Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellenn skrev (20 minutter siden):

IR og J hadde en samtale i NY, jeg husker ikke hva IR spurte han om, men svaret hans var at ingenting er verre enn de siste fire årene har vært. Det er vel ca fire år mellom de to forholdene, så du har nok rett i at han er glad i henne. 

Med mindre han sier det hun vil høre.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellenn skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke har noen snuskete tanker, hvordan kan du da mene at det er umoralsk?

Nå slutter vi med fortsatt brukerdebatt.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Kønn skrev (7 timer siden):

Hvor er naboen,Dubai-  gjøken,maldivengjøken og Tennisfa.....? Alle disse har hun jo hatt ett el annet med i allfall d siste el to siste årene. Hun har jo vært svært åpen om all snab..safarien og at en av dem var d beste hun hadde opplevd. Så at vi er oppmerksom på I er det henne selv som er årsak til.

Endret av vilas
Feiltasting.
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Jeg tror han sier det han vet hun vil høre,var lenge sammen med Nina etter forholdet med Isabel og elsket henne høyere en himmelen,skifter fort

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
vilas skrev (51 minutter siden):

Nå slutter vi med fortsatt brukerdebatt.

Så du kan si at jeg visstnok har en "snuskete tankegang" basert på dine uttalelser som stadig vekk ymter frempå om et usunt "moralsk" forhold mellom søster og bror (hvordan noen skal lese det som noe annet enn hva du hva faktisk skriver skjønner ikke jeg) og mene det skal få stå uimotsagt, men når en annen bruker gjør det samme med deg, så skal man slutte med en gang? Og hvorfor skal dine meninger få stå i fred, du kommer jo drassende med de samme tankene om Rami og Isabel sitt forhold hele veien i denne tråden - mener du dine meninger er fredet på et vis?

Når du stadig gjør dette, så må du tåle å få disse holdningene utfordret, for det er ganske ille holdninger og hele tiden fremme mot noen.

Og jeg må visst tagge deg @Vila, for ellers så "ser" du ikke meldingen selv om den står rett foran deg når du poster i tråden :filer:

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva skjer med Ivorie? Hun har sluttet å bruke klær fra Ivorie, å lager iskaffe i vinglass? 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Hvor lang tid tar det før den blodharry rosa bilen blir stående? 
Blir vel som  det meste hun kjøper, gøy en dag og så blir det bare stående. 
Pengesløseri 🫪

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun kommer til å kjøre ned noen med den golfbilen en dag🫠 Jesus 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Alex_rude skrev (7 minutter siden):

Hun kommer til å kjøre ned noen med den golfbilen en dag🫠 Jesus 

Tenkte det samme, mest opptatt av å se i rundt seg og ikke rett frem. Fikk helt angst av å se på. Spesielt når mora satt seg bak rattet. 

• Liker 3
Skrevet
Løvejenta skrev (28 minutter siden):

Tenkte det samme, mest opptatt av å se i rundt seg og ikke rett frem. Fikk helt angst av å se på. Spesielt når mora satt seg bak rattet. 

Ja. Å så no ut som hun kjørte fort og.. eg ble svett av henne🙈

• Liker 3
Skrevet

Jack er ikke redd for å si ifra at han ikke vil være med de å handle i hvert fall, for de kommer til å lage et «show» av det … så det er jo bra han ikke gidder det da, setter jo noen grenser for seg selv 😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Moren er ikke så veldig sjarmerende 

• Liker 6
  • Nyttig 21
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Moren er ikke så veldig sjarmerende 

Idag syns jeg Pimpen var ille. Voksen  kvinne 60 år,sitter ikke å uler som en indianer, rundt i dette flotte nabo- område.  Ho har ingen oppførsel når hun mister kontrollen.Hun ulte til alle husstander når I og hun kjørte rundt. Ville vel bli lagt extra merke til ovenfor  levende vesener på kjøreturen.

• Liker 4
  • Nyttig 18
Skrevet
vilas skrev (9 timer siden):

Ingen,ikke meg heller har kommet med noen form for incestøse beskyldning. Kun din egen snuskete tankegang som kommer frem her . D menes  at moral er viktig.  Rami er 22 år, ikke ett barn, I er 32. Til info: jeg er ikke muslim, kommer aldri til å konvertere. Må spørre: ligger du i sengen sammen med din voksne søster/bror?? Med hodet på brystet til ditt søsken. Godt under dobbeldynen I en bitteliten bikini.

Men hva er det du antyder da? Hva antyder du skjer under dynen i en bitteliten bikini?

Kønn skrev (8 timer siden):

Ja, for at han er oppriktig glad i henne er ganske utenkelig?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (35 minutter siden):

Idag syns jeg Pimpen var ille. Voksen  kvinne 60 år,sitter ikke å uler som en indianer, rundt i dette flotte nabo- område.  Ho har ingen oppførsel når hun mister kontrollen.Hun ulte til alle husstander når I og hun kjørte rundt. Ville vel bli lagt extra merke til ovenfor  levende vesener på kjøreturen.

Hun sitter ikke og "uler som en indianer". Det er ululering. Et "rop" for feiring og glede. Tåler de bønnerop i nabolaget så tåler de sikkert en annen "midtøsten-klassiker" også.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Alex_rude skrev (4 timer siden):

Ja. Å så no ut som hun kjørte fort og.. eg ble svett av henne🙈

Enig, ble stressa av å se på. Blodharry den bilen. Fargekombinasjonen var rett og slett grusom

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
rock&republic skrev (2 minutter siden):

Enig, ble stressa av å se på. Blodharry den bilen. Fargekombinasjonen var rett og slett grusom

Tenker den kommer til å bli vanskelig å få evt solgt el byttet denne bilen, når I har brodert inn Villa Shirog på den. Den kostet 100000 +, men dalte i verdi med minst 75% når hun gjorde dette. I er svært impulsiv og ingen av familien sa fra til henne.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
16 minutter siden, vilas said:

Tenker den kommer til å bli vanskelig å få evt solgt el byttet denne bilen, når I har brodert inn Villa Shirog på den. Den kostet 100000 +, men dalte i verdi med minst 75% når hun gjorde dette. I er svært impulsiv og ingen av familien sa fra til henne.

Hu har vel tenkt å ha den en stund og den er vel foliert bare? Tipper de bare kan bytte de ryggstøttene og evt andre deler med navnet på om så er. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Snuppa82 skrev (15 minutter siden):

Hu har vel tenkt å ha den en stund og den er vel foliert bare? Tipper de bare kan bytte de ryggstøttene og evt andre deler med navnet på om så er. 

Sikkert en løsning på det ja, men d er alltid dumt å sette personlig preg på verdigjenstander for oss alle, om vi må bytte,selge osv... Meglere som selger hus for oss, ber oss fjerne alt av personlige bilder,gjenstander osv... Før folk kommer på visninger. Må tilføye, er du en Raad squa ?

Endret av vilas
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (13 timer siden):

Helt enig! 
Isabel ser på sine elsklinger, bestiser og bestevenninner som ren inntekt som gir henne muligheten til å leve et luksusliv . 
Bare synd ikke RS ser det, eller velger å lukke øyne og ører for det. 

Men det er vel derfor hun må ha security i oslo fordi RS folka er så fan at det går over styr. Eller har jeg misforstått noe? Det går tusenvis av større kjendise helt alene i Oslo uten security så det må jo være noe spesielt med RS som tross alt er de såkalte  venninnene henne? 

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...