Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Dikter aldeles ikke opp ting han sa det jeg skriver på sin egen snap. Hvem skulle tro at VI skulle leve det livet her.  Akkurat de ordene sa han . Så får nå du tro hva du vil . Er ferdig med deg og din kverulering.  Ønsker deg en nydelig dag 🥰

Men det var ikke det du skrev først. Du skrev ‘at vi skulle bo her’. En vesentlig forskjell som jeg ser at du også skjønner. 

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 minutt siden):

Men det var ikke det du skrev først. Du skrev ‘at vi skulle bo her’. En vesentlig forskjell som jeg ser at du også skjønner. 

Hjelpes,  i mitt første innlegg om dette skrev jeg: Rami sa tenk at VI skulle leve det livet her . Hva han VI' er seg med er jo latterlig med tanke på at det er Isabel som både har kjøpt , bor og lever livet der og ikke Rami. Du behøver ikke å svare tilbake da deg heller en bolle og chili 

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Solstråle1 skrev (14 timer siden):

Hvorfor spør du meg om det? Jeg har ikke kommentert deres jobbsituasjon med ett ord. Jeg kommenterer på at de får lønn/varer/tjenester når de er med på å skape kontent hos søsteren. 
 

 

 Aha.. de lønner hverandre på en måte. Når f.eks. Shehed lager ett kontent som Isabel er med på så får Isabel en del av kaka. Smart?, tror jeg må tygge litt på den der. 

Skrevet
Tapaz skrev (2 minutter siden):

 Aha.. de lønner hverandre på en måte. Når f.eks. Shehed lager ett kontent som Isabel er med på så får Isabel en del av kaka. Smart?, tror jeg må tygge litt på den der. 

Tenker at ingenting drypper på Isabel fra Shehed 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
vilas skrev (2 timer siden):

Tenk deg å være 50/60/70 + og ingenting på noen sos.med kanaler forsvinner.  At man forteller om snabelridning, mensen og viser når man sitter på toalettet og driter. Og dine barn  ser hva evt mor/ far har holdt på med. Flotte forbilder det ja ?? 🤔

Må være en drøm (not) for barna å ha en sånn fantastisk mor som har utlevert så mye idioti til "hele verden ".

Med all mobbing og alt f...skap som finnes, så må barna være umåtelig stolt av å ha et slikt forbilde til forelder.

Hun har overhodet ikke på seg briller som viser virkeligheten av hva/hvem hun sårer i fremtiden. 

Det er kun penger og nuet som gjelder for både henne og resten av den grådige gjengen. Hun vil garantert møte seg selv i døren før eller siden, og den dagen blir det tøft å være IR.

Det er for sent å snyte seg når nesen er vekk 

Endret av Maia3
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Tapaz skrev (34 minutter siden):

 Aha.. de lønner hverandre på en måte. Når f.eks. Shehed lager ett kontent som Isabel er med på så får Isabel en del av kaka. Smart?, tror jeg må tygge litt på den der. 

Jeg tviler på at det går den veien, men hva vet jeg. 

  • Liker 1
Skrevet
agent skrev (7 timer siden):

Var det den gangen Rami måtte følge han til legen?

 

Ja det var den gangen. Da var Norge' s velferdsstaten bra, for i Dubai hadde han måttet betale dyrt for lege/sykehushjelp. Faren krasja med en glassdør og skadet ansiktet/ nesen. Men i Norge var/ er d gratis på sykehus vedr ulykker og sykdom. Så disse menneskene er utnyttende de luxe.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
missprincess skrev (7 timer siden):

De er nok sammen enda ja. Det tror jeg også at de er . Garantert 

De har hver sin treroms kommunale leilighet i Oslo. Dette fikk de da Rami og Sidra var små, og da var d vel begrunnet med ett barn hver. Men de  har de ennå. I tenker jo å kjøpe en annen leilighet til iallefall moren, men hun kan ikke før 3 år ute av Norge regelen. Så i Januar 2027 kan I kjøpe annen leilighet til moren.

  • Nyttig 2
Skrevet

Jasså ja IR, du tørr å gå ute i nærområdene til Oslo sentrum på tur med Gucci ? Er d ikke sånn at du må ha security når du er ute i Oslo ?? Hvor er de ? Du skjuler deg visst under / i en hettegenser. Er d nok  for å beskytte deg mot menn  ( mulig andre) i Oslo?

  • Nyttig 13
Skrevet

Vet dette er veldig OT men er det noen som vet hvem Mr. Grey til Isabelle Eriksen er??

  • Nyttig 2
Skrevet

Og Synnøve er ingen steder å se hos Nude eller ivory. Enda det er event

Skrevet
vilas skrev (3 timer siden):

Ja det var den gangen. Da var Norge' s velferdsstaten bra, for i Dubai hadde han måttet betale dyrt for lege/sykehushjelp. Faren krasja med en glassdør og skadet ansiktet/ nesen. Men i Norge var/ er d gratis på sykehus vedr ulykker og sykdom. Så disse menneskene er utnyttende de luxe.

Men faren bor vel og betaler skatt i Norge? Så han utnytter vel ingenting?

  • Nyttig 4
Skrevet
Trixie99 skrev (25 minutter siden):

Men faren bor vel og betaler skatt i Norge? Så han utnytter vel ingenting?

Hva har faren jobbet som?antar han motar pensjon nå pga alder

  • Liker 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (20 timer siden):

Nå sa Pierre at han har vært i leiligheten til rami før, etter nyttår, da mamma og pappa til Raad kidsa bodde der🥸 Så ikke kom å innbill oss at de er skilt nei. 

De bor sammen i Irak også. Da har Rami flere ganger avslørt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (5 timer siden):

De har hver sin treroms kommunale leilighet i Oslo. Dette fikk de da Rami og Sidra var små, og da var d vel begrunnet med ett barn hver. Men de  har de ennå. I tenker jo å kjøpe en annen leilighet til iallefall moren, men hun kan ikke før 3 år ute av Norge regelen. Så i Januar 2027 kan I kjøpe annen leilighet til moren.

En leil til faren også da?

Skrevet
vilas skrev (5 timer siden):

Jasså ja IR, du tørr å gå ute i nærområdene til Oslo sentrum på tur med Gucci ? Er d ikke sånn at du må ha security når du er ute i Oslo ?? Hvor er de ? Du skjuler deg visst under / i en hettegenser. Er d nok  for å beskytte deg mot menn  ( mulig andre) i Oslo?

Eller for å slippe plukke dritten etter Gucci.

  • Liker 2
Skrevet

Det eventet var det for kunder eller bare ansatte i Nude ?

Eventuelt andre influensere?

Skrevet
Sirah skrev (13 timer siden):

Det kan hende, jeg husker ikke helt.

Mener det var noen dager før eller etter nyttårsaften at Rami tok han til legen 

Skrevet
agent skrev (8 minutter siden):

Det eventet var det for kunder eller bare ansatte i Nude ?

Eventuelt andre influensere?

Det tilbudet gjelder for alle ut dagen i morgen på Nude. Kun de som meldte seg på den innerste sirkelen som fikk anledning til å komme på 30 min før resten. Ble delt ut gavekort, goodie bass osv.  Så ikke alt for orket ikke.  Men var en del gode tilbud for de som vil handle 30% på alt forsto jeg 

  • Hjerte 1
Skrevet
missprincess skrev (8 minutter siden):

Mener det var noen dager før eller etter nyttårsaften at Rami tok han til legen 

Ja tror det var det jeg også 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...