Teflonhjernen Skrevet 11 timer siden #37281 Skrevet 11 timer siden Nå blir jeg nok stemplet som hater, rasist etc, men tar sjansen Tenker at både Isabel og RS er rimelig delulu 9
Lykkeliten* Skrevet 11 timer siden #37282 Skrevet 11 timer siden Cami9 skrev (1 time siden): Nei! Er du helt dum? Var ei som la det ut her nå for ikke så lenge siden😂 Noen sider tilbake her Så da er det ei anna som har lagra det i fire år. Veit ikkje heilt kven som er dum… 1 1
Lykkeliten* Skrevet 11 timer siden #37283 Skrevet 11 timer siden Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Nå blir jeg nok stemplet som hater, rasist etc, men tar sjansen Tenker at både Isabel og RS er rimelig delulu Rasist? 2
smiiiley Skrevet 11 timer siden #37284 Skrevet 11 timer siden Realista skrev (3 timer siden): Så bra avgjørelse, Vilas! 👏🏻 Dette opphenget er ikke sunt for deg - når du til og med diskuterer utseendet med barnebarn OG venner er det på tide å få på bremsen. Good for you! Jeg har sluttet å lure på hvorfor det er så mye mobbing blant barn og unge. En tur innom KG og du skjønner hvor de har det fra 🙈 Monkey see, monkey do 🤦🏻♀️ 5 4
Snuppa82 Skrevet 11 timer siden #37285 Skrevet 11 timer siden 12 minutter siden, smiiiley said: Jeg har sluttet å lure på hvorfor det er så mye mobbing blant barn og unge. En tur innom KG og du skjønner hvor de har det fra 🙈 Monkey see, monkey do 🤦🏻♀️ Verste er at majoriteten er 40+ og holder på sånn. 🙈 5 4
agent Skrevet 10 timer siden #37286 Skrevet 10 timer siden Teflonhjernen skrev (41 minutter siden): Nå blir jeg nok stemplet som hater, rasist etc, men tar sjansen Tenker at både Isabel og RS er rimelig delulu Fint bilde👍👍 Har hun gjort noe med leppene igjen? 1 2
Gjest Fairybella Skrevet 10 timer siden #37287 Skrevet 10 timer siden Trixie99 skrev (1 time siden): Hei hva vil du ha dokumentasjon på egentlig? Hva er det du mener blir oppdiktet? Jeg har aldri sagt at noe er oppdiktet, men alt som har blitt skrevet her inne, føles mer ut som sladder enn ekte fakta. Hvordan manipulerende er hun? Noen sier at hun er svindler? at hun mobber? Mobber hvem?, (for utenom den hendelsen med søsteren her for litt siden). At hun er en løgner - løyet om hva? Hvordan vet dere at hun betaler alt for kjæresten nå? At hun lurer folk? at Isabel er usikker og egoistisk? Lista over påstander her inne, er rimelig lang. Dere som ikke liker Isabel ønsker at minst mulig skal følge henne - men hvor er dokumentasjonen på at denne personen svindler, juger, lurer, mobber osv? Når det ikke blir vist dokumentasjon, men bare skrevet det folk selv mener og tror, hvordan skal det få meg til å ikke være hjernevasket da? Hvor er bevisene?
smiiiley Skrevet 10 timer siden #37288 Skrevet 10 timer siden Snuppa82 skrev (10 minutter siden): Verste er at majoriteten er 40+ og holder på sånn. 🙈 Trist 🤦🏻♀️ 5 3
Gjest Fairybella Skrevet 10 timer siden #37289 Skrevet 10 timer siden smiiiley skrev (18 minutter siden): Jeg har sluttet å lure på hvorfor det er så mye mobbing blant barn og unge. En tur innom KG og du skjønner hvor de har det fra 🙈 Monkey see, monkey do 🤦🏻♀️ Helt enig - her sitter det godt voksne folk og troller værre enn nestemann. Veldig veldig spesielt. For meg viser det stor mangel på selvinnsikt, selvtillit og selvbilde - ingen som har det godt, trygt og er lykkelig i livet, ville plaget andre! Den som er stødig, oppfører seg stødig og ordentlig. Det er lov å stille spørsmål, det er selvfølgelig lov å mene, for all del, meeeeen det må gå an å oppføre seg - samt å være saklig. Jeg er selv 40 år ung og digg 😂, men ville aldri ha trollet og vært slem mot noen over nettet. Jeg ble oppdratt bedre enn det.
refill Skrevet 10 timer siden #37291 Skrevet 10 timer siden Fairybella skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri sagt at noe er oppdiktet, men alt som har blitt skrevet her inne, føles mer ut som sladder enn ekte fakta. Hvordan manipulerende er hun? Noen sier at hun er svindler? at hun mobber? Mobber hvem?, (for utenom den hendelsen med søsteren her for litt siden). At hun er en løgner - løyet om hva? Hvordan vet dere at hun betaler alt for kjæresten nå? At hun lurer folk? at Isabel er usikker og egoistisk? Lista over påstander her inne, er rimelig lang. Dere som ikke liker Isabel ønsker at minst mulig skal følge henne - men hvor er dokumentasjonen på at denne personen svindler, juger, lurer, mobber osv? Når det ikke blir vist dokumentasjon, men bare skrevet det folk selv mener og tror, hvordan skal det få meg til å ikke være hjernevasket da? Hvor er bevisene? Du kommer ikke til å få svar. Spekulasjoner = sannhet. Her er et råd fra meg; stikk innom av og til. Tidvis er det en litt hyggeligere tone, men nå er vi i "løgner, svindler, mobber" rundkjøringen og ingen blinker seg ut. Vært der en stund. Er der jevnlig. Mange her inne er Raadsquad (altså de som er ride and die Isabel), bare med negativt fortegn. Like obsessed. Merkelig ting å bruke tid på. 2 7
loveanimals Skrevet 10 timer siden #37292 Skrevet 10 timer siden Lykkeliten* skrev (1 time siden): Så da er det ei anna som har lagra det i fire år. Veit ikkje heilt kven som er dum… Trenger ikke å lagre det. Bare å søke opp så finner du det. Det har ligget ute siden hun/han rakket ned på hverandre etter det stygge bruddet 1 5
Justlooking Skrevet 10 timer siden #37293 Skrevet 10 timer siden (endret) Pusemusen skrev (6 timer siden): Hva er det "tullet" med å holde skjea eller handa foran munnen når hun tygger? Om hun prater samtidig er det for å skjule maten i munnen. Noe av det ekleste er de som prater og ler med åpen munn så maten i munnen synes. Derfor holder folk hånden foran for å vise hensyn. Men om hun ikke prater er det kanskje litt rart. Endret 10 timer siden av Justlooking Tillegg 1 1
Snuppa82 Skrevet 10 timer siden #37294 Skrevet 10 timer siden Kanskje man har vært ihugga fan , følt på ekte bånd og vennskap. Så innser man etterhvert at hun deler en del av livet sitt og ikke alt som mange trodde. At de ikke fikk vite alt de ville vite. Så ble de "vekket" og dermed en kritiker fordi de følte seg lurt, forsmodd eller oversett? Aner ikke jeg altså. Man er jo ikke løgner fordi man går tilbake til x'en. Man er ikke manipulativ fordi man selger varene og produktene sine. Man er ikke kynisk fordi man lager content som folk velger å se. Hun har valgt å dele deler av livet sitt på snap, man kan ikke bli irritert fordi det ikke deles som noen vil. Hun velger jo selv, de som følger har ikke krav på noe av hennes tid eller hva hun deler. Å føle man må vekke hennes følgere fordi de ikke deler sin mening er rimelig spesielt. Folk må da få se på og følge de man vil. Kritiser gjerne Isabel og alt hun gjør, men å snakke ned de som følger henne eller RS som hun deler meldinger fra blir bare dumt. Ja det er mange rimelig spesielle kommentarer, men hva så? 2 3 3
Snuppa82 Skrevet 10 timer siden #37295 Skrevet 10 timer siden 2 minutter siden, Justlooking said: Om hun prater samtidig er det for å skjule maten i munnen. Noe av det ekleste er de som prater og ler med åpen munn så maten i munnen synes. Derfor holder folk hånden foran for å vise hensyn. Men om hun ikke prater er det kanskje litt rart. Ja det er vel egentlig vanlig folkeskikk å holde hånden foran munnen mens man spiser hvis man ikke klarer holde kjeften igjen når man tygger. Skal man prate med man i munnen så gjør man det 2 3
Sanasol12345 Skrevet 10 timer siden #37296 Skrevet 10 timer siden Hatsumomo skrev (På 13.7.2026 den 18.27): Hm, av snappen idag så hadde hun litt vanskeligheter med å snakke om hun var sugarmommy for Jack. Fra å ha tidligere pratet om at hun vil ha en rik fyr til at nå var det ikke det viktig lenger plutselig, helt forandret mening nå. Må jo det, når Jack ikke er en rik fyr da. Men hehe, klarte ikke helt å overbevise noen om at hun ikke betalte for Jack da.. princesspeaches skrev (5 timer siden): Er her fortsatt, bitches. Gidder bare ikke å skrive mere til dere. Finnes ikke mere hatefulle mennesker enn de som er i denne tråden. Skjønner ikke at kvinneguiden godtar at dere er så ekstremt jævlige mot en person og hennes familie. Det eneste dere gjør er å snakke dritt. Dikte opp ting som ikke stemmer. Men litt gøy, for det finnes ikke noen andre som er mere obsessed med Isabel enn det alle dere er. Ok Sidra 5
Hatsumomo Skrevet 10 timer siden #37297 Skrevet 10 timer siden Sanasol12345 skrev (9 minutter siden): Ok Sidra Jaha, jeg er Sidra? Den er god, du 1 1
smiiiley Skrevet 10 timer siden #37298 Skrevet 10 timer siden Fairybella skrev (28 minutter siden): Helt enig - her sitter det godt voksne folk og troller værre enn nestemann. Veldig veldig spesielt. For meg viser det stor mangel på selvinnsikt, selvtillit og selvbilde - ingen som har det godt, trygt og er lykkelig i livet, ville plaget andre! Den som er stødig, oppfører seg stødig og ordentlig. Det er lov å stille spørsmål, det er selvfølgelig lov å mene, for all del, meeeeen det må gå an å oppføre seg - samt å være saklig. Jeg er selv 40 år ung og digg 😂, men ville aldri ha trollet og vært slem mot noen over nettet. Jeg ble oppdratt bedre enn det. Du kommer aldri til å få disse folka til å se at denne type oppførsel er unormalt og assosieres med et lavt selvbilde og/eller å ikke være tilfreds med eget liv. Jeg har prøvd 🤦🏻♀️ Men ender bare opp med å få dritt i retur, så trår litt forsiktig. Jeg har hatt denne samtalen med min datter flere ganger da hun ikke skjønner hvorfor folk er så nedlatende og stygge i språket mot andre/henne. Jeg har forklart henne gang på gang at en person som har det bra i livet og er 100% trygg i seg selv, har ikke behov for å snakke ned andre. Har prøvd å få henne til å forstå at det ikke er henne det er noe feil med, men at det rett og slett kommer fra en usikker person. Det tok litt tid, men hun lærte etterhvert å riste det mer av seg enn å bli lei seg. Skulle ønske dette ble lært til alle barn og unge. Verden hadde blitt et snillere sted for alle ❤️ 3 2
princesspeaches Skrevet 10 timer siden #37299 Skrevet 10 timer siden smiiiley skrev (9 minutter siden): Du kommer aldri til å få disse folka til å se at denne type oppførsel er unormalt og assosieres med et lavt selvbilde og/eller å ikke være tilfreds med eget liv. Jeg har prøvd 🤦🏻♀️ Men ender bare opp med å få dritt i retur, så trår litt forsiktig. Jeg har hatt denne samtalen med min datter flere ganger da hun ikke skjønner hvorfor folk er så nedlatende og stygge i språket mot andre/henne. Jeg har forklart henne gang på gang at en person som har det bra i livet og er 100% trygg i seg selv, har ikke behov for å snakke ned andre. Har prøvd å få henne til å forstå at det ikke er henne det er noe feil med, men at det rett og slett kommer fra en usikker person. Det tok litt tid, men hun lærte etterhvert å riste det mer av seg enn å bli lei seg. Skulle ønske dette ble lært til alle barn og unge. Verden hadde blitt et snillere sted for alle ❤️ Tusen takk for en så bra måte å skrive det på 😊 Men ja; tror ikke noen av de i denne tråden forstår det uansett. Jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt elsker å hakke ned på Isabel og hennes familie også. Står så mye stygt her. Og når man sier det, nei, da er det ingen som har sagt noe stygt. Som jeg også har sagt nå flere ganger; tråden heter Isabel Raad. Den er ikke lagd for å snakke stygt om henne. Kritikk er greit; ja. Men det er jo ca 0% kritikk her 🙄 3
Sirah Skrevet 10 timer siden #37300 Skrevet 10 timer siden refill skrev (4 timer siden): Tror dere Jack skal prøve å bygge snap karriere og nå? Fikk opp storyen hans nå hvor han gikk ute med roser i en papirpose 🤭 Du skal ikke se bort i fra det 😅 1 1
Fremhevede innlegg