agent Skrevet 15 timer siden #37181 Skrevet 15 timer siden Bente90 skrev (2 timer siden): Sier egentlig litt om hvor dum hun er, og hvor mye hun rakker ned på lille Norge. Men hun er jo så utrolig kjent veit du .. så i Norge så står alle klare til og rive av henne kostbare smykker/klokker 🤦♂️herregud I Norge må hun ha livvakter vettu, det farlig vettu. Hun er redd RS sektmedlemmene sine.🫣 3 8
Aristokrat1 Skrevet 15 timer siden #37182 Skrevet 15 timer siden agent skrev (1 minutt siden): I Norge må hun ha livvakter vettu, det farlig vettu. Hun er redd RS sektmedlemmene sine.🫣 Når kronprinsen og barna hans kan sitte i slottstrappa med folket så kan hu gå i Oslo😅 9 2 3
agent Skrevet 15 timer siden #37183 Skrevet 15 timer siden Nobetterthanaman skrev (2 timer siden): Et prakteksemplar på hvor «viktig» hun får bestevenninnene sine til å føle seg i livet hennes. Hun spiller et farlig spill med manipuleringen sin. Men, Money talks i guess 🤷🏼♀️ Er det normalt å vise en overdimensjonert trutmunn?💋 1 6
Aristokrat1 Skrevet 15 timer siden #37184 Skrevet 15 timer siden Nå gadd jeg å høre på en snap hvor hu sier at hu kan ikke kommentere eller si navnet hans, er ikke opp til hu. Så hu er kontraktsbundet ja. Så nå er rosegjøken historie. Heretter går han som kjæresten😅 2
agent Skrevet 15 timer siden #37185 Skrevet 15 timer siden Plexi skrev (2 timer siden): Googlet dette medlemskapet, du må ut med borti to millioner til å begynne med, så typ 150-200k i året. Kun for å få tilgang til et bra hotell og alle fasiliteter. Helt koko for meg, som ikke trenger fancy hotell, jeg drar ikke på ferie for å henge på hotellet... Det var det med å være jordnær og ha bakkekontakt. Veldig smart å betale 2 mill, for å ligge i senga. 5
agent Skrevet 15 timer siden #37186 Skrevet 15 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Garantert noe sånt ja 🫣 Kan hende han har forandret seg, men hun har ikke forandret seg etter 1 bruddet. Hvis mann skal gå utifra hva han skrev om henne den gangen, er hun mer egoistisk nå. Det er jo denne turen ett bevis på, hun ville. 1 6
agent Skrevet 15 timer siden #37187 Skrevet 15 timer siden Sirah skrev (36 minutter siden): Hvorfor har de vært fulgt av et kamerateam i hele år da? Dokumentar? 1 1
agent Skrevet 15 timer siden #37188 Skrevet 15 timer siden Aristokrat1 skrev (11 minutter siden): Når kronprinsen og barna hans kan sitte i slottstrappa med folket så kan hu gå i Oslo😅 Det er noe alvorlig galt med det som forgår i hue hennes. Men hun er redd for å face løgnene sine. Derfor bruker hun sikkerheten sin som argument. 4 3
agent Skrevet 15 timer siden #37189 Skrevet 15 timer siden Hvordan har dagen på snapchat vært idag? Fulgt med på Fotball gutta's hjemkomst 🇧🇻🇧🇻⚽️ 2
Ellie Italia Skrevet 15 timer siden #37190 Skrevet 15 timer siden Granneman82 skrev (11 timer siden): Hennes fulle navn er Shehed Yasmin Raad, sikkert derfor😊 Ah, ok Men er bare litt rart å høre i serien så blir hun hele tiden kalt Yasmin, men på snap så er det Shehed. Sånn som da de hadde den dramatiske familieferien sin. 2
Ellie Italia Skrevet 15 timer siden #37191 Skrevet 15 timer siden Trollebolla skrev (4 timer siden): Derfor hun dro til Miami , hun vert jo att der blir finansiert gjennom snappen hennes, håper hun legger ut hva hun tjener på den uka Skjønner ikke at hun gadd å være i Miami så kort tid heller. Og at hun ikke gadd å henge med den norske fansen en gang. I tillegg sa hun at hun ikke liker Miami 😮 Greit vi er forskjellige altså, men det er jo så gøy der! 3
vilas Skrevet 14 timer siden #37192 Skrevet 14 timer siden Ellie Italia skrev (8 minutter siden): Ah, ok Men er bare litt rart å høre i serien så blir hun hele tiden kalt Yasmin, men på snap så er det Shehed. Sånn som da de hadde den dramatiske familieferien sin. Hørte Shehed si ikveld at hun fortsatt holder avstand fra familien. Hun og kjæresten skal ikke ut å reise før til høsten/ vinteren. Og hun nevnte at hun egentlig skulle være i Dubai til 5 Juli, på den siste turen, men reiste hjem etter 3 dgr pga stygge I og stygge Pimpen. De to siste bør skamme seg dypt. I oppleves ikke som så snill som hun vil ha d til. 5 7
agent Skrevet 13 timer siden #37193 Skrevet 13 timer siden (endret) Det var jo veldig dramatisk brudd 1 gang, de kalte hverandre opp. Tilslutt kom han med sin versjon av forholdet. IR gikk til handling og havnet på sykehuset. Men så lurer jeg på hva familie og venner av JB tenker om IR nå. Han må jo ha forklart dem den situasjonen og hans beskrivelse av forholdet til dem. Hun har jo bare blitt mer ekstrem nå, iforhold til da. Endret 13 timer siden av agent 5
dårligbrukernavn Skrevet 12 timer siden #37194 Skrevet 12 timer siden vilas skrev (11 timer siden): Her ser du hva I selv svarer. Velinda skrev (10 timer siden): Er rart man blir forvirret,hun sier hun er fra Iran og Perser,hvorfor henger Pimpen og Pompen i Irak da? hun er altså iraker, ikke iraner. Vet ikke hvor det stammer fra eller hvorfor det kommer opp, men det er iallefall Iraker hun/de er. Nobetterthanaman skrev (10 timer siden): Hun tør ikke bruke dyre klokker og smykker i Norge, men flasher det gjerne frem der hun spankulerer i New Yorks gater 😂😂 hun der er da jaggu noe for seg selv. Men guuuud, jordnæreste dronningen av bakkekontakt kan da ikke gå rundt og se ut som en fattigluuus i NY heller, må skjønne 🤡🤡🤡 4
Sirah Skrevet 6 timer siden #37195 Skrevet 6 timer siden agent skrev (9 timer siden): Kan hende han har forandret seg, men hun har ikke forandret seg etter 1 bruddet. Hvis mann skal gå utifra hva han skrev om henne den gangen, er hun mer egoistisk nå. Det er jo denne turen ett bevis på, hun ville. Tiden vil vise. agent skrev (9 timer siden): Dokumentar? Noe man trenger kamerateam til i alle fall 😅 2
Purpurina Skrevet 6 timer siden #37196 Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner godt at hun i teorien ønsket seg en mann med mye penger som kunne opprettholde samme livsstil som henne. Men hvis kjærligheten hun føler for Jack er sterk nok, så betyr kanskje ikke det alt allikevel. Jeg har også blitt forelsket og latt krav/ønsker fly fordi jeg innså at den lista ikke betydde mer enn personen jeg hadde foran meg. Isabel har jo fortsatt økonomien til å betale for begge to og hun strør jo om seg med penger, så det er vel ikke en big deal egentlig. Uansett er det sikkert litt kleint at hun tidligere har innrømt at hun betalte mye for dem begge sist de var sammen, mens hun lot som det var han som betalte. Og at hun i disse siste månedene har gitt inntrykk av at "rosegjøken" er steinrik og bruker masse penger på henne. Det glansbildet rakner jo litt når det blir avslørt hvem han er, og hun visste jo at dette ville komme frem så hvorfor late som🤦♀️ Med mindre ting har endret seg veldig for han da, noe jeg ser de fleste ikke tror er tilfellet. 2 3
Lykkeliten* Skrevet 6 timer siden #37197 Skrevet 6 timer siden Tears in heaven skrev (11 timer siden): De som følger henne og tror hun bryr seg om dem , kan jo ikke ha noe liv.Blir så flau🙈 hun tjener jo rått på naive folk. Hadde noen fra RS banket på døra hennes i Dubai, så hadde hun anmeldt de.Bestevennene hadde neppe fått plasket i bassenget,drukket iskaffe og sett på film i tv stua🤣 Eg trur ikkje at me som heng her inne skal være dei første til å antyde at andre ikkje har noko liv 😂får nok feie for eiga dør først. vilas skrev (9 timer siden): Jeg skal nå på nytt avfølge henne. Jeg forstår meg ikke på meg selv at jeg har vært der inn. Vært ut og inn flere ganger, men nå har jeg fått nok. Nok og følge KG, og se om d foregår mere tragisk med denne damen. Barnebarnet mitt + hans 8 venner, i 30 årene, syns ikke I er attraktiv i d hele tatt heller. En av dem sa ,hun er ekkel og ikke spesielt pen. Du har ein jobb å gjere med å lære dine voksne barnebarn og venner at man ikkje kaller andre folk for ekle. Kan eg få stille eit oppriktig spørsmål om kvifor du er så opptatt av kva som foregår med ei dame du kallar tragisk? Kva gir det deg å henge her, om det er lov å spørja om? 2 3
Sharp75! Skrevet 5 timer siden #37198 Skrevet 5 timer siden Velinda skrev (10 timer siden): Er her du også ser jeg😂 Jeg følger henne iallefall og har ikke behov av å spy galle over et fremmed menneske. 1
Lin10 Skrevet 5 timer siden #37199 Skrevet 5 timer siden Det jeg reagerer på er troverdigheten hennes og at hun rett og slett lyver for sine følgere. Da hun var sammen med Jack sist så ga hun inntrykk at at firmaet hans gikk veldig bra og at han hadde mye penger. Ga henne dyre smykker og delte på de dyre reisene. Når forholdet var over kom det frem at hun betalte alt og hun nevnte også om hans ikke eksisterende penger! Nå er det igjen snakk om at de spleiser på billetter for flere hundre tusen og at de deler på å betale hotell rommet. Hun tjener masse på snap og kam sløse rundt med penger, tviler sterkt på at han har samme mulighet. Hun vil jo ikke være sugarmom så derfor kommer hun opp med dette tullet at de deler på utgiftene. Tror ikke på det i ett sekund! Hun fremstiller han som steinrik, noe jeg ikke tror på! tviler på at han har gått fra å ikke ha penger til å bli steinrik og bruke kr 500 000 på guttetur i usa tidligere i sommer. Vær ærlig, må jo være greit at damer også er de som har pengene i forholdet. Isabel sa jo tidligere også at hun ville har en mann som kunne føre samme livsstil som henne, så nå må hun nok engang late som han har ekstremt mye penger. 4 3
Dupers Skrevet 4 timer siden #37200 Skrevet 4 timer siden agent skrev (10 timer siden): Dokumentar? Jeg tror kanskje det kan være et datingprogram i god netflix stil. Type hun skal date seg gjennom menn som har meødt seg på et dubai basert datingprogram uten å vitr at det er henne. Og i hod netflix stil tok de med en ex eller to i rekka av menn. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå