Kønn Skrevet 8 timer siden #37321 Skrevet 8 timer siden Teflonhjernen skrev (21 timer siden): Moren er ikke så veldig sjarmerende Helt enig. Jeg forstår ikke hva hun prøver å si. Trykket meg bare videre når hun er i monitor. 1 4
Kønn Skrevet 8 timer siden #37322 Skrevet 8 timer siden Lykkeliten* skrev (20 timer siden): Men hva er det du antyder da? Hva antyder du skjer under dynen i en bitteliten bikini? Ja, for at han er oppriktig glad i henne er ganske utenkelig? Var det dette du fikk ut av kommentaren min så tar du faktisk feil. Han er vel ikke den eneste mannen som forsøker å godgjøre dama si. Betyr vel ikke at han ikke er oppriktig glad i henne. 1
princesspeaches Skrevet 8 timer siden #37323 Skrevet 8 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Lurer på hva RS gjør nå da Isabel ikke drikker iskaffe av Ivorie glassene lenger? De blir vel stående og støve ned, tviler på RS bruker de når sektlederen ikke bruker de lenger Jeg har 4 av glassene Og jeg drikker ikke kaffe. Liker å ha brus med isbiter i de; funker supert. 2 1
Teflonhjernen Skrevet 8 timer siden #37324 Skrevet 8 timer siden princesspeaches skrev (5 minutter siden): Jeg har 4 av glassene Og jeg drikker ikke kaffe. Liker å ha brus med isbiter i de; funker supert. Tenker at så lenge du syntes designet er fint og er fornøyd med de, så er det det viktigste 2 1
agent Skrevet 6 timer siden #37325 Skrevet 6 timer siden Hører jeg riktig at nå funker det ikke med 1 sovetablett lenger, så hun må ta 2 osv. Veldig rart å sitte å fortelle om pille forbruket . Bruker hun det hver gang hun skal slappe av eller sove. Synes jeg har hørt så mye om disse tablettene i det siste. 1 3
Margit777 Skrevet 6 timer siden #37326 Skrevet 6 timer siden (endret) Ellenn skrev (7 timer siden): Jeg ser ikke poenget med å følge noen jeg bare trur juger. For meg er Snap kun tidsfordriv, og jeg forholder meg til det jeg ser og hører. Hva får du igjen for å følge henne? Morsom? Så klart jeg ikke følger sånne 😄😄😄😄 Leser bare på KG. Får da ikke ei krone av meg, det fortjener de ikke. Leser de fleste influenser trådene her. Bruker ikke snapchat. Slettet det pga mas på varsler. Og hater at folk sender meg kjedelig bilder og video snutter jeg driter i 😄 Endret 6 timer siden av Margit777 1
Margit777 Skrevet 6 timer siden #37327 Skrevet 6 timer siden agent skrev (15 minutter siden): Hører jeg riktig at nå funker det ikke med 1 sovetablett lenger, så hun må ta 2 osv. Veldig rart å sitte å fortelle om pille forbruket . Bruker hun det hver gang hun skal slappe av eller sove. Synes jeg har hørt så mye om disse tablettene i det siste. Ikke spise og dobbelt sovetablett, må være sløv mye av tiden. 7
Velinda Skrevet 6 timer siden #37328 Skrevet 6 timer siden agent skrev (48 minutter siden): Hører jeg riktig at nå funker det ikke med 1 sovetablett lenger, så hun må ta 2 osv. Veldig rart å sitte å fortelle om pille forbruket . Bruker hun det hver gang hun skal slappe av eller sove. Synes jeg har hørt så mye om disse tablettene i det siste. Veldig rart å dele ja,om hun må ta 2 så er det nok hver gang hun skal sove,syns det er rart at hun får resept på de mengdene uten at noen sier stopp 2
Margit777 Skrevet 6 timer siden #37329 Skrevet 6 timer siden Velinda skrev (Akkurat nå): Veldig rart å dele ja,om hun må ta 2 så er det nok hver gang hun skal sove,syns det er rart at hun får resept på de mengdene uten at noen sier stopp Kanskje det ikke er rene sovetabletter, men angsttabletter. De virker også beroligende. 1
Snuppa82 Skrevet 5 timer siden #37330 Skrevet 5 timer siden Hva slags sovetabletter tar hun? Har hun noen gang sagt navnet på de? De hadde vel tatt for å få sove siden de var så jetlagged, men hadde våknet bare etter to/tre timer og dermed tok en til og da sov de. 1
Sirah Skrevet 5 timer siden #37331 Skrevet 5 timer siden Isild skrev (8 timer siden): Så fint, da har hun noe å kjøre rundt med til butikken osv. Ser nytteverdien i det. Sa jeg at rosa er tull? Jeg sa at det blir Barbie-image, og det er det jo. "Barbieimage" har i all tid vært synonymt med litt sånn sukkersøtt fjolleri (på en ikke-slem måte) Alt er ikke slemt ment, dette er en observasjon. Alle som har sett Barbiefilmen ser nok parallellen. Isabel fniser, hyler og hviner av glede, hun og moren tuller og "fjoller" - og etter iskaffe fra den rosa avdelingen på kjøkkenet så kler de seg i matchende rosa for å prøve den rosa "bilen" - med ennå mer hvining og hyling. Det er helt ok og harmløst det, og det imaget hun ønsker å ha. Jeg sa ikke at det er galt. Kanskje er jeg litt overrasket. Så vel for meg at Isabel ville velge en profesjonell, classy stil etterhvert nå. Villaen oser i utgangspunktet luksus og klasse, men det ser ut som den er innredet av en tenåring. Haha jeg tenkte på akkurat det samme når jeg så det 😅 Jeg liker rosa selv jeg så jeg skal ikke disse valget hennes. Selv om jeg nok ikke hadde gått for det selv. Men jeg syntes faktisk det er litt kult at hun gjør det hun vil og ikke hva alle andre forventer. Regner med at golfbilen uansett er foliert slik at annenhåndsverdien ikke syntes stort - selv om den er rosa. 1
princesspeaches Skrevet 5 timer siden #37332 Skrevet 5 timer siden Igjen, det er ikke lov å diskutere hva slags medisiner andre bruker. * Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner, kosttilskudd og lignende. 1
Janne1975 Skrevet 1 time siden #37333 Skrevet 1 time siden Tippsi skrev (8 timer siden): Hun prøver virkelig å "selge" inn voldemort nå...kleint.. Men har hun innrømmet at det er Jack nå? Avfulgte for en måned siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå