Sirah Skrevet 19. juli #37081 Skrevet 19. juli Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Var på Vita, så den nyeste parfymen hennes, så luktet på den. Den lukter jo slik jeg føler alle går rundt og lukter nå. Veldig lite spennende og ikke min stil i det hele tatt. Men, smaken er jo forskjellig. Men, hun (og RS) sier den varer såååå lenge, så jeg testet den. Etter ca. 2 timer var den helt borte på meg. Så der tror jeg det er mye skryt, hun har vel fått mye tilbakemeldinger på de andre parfymene om at de også holder dårlig. Jeg syntes den var helt ok, men ikke min stil. På meg satt den resten av dagen faktisk. Selv etter at jeg hadde dusjet. Til min store irritasjon for hadde tenkt å ta på en annen parfyme 😅 Likte denne bedre enn flere av de andre hun har, men det er jo bare smak og behag. vilas skrev (3 timer siden): Er det noen som har fått vite om hvorfor I ikke reklamerer for Ivory lengre ? Syns dette er så rart. Syntes det er kjemperart jeg også. Det må jo ha noe med den kommende rettsaken og advokater osv å gjøre. Ellenn skrev (7 minutter siden): Tror det var bra for IR at VG «avslørte» kjæresten hennes. Hun er mye mer avslappet, og morsommere å følge nå. De fleiper til og med med Voldemort og Cruella 😊 Enig med deg Hun virker mye mer avslappet ang det. 2 1
Seva Skrevet 19. juli #37082 Skrevet 19. juli Tror han er bra for henne, man kan se hvor avslappet og naturlige de er sammen, nå når vi hører mer fra han og hvordan de kommuniserer. Føler at hun er mer ekte i NY enn f.eks i Frankrike, hvor alt virker gjort for kamera; klær, steder, lyx, osv.. 7 1
Bendie Skrevet 19. juli #37083 Skrevet 19. juli Ellenn skrev (59 minutter siden): Tror det var bra for IR at VG «avslørte» kjæresten hennes. Hun er mye mer avslappet, og morsommere å følge nå. De fleiper til og med med Voldemort og Cruella 😊 Enig, de har en varm fin tone ovenfor hverandre. De virker oppriktig opptatt av hverandre. Og de begge snakket om fremtiden. De har mange like interesser og livsstil. Det er bra hun kan dele litt mer av de sammen. Men blir nok enda bedre, når hun fritt kan vise han frem. Liker også NY turen. Mye mer interessant enn Maldivene. Som jeg knapt ser på. 4 4
vilas Skrevet 19. juli #37084 Skrevet 19. juli Noe jeg fortsatt lurer på er : når I antagelig har blokkert meg på sin profil, selv om jeg aldri har vært i kommentarhumør på hennes profil ( hadde en kommentar for lenge siden på at hun er så tynn) , hvordan kan hun da tjene penger på at jeg ser henne på/ evt åpner utforsk el spotlight ? Er jeg blitt en RS eller ?
smiiiley Skrevet 19. juli #37085 Skrevet 19. juli vilas skrev (9 minutter siden): Noe jeg fortsatt lurer på er : når I antagelig har blokkert meg på sin profil, selv om jeg aldri har vært i kommentarhumør på hennes profil ( hadde en kommentar for lenge siden på at hun er så tynn) , hvordan kan hun da tjene penger på at jeg ser henne på/ evt åpner utforsk el spotlight ? Er jeg blitt en RS eller ? Det å få høre at man er så tynn, når man sliter og er jævli klar over det selv er vel noe av det værste man kan få høre. Så forstår godt du ble blokkert. Men for å svare på spørsmålet ditt. Hun tjener penger for hvert klikk du gir på snappen hennes. Hun belønnes ut i fra visninger, men også engasjement. Så hun tjener mindre om du bare ser en snap og to så går ut igjen, enn om du hadde i tillegg kommentert, tatt screenshot, delt med venner osv. Det betyr ingenting om du er blokkert for å kunne skrive til henne. Visningene du gir teller fortsatt, men hun hadde tjent mer på deg om du kunne sendt masse meldinger i tillegg om det gir mening? 🤭 3 9
refill Skrevet 19. juli #37086 Skrevet 19. juli Ja, jeg liker dem i lag. Jeg har ikke sett noe av dem i lag tidigere så utover at de hadde en dårlig break up har jeg ikke noe inntrykk. Men jeg har sett her og der i mer tilfeldige kommentarfelt at folk heier på dem, og nå som man får "se" mer av dem som par så skjønner jeg det. Det virker som de har det gøy i lag, og som de har ganske lik livsstil? Han tåler litt slækking, kan være med på impulsive turer og har jo tydeligvis bedre råd nå så. Håper det går bra 😊 2 5
Marixxx Skrevet 19. juli #37087 Skrevet 19. juli refill skrev (33 minutter siden): Ja, jeg liker dem i lag. Jeg har ikke sett noe av dem i lag tidigere så utover at de hadde en dårlig break up har jeg ikke noe inntrykk. Men jeg har sett her og der i mer tilfeldige kommentarfelt at folk heier på dem, og nå som man får "se" mer av dem som par så skjønner jeg det. Det virker som de har det gøy i lag, og som de har ganske lik livsstil? Han tåler litt slækking, kan være med på impulsive turer og har jo tydeligvis bedre råd nå så. Håper det går bra 😊 Enig. De virker til å være en veldig god match. Og om det var et stygt og offentlig brudd mellom dem, skinte det tydelig igjennom også da, at de hadde sterke følelser for hverandre. De har nok begge modnet siden sist, og jeg heier på at de får det bedre til denne gang. 1 4
Gjest Tu89 Skrevet 19. juli #37088 Skrevet 19. juli Elsker at hun har skrytt av å være soho house medlem og at det kostet SÅ sinnsykt mye. Google soho friends! Det koster 140 euro i året og alt du får gjøre er å booke hotellrom og tilgang når du har et rom. Et faktisk medlemskap koster over 35 000kr i året og de tar ikke inn influencere pga no photo policy 😆 flaut å bli bortvist i døren og flaut å skryte på seg noe man ikke har.
Sirah Skrevet 19. juli #37089 Skrevet 19. juli Syntes det virker som om de har det fint sammen jeg også Krysser fingre og tær for at det varer. 2
Sirah Skrevet 19. juli #37090 Skrevet 19. juli Jeg må bare si at jeg liker stemningen i tråden mye bedre nå! Kan vi ikke prøve å holde det slik? Fremdeles kritisk og gode refleksjoner, men det på en hyggeligere måte for alle. 8 2
vilas Skrevet 19. juli #37091 Skrevet 19. juli smiiiley skrev (2 timer siden): Det å få høre at man er så tynn, når man sliter og er jævli klar over det selv er vel noe av det værste man kan få høre. Så forstår godt du ble blokkert. Men for å svare på spørsmålet ditt. Hun tjener penger for hvert klikk du gir på snappen hennes. Hun belønnes ut i fra visninger, men også engasjement. Så hun tjener mindre om du bare ser en snap og to så går ut igjen, enn om du hadde i tillegg kommentert, tatt screenshot, delt med venner osv. Det betyr ingenting om du er blokkert for å kunne skrive til henne. Visningene du gir teller fortsatt, men hun hadde tjent mer på deg om du kunne sendt masse meldinger i tillegg om det gir mening? 🤭 Takk. En grei forklaring. Men må si ,det var ikke stygg kommentar som ble sendt fra meg. D var flere som kommenterte samtidig og mitt ble en del av dette. Men jeg driter i om I har blokkert meg. Såååå interresant er hun ikke. Livet går videre. 2
smiiiley Skrevet 19. juli #37092 Skrevet 19. juli vilas skrev (12 minutter siden): Takk. En grei forklaring. Men må si ,det var ikke stygg kommentar som ble sendt fra meg. D var flere som kommenterte samtidig og mitt ble en del av dette. Men jeg driter i om I har blokkert meg. Såååå interresant er hun ikke. Livet går videre. Jeg har full forståelse for at kommentarene kanskje ikke var ment som stygge, men når man sliter med vekt så er det allikevel veldig vonde kommentarer å få. Sier dette kun fordi jeg snakker av erfaring, og syns det er viktig å få frem at kommentarer på kropp kan være veldig vondt selv om de ikke er ment slik ☺️ 3 5
smiiiley Skrevet 19. juli #37093 Skrevet 19. juli Sirah skrev (23 minutter siden): Jeg må bare si at jeg liker stemningen i tråden mye bedre nå! Kan vi ikke prøve å holde det slik? Fremdeles kritisk og gode refleksjoner, men det på en hyggeligere måte for alle. 🤞🏻🤞🏻 3
Løvejenta Skrevet 19. juli #37094 Skrevet 19. juli Ellenn skrev (4 timer siden): Tror det var bra for IR at VG «avslørte» kjæresten hennes. Hun er mye mer avslappet, og morsommere å følge nå. De fleiper til og med med Voldemort og Cruella 😊 Enig! Synes hun virker mye roligere nå. Gøy når han prater norsk 😄 6
Plexi Skrevet 19. juli #37095 Skrevet 19. juli Forhåpentlig har hun fått en vekker om hvor fint det er å være på et levende sted, fremfor sjelløse Dubai. 7
Gjest Saga86 Skrevet 19. juli #37097 Skrevet 19. juli smiiiley skrev (39 minutter siden): Jeg har full forståelse for at kommentarene kanskje ikke var ment som stygge, men når man sliter med vekt så er det allikevel veldig vonde kommentarer å få. Sier dette kun fordi jeg snakker av erfaring, og syns det er viktig å få frem at kommentarer på kropp kan være veldig vondt selv om de ikke er ment slik ☺️ Nå har Isabel innrømmet spiseforstyrrelse som går opp og ned, men det som også er viktig å påpeke, det er at det ikke er farlig å være tynn. 😁 (jeg er utdannet innen kosthold)
Gjest Saga86 Skrevet 19. juli #37098 Skrevet 19. juli vilas skrev (20 timer siden): Syns det er så vondt å se I egentlige fysiske tilstand. Hun klarte nesten ikke løfte en av de vasene hun har pyntet med ute. Og da hun og J måtte løpe på flyplassen pga feil bording sted, så hadde hun nesten ikke pust, som hun sa selv, jeg har ikke sprunget på flere år. Og nå føles d om jeg dør snart..... Og hun var fotballspiller fra hun var 11år -17 år ( hennes ord) usunn deluxe. Jeg er utdannet innen trening og kosthold. Trening er ferskvare - gjelder uansett størrelse, idrett osv.
Gjest Saga86 Skrevet 19. juli #37099 Skrevet 19. juli Hatsumomo skrev (På 18.7.2026 den 14.27): Veldig bra. Så jeg håper jeg alle tar ansvar nå og unngår å svare nye folk som nå kommer til å garantert til dukke opp igjen under nye navn for begynne med brukerdebatt igjen. IGNORER DEM! Vær så snill Isabel er ihvertfall mer vågal med Jack for tiden, vi får både høre stemmen hans og se ryggen hans til tider Jeg er ny 🙈
mia90 Skrevet 19. juli #37100 Skrevet 19. juli vilas skrev (5 timer siden): Noe jeg fortsatt lurer på er : når I antagelig har blokkert meg på sin profil, selv om jeg aldri har vært i kommentarhumør på hennes profil ( hadde en kommentar for lenge siden på at hun er så tynn) , hvordan kan hun da tjene penger på at jeg ser henne på/ evt åpner utforsk el spotlight ? Er jeg blitt en RS eller ? Oi, er du et troll? Vil du forklare for oss normale folk hva «kommentarhumør» er? Virker som noe stalker-aktig for meg. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå