Cami9 Skrevet 9 timer siden #37081 Skrevet 9 timer siden Mina 2 skrev (1 time siden): Shehed fikk hennes del av erstatningen Da lyver IR da vel, for hun sa at det gikk til materialistiske ting til Jack 1 5
vilas Skrevet 9 timer siden #37082 Skrevet 9 timer siden loveanimals skrev (45 minutter siden): Går du med vilje inn for å få oss til å kaste opp ?🤣🤢 Bra du holder oss oppdatert på galskapen 😆 Reagerer så mye på alt det som kommer fra munnen til I. 3 2
LorettaLynn Skrevet 9 timer siden #37083 Skrevet 9 timer siden agent skrev (1 time siden): Var det flere, trodde det bare var VG? Kjempeslitsomt uansett hvor mange det er. Alle vil vite ALT om MEG for jeg er en så interessant, fremgangsrik og berømt kjendis. 7 1
vilas Skrevet 9 timer siden #37084 Skrevet 9 timer siden agent skrev (9 minutter siden): Trodde Maldive gjøken tronet som nr 1 på snabel fronten. Maldivene gjøken, Dubai gjøken,Tennisfan og nå Jack rosegjøk. ++++Du verden fiffig har fått kjørt seg i lang tid. 2 7
Teflonhjernen Skrevet 9 timer siden #37085 Skrevet 9 timer siden vilas skrev (5 minutter siden): Maldivene gjøken, Dubai gjøken,Tennisfan og nå Jack rosegjøk. ++++Du verden fiffig har fått kjørt seg i lang tid. Flittig fiffi 5 5
Mina 2 Skrevet 9 timer siden #37086 Skrevet 9 timer siden Cami9 skrev (15 minutter siden): Da lyver IR da vel, for hun sa at det gikk til materialistiske ting til Jack Lyver da,ja. Brukte andre penger til det. 1 1
Turkis Sau Skrevet 9 timer siden #37087 Skrevet 9 timer siden princesspeaches skrev (På 8.7.2026 den 19.39): Gud, så sjalu dere er på denne plassen. Syntes det er bare bra at hun skal reise. Har man penger og råd, så gjør man akkurat hva man vil. Dere hadde gjort akkurat det samme. Så hvorfor er det ett problem når Isabel gjør ting? Tipper det er fordi dere er sjalu, fordi dere har ingen penger selv. Hun har vært ekstremt heldig, etter en ekstrem fæl barndom. Hvorfor skal hun ikke nå få lov til å gjøre akkurat hva hun vil, uten å få så mange stygge kommentarer? Sjalu? Jeg tror de fleste her hadde betalt penger for å slippe å være Isabel og ha hennes totalt tomme og fullstendig stusselige liv! Takk, men NEI TAKK. 2 1 14
Ellenn Skrevet 9 timer siden #37088 Skrevet 9 timer siden Lillibet skrev (51 minutter siden): Jeg er ikke rasistisk bare fordi jeg poengterer norskbruken! Fedreland og fødeland er to forskjellige ting. Isabel er født og oppvokst i Norge og er norsk. Men Norge er ikke hennes fedreland. Det er fakta, ikke rasisme. Så med din konklusjon får ikke et barn med norsk mor og svensk far, født og oppvokst i Norge, kalle Norge for fedreland? Skal vi nekte dem å synge nasjonalsangen også, siden de da synger «mitt fedreland»? 3
loveanimals Skrevet 9 timer siden #37089 Skrevet 9 timer siden (endret) vilas skrev (48 minutter siden): Reagerer så mye på alt det som kommer fra munnen til I. 👍Munnen ? Nebbet Endret 9 timer siden av loveanimals 3 1
loveanimals Skrevet 8 timer siden #37090 Skrevet 8 timer siden Cami9 skrev (1 time siden): Da lyver IR da vel, for hun sa at det gikk til materialistiske ting til Jack Hun gjør nesten ikke annet enn å lyve. Må ikke tro på halvparten engang av det som kommer ut av nebbet på det vesenet der 6 1
Xmasclovn Skrevet 8 timer siden #37091 Skrevet 8 timer siden Velinda skrev (2 timer siden): Husker dere hun sa hun ikke kunne date,bli sammen med en Norsk mann,de var ikke bra nok for henne?ser ut som om hun har skutt gullfuglen for andre gang🎯🙈 Jøss er ikke en mann fra fedrelandet hennes bra nok😂 7
LilleOlga Skrevet 8 timer siden #37092 Skrevet 8 timer siden loveanimals skrev (9 timer siden): Hun KAN lover og regler hun !🤣 Måtte hun få seg en skikkelig smekk 😆🤭 2
agent Skrevet 8 timer siden #37093 Skrevet 8 timer siden Teflonhjernen skrev (2 timer siden): 799,- for en parfyme kopi på en flaske som ser ut som en Normal parfyme? Gikk inn for å se om den var utsolgt 🫣 Det var den ikke 😅 2
Romilo Skrevet 7 timer siden #37094 Skrevet 7 timer siden Følger ikke så godt med i IR-land, men husker jo at det ble slutt med Jack. Hva gjorde han sist? Eller, hvorfor ble det slutt?
vilas Skrevet 7 timer siden #37095 Skrevet 7 timer siden Pippi Lotta skrev (2 timer siden): Du vet det finnes lover for norsk statsborgerskap? Det er vel lit mer relevant en sammer, når vi smaker om å være norsk.... Om en person er født i Norge, så har personen sansynligvis Norsk statsborgerskap og er da Norsk.... Uanset hva du mener. Ikke enig med deg 🙂 2
vilas Skrevet 7 timer siden #37096 Skrevet 7 timer siden Ellenn skrev (1 time siden): Så med din konklusjon får ikke et barn med norsk mor og svensk far, født og oppvokst i Norge, kalle Norge for fedreland? Skal vi nekte dem å synge nasjonalsangen også, siden de da synger «mitt fedreland»? Norsk mor hva betyr det du ? 2
Bellabellee Skrevet 7 timer siden #37097 Skrevet 7 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Maldivene gjøken, Dubai gjøken,Tennisfan og nå Jack rosegjøk. ++++Du verden fiffig har fått kjørt seg i lang tid. Naboen og ikke minst eksen fra sverige, ka han het Pedeo? Nei.. han der fyren me d lange stygge skitne håre! 1
Bellabellee Skrevet 7 timer siden #37098 Skrevet 7 timer siden Romilo skrev (15 minutter siden): Følger ikke så godt med i IR-land, men husker jo at det ble slutt med Jack. Hva gjorde han sist? Eller, hvorfor ble det slutt? Han var utro, var han ikke? 1
vilas Skrevet 7 timer siden #37099 Skrevet 7 timer siden agent skrev (24 minutter siden): Gikk inn for å se om den var utsolgt 🫣 Det var den ikke 😅 Finnes tusenvis av parfymer som er bedre enn I sine ? Jeg sendte tilbake en Courage, som luktet lite og for meg dårlig. Kjøpte for å prøve og bevise. Og i tillegg, samme parfymer går ikke til alle, vi har forskjellige stoffer vi utsondrer og som skal passe til aktuell duft. I sier hennes passer til alle, unge og eldre!! Ikke sant det. 1 2
vilas Skrevet 7 timer siden #37100 Skrevet 7 timer siden vilas skrev (7 minutter siden): Norsk mor hva betyr det du ? Ikke innvandrer med arabiske gener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå