Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Ligger du i sengen med din bror  også ?  Rami er muslim innimellom, går i moskeen, kler seg i muslimske " kjortler".  Men han tørr vel ikke si fra til I at han ikke aksepterer d. Da kan d bli mindre økonomiske fordeler for han 🤔 men nå vet ikke jeg hvor opptatt han er av muslimske lover da. Han drikker seg jo full rett som d er og d er vel ikke vanlig blandt rette  muslimer.

Er du muslim?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si at jeg synes det har vært, og er, kjempegøy å følge Isabel i New York 🤩  Har vært der to ganger selv og elsker den byen😄😄😄

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Finale ja. Men hun sa jo på sin snap at hun måtte argumentere da hun ringte han første gang, før reisen. Da hadde han kommet hjem fra minimum 18 dgr guttetur, hvor han iflg I hadde brukt 500000 ++ kr på seg selv. Til slutt klarte hun å overtale han til å bli med. Med gode argumenter på minner de vil skape sammen osv...

Ja. Slik de fleste par blir enige om ting, vil jeg tro. Man finner kompromiss. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Granneman82 skrev (21 minutter siden):

Må bare si at jeg synes det har vært, og er, kjempegøy å følge Isabel i New York 🤩  Har vært der to ganger selv og elsker den byen😄😄😄

Jeg har aldri vært i NY og syns det er så kjekt å se når hun filmer i bydeler som er kjent fra film, og ikke minst når hun filmet da de kjørte gjennom vanlige nabolag. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Lykkeliten* skrev (59 minutter siden):

Jeg har aldri vært i NY og syns det er så kjekt å se når hun filmer i bydeler som er kjent fra film, og ikke minst når hun filmet da de kjørte gjennom vanlige nabolag. 

Enig :) Har likt mye av innholdet fra NY :)

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg og syntes dette innholdet er ganske bra. I tillegg gjør hun jo ting med Jack i stedet for å ta en bil til kafé eller senter - eller slappe av på hotellrommet - som hun pleier å gjøre. 

Dumt de drar til Dubai i morgen, men litt spent på om moren har dratt inn mye rart i huset. Kanskje hun kommer hjem til badematter i forskjellige figurer på hvert bad 😂 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Jeg og syntes dette innholdet er ganske bra. I tillegg gjør hun jo ting med Jack i stedet for å ta en bil til kafé eller senter - eller slappe av på hotellrommet - som hun pleier å gjøre. 

Dumt de drar til Dubai i morgen, men litt spent på om moren har dratt inn mye rart i huset. Kanskje hun kommer hjem til badematter i forskjellige figurer på hvert bad 😂 

Haha jeg håper nesten det 😅😅😅😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (20 minutter siden):

Haha jeg håper nesten det 😅😅😅😅

Jeg og 😂 

Forresten, er det noen som husker hvor mange følgere hun hadde nå før hun dro? Var det 387 eller 389? Mener det var en av de. Ser hun har 392 nå. 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (4 minutter siden):

Jeg og 😂 

Forresten, er det noen som husker hvor mange følgere hun hadde nå før hun dro? Var det 387 eller 389? Mener det var en av de. Ser hun har 392 nå. 

Ser for meg trynet hennes om Pimpen har pimpa opp villaen til FØRTISYVMILLIONER 😅

Mener det var rett under 390 så noe rundt det du nevner er jeg ganske sikker på at stemmer.

• Liker 1
Skrevet
vilas skrev (På 20.7.2026 den 15.05):

Ja tydeligvis vil ikke moderatorer el andre som skal/ vil kommentere I, ha noe brukerdebatt her.  Og da må man forholde seg til det. Bare få dgr siden denne siden var stengt ned.

Tråden ble ikke stengt pga brukerdebatt. Ble da ikke fjernet 15+ sider med bate brukerdebatt? 😂 Sto veldig tydelig fra moderator etterpå hva som var galt. Ekstremt mange regler blir brutt i denne gruppen hver eneste dag. Du bryter de fleste av de. Da du absolutt ikke kun kommer med kritikk. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg også liker at hun er i New York 😊 Liker at hun nå deler mer av Jack. De virker som de har det gøy og bra ilag. Som er det viktigste. 

Liker ikke hva jeg ser i denne tråden, igjen. Noen som absolutt må kommentere kroppen til Isabel. Nei, det er ingen unnskyldning for å oppføre deg som en bitch. La være å snakke om størrelsen på kroppen til andre. Det er sånne ting man bare ikke gjør. 

Også ikke enig i de påstandene at de kun gjør det Isabel vil. Man ser jo at de gjør ting ilag? Hvor har det stått at det kun er hun som vil det? Blir for dumt å hele tiden skrive at hun tvinger han til å bli med på ting. 

Jeg elsker at hun blir glad for å se dyr 😊 Er da ikke noe «flaut» med det 😒 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Kønn skrev (5 timer siden):

Hvorfor snakker hun som en femåring når hun snakker engelsk? Får helt fnatt av denne påtattheten hennes. 

Akkurat det har jeg også reagert på mange ganger. Utrolig irriterende tonefall og ikke minst utrolig barnslig baby stemne. Forferdelig å høre på :snurt:

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Akkurat det har jeg også reagert på mange ganger. Utrolig irriterende tonefall og ikke minst utrolig barnslig baby stemne. Forferdelig å høre på :snurt:

Mange skifter faktisk stemmen ubevisst når de legger om til en annen dialekt eller snakker et annet språk. Det er ganske fascinerende å høre på. Jeg har en venninne fra Bergen som bodde en periode i Oslo, når hun er i Oslo og snakker østlandsk så blir hun til en helt annen person stemmemessig sett - jeg kvepper til hver gang  🤣 

Det samme med ei venninne som studerte i England, når hun snakker engelsk nå, så høres hun helt annerledes ut enn før hun bodde i England - nå høres hun helt rar ut, ikke bare er engelsken bedre, men som ei helt annen dame.

Kanskje noen bare blir slik når de legger om, de kan ikke noe for det? 🤷🏼‍♀️😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Mange skifter faktisk stemmen ubevisst når de legger om til en annen dialekt eller snakker et annet språk. Det er ganske fascinerende å høre på. Jeg har en venninne fra Bergen som bodde en periode i Oslo, når hun er i Oslo og snakker østlandsk så blir hun til en helt annen person stemmemessig sett - jeg kvepper til hver gang  🤣 

Det samme med ei venninne som studerte i England, når hun snakker engelsk nå, så høres hun helt annerledes ut enn før hun bodde i England - nå høres hun helt rar ut, ikke bare er engelsken bedre, men som ei helt annen dame.

Kanskje noen bare blir slik når de legger om, de kan ikke noe for det? 🤷🏼‍♀️😂

Helt enig 😊 Altså, har de ikke hørt hvordan folk fra India høres ut når de snakker Engelsk? Haha. De får en så annen type stemme; jeg synns det bare er gøy. Alle får annen stemme når de bytter språk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det som irriterer meg mest med IR er at hun skal lage sånne ansiktsutrrykk som om at hun er ekstremt bekymret. I tillegg så syns jeg engelsken hennes er sinnsykt dårlig og "klein" rett og slett. Skjønner ikke at hun kan snakke så dårlig engelsk mtp. hvem hun har vært sammen med tidligere osv.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Aintnofun skrev (Akkurat nå):

Det som irriterer meg mest med IR er at hun skal lage sånne ansiktsutrrykk som om at hun er ekstremt bekymret. I tillegg så syns jeg engelsken hennes er sinnsykt dårlig og "klein" rett og slett. Skjønner ikke at hun kan snakke så dårlig engelsk mtp. hvem hun har vært sammen med tidligere osv.

Dette med dårlig engelsk syns jeg er en ny ting blant folk som er yngre enn meg. Jeg er født i 89 og føler jeg mestrer engelsk veldig bra, mens yngre folk jeg jobber med sliter med å finne ord.

• Liker 1
Skrevet
Aintnofun skrev (14 timer siden):

Hun prøver å snakke "geordie" som er dialekten til Jack. Jeg var også sammen med en fra Newcastle en gang og folk sa at jeg la om engelsken min når jeg snakket med ham. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva er greia med at hun må ha security i norge? Orker ikke se gjennom og høre alt plapperet hennes!

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Aintnofun skrev (14 timer siden):

Dette med dårlig engelsk syns jeg er en ny ting blant folk som er yngre enn meg. Jeg er født i 89 og føler jeg mestrer engelsk veldig bra, mens yngre folk jeg jobber med sliter med å finne ord.

Engelsk uttalen hennes er veldig dårlig, selv om hun har bra ordforråd. Til å ha bodd i utlandet såpass lenge skulle man tro den ble bedre etter hvert men ikke hennes. Jeg bodde i USA og etter 6mnd snakket jeg akkurat som de innfødte… er ikke det vanlig?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Amberr skrev (1 time siden):

Engelsk uttalen hennes er veldig dårlig, selv om hun har bra ordforråd. Til å ha bodd i utlandet såpass lenge skulle man tro den ble bedre etter hvert men ikke hennes. Jeg bodde i USA og etter 6mnd snakket jeg akkurat som de innfødte… er ikke det vanlig?

Kjenner du noen fra andre land som bor i Norge? Snakker de som innfødte etter 6 mnd? 

• Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...