Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Aintnofun skrev (3 minutter siden):

Isabel har nok ventet med å avsløre "Rosegjøken" fordi hun syns det er flaut. Det er jo litt flaut at man blir sammen med en person man har slengt dritt om og kalt "Voldemort" til flere tusen følgere. Han syns nok også det er flaut. 

Men nå er jo katta ute av sekken og det er ikke noen grunn til å skjule noe lenger (Det har jo ikke vært grunn til det på lenge, sånn egentlig). Hun føler nok på en viss måte en slags letteste. Tror nok heller dette kan gjøre at hun får flere følgere. Nå kan hun jo melke dette ved å liksom starte familielivet. Det eneste som står i veien er jo hennes psykiske helse.

Ønsker henne alt godt. Det er ikke noe som er bedre enn å se at andre har det bra og at de gleder seg over livet.

Kanskje hennes psykiske helse oxo blir bedre nå, nå som hun slipper å passe på hvert ord hun sier. Dessuten sa hun jo at vm turen var verdt det, om han kom til å bli avslørt. Så da så

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Åååh, jeg er så stor kjendis. Åååååh hele verden er interessert i meg. Ååååh det er så slitsomt med pressen som ikke lar meg være i fred og ha privatliv. Respekter stakkars meeeg som er nødt til å leve dette fæle kjendislivet» 

Influensere som gjør seg mye større enn de er og som endelig tror de har oppnådd høy kjendisstatus fordi de blir så «plaget» av pressen. 
Patetisk. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Othelia08 skrev (18 minutter siden):

Jeg dør av de som kriger på vegne av Isabel i kommentarfeltet på vg - fordi vg ikke «respekterer privatlivet hennes», som om ikke det er dette hun livnærer seg av. 
Isabel vet hva hun driver med, hun visste det ikke kom til å gå under radaren, så at disse bestemødrene bruker tid på å lange ut mot respektløse vg er fascinerende. 

Dagen ingen skriver, snakker eller bryr seg om IR er hun ferdig, så hun er heeeelt avhengig av denne typen «eksponering» 

Ja og hun sier det jo selv og😅

Skrevet
Aintnofun skrev (5 minutter siden):

Isabel har nok ventet med å avsløre "Rosegjøken" fordi hun syns det er flaut. Det er jo litt flaut at man blir sammen med en person man har slengt dritt om og kalt "Voldemort" til flere tusen følgere. Han syns nok også det er flaut. 

Men nå er jo katta ute av sekken og det er ikke noen grunn til å skjule noe lenger (Det har jo ikke vært grunn til det på lenge, sånn egentlig). Hun føler nok på en viss måte en slags letteste. Tror nok heller dette kan gjøre at hun får flere følgere. Nå kan hun jo melke dette ved å liksom starte familielivet. Det eneste som står i veien er jo hennes psykiske helse.

Ønsker henne alt godt. Det er ikke noe som er bedre enn å se at andre har det bra og at de gleder seg over livet.

Jeg tror heller det har noe med kommende TV-serie å gjøre på dette tidspunktet.. at det er planlagt med å slippe serien og skape blest rundt at folk endelig får se hvem rosegjøken er der, for å få en god start og gode tall på serien. At hun kanskje ikke «har lov» å si noe selv enda? 

• Liker 1
Skrevet

Hun er uansett tap stolt av FEDRELANDET sitt?! Irak spilte vel ikke, det var Norge-England.

Ho får heller suge en KAMEL!!!!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Lillibet skrev (12 minutter siden):

Hun er uansett tap stolt av FEDRELANDET sitt?! Irak spilte vel ikke, det var Norge-England.

Isabel er født i Norge. 

Skrevet
Lillibet skrev (22 minutter siden):

Faren hennes er en voldelig kurdisk taper som aldri har bidratt til Norge på noen som helst måte. Langt ifra en norsk viking som bygget opp landet. At noen fortsatt følger og bidrar til at neket Shirog tjener penger på tomprat og temuprodukter er meg en gåte.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan gikk hun fra at hun snart skal dele hvem han er til «Vi har veid fordelene og ulempene og funnet ut at han skal holdes privat så respekter dette»?? Når hadde hun isåfall tenkt til å dele det til følgerne?

Han er jo ikke en privat person han heller mtp brand og at han har mye følgere. 

Og hvorfor ville hun ikke sørge for å dele dette selv f.eks. på veien til VM slik at hun får klikkene og inntjeningen?

Jeg skjønte hvem Rosegjøken var rett etter nyttår da hun satt på Maldivene og spurte om det var vanlig å savne en x etter 4 år. Jeg har sett mange giftige par ha både runde 4,5 og 7. 

Jeg tror hun glemmer at han er med både i YouTube videoene og serien hennes. Pluss masse nyhetssaker om bruddet med screenshots hvor de langer ut om hverandre. 

• Liker 3
Skrevet

Har lest de der innleggene de lå ut etter bruddet (de som har sirkulert i hvertfall). De hadde jo ikke så mye pent å si om hverandre da nei. Men, som andre har påpekt - de er ikke de første som har gått tilbake til hverandre. 

Får håpe de er bra for hverandre nå, og at de (hun) ikke har rushet inn i noe av ren desperasjon. Hun må jo ha hatt kontakt med han samtidig som hun holdt på med naboen. Det er jo ikke mulig å slide tilbake inn i DMen på typ første nyttårsdag og så er de et par to timer etterpå. Får i hvert fall ikke håpe det 😬 

• Nyttig 1
Skrevet
Xmasclovn skrev (18 minutter siden):

Faren hennes er en voldelig kurdisk taper som aldri har bidratt til Norge på noen som helst måte. Langt ifra en norsk viking som bygget opp landet. At noen fortsatt følger og bidrar til at neket Shirog tjener penger på tomprat og temuprodukter er meg en gåte.

Enig. Håper folk avfølger. Hva har hun egentlig gjort for å tjene penger? Vi skjønner jo snap er viktigste kilden til inntekt siden hun og broren tydeligvis ble desperate når snap betalte  små penger noen dager. Folk får pengene til og renne inn i lommene til folk som viser at de spiser og sitter på dass? 🤦‍♂️grøss!! 

• Liker 2
Skrevet
Xmasclovn skrev (26 minutter siden):

Pappaen til Isabel er 100% araber, pappaen til Shehed som var kurder.

Skrevet
refill skrev (46 minutter siden):

Isabel er født i Norge. 

Jeg vet, med hva er FEDRE?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...