vilas Skrevet 12 timer siden #37361 Skrevet 12 timer siden Juste_moi skrev (2 timer siden): Det var jo VG som avslørte at det var Jack. Til å med jeg som ikke har fulgt henne så lenge fikk med meg det på VG🫣 å var noen andre som snakke om Isabell og da sa de at de tror hun dater/er sammen med Jack igjen å det stemte jo når VG avslørte d. I fikk vel godt betalt fra VG på å godta at de fikk filme dem 🙂🤔 Måtte jo få inn mere penger for å balansere utgiftene på turen til NY 🙂,som hun har " lovet" oss å fortelle hvor mye den kostet. Men ikke hørt noe ennå 🤔🙂 5
Vårjevndøgn Skrevet 12 timer siden #37362 Skrevet 12 timer siden vilas skrev (3 timer siden): I er sååå... komfortabel med at Jack er identifisert 100% nå. Og hun gleder seg såå.....til å fortelle videre hvordan og når de møttes på nytt. I er ekspert på å komme med disse uttalelser - jeg gleder meg til å fortelle senere.. osv for da holder hun på følgerne sine.I oppleves kalkulerende og manipulerende...... Ja, når katta først var ute av sekken så tror jeg også at hun kan drøye dette så lenge som mulig for å øke spenningen rundt han og dem. Og ikke minst bygge opp "tillit" igjen rundt dem, som de hver på sin kant trykket kraftig ned i søla etter det ble slutt sist. Noe hun/de ser ut til og lykkes bra med, ut fra kommentarene hun legger ut fra RS om hvor fine de er sammen. Er jo ikke måte på hvor godt de passer sammen osv osv. Her snakkes det om både bryllup og barn og hei hvor det går 😅🙈 2
Vårjevndøgn Skrevet 12 timer siden #37363 Skrevet 12 timer siden Juste_moi skrev (3 timer siden): Det var jo VG som avslørte at det var Jack. Til å med jeg som ikke har fulgt henne så lenge fikk med meg det på VG🫣 å var noen andre som snakke om Isabell og da sa de at de tror hun dater/er sammen med Jack igjen å det stemte jo når VG avslørte dem. Skal sies at "vi" her på KG har visst det hele veien, leeenge før VG trykket bildet av dem under VM. Tror de første mistankene kom allerede da hun la ut om det var noen som kjente seg igjen om at man kunne tenke på en eks fra mange år siden. Min mistanke ble nærmest bekreftet i det øyeblikket hun begynte å poste/snakke på snap med han i bakgrunnen som om han knapt var der. Tidligere har hun blitt flau og rar når en hun dater var i bakgrunnen, men aldri med det som viste seg å være Jack. Noe jeg tolket dit hen at det var han og at dette var noe hun var vant til å gjøre med han tilstede. Så mao; ganske lenge siden 😅 2
Ellenn Skrevet 12 timer siden #37364 Skrevet 12 timer siden agent skrev (2 timer siden): Hvorfor fortelle at hun skal fortelle mer, når hun ikke kan fortelle mer. vilas skrev (1 time siden): Nemlig. Men klart ca 390000 følgere vil være henrykt og vente. Mens I tjener sin million ++ pr mnd. De som har mest problemer med å vente er tydeligvis kritikerne hennes. Dere får nok vite det til høsten, for da skal hun til Norge I forbindelse med en premiere. 2
refill Skrevet 11 timer siden #37365 Skrevet 11 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Flere på div andre sos media som sier. De tror ikke på noen tv sending. At hun har filmet til noe, og familien har vært involvert, er ikke noe spekulasjon. Det har vært tydelig i hennes kanaler. Meget mulig Prime, siden Sebastian Solberg har vært involvert. Han hadde regi på Girls of Oslo. 2 2
vilas Skrevet 11 timer siden #37366 Skrevet 11 timer siden (endret) Ellenn skrev (40 minutter siden): De som har mest problemer med å vente er tydeligvis kritikerne hennes. Dere får nok vite det til høsten, for da skal hun til Norge I forbindelse med en premiere. Ja mulig d er oss kritikere som er mest spent utålmodig. Ja jeg tenker også at ett el annet er på gang med tv serie for både Sidra, Rami og Shehed pluss Sebastian Solberg er jo innblandet...på noe vis. Endret 11 timer siden av vilas 1
Dupers Skrevet 11 timer siden #37367 Skrevet 11 timer siden refill skrev (9 minutter siden): At hun har filmet til noe, og familien har vært involvert, er ikke noe spekulasjon. Det har vært tydelig i hennes kanaler. Meget mulig Prime, siden Sebastian Solberg har vært involvert. Han hadde regi på Girls of Oslo. Har hun sagt noe om møtene med netflix da? Hvorfor det eventuelt ikke ble med dem
agent Skrevet 11 timer siden #37368 Skrevet 11 timer siden Ellenn skrev (44 minutter siden): De som har mest problemer med å vente er tydeligvis kritikerne hennes. Dere får nok vite det til høsten, for da skal hun til Norge I forbindelse med en premiere. Har IR fortalt at hun skal til Norge i forbindelse med en premiere? Har ikke fått med meg pga. for mye jabbing trykker meg fort forbi. Blir for mye Clickbait og snakk om ingenting. 1
agent Skrevet 11 timer siden #37369 Skrevet 11 timer siden Ellenn skrev (50 minutter siden): De som har mest problemer med å vente er tydeligvis kritikerne hennes. Dere får nok vite det til høsten, for da skal hun til Norge I forbindelse med en premiere. Jeg har ikke noe problemer med å vente, men hun må slutte å være luremus. 2
Ellenn Skrevet 11 timer siden #37370 Skrevet 11 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Har IR fortalt at hun skal til Norge i forbindelse med en premiere? Har ikke fått med meg pga. for mye jabbing trykker meg fort forbi. Blir for mye Clickbait og snakk om ingenting. agent skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke noe problemer med å vente, men hun må slutte å være luremus. Hun sa hun skulle på en premierer i forbindelse med at hun snakket om reiseplaner fremover. Hun er vel ikke luremus når hun sier at hun skal fortelle alt når hun kan, men akkurat nå har hun ikke lov til det… 2
Sirah Skrevet 11 timer siden #37371 Skrevet 11 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Flere på div andre sos media som sier. De tror ikke på noen tv sending. Og d kan være problemer nå når hun tydeligvis har problemer med Ivorie ( mest trolig). Hun reklamerer ikke for noe innen Ivorie lengre, ingen bikinier på sommeren, ingen iskaffe glass ( drikker fra vinglass), minimalt med Nude også, men d er jo ikke så rart, ingenting nytt siden shampo, så vidt jeg kan huske ( kun litt om mascara'n,risvannflasker ( lite) ansikts spray ( lite) men hun MÅ ha spes på fly ....) Nude ga akkurat ut ny parfyme. 2
Snuppa82 Skrevet 11 timer siden #37372 Skrevet 11 timer siden 3 hours ago, agent said: Hvorfor fortelle at hun skal fortelle mer, når hun ikke kan fortelle mer. Fordi hun lever av snap?
Snuppa82 Skrevet 11 timer siden #37373 Skrevet 11 timer siden 2 hours ago, vilas said: Flere på div andre sos media som sier. De tror ikke på noen tv sending. Og d kan være problemer nå når hun tydeligvis har problemer med Ivorie ( mest trolig). Hun reklamerer ikke for noe innen Ivorie lengre, ingen bikinier på sommeren, ingen iskaffe glass ( drikker fra vinglass), minimalt med Nude også, men d er jo ikke så rart, ingenting nytt siden shampo, så vidt jeg kan huske ( kun litt om mascara'n,risvannflasker ( lite) ansikts spray ( lite) men hun MÅ ha spes på fly ....) Var det ikke ny parfyme forrige uke? 1
refill Skrevet 10 timer siden #37374 Skrevet 10 timer siden Dette er litt low key stalker, men jeg var bare nysgjerrig på om det faktisk er i Nóvu han henter pengene sine. Han eier i hvertfall selskapet selv da (med sin mot vil jeg anta). Sikkert mye re-investering og avskrivninger som Isabel, for det er ikke på Ivorie nivå i hvertfall. NCO Studio er Nóvu. https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/officers/A0cQPABx1Ow_ImyUW9WTHLo5JH8/appointments
Lykkeliten* Skrevet 10 timer siden #37375 Skrevet 10 timer siden vilas skrev (2 timer siden): I fikk vel godt betalt fra VG på å godta at de fikk filme dem 🙂🤔 Måtte jo få inn mere penger for å balansere utgiftene på turen til NY 🙂,som hun har " lovet" oss å fortelle hvor mye den kostet. Men ikke hørt noe ennå 🤔🙂 VG betaler ikke for bilder. 2 1
Anneisabell Skrevet 9 timer siden #37376 Skrevet 9 timer siden Lykkeliten* skrev (43 minutter siden): VG betaler ikke for bilder. Hun var jo ganske sikker på han kom til å bli avslørt under vm, tipper det var godt planlagt og en lett løsning i stedet for timer med tea time og forklaringer 4
Fiin Skrevet 9 timer siden #37377 Skrevet 9 timer siden Hun snakket om at hun skal på en premiere i Norge i september. 1
Johanne Regine Skrevet 8 timer siden #37378 Skrevet 8 timer siden Fiin skrev (36 minutter siden): Hun snakket om at hun skal på en premiere i Norge i september. Sikkert den nye Disney filmen «A Princess in Dubai» Produsert av Raad Universal 1 1
Lunge2021 Skrevet 6 timer siden #37379 Skrevet 6 timer siden (endret) Gå inn på storylooker.com se snap stories gratis uten det generer penger til de du vil se på eks @isabelsraad og fri fra reklame 🙏 Endret 5 timer siden av Lunge2021 3
Purpurina Skrevet 6 minutter siden #37380 Skrevet 6 minutter siden vilas skrev (19 timer siden): Er d noen som har lagret bilde som Pierre la ut fra nyttårsaften ? Der var jo naboen iflg noens kommentarer ? Personlig mistenker jeg at naboen var Jack B ?? Og at Jack har vært inne " i bilde" hos I lengre enn vi kan "tro".På ett bilde ( gjennom ett speil), tatt på Maldivene, pluss den mannen som sitter og holder rundt henne frem på båten og ser på delfinene, mistenker jeg også at d er J som er der med henne. I har noe hun vil fortelle oss/ gleder seg til å fortelle, senere, sa hun i går. Jeg lurer også på om 'naboen' den siste tiden var Jack. Jeg husker hun virket så forelsket, men samtidig såå redd for å satse. Det virket unaturlig at hun skulle være så livredd, men hvis det var Jack så skjønner jeg jo at hun var redd, siden det endte så stygt og hun var så knust. Jeg husker jeg synes det ble for dumt da vi gikk fra fest med naboen på nyttårsaften, til full krise og alenetur til Maldivene, til stormforelsket i en ny mann på bare noen uker. Jeg tok riktignok en pause mens hun gråt på Maldivene, men da jeg tittet inn igjen hadde det skjedd for mye. Hvor skulle hun liksom ha møtt en ny mann, og kommet så langt med ham (når hun var så redd for forhold) mens hun var bortreist alene? Det kan bli interessant hvis hun forteller alt, om bitene passer. Uansett så tenker jeg at det er fint for dem at de tar sjansen og prøver igjen hvis de føler den andre er den rette. Jeg gidder ikke å dømme henne for å ta ham tilbake etter å ha sagt stygge ting om ham da det ble slutt, det har vel de fleste gjort etter et brudd. Det er bare uheldig og pinlig at det ble gjort offentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå