loveanimals Skrevet 5 timer siden #37261 Skrevet 5 timer siden (endret) Lykkeliten* skrev (12 minutter siden): Eg rapporterer heller deg, eg. Brukerdebatt og hets er ikke tillatt på forumet. Ja gjør det du hvis det kan glede deg og ta med deg selv i samme slengen Endret 5 timer siden av loveanimals 2 1
refill Skrevet 5 timer siden #37262 Skrevet 5 timer siden Tror dere Jack skal prøve å bygge snap karriere og nå? Fikk opp storyen hans nå hvor han gikk ute med roser i en papirpose 🤭 4
Pigaloppa Skrevet 5 timer siden #37263 Skrevet 5 timer siden Fairybella skrev (2 timer siden): Jeg spør oppriktig: hvorfor følge Isabel hvis du snakker sånn om henne? «Den store kjeften».. Den er jo stor da🫢 5 1
Maia92 Skrevet 5 timer siden #37264 Skrevet 5 timer siden refill skrev (19 minutter siden): Tror dere Jack skal prøve å bygge snap karriere og nå? Fikk opp storyen hans nå hvor han gikk ute med roser i en papirpose 🤭 hva heter han på snap
Murukleiven Skrevet 5 timer siden #37265 Skrevet 5 timer siden agent skrev (15 timer siden): Kan hende han har forandret seg, men hun har ikke forandret seg etter 1 bruddet. Hvis mann skal gå utifra hva han skrev om henne den gangen, er hun mer egoistisk nå. Det er jo denne turen ett bevis på, hun ville. Var nettop innom 730.no og leste den gamle saken i fra når de slang dritt om hverandre. Hun har garantert ikke forandret seg. Jeg kommenterte dette tidligere og etter at de ble sammen igjen har ikke hennes liv forandret seg i det hele tatt. Hun gjør akkurat det samme hun har gjort hele tiden siden hun flyttet til Dubai. Jeg kan jo ikke annet enn å spekulere, men en voksen mann som Jack har helt sikkert interesser som går utover spise søppelmat og shoppe. Det ser vi absolutt ingenting av. Hun er jo ikke med på hans ting, det er kun meg, meg, meg med frøken Raad. Jeg tipper han er klok av skade og vet akkurat hvordan han skal oppføre seg for å tilfredsstille Isabel og hennes krav, slik at hennes rikdom kan drysse på han. Hun har vel aldri gjort noe hun ikke vil, kan ikke stille opp for barnet hun skulle være gudmor for, ikke venninna som hadde bachelorette party, hun mister venner like fort som hun får de. Når det ryker mellom Jack og Isabel, for det kommer det garanteret til å gjøre, kommer det til å bli episk!! 9
Margit777 Skrevet 5 timer siden #37266 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (På 13.7.2026 den 12.02): Haha tuller du? Hvorfor ikke bare bruke en "vanlig" klokke når man er på tur om man er redd for at den skal bli stjålet? For å vise at de har penger så klart 😄 4
loveanimals Skrevet 4 timer siden #37267 Skrevet 4 timer siden Murukleiven skrev (6 minutter siden): Var nettop innom 730.no og leste den gamle saken i fra når de slang dritt om hverandre. Hun har garantert ikke forandret seg. Jeg kommenterte dette tidligere og etter at de ble sammen igjen har ikke hennes liv forandret seg i det hele tatt. Hun gjør akkurat det samme hun har gjort hele tiden siden hun flyttet til Dubai. Jeg kan jo ikke annet enn å spekulere, men en voksen mann som Jack har helt sikkert interesser som går utover spise søppelmat og shoppe. Det ser vi absolutt ingenting av. Hun er jo ikke med på hans ting, det er kun meg, meg, meg med frøken Raad. Jeg tipper han er klok av skade og vet akkurat hvordan han skal oppføre seg for å tilfredsstille Isabel og hennes krav, slik at hennes rikdom kan drysse på han. Hun har vel aldri gjort noe hun ikke vil, kan ikke stille opp for barnet hun skulle være gudmor for, ikke venninna som hadde bachelorette party, hun mister venner like fort som hun får de. Når det ryker mellom Jack og Isabel, for det kommer det garanteret til å gjøre, kommer det til å bli episk!! Hvor lenge gidder han dette ? Er vel ingen andre enn et par familiemedlemmer som orker denne dronning i store doser. Meg meg meg og meg 3 4
princesspeaches Skrevet 4 timer siden #37268 Skrevet 4 timer siden Realista skrev (59 minutter siden): Dette er helt fascinerende ja. En runkering for mennesker med oppheng på IR som trenger å få ut dritt for å føle seg bra. I said what I said. Og de synes IR er den som er ille 🙄 Selvinnsikt er det ikke mye blandt denne typen damer. Yesss. Absolutt enig i dette. De skriver jo mer om Isabel enn de såkalte «Raadsquads», som de sier. Absolutt mere obsessed og avhengig av Isabel de som er på denne tråden og prater dritt om henne dag ug og dag inn. 4
princesspeaches Skrevet 4 timer siden #37269 Skrevet 4 timer siden Fairybella skrev (55 minutter siden): Hatere er ofte de som vet mest om vedkommende. Jeg stilte noen enkle spørsmål tidligere i i tråden, men ble bombardert med negativitet. hvor er dokumentasjonen på alt dere skriver om Isabel? Hvor har dere alt fra? De tåler ikke at man snakker til de. De tror de eier denne tråden. At den kun skal handle om å snakke dritt om Isabel. De har null dokumentasjon. Kun sin egen fantasi om hvordan de mener Isabel er. Er ingenting som er fakta. Kun veldig få meldinger her inne som er kritikk basert på noe ekte. Som oftest diskuterer de kun ting de selv finner på om Isabel for å få seg selv til å føle seg bedre. 1 4
princesspeaches Skrevet 4 timer siden #37270 Skrevet 4 timer siden Hatsumomo skrev (1 time siden): Siden ingen av dere klarer å la være å diskutere med brukere som bare er ute etter å krangle så man gjøre jobben for dere..for jeg gidder ikke lenger at denne tråden skal gang på gang brukes slik som dette. Dere kan alle velge å ignorere disse brukerne, men dere gjør det jo ikke - dere vil jo tydeligvis ha brukerdebatt i tråden! @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset kan dere rydde opp i denne evinnelige brukerdebatten som foregår i tråden? Håper resten blir tatt bort også. Håper tråden blir stengt permanent. Da det er ABSOLUTT IKKE kun jeg som «bryter regler.» Regler som blir brutt hver dag her inne: * Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler. * Latterliggjøring. * Brukerdebatt, brukerangrep eller brukerforfølgelse. * Persondebatt eller personangrep. * Spekulasjoner eller ryktespredning. * Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. * Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. 4
vilas Skrevet 4 timer siden #37271 Skrevet 4 timer siden Trollebolla skrev (1 time siden): Hun skulle hvert til 15 sa hun på snapp Ok da tok jeg feil. Beklager.
Lnh9 Skrevet 4 timer siden #37272 Skrevet 4 timer siden (endret) Fairybella skrev (1 time siden): Hatere er ofte de som vet mest om vedkommende. Jeg stilte noen enkle spørsmål tidligere i i tråden, men ble bombardert med negativitet. hvor er dokumentasjonen på alt dere skriver om Isabel? Hvor har dere alt fra? Her er det ikke rom for å stille spørsmål om noens meninger eller synsinger. Folk skal fritt få spy ut alt de har på hjertet. Sier du noe om det blir du rapportert og moderert. Folk som skriver sånt har det ikke bra med seg selv, og det må andre bare tåle, og ikke kommentere (dessverre). Bortsett fra det, er det pga tv-filming at de må holde forholdet hemmelig? At de ikke kan «røpe» det? Endret 4 timer siden av Lnh9 1 3
Cami9 Skrevet 4 timer siden #37273 Skrevet 4 timer siden Lykkeliten* skrev (4 timer siden): Har du lagret dette i fire år? Nei! Er du helt dum? Var ei som la det ut her nå for ikke så lenge siden😂 Noen sider tilbake her 3 2
Ellenn Skrevet 4 timer siden #37274 Skrevet 4 timer siden vilas skrev (18 timer siden): Jeg skal nå på nytt avfølge henne. Jeg forstår meg ikke på meg selv at jeg har vært der inn. Vært ut og inn flere ganger, men nå har jeg fått nok. Nok og følge KG, og se om d foregår mere tragisk med denne damen. Barnebarnet mitt + hans 8 venner, i 30 årene, syns ikke I er attraktiv i d hele tatt heller. En av dem sa ,hun er ekkel og ikke spesielt pen. Hvorfor diskuterer en bestemor utseende til et annet menneske, som kunne vært barnebarnet til vedkommende, med sine egne barnebarn? Er det å være attraktiv det viktigste her i verden? Bente90 skrev (1 time siden): Du må være mindre intelligent eller så er du veldig veldig ung! Man må få snakke om EGNE MENINGER!! Det er hele poenget med og åpne kjeften, for å si hva man mener. Er du så hjernevasket at du ikke skjønner såpass? Her inne gjelder det tydeligvis bare hvis man skriver noe negativt. Hvis ikke er man kverulerende og irriterende, og blir rapportert eller blokkert.. 1 3
refill Skrevet 4 timer siden #37275 Skrevet 4 timer siden Maia92 skrev (49 minutter siden): hva heter han på snap jackbeaumontx 1
Fairybella Skrevet 4 timer siden #37276 Skrevet 4 timer siden princesspeaches skrev (22 minutter siden): De tåler ikke at man snakker til de. De tror de eier denne tråden. At den kun skal handle om å snakke dritt om Isabel. De har null dokumentasjon. Kun sin egen fantasi om hvordan de mener Isabel er. Er ingenting som er fakta. Kun veldig få meldinger her inne som er kritikk basert på noe ekte. Som oftest diskuterer de kun ting de selv finner på om Isabel for å få seg selv til å føle seg bedre. Jeg er ny her i dag, men bedt om å få slettet kontoen. Jeg stilte helt enkle oppriktige spørsmål før i dag, rett og slett fordi jeg ikke vet, og fordi rettferdighet og ærlighet er viktig. Og som jeg også skrev: hvorfor følge Isabel hvis man ikke liker eller føler avsky mot henne. Og hvor er dokumentasjon på alt som blir skrevet her? 3 3
kalini Skrevet 4 timer siden #37277 Skrevet 4 timer siden Hva mener dere med at hun mobber søsteren? Jeg følger henne ikke på snap å har ikke fått med meg at det er en krangel innad i familien?
Fairybella Skrevet 4 timer siden #37278 Skrevet 4 timer siden Lnh9 skrev (12 minutter siden): Her er det ikke rom for å stille spørsmål om noens meninger eller synsinger. Folk skal fritt få spy ut alt de har på hjertet. Sier du noe om det blir du rapportert og moderert. Folk som skriver sånt har det ikke bra med seg selv, og det må andre bare tåle, og ikke kommentere (dessverre). Bortsett fra det, er det pga tv-filming at de må holde forholdet hemmelig? At de ikke kan «røpe» det? Folk trodde før i dag, at jeg var en gammel bruker med nytt dekknavn.. jeg er faktisk helt ny her. Jeg stilte helt enkle spørsmål, men noen skrev anbefalinger om å ignorere meg.. så da har jeg bedt om å få slettet kontoen. Aldri opplevd et sted med mer edder og galle mot en liten 150cm influenser.. hatere er de som kjenner byttet sitt best, som analyserer hver ting og lager sak. Hvor er dokumentasjon? Hvorfor følger folk noen de misliker og avskyr? Det forstår jeg ikke. En person som er lykkelig utenpå og inni, hadde aldri skrevet stygt om et annet menneske. At folk troller så til de grader, sier alt. Det er lov å mene, men det bør være mer saklig. 1 4
Trixie99 Skrevet 3 timer siden #37279 Skrevet 3 timer siden Fairybella skrev (41 minutter siden): Jeg er ny her i dag, men bedt om å få slettet kontoen. Jeg stilte helt enkle oppriktige spørsmål før i dag, rett og slett fordi jeg ikke vet, og fordi rettferdighet og ærlighet er viktig. Og som jeg også skrev: hvorfor følge Isabel hvis man ikke liker eller føler avsky mot henne. Og hvor er dokumentasjon på alt som blir skrevet her? Hei hva vil du ha dokumentasjon på egentlig? Hva er det du mener blir oppdiktet? 5
Tears in heaven Skrevet 3 timer siden #37280 Skrevet 3 timer siden princesspeaches skrev (3 timer siden): Er her fortsatt, bitches. Gidder bare ikke å skrive mere til dere. Finnes ikke mere hatefulle mennesker enn de som er i denne tråden. Skjønner ikke at kvinneguiden godtar at dere er så ekstremt jævlige mot en person og hennes familie. Det eneste dere gjør er å snakke dritt. Dikte opp ting som ikke stemmer. Men litt gøy, for det finnes ikke noen andre som er mere obsessed med Isabel enn det alle dere er. Wow for et comeback 🙌 og så bitches da 😄skal si det brenner i tastaturet ditt🥵føles deilig å hate på brukere ikke sant?? 10
Fremhevede innlegg