Solstråle1 Skrevet onsdag kl. 14:01 #35561 Skrevet onsdag kl. 14:01 loveanimals skrev (1 time siden): Både I og mora var ruset på piller. Det fortalte de selv. Man mister dømmekraften da. Kanskje S ikke turde å si ifra? Merkelig at du forsvarer alt og tror du kan og vet alt, mens de aller fleste her ser galskapen . Det er fascinerende Jeg forsvarer da ingenting, jeg syns det er helt sprøtt å poste slik for content, men jeg mener fremdeles at ingenting kommer ut på den kanalen uten at det er vurdert. Og ruset på sovepiller - come on, da🤭 1
Solstråle1 Skrevet onsdag kl. 14:11 #35562 Skrevet onsdag kl. 14:11 Wanda_2025 skrev (31 minutter siden): Det er temmelig spesielt at IR har fått erstatning for tapt barndom også forsørger hun moren på denne måten? Hvor mye skattepenger skal den familien bruke av felleskapet og i tillegg så betaler ikke IR skatt til Norge heller, men hun betaler den kommunale boligen til moren. Den boligen som står tom store deler av året? Noen etater burde ha ryddet opp i dette. Men det går da ikke av skattepengene at barna betaler husleien hennes? Hennes erstatning for obergrepene hun opplevde i barndommen er det da vel ingen som ikke unner henne?? 3
Carrot Skrevet onsdag kl. 14:27 #35563 Skrevet onsdag kl. 14:27 DivaBit skrev (43 minutter siden): Da må du sjekke Proff, så får du bekreftet det jeg har skrevet om det. Hun eier 51% av nettbutikken til Nude slik det står nå i forhold til hva som er formålet til BRX. Noe annet eierskap har hun ikke til det som berører Nude, det kan du selv lett søke på hos Proff. Tenker det er Isabel som kanskje har vært litt uklar, og ikke presisert at dette gjelder nettbutikken. Sitat Isabel Raad eier ikke Beauty Rebels AS (som eier merkevaren Nude Beauty) direkte som privatperson, men kontrollerer en betydelig eierandel på 51 % gjennom sitt personlige holdingselskap, Isabel Raad AS. [1, 2, 3, 4, 5] hentet fra din kilde Proff.no blant annet.. Så da stemmer det jo hun eier 51% Ellers basert på det jeg leser har det vært en "Livlig natt" 🤦♀️ erre mulig! For å være "smart" er det virkelig også sykt lett å bare være dum - ingen oppfører seg slik det beskrives i denne tråden og jeg er egentlig glad jeg ikke følger med på Snap når jeg leser reaksjonene.. 1
Heike m72 Skrevet onsdag kl. 14:29 #35564 Skrevet onsdag kl. 14:29 Morens forklaringer på hvorfor Isabel er favoritten sier jo så mye om henne. Klart det er sårt for Shehed. Hun er eldst, har en annen far enn de andre, ble ikke tatt vare på som barn, slått av stefar og måtte i fosterhjem. Hun har sikkert aldri følt seg god nok, så dette «rippet» jo opp i noe ekstremt sårt for henne. Ingen oppegående mødre oppfører seg slik som Pimpen. Ingen mødre med flere barn har favoritter. Pimpen er jo lite smart. I følge Shehed hadde hun jo fortsatt forklaringen sin om sitt favorittbarn på morgenen i dag også. Rami sin rant til Isabel om at hun gravde sin egen grav var på sin plass. Han sa også «tror du at du er så mye bedre enn oss»? Dette, som skulle være så flott familieferie i villaen, har Isabel sørget for at startet forferdelig dårlig. 9 25
DivaBit Skrevet onsdag kl. 14:30 #35565 Skrevet onsdag kl. 14:30 Carrot skrev (Akkurat nå): hentet fra din kilde Proff.no blant annet.. Så da stemmer det jo hun eier 51% Ellers basert på det jeg leser har det vært en "Livlig natt" 🤦♀️ erre mulig! For å være "smart" er det virkelig også sykt lett å bare være dum - ingen oppfører seg slik det beskrives i denne tråden og jeg er egentlig glad jeg ikke følger med på Snap når jeg leser reaksjonene.. 51% av nettbutikken til Nude ja, men Nude er da langt større enn bare nettbutikken. Stor forskjell på å eie 51% av nettbutikken og 51% av all omsetning til brandet. 2 4
Natu Skrevet onsdag kl. 14:31 #35566 Skrevet onsdag kl. 14:31 Solstråle1 skrev (27 minutter siden): Jeg forsvarer da ingenting, jeg syns det er helt sprøtt å poste slik for content, men jeg mener fremdeles at ingenting kommer ut på den kanalen uten at det er vurdert. Og ruset på sovepiller - come on, da🤭 Hvis du ikke tror det går an å bli rusa på sovetabletter mangler du endel kunnskap. De gangene jeg tar en, må jeg legge fra meg telefonen og legge meg rett i senga. Jeg har skrevet, sagt mye rart og sendt koko snaps til folk ved hjelp av kun en sovetablett. 7 6
Natu Skrevet onsdag kl. 14:34 #35568 Skrevet onsdag kl. 14:34 Heike m72 skrev (2 minutter siden): Morens forklaringer på hvorfor Isabel er favoritten sier jo så mye om henne. Klart det er sårt for Shehed. Hun er eldst, har en annen far enn de andre, ble ikke tatt vare på som barn, slått av stefar og måtte i fosterhjem. Hun har sikkert aldri følt seg god nok, så dette «rippet» jo opp i noe ekstremt sårt for henne. Ingen oppegående mødre oppfører seg slik som Pimpen. Ingen mødre med flere barn har favoritter. Pimpen er jo lite smart. I følge Shehed hadde hun jo fortsatt forklaringen sin om sitt favorittbarn på morgenen i dag også. Rami sin rant til Isabel om at hun gravde sin egen grav var på sin plass. Han sa også «tror du at du er så mye bedre enn oss»? Dette, som skulle være så flott familieferie i villaen, har Isabel sørget for at startet forferdelig dårlig. Også veldig tydelig at grunnen til at hun ikke ville Rami skulle dra til Thailand var ikke " å holde familien samlet" MEN å ha Mr.FIx tilgjengelig. Som den busineswoman hun påstår hun er, er hun temmelig hjelpeløs uten sine faste tjenere. 14
Carrot Skrevet onsdag kl. 14:39 #35569 Skrevet onsdag kl. 14:39 DivaBit skrev (3 minutter siden): 51% av nettbutikken til Nude ja, men Nude er da langt større enn bare nettbutikken. Stor forskjell på å eie 51% av nettbutikken og 51% av all omsetning til brandet. du leste tydeligvis det du ville der og det er greit så jeg kan dele det igjen: Hun kontrollerer en betydelig eierandel på 51 % gjennom sitt personlige holdingselskap, Isabel Raad AS. som forøvrig har en solid likviditet og meget god soliditet. Så rent forretningsmessig har hun sine ord i behold om sine kvaliteter. 1 1
loveanimals Skrevet onsdag kl. 14:40 #35570 Skrevet onsdag kl. 14:40 Natu skrev (5 minutter siden): Også veldig tydelig at grunnen til at hun ikke ville Rami skulle dra til Thailand var ikke " å holde familien samlet" MEN å ha Mr.FIx tilgjengelig. Som den busineswoman hun påstår hun er, er hun temmelig hjelpeløs uten sine faste tjenere. Glansbildet er revet i fillebiter. Før eller siden kommer det frem hvem man virkelig er 15
Wanda_2025 Skrevet onsdag kl. 14:45 #35571 Skrevet onsdag kl. 14:45 Solstråle1 skrev (30 minutter siden): Men det går da ikke av skattepengene at barna betaler husleien hennes? Hennes erstatning for obergrepene hun opplevde i barndommen er det da vel ingen som ikke unner henne?? Den familien der har på generelt grunnlag belastet det norske velferdssystemet på det verste. Også flagger IR hele millioninntekten sin ut av Norge, og moren får trygd og kommunal bolig som er finansiert av skattebetalerne. Ingen takknemlighet å spore hos noen av de. Og den dysfunksjonelle moren som ranter om barnevernet og at hun stakk av med ungene pga de. Det hele shitshowet gir en bismak. 5 16
DivaBit Skrevet onsdag kl. 14:47 #35572 Skrevet onsdag kl. 14:47 Carrot skrev (3 minutter siden): du leste tydeligvis det du ville der og det er greit så jeg kan dele det igjen: Hun kontrollerer en betydelig eierandel på 51 % gjennom sitt personlige holdingselskap, Isabel Raad AS. som forøvrig har en solid likviditet og meget god soliditet. Så rent forretningsmessig har hun sine ord i behold om sine kvaliteter. Ja, men du hopper glatt bukk over HVA hun eier 51% i 🤷♀️ Hun eier 51% av nettbutikken! Det er IKKE å eie 51% av Nude. Man trenger ikke engang forretningsforståelse for å skjønne det. Og det er ikke % det diskuteres om her, men HVA hun eier. Les deg opp på formålet til BRX, så kanskje du også forstår. 6
tante_grusom Skrevet onsdag kl. 14:50 #35573 Skrevet onsdag kl. 14:50 loveanimals skrev (1 time siden): Lyser ikke akkurat noia og dårlig samvittighet her. Ro ro til fiskeskjær.......... Dådyrøyner… 6
Wanda_2025 Skrevet onsdag kl. 14:51 #35574 Skrevet onsdag kl. 14:51 Heike m72 skrev (21 minutter siden): Dette, som skulle være så flott familieferie i villaen, har Isabel sørget for at startet forferdelig dårlig. Men det gir cash 💵 🤮🤑 1 2
smiiiley Skrevet onsdag kl. 14:59 #35575 Skrevet onsdag kl. 14:59 Carrot skrev (30 minutter siden): hentet fra din kilde Proff.no blant annet.. Så da stemmer det jo hun eier 51% Ellers basert på det jeg leser har det vært en "Livlig natt" 🤦♀️ erre mulig! For å være "smart" er det virkelig også sykt lett å bare være dum - ingen oppfører seg slik det beskrives i denne tråden og jeg er egentlig glad jeg ikke følger med på Snap når jeg leser reaksjonene.. Jeg trodde beauty rebels eides av Nika brands As og Stila Holding As? Mulig jeg tar feil her.
Snuppa82 Skrevet onsdag kl. 15:11 #35576 Skrevet onsdag kl. 15:11 24 minutter siden, Wanda_2025 said: Den familien der har på generelt grunnlag belastet det norske velferdssystemet på det verste. Også flagger IR hele millioninntekten sin ut av Norge, og moren får trygd og kommunal bolig som er finansiert av skattebetalerne. Ingen takknemlighet å spore hos noen av de. Og den dysfunksjonelle moren som ranter om barnevernet og at hun stakk av med ungene pga de. Det hele shitshowet gir en bismak. Hun betaler husleie på den kommunale boligen, men hun betalet med penger fra velferdssystemet (trygd), så indirekte riktig. Mange tror bare at man ikkr betaler noe for kommunal bolig, men det gjør man. 2
Wanda_2025 Skrevet onsdag kl. 15:15 #35577 Skrevet onsdag kl. 15:15 Snuppa82 skrev (1 minutt siden): Hun betaler husleie på den kommunale boligen, men hun betalet med penger fra velferdssystemet (trygd), så indirekte riktig. Mange tror bare at man ikkr betaler noe for kommunal bolig, men det gjør man. Hun har fått ett gode som kunne kommet barnefamilier til gode. Hvorfor leier ikke denne pimpen hos private som andre folk?? IR eller noen av de andre ungene hadde vel Gledelig betalt for det. De gjør alt for å få bekreftelse fra dette mennesket. 6
Snuppa82 Skrevet onsdag kl. 15:16 #35578 Skrevet onsdag kl. 15:16 Man kan fint bli ruset og få svekket dømmekraft på sovetabletter. Det fins.mange varianter og de kan virke forskjellig fra person til person. Når man da overkjører trangen til å sove, som er hele poenget, kan ting også bli verre. Hun sa selv at hun begynte å zoome ut fordi hun har tatt pillen. Bra hun har lagt seg flat, det burde mor og gjøre. Det som ble sagt skjønner jeg Shehed reagerer på. Burde aldri bli lagt ut. Hvor dypt det går for Isabel vet jeg ikke, men denne syns jeg var drøy. Kanskje fordi mor ordla seg feil og. Hun spurte jo hva shehed gjorde for henne og trakk fram hun ville ha gaver, blomster og alt Isabel ga henne, mens shehed hjalp med praktiske ting. Sistnevnte ville vært mer verdt for meg. Man er forskjellig, heldigvis. 1 8
Snuppa82 Skrevet onsdag kl. 15:21 #35579 Skrevet onsdag kl. 15:21 2 minutter siden, Wanda_2025 said: Hun har fått ett gode som kunne kommet barnefamilier til gode. Hvorfor leier ikke denne pimpen hos private som andre folk?? IR eller noen av de andre ungene hadde vel Gledelig betalt for det. De gjør alt for å få bekreftelse fra dette mennesket. Som er rapportert av flere her inne til NAV (har de sagt selv), så det er heldigvis en vurdering de tar ift kriterier. Her går de stort sett til ukrainske flyktninger, mens barnefamilier har måttet flytte til rimeligere kommuner. Så får kommunene tilskudd for de flyltningene de bosetter, så mulig det er rimeligere🤷♀️ Uansett nav som styrer dette og det er ment som midlertidig, så de mener tydeligvis det fortsatt er behov da. 1 1
Solstråle1 Skrevet onsdag kl. 15:25 #35580 Skrevet onsdag kl. 15:25 Wanda_2025 skrev (38 minutter siden): Den familien der har på generelt grunnlag belastet det norske velferdssystemet på det verste. Også flagger IR hele millioninntekten sin ut av Norge, og moren får trygd og kommunal bolig som er finansiert av skattebetalerne. Ingen takknemlighet å spore hos noen av de. Og den dysfunksjonelle moren som ranter om barnevernet og at hun stakk av med ungene pga de. Det hele shitshowet gir en bismak. Er boligen finansiert av skattebetalerne eller betaler en av døtrene 20’ pr mnd for den? Det er litt vanskelig å holde følge med alle påstandene her inne. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå