel kunnskap. De gangene jeg tar en, må jeg legge fra meg telefonen og legge meg rett i senga. Jeg har skrevet, sagt mye rart og sendt koko snaps til folk ved hjelp av kun en sovetablett. 3 3
Natu Skrevet 1 time siden #35585 Skrevet 1 time siden Heike m72 skrev (2 minutter siden): Morens forklaringer på hvorfor Isabel er favoritten sier jo så mye om henne. Klart det er sårt for Shehed. Hun er eldst, har en annen far enn de andre, ble ikke tatt vare på som barn, slått av stefar og måtte i fosterhjem. Hun har sikkert aldri følt seg god nok, så dette «rippet» jo opp i noe ekstremt sårt for henne. Ingen oppegående mødre oppfører seg slik som Pimpen. Ingen mødre med flere barn har favoritter. Pimpen er jo lite smart. I følge Shehed hadde hun jo fortsatt forklaringen sin om sitt favorittbarn på morgenen i dag også. Rami sin rant til Isabel om at hun gravde sin egen grav var på sin plass. Han sa også «tror du at du er så mye bedre enn oss»? Dette, som skulle være så flott familieferie i villaen, har Isabel sørget for at startet forferdelig dårlig. Også veldig tydelig at grunnen til at hun ikke ville Rami skulle dra til Thailand var ikke " å holde familien samlet" MEN å ha Mr.FIx tilgjengelig. Som den busineswoman hun påstår hun er, er hun temmelig hjelpeløs uten sine faste tjenere. 7
Carrot Skrevet 1 time siden #35586 Skrevet 1 time siden DivaBit skrev (3 minutter siden): 51% av nettbutikken til Nude ja, men Nude er da langt større enn bare nettbutikken. Stor forskjell på å eie 51% av nettbutikken og 51% av all omsetning til brandet. du leste tydeligvis det du ville der og det er greit så jeg kan dele det igjen: Hun kontrollerer en betydelig eierandel på 51 % gjennom sitt personlige holdingselskap, Isabel Raad AS. som forøvrig har en solid likviditet og meget god soliditet. Så rent forretningsmessig har hun sine ord i behold om sine kvaliteter. 1
refill Skrevet 1 time siden #35587 Skrevet 1 time siden Natu skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke tror det går an å bli rusa på sovetabletter mangler du endel kunnskap. De gangene jeg tar en, må jeg legge fra meg telefonen og legge meg rett i senga. Jeg har skrevet, sagt mye rart og sendt koko snaps til folk ved hjelp av kun en sovetablett. Samme her (z-hypnotika). Det er bare til å la være å legge seg det. 5
loveanimals Skrevet 59 minutter siden #35588 Skrevet 59 minutter siden Natu skrev (5 minutter siden): Også veldig tydelig at grunnen til at hun ikke ville Rami skulle dra til Thailand var ikke " å holde familien samlet" MEN å ha Mr.FIx tilgjengelig. Som den busineswoman hun påstår hun er, er hun temmelig hjelpeløs uten sine faste tjenere. Glansbildet er revet i fillebiter. Før eller siden kommer det frem hvem man virkelig er 6
Wanda_2025 Skrevet 54 minutter siden #35589 Skrevet 54 minutter siden Solstråle1 skrev (30 minutter siden): Men det går da ikke av skattepengene at barna betaler husleien hennes? Hennes erstatning for obergrepene hun opplevde i barndommen er det da vel ingen som ikke unner henne?? Den familien der har på generelt grunnlag belastet det norske velferdssystemet på det verste. Også flagger IR hele millioninntekten sin ut av Norge, og moren får trygd og kommunal bolig som er finansiert av skattebetalerne. Ingen takknemlighet å spore hos noen av de. Og den dysfunksjonelle moren som ranter om barnevernet og at hun stakk av med ungene pga de. Det hele shitshowet gir en bismak. 2 6
DivaBit Skrevet 52 minutter siden #35590 Skrevet 52 minutter siden Carrot skrev (3 minutter siden): du leste tydeligvis det du ville der og det er greit så jeg kan dele det igjen: Hun kontrollerer en betydelig eierandel på 51 % gjennom sitt personlige holdingselskap, Isabel Raad AS. som forøvrig har en solid likviditet og meget god soliditet. Så rent forretningsmessig har hun sine ord i behold om sine kvaliteter. Ja, men du hopper glatt bukk over HVA hun eier 51% i 🤷♀️ Hun eier 51% av nettbutikken! Det er IKKE å eie 51% av Nude. Man trenger ikke engang forretningsforståelse for å skjønne det. Og det er ikke % det diskuteres om her, men HVA hun eier. Les deg opp på formålet til BRX, så kanskje du også forstår. 4
tante_grusom Skrevet 49 minutter siden #35591 Skrevet 49 minutter siden loveanimals skrev (1 time siden): Lyser ikke akkurat noia og dårlig samvittighet her. Ro ro til fiskeskjær.......... Dådyrøyner… 4
Wanda_2025 Skrevet 48 minutter siden #35592 Skrevet 48 minutter siden Heike m72 skrev (21 minutter siden): Dette, som skulle være så flott familieferie i villaen, har Isabel sørget for at startet forferdelig dårlig. Men det gir cash 💵 🤮🤑 1 1
smiiiley Skrevet 40 minutter siden #35593 Skrevet 40 minutter siden Carrot skrev (30 minutter siden): hentet fra din kilde Proff.no blant annet.. Så da stemmer det jo hun eier 51% Ellers basert på det jeg leser har det vært en "Livlig natt" 🤦♀️ erre mulig! For å være "smart" er det virkelig også sykt lett å bare være dum - ingen oppfører seg slik det beskrives i denne tråden og jeg er egentlig glad jeg ikke følger med på Snap når jeg leser reaksjonene.. Jeg trodde beauty rebels eides av Nika brands As og Stila Holding As? Mulig jeg tar feil her.
Zena33 Skrevet 38 minutter siden #35594 Skrevet 38 minutter siden Ellenn skrev (27 minutter siden): Jeg har ikke sett nattens snapper, men tidligere i går klagde også Shehed på telefonbruken, men det var fordi hun selv ikke fikk snappet. Hun pleier jo også å snappe under måltider, så hun burde ikke kaste stein i glasshus. Du vet heller ikke noe om hva slags sovepiller de har tatt, så du burde absolutt ikke si at de er ruset. Tviler på at Shehed har 20.000 til overs hver måned, til å betale husleia til moren. Hun kan umulig tjene så godt på Snap, og det er ikke så lenge siden IR betalte husleien til Shehed, når hun leide i Oslo. Før du nok en gang prøver å leke Frøken Streng ovenfor meg så bør du kanskje også undersøke om jeg har skrevet at de er ruset. Hadde du tatt deg bryet med det så hadde du også sett at jeg ikke har nevnt det med et eneste ord. Jeg har kun omtalt medisiner generelt, og svart en bruker i forhold til at hun ikke kunne vite om de hva slags medisin de hadde tatt. UTEN at jeg på noen som helst måte har sagt at jeg også er av de som synes de virket ruset, så her tillegger du meg en mening du ikke kan bevise at jeg har gitt uttrykk for. 1
Harnoejegvilsi Skrevet 36 minutter siden #35595 Skrevet 36 minutter siden princesspeaches skrev (2 timer siden): Dere blir seriøst bare verre og verre. Jeg så på alt i går kveld. Så ille var det da absloutt ikke. Og man blir ikke rusa på sovepiller. Herregud. Jeg brukte det i flere år; det gjør absolutt ingenting med deg. Du kan føle deg litt rar morgenen etterpå, og det er alt. Så nei, de er absolutt ikke rusa. Blir seriøst dårlig av å lese hvor ekle dere er mot de i denne gruppen. Har dere ikke familie selv, som diskuterer og krangler? Det i går kveld var ikke så alvorlig å det var ikke frekt ment av noen, sånn som jeg så det. Da skulle dere hørt hvordan familier krangler. De har annen kultur enn «vanlige» norske folk. Dere burde prøve å respektere det litt også. Men er ikke mye respekt i denne gruppen. Jeg følger ikke Isabel, derav diskuterer jeg lite her inne. Jeg ble nysgjerrig å gikk inn å så nattens rant. For det første, av mine tre barn, er det ingen som føler seg som eneste favoritt. Alle er min favoritt. Slik tenker jeg er normal morskjærlighet er. Hjertet rommer like stor plass for alle. Derfor utrolig stygt sagt av denne Pimpen. Her viste hun til fulle hvem hun er, og hva hun står for. Når det gjelder Isabel, så mener jeg det er noe sykelig over en 32 års gammel dame, og være opptatt av hvem som er favoritten og ikke. Jeg forstår ut fra mye som ble delt i natt, hvorfor barnevernet var inne i denne familien. Hjertet mitt blør litt for Shehed. Begge rottet seg sammen mot henne og deevaluerte hennes oppfatning om det å være lite verdt. Pimpen fikk jo i sin sovepillerus, for man blir mindre gjennomtenkt av medisiner som virker på sentralnervesystemet, mindre oppvakt i det man sier. Jeg så bare ensomhet hos Shehed. Hadde jeg vært henne, hadde billetten hjem blitt bestilt. Dette var pinlig å se på, og burde aldri vært uttrykt av hennes mor. Isabel liker, ut fra det jeg kan se, å splitte folk. H 3 2
Snuppa82 Skrevet 28 minutter siden #35596 Skrevet 28 minutter siden 24 minutter siden, Wanda_2025 said: Den familien der har på generelt grunnlag belastet det norske velferdssystemet på det verste. Også flagger IR hele millioninntekten sin ut av Norge, og moren får trygd og kommunal bolig som er finansiert av skattebetalerne. Ingen takknemlighet å spore hos noen av de. Og den dysfunksjonelle moren som ranter om barnevernet og at hun stakk av med ungene pga de. Det hele shitshowet gir en bismak. Hun betaler husleie på den kommunale boligen, men hun betalet med penger fra velferdssystemet (trygd), så indirekte riktig. Mange tror bare at man ikkr betaler noe for kommunal bolig, men det gjør man. 1
Wanda_2025 Skrevet 24 minutter siden #35597 Skrevet 24 minutter siden Snuppa82 skrev (1 minutt siden): Hun betaler husleie på den kommunale boligen, men hun betalet med penger fra velferdssystemet (trygd), så indirekte riktig. Mange tror bare at man ikkr betaler noe for kommunal bolig, men det gjør man. Hun har fått ett gode som kunne kommet barnefamilier til gode. Hvorfor leier ikke denne pimpen hos private som andre folk?? IR eller noen av de andre ungene hadde vel Gledelig betalt for det. De gjør alt for å få bekreftelse fra dette mennesket. 1
Snuppa82 Skrevet 23 minutter siden #35598 Skrevet 23 minutter siden Man kan fint bli ruset og få svekket dømmekraft på sovetabletter. Det fins.mange varianter og de kan virke forskjellig fra person til person. Når man da overkjører trangen til å sove, som er hele poenget, kan ting også bli verre. Hun sa selv at hun begynte å zoome ut fordi hun har tatt pillen. Bra hun har lagt seg flat, det burde mor og gjøre. Det som ble sagt skjønner jeg Shehed reagerer på. Burde aldri bli lagt ut. Hvor dypt det går for Isabel vet jeg ikke, men denne syns jeg var drøy. Kanskje fordi mor ordla seg feil og. Hun spurte jo hva shehed gjorde for henne og trakk fram hun ville ha gaver, blomster og alt Isabel ga henne, mens shehed hjalp med praktiske ting. Sistnevnte ville vært mer verdt for meg. Man er forskjellig, heldigvis. 1 1
Snuppa82 Skrevet 18 minutter siden #35599 Skrevet 18 minutter siden 2 minutter siden, Wanda_2025 said: Hun har fått ett gode som kunne kommet barnefamilier til gode. Hvorfor leier ikke denne pimpen hos private som andre folk?? IR eller noen av de andre ungene hadde vel Gledelig betalt for det. De gjør alt for å få bekreftelse fra dette mennesket. Som er rapportert av flere her inne til NAV (har de sagt selv), så det er heldigvis en vurdering de tar ift kriterier. Her går de stort sett til ukrainske flyktninger, mens barnefamilier har måttet flytte til rimeligere kommuner. Så får kommunene tilskudd for de flyltningene de bosetter, så mulig det er rimeligere🤷♀️ Uansett nav som styrer dette og det er ment som midlertidig, så de mener tydeligvis det fortsatt er behov da.
Solstråle1 Skrevet 14 minutter siden #35600 Skrevet 14 minutter siden Wanda_2025 skrev (38 minutter siden): Den familien der har på generelt grunnlag belastet det norske velferdssystemet på det verste. Også flagger IR hele millioninntekten sin ut av Norge, og moren får trygd og kommunal bolig som er finansiert av skattebetalerne. Ingen takknemlighet å spore hos noen av de. Og den dysfunksjonelle moren som ranter om barnevernet og at hun stakk av med ungene pga de. Det hele shitshowet gir en bismak. Er boligen finansiert av skattebetalerne eller betaler en av døtrene 20’ pr mnd for den? Det er litt vanskelig å holde følge med alle påstandene her inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå