Alba1235 Skrevet 6 timer siden #37041 Skrevet 6 timer siden Endelig hadde hun blitt kvitt den der stygge engelske «fåååcking» som hun sa i annen hver setning sist hun var sammen med Jack…. Merker det begynner snike seg inn fåååååcking igjen innimellom 4
Realista Skrevet 6 timer siden #37042 Skrevet 6 timer siden vilas skrev (4 timer siden): I har uansett ikke norske aner. Hun er araber inn til beinet. Jeg har italienske foreldre, men er født i Norge, aldri bodd i Italia og ser på Norge som mitt fedreland. Er jeg ikke god nok nordmann jeg heller da? 4 1 3
vilas Skrevet 6 timer siden #37043 Skrevet 6 timer siden Othelia08 skrev (54 minutter siden): Bortsett fra hard core fans som har på skylapper når det gjelder IR regner jeg med de fleste husker at hun gjentatte ganger har sagt at hun var hans sugar mom, noe hun sikker angrer grovt på at hun har sagt nå. Hva som er situasjonen hans nå aner jeg ikke, men pga det hun har fortalt så vil nok mange være skeptiske til at det nå plutselig er 50/50. Hun overkompenserer nok nå hvis hun er veldig opptatt av å nevne at han betaler I lyver her tror jeg. D var hennes påfunn å dra til USA. Rosenkålen hadde jo nettopp kommet hjem bl.a derfra. Og han hadde brukt 500000 kr på sin egen trip i en mnd. Så tror ikke på at han ville bidra med 2/3/4/ 500000 på nytt nå. Og hun sier jo at hun overrasket han med både Vip- losje og de dyreste hotellene first class osv ... 2 2
vilas Skrevet 6 timer siden #37044 Skrevet 6 timer siden enhjørningfis skrev (39 minutter siden): Hvem er RS? En egen gruppe følgere , Raad squa kalles de.
enhjørningfis Skrevet 6 timer siden #37045 Skrevet 6 timer siden vilas skrev (2 minutter siden): En egen gruppe følgere , Raad squa kalles de. Ahh. Takk 🤣
vilas Skrevet 6 timer siden #37046 Skrevet 6 timer siden Realista skrev (9 minutter siden): Jeg har italienske foreldre, men er født i Norge, aldri bodd i Italia og ser på Norge som mitt fedreland. Er jeg ikke god nok nordmann jeg heller da? Uansett så har du vel italiensk el annet lands opphav / gener. Vi har praksis for å få lov å kalle seg same også. For å få lov til d, så må d være samiske besteforeldre og de har måttet ha samisk språk og det språket må praktiseres i hverdagen i hjemmet. 1
Tears in heaven Skrevet 5 timer siden #37047 Skrevet 5 timer siden Lunge2021 skrev (25 minutter siden): Dette er nøye planlagt av Isabell ang VG om hun ville at an ikke skulle bli avslørt kunne de reist til VM uten å si noe heller ikke annonsere på snap an hvor de skal sitte tror hun har avtal med VG.I dag har hun angst skal ha sympati …så RS får empati for henne og det er lansering i dag. Ja hun er kynisk nok til det. 1 3
Xmasclovn Skrevet 5 timer siden #37048 Skrevet 5 timer siden Sharp75! skrev (2 timer siden): Mek allikevel bidrar du 👏 Skarpt av deg🙃 1 2
Xmasclovn Skrevet 5 timer siden #37049 Skrevet 5 timer siden loveanimals skrev (1 time siden): De har virkelig noe å være stolt av med det språket der. Isabel banner som en bryggesjauer i annenhver fuckings setning Moren er verst. Mentalt på alder med en 12 åring. 7
Xmasclovn Skrevet 5 timer siden #37050 Skrevet 5 timer siden Realista skrev (1 time siden): Jeg har italienske foreldre, men er født i Norge, aldri bodd i Italia og ser på Norge som mitt fedreland. Er jeg ikke god nok nordmann jeg heller da? Du kan se Norge som ditt hjemland. Ditt fedreland er Italia. 3
Velinda Skrevet 5 timer siden #37051 Skrevet 5 timer siden Realista skrev (1 time siden): Jeg har italienske foreldre, men er født i Norge, aldri bodd i Italia og ser på Norge som mitt fedreland. Er jeg ikke god nok nordmann jeg heller da? Det samme er naboen min,han sier han er Italiener,er du ikke stolt over å være Italiener tenker jeg da?og da er jeg rasist? 1
Aristokrat1 Skrevet 4 timer siden #37053 Skrevet 4 timer siden Veldig nervøs, «høy» snakk på hu i dag syns jeg. 6 2
ooopsann Skrevet 4 timer siden #37054 Skrevet 4 timer siden Aristokrat1 skrev (12 minutter siden): Veldig nervøs, «høy» snakk på hu i dag syns jeg. Enig, og elefanten i rommet ville hun ikke prate om, måtte jo ta hensyn til han som privatperson🫡 sier hun om en som var med i serien hennes🤷♀️🥱 Hun kommer til og slite med den "te timen" ( forklaringen)😴 Nå skal nok USA turen tjenes inn igjen for allt det er verdt tenker jeg💵💵 med all den lyx lyx lyx som nå promoteres 💸💸💸💸 2 3
ooopsann Skrevet 4 timer siden #37055 Skrevet 4 timer siden Xmasclovn skrev (55 minutter siden): Moren er verst. Mentalt på alder med en 12 åring. Tror moren sliter så med norsken at hun skjønner ikke selv hva hun sier 🤪..er til tider heeelt kokko 🤯 1 3
ooopsann Skrevet 4 timer siden #37056 Skrevet 4 timer siden Othelia08 skrev (2 timer siden): Bortsett fra hard core fans som har på skylapper når det gjelder IR regner jeg med de fleste husker at hun gjentatte ganger har sagt at hun var hans sugar mom, noe hun sikker angrer grovt på at hun har sagt nå. Hva som er situasjonen hans nå aner jeg ikke, men pga det hun har fortalt så vil nok mange være skeptiske til at det nå plutselig er 50/50. Hun overkompenserer nok nå hvis hun er veldig opptatt av å nevne at han betaler Tror ikke hun er ærlig på hvem som betaler hva🤫, han har jo nettopp vært i usa i 4 uker og brukt 500k på gutteturen iflg I 🫣💸💸 1
Sharp75! Skrevet 4 timer siden #37057 Skrevet 4 timer siden loveanimals skrev (3 timer siden): Leste du hva som ble skrevet eller? Godt jobba Det gjorde jeg. Men tror ikke du vet hvordan det fungerer. 1
vilas Skrevet 4 timer siden #37058 Skrevet 4 timer siden ooopsann skrev (15 minutter siden): Tror moren sliter så med norsken at hun skjønner ikke selv hva hun sier 🤪..er til tider heeelt kokko 🤯 Det er da vel barna inkl I, som har lært ho utbruddene ho har. Sånn som helvete,fi..., pul...... Kjerringen må være utviklingshemmet. 5 6
agent Skrevet 3 timer siden #37059 Skrevet 3 timer siden LorettaLynn skrev (8 timer siden): «Åååh, jeg er så stor kjendis. Åååååh hele verden er interessert i meg. Ååååh det er så slitsomt med pressen som ikke lar meg være i fred og ha privatliv. Respekter stakkars meeeg som er nødt til å leve dette fæle kjendislivet» Influensere som gjør seg mye større enn de er og som endelig tror de har oppnådd høy kjendisstatus fordi de blir så «plaget» av pressen. Patetisk. Var det flere, trodde det bare var VG? 3
agent Skrevet 3 timer siden #37060 Skrevet 3 timer siden Marble01 skrev (8 timer siden): Jeg tror heller det har noe med kommende TV-serie å gjøre på dette tidspunktet.. at det er planlagt med å slippe serien og skape blest rundt at folk endelig får se hvem rosegjøken er der, for å få en god start og gode tall på serien. At hun kanskje ikke «har lov» å si noe selv enda? Da var det smart med denne turen🤣 Men fint med en bekreftelse som ikke kan bli motsagt. 🤭 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå