Lykkeliten* Skrevet 24. juli #37281 Skrevet 24. juli vilas skrev (1 time siden): Tenker den kommer til å bli vanskelig å få evt solgt el byttet denne bilen, når I har brodert inn Villa Shirog på den. Den kostet 100000 +, men dalte i verdi med minst 75% når hun gjorde dette. I er svært impulsiv og ingen av familien sa fra til henne. Det er jo bare til å bytte ut de personligfiserte delene. Ikke alt trenger å være så vanskelig. 10 1
smiiiley Skrevet 24. juli #37282 Skrevet 24. juli vilas skrev (1 time siden): Sikkert en løsning på det ja, men d er alltid dumt å sette personlig preg på verdigjenstander for oss alle, om vi må bytte,selge osv... Meglere som selger hus for oss, ber oss fjerne alt av personlige bilder,gjenstander osv... Før folk kommer på visninger. Må tilføye, er du en Raad squa ? Var det ikke du som var så opptatt av at det var brukerdebatt når noen stilte deg et spørsmål? 😅 Reglene gjelder ikke for deg ser jeg. 5 8
Snuppa82 Skrevet 24. juli #37283 Skrevet 24. juli 55 minutter siden, vilas said: Sikkert en løsning på det ja, men d er alltid dumt å sette personlig preg på verdigjenstander for oss alle, om vi må bytte,selge osv... Meglere som selger hus for oss, ber oss fjerne alt av personlige bilder,gjenstander osv... Før folk kommer på visninger. Må tilføye, er du en Raad squa ? Usikker på hva det har med saken og gjøre? Er ikke det brukerdebatt å spørre om jeg er det? Du mente fler måtte stoppe med det. Jeg bryr meg forsåvidt ikke om det er det eller ei.... ...men siden du "må" spørre så er vel svaret nei? Jeg tror forøvrig ikke det er så mange RS som så mange tror, hvertfall ikke etter definisjonen laget her inne. Om man er RS fordi man følger henne så er jeg vel det. Har ikke hatt behov for å definere det egentlig.Jeg ser på hu som vanlig tom underholdning, litt som å følge en serie på tv. Jeg ser de delene jeg føler for å se og hopper raskt over resten. Bryr meg katten om hvor mye penger hun tjener og hvordan. Har hverken kritiske briller eller elskling briller på når jeg ser på. Så får det være opp til andre å definere det, hvis det er viktig. 🤷♀️ 2 2
princesspeaches Skrevet 24. juli #37284 Skrevet 24. juli Justlooking skrev (1 time siden): Men det er vel derfor hun må ha security i oslo fordi RS folka er så fan at det går over styr. Eller har jeg misforstått noe? Det går tusenvis av større kjendise helt alene i Oslo uten security så det må jo være noe spesielt med RS som tross alt er de såkalte venninnene henne? Siden ingen andre bruker å svare på dette, så kan jeg gjøre det. Hun har snakket om dette før, når det skjedde en av gangene hun var i Oslo. Hun delte da at hun må ha security i Oslo pga menn som følger etter henne. Ikke pga jenter. Men menn som er ufyselige. Noe jeg absolutt skjønner at noen vil ha security for. Også fordi en psycho random fyr kom på døren til Rami og prøvde å slå inn døren. 2 1
princesspeaches Skrevet 24. juli #37285 Skrevet 24. juli Hva er problemet med bilen? Altså.. noen av dere bare må ha noe å hate på 🙄 Jeg synns den ser helt fin ut. Elsker rosa. Fargene ser helt fine ut. Siden «noen» tydeligvis ikke fikk det med seg: hele butikken der hun kjøpte golfbilen på handlet om å customize bilen. Var jo hele poenget når man kjøpte den. Å customize så den ble sånn man ville ha. Var jo mange brukte biler der som også ble solgt. Så er jo bare akkurat det samme hvis hun skal selge sin? Den må jo bare customizes på nytt? Ikke noe mere styr enn hvordan den ble fikset til henne. Også, vær så snill, kan dere ikke slutte å skrive så stygt om Pimpen hele tiden? Gjør meg gal at så mange av dere kan snakke så stygt om henne så ofte. Vært i lang tid nå. Hun var glad. Er det også ett problem nå? Er det ikke lov å vise følelser? Synns denne tråden blir for dum. 1 7
princesspeaches Skrevet 25. juli #37286 Skrevet 25. juli Ayesha2 skrev (På 24.7.2026 den 1.17): La meg få skrevet noen ting her og det er ikke til angrep på noen. Dette med kropp er ikke noe jeg sal henge meg så veldig i. Det er opptil enhver hva de vil vise på sosiale medier. Som det er sagt så synes jeg at Isabel fronter et dårlig kroppsbildet og det kan gi feile signaler. Hun er klar over at hun er slank og tynn og viser det tydelig frem på sine egne kanaler. Har hun på seg en bukse så viser hun at den 'så vidt sitter på' mens hun samtidig drar den ned rundt livet. Hun fronter det å være tynn. Jeg kjenner ingen i 30 årene som er stolt av å si at de ikke liker grønnsaker. Hun viser det hver eneste dag når hun skal filme mat som hun bestiller at det er ikke et snev av noe sunt der. Hun bestiller en burger og det er kun ost - det synes hun var et kjempe godt måltid som må postes videre til hennes mange følgere. Hva er greia med å synes det er 'kult' å ikke spise sunt? Har aldri hørt om noen som trenger så mye iskaffe hele tiden. Hun danser, blir glad og kjempe giret hver eneste dag når hun drikker iskaffe - som om det var noe som hun hadde savnet eller ikke fikk tak på lang stund. Hun blir kjempe gira når moren lager ris og kylling derfor promoterte hun den airfryer som bare det og folk falt for det. Har hun nevnt den siden? Nei. Moren er en annen "yes mam" i livet hennes. Dette er ikke basert på det jeg ser på sosiale medier men basert på min kjennskap til den familien. Moren synes det er helt ok at datteren legger ut sitt privat liv for penger. Det er steder på Grønland der moren ikke kan dra fordi hun er ikke velkommen pga alt som de legger ut på sosiale medier. Moren forstår lite av hva som skjer rundt henne (nei dette har ingenting med språk å gjøre) det er bare slik hun vil være. Har bodd i Norge i over 30 år og kan ikke fullføre en hel setning på norsk. Hun er alltid syk og stakkars meg i Norge, men kommer til Dubai og der stråler hun. Det er ren løgn, hun snylter på staten og det har hun lært sine barn. Ingen av de jobber, de bruker dagene sine på å stå opp, iskaffe, bable på Snapchat, gå litt her og der, feste, sove også samme igjen. Mor og far er på uføretrygd og leier kommunal bolig i Oslo men nå lever de veldig bra i en villa i Dubai - mens de fortsatt får penger som vi andre betaler for via skatt. Den familien har ikke bakkekontakt i det hele tatt. På snakk om bakkekontakt.. De meldingene som hun legger ut fra RaadSquad, jeg blir forbauset. Hvordan kan godt voksne damer sitte og gape, kiler i kroppen, gråte, så stolt, feire, danse rundt, får ikke sove, kjøper iskaffe selvom person ikke drikker kaffe, kan ikke sove før de har hørt fra Isabel, tømmer kontoen til å kjøpe ting fra henne osv. Det er helt merkelig. Og dette er mennesker vi møter på veien hver dag uten å vite. "Jeg bestilte to flasker av din parfyme, har aldri luktet på den men vet den er fantastisk " .... Ja, slik er noen mennesker. Også til dette fantastiske forholdet hun er i nå med han eksen. Altså vet du hva. Det er greit at folk gjør det slutt og kommer tilbake til hverandre, det skjer. Men å lage sååååå mye ut av ingenting, poste bilder om alle disse rosene han sendte, latet som det er en ny dude som er bare kjempe forelsket i henne, blir kjempe giret når han sender en sms, er så forelsket, han skal være så hemmelig men du velger å vise han frem etter du har snakket med VG under VM og planlagt at dette skal bli lagt ut. Og at de her RaadSquad bare aksepterer, er glad for sin dronning, gikk hardt ut mot han, men skjønner ikke at hun ler av dere "elsklinger". Alt det er så tull. Hun er veldig barnslig og når du er med henne som jeg har vært så er det mye av 'aha' til enhver samtale, gape, se seg rundt og vil komme seg ut så fort som mulig. Litt usikker på om du faktisk vet noe om familien i det hele tatt? Ingen jobber? Alle søskene har hatt «vanlige» jobber i flere år, også i flere år før de fylte 18 år. Nå er de heldige og får betalt av å dele på snap. Hvorfor skal de da ikke velge å leve av det? Hvem hadde valgt en vanlig jobb igjen, når man kan tjene masse på snapchat? Er vell ikke noe galt med det. Gidder ikke kommentere din mening om foreldrene, men nei. Er ikke enig med deg om det. 3 2
Margit777 Skrevet 25. juli #37287 Skrevet 25. juli princesspeaches skrev (1 time siden): Siden ingen andre bruker å svare på dette, så kan jeg gjøre det. Hun har snakket om dette før, når det skjedde en av gangene hun var i Oslo. Hun delte da at hun må ha security i Oslo pga menn som følger etter henne. Ikke pga jenter. Men menn som er ufyselige. Noe jeg absolutt skjønner at noen vil ha security for. Også fordi en psycho random fyr kom på døren til Rami og prøvde å slå inn døren. Jeg svarte på det. Så klart kan hun ikke si det er pga de gale kjerringene på facebook. Da mister hun kunder. 4
Teflonhjernen Skrevet 25. juli #37288 Skrevet 25. juli princesspeaches skrev (7 timer siden): Hva er problemet med bilen? Altså.. noen av dere bare må ha noe å hate på 🙄 Jeg synns den ser helt fin ut. Elsker rosa. Fargene ser helt fine ut. Siden «noen» tydeligvis ikke fikk det med seg: hele butikken der hun kjøpte golfbilen på handlet om å customize bilen. Var jo hele poenget når man kjøpte den. Å customize så den ble sånn man ville ha. Var jo mange brukte biler der som også ble solgt. Så er jo bare akkurat det samme hvis hun skal selge sin? Den må jo bare customizes på nytt? Ikke noe mere styr enn hvordan den ble fikset til henne. Også, vær så snill, kan dere ikke slutte å skrive så stygt om Pimpen hele tiden? Gjør meg gal at så mange av dere kan snakke så stygt om henne så ofte. Vært i lang tid nå. Hun var glad. Er det også ett problem nå? Er det ikke lov å vise følelser? Synns denne tråden blir for dum. Dette mener jeg verken som hån eller brukerdebatt, bare så det er klart 💕 Men, hvis du blir gal av at vi er flere som er veldig kritiske eller litt kritiske til både moren og Isabel så er kanskje ikke denne tråden stedet for deg? Det samme gjelder hvis du syntes tråden blir for dum. Hva ønsker du? At alle som skriver her skal bare være positive vedr. Isabel og familien? Slik er det dessverre ikke, vi er mange som er svært kritiske og uenige i Isabel og familiens oppførsel. Slik er denne tråden, se den som en motvekt til alle meldingene Isabel legger ut fra elsklingene, bestisene og venninnene. Ha en fin dag ☀️ 20
princesspeaches Skrevet 25. juli #37289 Skrevet 25. juli Margit777 skrev (6 timer siden): Jeg svarte på det. Så klart kan hun ikke si det er pga de gale kjerringene på facebook. Da mister hun kunder. Helt ærlig så er det flere «gale kjerringer» i denne tråden enn på facebook. Så hvis det er noen hun trenger security for, så er det jo de i denne tråden som kun snakker dritt om henne. Så du mener da at det ikke er creepy menn i Norge? 1 2
princesspeaches Skrevet 25. juli #37290 Skrevet 25. juli Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Dette mener jeg verken som hån eller brukerdebatt, bare så det er klart 💕 Men, hvis du blir gal av at vi er flere som er veldig kritiske eller litt kritiske til både moren og Isabel så er kanskje ikke denne tråden stedet for deg? Det samme gjelder hvis du syntes tråden blir for dum. Hva ønsker du? At alle som skriver her skal bare være positive vedr. Isabel og familien? Slik er det dessverre ikke, vi er mange som er svært kritiske og uenige i Isabel og familiens oppførsel. Slik er denne tråden, se den som en motvekt til alle meldingene Isabel legger ut fra elsklingene, bestisene og venninnene. Ha en fin dag ☀️ Det er jo absolutt ingen grunn til at denne tråden kun skal være det? 🙄🙄🙄 Det kalles ikke en motvekt. Når det er så mange som bare sier frekke ting og er ekle mot Isabel og familien så sier man ifra. Jeg klager ikke på ekte kritikk. Jeg synns alt hatet for ting som ikke fortjener det blir for dumt. Og det er det alt for mye av. Men du er jo også da en av de største som kun skriver negativt. Så da sier jeg som jeg også har sagt så mange ganger: hvorfor følger dere med på Isabel? Dere må jo åpenlyst like henne, når dere klarer å få med dere alt som skjer i livet hennes. 6
Teflonhjernen Skrevet 25. juli #37291 Skrevet 25. juli princesspeaches skrev (5 minutter siden): Det er jo absolutt ingen grunn til at denne tråden kun skal være det? 🙄🙄🙄 Det kalles ikke en motvekt. Når det er så mange som bare sier frekke ting og er ekle mot Isabel og familien så sier man ifra. Jeg klager ikke på ekte kritikk. Jeg synns alt hatet for ting som ikke fortjener det blir for dumt. Og det er det alt for mye av. Men du er jo også da en av de største som kun skriver negativt. Så da sier jeg som jeg også har sagt så mange ganger: hvorfor følger dere med på Isabel? Dere må jo åpenlyst like henne, når dere klarer å få med dere alt som skjer i livet hennes. Så da ønsker du jo egentlig kun pene ting om Isabel? Tror ikke du helt ser forskjell på kritikk og hat? Hater jeg når jeg skriver at jeg syntes ikke moren er særlig sjarmerende? Eller at jeg syntes den golfbilen er blodharry og pengesløseri? Eller ser du at det er bare min personlige mening. Jeg likte Isabel kjempegodt for et par år siden, men den forandringen som har skjedd er så stor og går ikke i positiv retning. Å si at Isabel trenger security pga de her i tråden som snakker dritt om henne er en drøy påstand som jeg mener ikke har rot i virkeligheten en plass. Jeg er kritisk til Isabel, syntes hun er et elendig forbilde som utnytter RS, mem jeg hater henne ikke, ønsker henne ikke noe vondt og hadde jeg sett henne på gata hadde jeg aldri brydd meg med å f.eks prate til henne eller ta bilde sammen med eller av henne. Hun er ingen stor kjendis, hun er B kjendis. 1 14
princesspeaches Skrevet 25. juli #37292 Skrevet 25. juli Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Så da ønsker du jo egentlig kun pene ting om Isabel? Tror ikke du helt ser forskjell på kritikk og hat? Hater jeg når jeg skriver at jeg syntes ikke moren er særlig sjarmerende? Eller at jeg syntes den golfbilen er blodharry og pengesløseri? Eller ser du at det er bare min personlige mening. Jeg likte Isabel kjempegodt for et par år siden, men den forandringen som har skjedd er så stor og går ikke i positiv retning. Å si at Isabel trenger security pga de her i tråden som snakker dritt om henne er en drøy påstand som jeg mener ikke har rot i virkeligheten en plass. Jeg er kritisk til Isabel, syntes hun er et elendig forbilde som utnytter RS, mem jeg hater henne ikke, ønsker henne ikke noe vondt og hadde jeg sett henne på gata hadde jeg aldri brydd meg med å f.eks prate til henne eller ta bilde sammen med eller av henne. Hun er ingen stor kjendis, hun er B kjendis. Igjen, har ikke noe problem med kritikk som faktisk passer inn. Har ikke kommentert noe om din mening om bilen. Jeg sa kun at jeg synns den er fin. Synns ikke det kan kalles for pengesløseri når man har så mye penger. Jeg skrev veldig tydelig over hvorfor Isabel trengte security. Så fikk jeg en kommentar tilbake. Jeg svarte på den. At hun absolutt heller trenger security mot de i denne tråden istedenfor de på facebook. Det er da så absolutt fakta. Vil si at haters er mer skummel enn fans. Men var ikke derfor jeg sa hun trengte security. Var kun ett svar på en annen sin påstand. Ser ikke at du synns den påstanden var drøy? 🙄 Min mening: hun utnytter ikke noen som helst. Hun er absolutt åpen om hvem hun er og hva hun gjør. Hun har egne brands. Hun reklamerer for de. På akkurat samme måte som alle andre eiere. Hvordan kan det kalles for utnytting? Jeg har fulgt henne i straks 3 år. Har aldri sett noe som kan kalles for utnytting av de som følger henne. 1 1
Natu Skrevet 25. juli #37293 Skrevet 25. juli princesspeaches skrev (1 time siden): Igjen, har ikke noe problem med kritikk som faktisk passer inn. Har ikke kommentert noe om din mening om bilen. Jeg sa kun at jeg synns den er fin. Synns ikke det kan kalles for pengesløseri når man har så mye penger. Jeg skrev veldig tydelig over hvorfor Isabel trengte security. Så fikk jeg en kommentar tilbake. Jeg svarte på den. At hun absolutt heller trenger security mot de i denne tråden istedenfor de på facebook. Det er da så absolutt fakta. Vil si at haters er mer skummel enn fans. Men var ikke derfor jeg sa hun trengte security. Var kun ett svar på en annen sin påstand. Ser ikke at du synns den påstanden var drøy? 🙄 Min mening: hun utnytter ikke noen som helst. Hun er absolutt åpen om hvem hun er og hva hun gjør. Hun har egne brands. Hun reklamerer for de. På akkurat samme måte som alle andre eiere. Hvordan kan det kalles for utnytting? Jeg har fulgt henne i straks 3 år. Har aldri sett noe som kan kalles for utnytting av de som følger henne. Her er du på tynn is prinsessa. Det er vel syke stalkere som er den største faren for en kjendis, ikke de som ikke liker dem. Tror du seriøst noe i denne tråden er så farlige at hun trenger security ? 😂 omg. Jeg var en gang stor fan av henne, sikkert 2 år. Men jula 2024 fikk jeg opp øya for manipuleringa hun holder på med. Har man først sett det kan det ikke blir "unseen". Etter det hatewatcher jeg litt innimellom. Det er egentlig bare for å få en bekreftelse på at jeg har rett - dama er sprø. Og hver gang jeg ser storyer blir jeg beroliget - jeg tok ikke feil. Hun er et råttent eple. Hun kan ennå underholde meg bare på en annen måte. 1 17
vilas Skrevet 25. juli #37294 Skrevet 25. juli smiiiley skrev (10 timer siden): Var det ikke du som var så opptatt av at det var brukerdebatt når noen stilte deg et spørsmål? 😅 Reglene gjelder ikke for deg ser jeg. Les retningslinjene nå du 🙂 1
Isild Skrevet 25. juli #37295 Skrevet 25. juli Nå spør jeg bare fordi jeg ikke har greie på det. "Bilen" er altså en golf cart? Og den kan hun kjøre rundt med på trafikkert vei ? Jeg vet bare at i Norge så er ikke det lov. Har ikke hun forsøkt å ta førerkort flere ganger uten å lykkes forresten? Er hun trygg nok til å farte rundt på denne? Det er vel ikke akkurat motorveier der i villastrøket, men jeg vil tro det er både barn, dyr, eldre og plutselige situasjoner med andre kjøretøyer osv. En slik golfbil er så klart svært begrenset ift fart osv, men det kan skje ting for det. Hun og moren i matchende rosa kjoler, i rosa "bil" - ble som tatt rett ut fra "Barbie", men det er vel kanskje det imaget hun ønsker seg. Narrativet er "fjoll og tull" virker det som. 2 4
Granneman82 Skrevet 25. juli #37296 Skrevet 25. juli Isild skrev (21 minutter siden): Nå spør jeg bare fordi jeg ikke har greie på det. "Bilen" er altså en golf cart? Og den kan hun kjøre rundt med på trafikkert vei ? Jeg vet bare at i Norge så er ikke det lov. Har ikke hun forsøkt å ta førerkort flere ganger uten å lykkes forresten? Er hun trygg nok til å farte rundt på denne? Det er vel ikke akkurat motorveier der i villastrøket, men jeg vil tro det er både barn, dyr, eldre og plutselige situasjoner med andre kjøretøyer osv. En slik golfbil er så klart svært begrenset ift fart osv, men det kan skje ting for det. Hun og moren i matchende rosa kjoler, i rosa "bil" - ble som tatt rett ut fra "Barbie", men det er vel kanskje det imaget hun ønsker seg. Narrativet er "fjoll og tull" virker det som. Hun har lov å kjøre den inne i sitt gated community såvidt jeg har skjønt, men ikke ute på "vanlige veier" 😊😊 2
princesspeaches Skrevet 25. juli #37297 Skrevet 25. juli Isild skrev (28 minutter siden): Nå spør jeg bare fordi jeg ikke har greie på det. "Bilen" er altså en golf cart? Og den kan hun kjøre rundt med på trafikkert vei ? Jeg vet bare at i Norge så er ikke det lov. Har ikke hun forsøkt å ta førerkort flere ganger uten å lykkes forresten? Er hun trygg nok til å farte rundt på denne? Det er vel ikke akkurat motorveier der i villastrøket, men jeg vil tro det er både barn, dyr, eldre og plutselige situasjoner med andre kjøretøyer osv. En slik golfbil er så klart svært begrenset ift fart osv, men det kan skje ting for det. Hun og moren i matchende rosa kjoler, i rosa "bil" - ble som tatt rett ut fra "Barbie", men det er vel kanskje det imaget hun ønsker seg. Narrativet er "fjoll og tull" virker det som. Hun har lappen. Og golfbilen kan kjøres på hele området der hun bor, men også på små veier overalt. Hun kjøpte den også så «Ann» kan bruke den til å kjøre til butikken, da hun ikke har lappen. Skjønner ikke hvorfor du mener rosa er galt? Jeg absolutt elsker fargen rosa. Noe veldig mange gjør. Blir jo ikke «fjoll og tull» av det 🤨 2 4
Margit777 Skrevet 25. juli #37298 Skrevet 25. juli princesspeaches skrev (2 timer siden): Helt ærlig så er det flere «gale kjerringer» i denne tråden enn på facebook. Så hvis det er noen hun trenger security for, så er det jo de i denne tråden som kun snakker dritt om henne. Så du mener da at det ikke er creepy menn i Norge? Mer creepy kjerringer for I sin del. Tror ikke mannfolk har noe særlig oppheng i akkurat henne. 1 1
smiiiley Skrevet 25. juli #37299 Skrevet 25. juli vilas skrev (46 minutter siden): Les retningslinjene nå du 🙂 Svaret ditt understreker bare det jeg prøvde å få frem 🤦🏻♀️ 4 1
Ellenn Skrevet 25. juli #37300 Skrevet 25. juli Margit777 skrev (3 minutter siden): Mer creepy kjerringer for I sin del. Tror ikke mannfolk har noe særlig oppheng i akkurat henne. Kanskje hun har problemer med irakere som skal fortelle henne hvordan man skal oppføre seg og kle seg? 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå