Sirah Skrevet 18. juli #37041 Skrevet 18. juli vilas skrev (1 minutt siden): Så fint at det ble ryddet opp i tråden. Håper ikke jeg har vært av de værste 🙂 Mener jeg har skrevet seriøst det I selv har sagt på snap. Vil tro vi kan ta delt skyld alle sammen Så kan vi starte på ny og friskt nå og unngå at det sklir ut igjen 😄 2
vilas Skrevet 18. juli #37042 Skrevet 18. juli Sirah skrev (Akkurat nå): Vil tro vi kan ta delt skyld alle sammen Så kan vi starte på ny og friskt nå og unngå at det sklir ut igjen 😄 Ja enig. Men ikke glem at I fyrer opp selv. Siste jeg hørte hun sa, jeg tjener noen millioner i mnd. Med ett opplevd ironisk smil. Jaja slik er d. 2
Hatsumomo Skrevet 18. juli #37043 Skrevet 18. juli (endret) Veldig bra. Så jeg håper jeg alle tar ansvar nå og unngår å svare nye folk som nå kommer til å garantert til dukke opp igjen under nye navn for begynne med brukerdebatt igjen. IGNORER DEM! Vær så snill Isabel er ihvertfall mer vågal med Jack for tiden, vi får både høre stemmen hans og se ryggen hans til tider Endret 18. juli av Hatsumomo 3 5
Lykkeliten* Skrevet 18. juli #37044 Skrevet 18. juli Eg syns at New York turen har gitt det desiderte beste contentet så lenge eg har kikket innom snappen hennar. Så kjekt å få se det genuine NY med fasadane og gatene me kjenner frå filmar. 3 7
vilas Skrevet 18. juli #37045 Skrevet 18. juli Hva skjedde med I idag ? Etter date med middag og tur i Central Park. Gikk så på hotellrommet og fikk en liten mental nedtur. Oppdaget I idag at hverdagslivet i NY er mye annerledes enn i Dubai? Både ifht mennesker og dyr. Hun savner en slik plass i Dubai sa hun. I spurte J om han kunne tenke seg å flytte til NY " mere permanent" og leie ut villaen i Dubai. Han sa Ja,tjaaaa.... Så kom d fra I, skal vi leie en Airbnb nå og bli her lengre ?? Jeg forstår ikke hva som hele tiden plutselig "skjer endringer" med I. Det må være grusomt å ha slik uro og ett planleggingskjør i hode natt og dag? Kan tydeligvis ikke slappe av hun. Men klart hun vet at sånne content gjør oss nysgjerrig innimellom 1 8
Sirah Skrevet 18. juli #37046 Skrevet 18. juli vilas skrev (4 minutter siden): Hva skjedde med I idag ? Etter date med middag og tur i Central Park. Gikk så på hotellrommet og fikk en liten mental nedtur. Oppdaget I idag at hverdagslivet i NY er mye annerledes enn i Dubai? Både ifht mennesker og dyr. Hun savner en slik plass i Dubai sa hun. I spurte J om han kunne tenke seg å flytte til NY " mere permanent" og leie ut villaen i Dubai. Han sa Ja,tjaaaa.... Så kom d fra I, skal vi leie en Airbnb nå og bli her lengre ?? Jeg forstår ikke hva som hele tiden plutselig "skjer endringer" med I. Det må være grusomt å ha slik uro og ett planleggingskjør i hode natt og dag? Kan tydeligvis ikke slappe av hun. Men klart hun vet at sånne content gjør oss nysgjerrig innimellom Det må være forferdelig slitsomt ja, og lissom aldri klare å lande en plass i mer enn noen dager av gangen. Men tror nok mye av det er for content ja, nå blir jo folk nysgjerrige og klikker seg inn igjen senere i dag for å se om det har skjedd noe mer. Helt ærlig syntes jeg hun bør dra tilbake til Dubai nå som moren er på besøk. 3 1 2
Lykkeliten* Skrevet 18. juli #37047 Skrevet 18. juli vilas skrev (5 minutter siden): Hva skjedde med I idag ? Etter date med middag og tur i Central Park. Gikk så på hotellrommet og fikk en liten mental nedtur. Oppdaget I idag at hverdagslivet i NY er mye annerledes enn i Dubai? Både ifht mennesker og dyr. Hun savner en slik plass i Dubai sa hun. I spurte J om han kunne tenke seg å flytte til NY " mere permanent" og leie ut villaen i Dubai. Han sa Ja,tjaaaa.... Så kom d fra I, skal vi leie en Airbnb nå og bli her lengre ?? Jeg forstår ikke hva som hele tiden plutselig "skjer endringer" med I. Det må være grusomt å ha slik uro og ett planleggingskjør i hode natt og dag? Kan tydeligvis ikke slappe av hun. Men klart hun vet at sånne content gjør oss nysgjerrig innimellom Hun får folk til å følge med og skrive innlegg om det på forum = penger i kassa. 4
Lykkeliten* Skrevet 18. juli #37048 Skrevet 18. juli Sirah skrev (Akkurat nå): Det må være forferdelig slitsomt ja, og lissom aldri klare å lande en plass i mer enn noen dager av gangen. Men tror nok mye av det er for content ja, nå blir jo folk nysgjerrige og klikker seg inn igjen senere i dag for å se om det har skjedd noe mer. Helt ærlig syntes jeg hun bør dra tilbake til Dubai nå som moren er på besøk. Mora er jo på besøk ‘heile tiden’, så kvifor skal ei voksen kvinne avbryte ferien for å ta seg av henne? 3 5
vilas Skrevet 18. juli #37049 Skrevet 18. juli Lykkeliten* skrev (12 minutter siden): Mora er jo på besøk ‘heile tiden’, så kvifor skal ei voksen kvinne avbryte ferien for å ta seg av henne? Det er bare d at - I sier hele tiden at mamma er hennes hele hjerte. Faren er jo der også nå iflg I. Rami også.Og hun elsker å ha mamma i villaen. Ligger i mammas hender så ofte hun kan. Men nå er ikke behovet for mamma sååå sterkt når hun har J. Men content og masse penger blir det av dette. 5
Lykkeliten* Skrevet 18. juli #37050 Skrevet 18. juli vilas skrev (Akkurat nå): Det er bare d at - I sier hele tiden at mamma er hennes hele hjerte. Faren er jo der også nå iflg I. Rami også.Og hun elsker å ha mamma i villaen. Ligger i mammas hender så ofte hun kan. Men nå er ikke behovet for mamma sååå sterkt når hun har J. Men content og masse penger blir det av dette. Eg elskar også mor mi og likar å være saman med henne, men både I og eg er vaksne mennesker som sjølvsagt ikkje forlet partnarane våre for å være saman med mamma!!! Det er heilt sprøtt å berre tenke på noko slikt. 6
agent Skrevet 18. juli #37051 Skrevet 18. juli vilas skrev (38 minutter siden): Hva skjedde med I idag ? Etter date med middag og tur i Central Park. Gikk så på hotellrommet og fikk en liten mental nedtur. Oppdaget I idag at hverdagslivet i NY er mye annerledes enn i Dubai? Både ifht mennesker og dyr. Hun savner en slik plass i Dubai sa hun. I spurte J om han kunne tenke seg å flytte til NY " mere permanent" og leie ut villaen i Dubai. Han sa Ja,tjaaaa.... Så kom d fra I, skal vi leie en Airbnb nå og bli her lengre ?? Jeg forstår ikke hva som hele tiden plutselig "skjer endringer" med I. Det må være grusomt å ha slik uro og ett planleggingskjør i hode natt og dag? Kan tydeligvis ikke slappe av hun. Men klart hun vet at sånne content gjør oss nysgjerrig innimellom Krigen, kanskje 🤔
vilas Skrevet 18. juli #37052 Skrevet 18. juli Lykkeliten* skrev (55 minutter siden): Eg elskar også mor mi og likar å være saman med henne, men både I og eg er vaksne mennesker som sjølvsagt ikkje forlet partnarane våre for å være saman med mamma!!! Det er heilt sprøtt å berre tenke på noko slikt. J skal jo være med I hjem til Dubai nå. D har I sagt lenge. Så hun skal ikke forlate kjæresten.
Plexi Skrevet 18. juli #37053 Skrevet 18. juli Kikket innom for å se NYC-turen. Fikk skikkelig lyst til å dra dit igjen. Jeg hadde 5 dager der for en god del år siden, fantastisk by! 3 1
Lykkeliten* Skrevet 18. juli #37054 Skrevet 18. juli vilas skrev (1 time siden): J skal jo være med I hjem til Dubai nå. D har I sagt lenge. Så hun skal ikke forlate kjæresten. Ok. Men eg forventer ikkje at vaksne folk skal avbryte ferien for å reise heim til mor. 4
Swoosh Skrevet 18. juli #37055 Skrevet 18. juli Frister vel ikke reise hjem når faren hennes er der, antar han er sammen med moren i villaen 6
agent Skrevet 18. juli #37056 Skrevet 18. juli Lykkeliten* skrev (3 timer siden): Mora er jo på besøk ‘heile tiden’, så kvifor skal ei voksen kvinne avbryte ferien for å ta seg av henne? Det var hun som ville ha henne til Dubai, moren ville reise til Irak. Så fort en gjøk har tid til henne, kaster hun hele familien under bussen. Enten må de fordufte eller så stikker IR fra dem. Alt for litt snabelsafari. 2 4
Lykkeliten* Skrevet 18. juli #37057 Skrevet 18. juli (endret) agent skrev (5 minutter siden): Det var hun som ville ha henne til Dubai, moren ville reise til Irak. Så fort en gjøk har tid til henne, kaster hun hele familien under bussen. Enten må de fordufte eller så stikker IR fra dem. Alt for litt snabelsafari. Er de seriøse? Meiner fleire at de hadde prioritert mor over partner i ein feriesituasjon? Jaja, dykk om det, eg gir meg her før eg får kjeft for avsporing. Og det er vel ingen grunn til at dei må til NY for å ha sex, om det er dét som antydes som grunnen til turen. Endret 18. juli av Lykkeliten* 6
Carrot Skrevet 18. juli #37058 Skrevet 18. juli Hvorfor er det galt at IR skaper content for å tjene penger når det er jobben hennes egentlig? Det virker som om selv om hun nå skaper "bra content" (i følge tråden her siden jeg ikke følger henne selv) så er det likevel greit å vinkle det negativt og gjøre det til en dårlig greie? Hvorfor ikke bare innse at det er dette hun lever av og at hun er god på å tjene penger og hvis man ikke kan like det la være å følge henne? 4 8
refill Skrevet 18. juli #37059 Skrevet 18. juli Var noen gode dager i skammekroken det. Spent på hvor lenge det varer 🤭 Anyway, selv om det er mye iskaffe, så syntes jeg det har vært litt mer interessant content nå fra NY. Hun virker også mer "fri" nå som katten for alvor er ute av sekken. Det virker som de har det fint i lag. Håper de er "på samme side" og at de får det til å fungere 😊 4 7
vilas Skrevet 18. juli #37060 Skrevet 18. juli Carrot skrev (1 time siden): Hvorfor er det galt at IR skaper content for å tjene penger når det er jobben hennes egentlig? Det virker som om selv om hun nå skaper "bra content" (i følge tråden her siden jeg ikke følger henne selv) så er det likevel greit å vinkle det negativt og gjøre det til en dårlig greie? Hvorfor ikke bare innse at det er dette hun lever av og at hun er god på å tjene penger og hvis man ikke kan like det la være å følge henne? Nei. Det jeg skrev var ikke ment som at I lager content og tjener millioner på dette. D var at vi er " dumme" som i det hele tatt bryr oss om henne. La hun bare fortsette, for d gjør hun allikevel. J hadde jo tydeligvis hatt en prat med henne om måten hun laget content på og hvorfor hun tjener penger. Han sa: d er pga at du er så "rett frem' og filmer alt som er både svakt og "sterkt". Fikk på "følelsen" at han ikke kunne gjort d samme som henne og tjent like mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå