Gjest Saga86 Skrevet 20. juli #37141 Skrevet 20. juli vilas skrev (36 minutter siden): Nei ingen er fritt vilt om de går utenfor normalen. At I blir kommentert og kritisert er ene og alene at hun selv går ut med all info på div egne snapper. Hun vil at man skal kommentere, alle helst screenshot te el kommentere. Da tjener vel hun extra penger. Og hun har ofte spørsmål ut på snap om : hva tror dere "bestiser' " el fortell meg hva du syns om det og det. El : syns dere denne/ dette var fint el ?? Skal jeg velge den el den ...? D gir extra klingende mynt i kassa. Klart utspekulert mening med dette. Hvis man ikke liker det hun legger ut, eller ønsker at hun skal tjene penger, så ville jeg vel ikke fulgt henne - det er mange her inne som ikke liker henne i det hele tatt, men følger med som bare det
Teflonhjernen Skrevet 20. juli #37142 Skrevet 20. juli agent skrev (7 timer siden): Tror ingen mennesker med ett sundt vett er misunnelig på kroppen til IR. SP og historikken har hun selv vært åpen om. Når hun fremhever kroppen sin for å tjene penger. Er det nok hun som har problemer. Hun fronter SP hver gang hun promoterer/reklamerer for sitt eget merket. Så klart det blir diskusjoner rundt det, at det blir satt lys på aggressiv reklame som samtidig er farlig for mange svake i samfunnet. 💯🎯 2
vilas Skrevet 20. juli #37143 Skrevet 20. juli Sirah skrev (40 minutter siden): Men akkurat på utseendet/det at hun er tynn har hun spurt flere ganger om man kan la være å kommentere. Så akkurat det syntes jeg vi bør respektere. Det er så sykt mye annet å ta tak i der som med rette fortjener å både diskuteres og kritiseres at vi neppe går tom for ting å skrive om med det første uansett 😅 Ikke så mange som kommenterer hennes kropp lengre, uten at hun er ute og reklamerer for sitt eget merke El har kjøpt ett klesplagg som 30/60000 kr ++ for henne å kjøpe i Dubai. Er d nødvendig å vise oss hva det koster. Da må I regne med få kommentarer fra oss utenforstående. For denne Girl gruppen hennes Raadsquad er jo bare enig med henne i alt I gjør. De forguder henne. 8
vilas Skrevet 20. juli #37144 Skrevet 20. juli Saga86 skrev (41 minutter siden): Hvis man ikke liker det hun legger ut, eller ønsker at hun skal tjene penger, så ville jeg vel ikke fulgt henne - det er mange her inne som ikke liker henne i det hele tatt, men følger med som bare det Personlig er jeg antagelig blokket for lenge siden,ser ikke hennes profil, men alle kan jo se og åpne Spotlight el Utforsk siden som hun legger ut på. Og der dukker hun opp støtt og stadig. Sammen med alle andre influencere.
Sirah Skrevet 20. juli #37145 Skrevet 20. juli vilas skrev (6 minutter siden): Ikke så mange som kommenterer hennes kropp lengre, uten at hun er ute og reklamerer for sitt eget merke El har kjøpt ett klesplagg som 30/60000 kr ++ for henne å kjøpe i Dubai. Er d nødvendig å vise oss hva det koster. Da må I regne med få kommentarer fra oss utenforstående. For denne Girl gruppen hennes Raadsquad er jo bare enig med henne i alt I gjør. De forguder henne. Nei heldigvis ikke så mange som gjør det lenger og det er jo veldig bra Ellers er jeg helt enig med deg ang klærne - DET må det gå ann å diskutere/kritisere! For god smak har hun ikke alltid 😅 Men stor forskjell på å kalle henne for et skjelett og på å si at den genseren til mangfoldige tusen var dritstygg. 2 1
agent Skrevet 20. juli #37146 Skrevet 20. juli Sirah skrev (1 time siden): Men akkurat på utseendet/det at hun er tynn har hun spurt flere ganger om man kan la være å kommentere. Så akkurat det syntes jeg vi bør respektere. Det er så sykt mye annet å ta tak i der som med rette fortjener å både diskuteres og kritiseres at vi neppe går tom for ting å skrive om med det første uansett 😅 Da må hun slutte å fremheve sin kropp som hun gjør, det er ikke bra å normalisere SP. 3 8
Teflonhjernen Skrevet 20. juli #37147 Skrevet 20. juli Det er noe av det som gjør at jeg syntes hun er et «farlig» og ekstremt dårlig forbilde: Hun går stort sett rundt i minimal bekledning eller bikini. Enorme pupper på em radmager kropp. Heldigvis er det ikke så mange unge som følger henne og har henne som forbilde. Hun viser enorme mengder usunn mat. Hun bør slutte med det og slutte med å si at hun ikke liker grønnsaker. Hun fronter et ekstremt dårlig kosthold. Så at noen kommenterer kropp vil det alltid være dessverre, uavhengig om en er tykk eller tynn influenser. Ser noen her omtaler seg selv som normale? Hva er det normale egentlig? Det som er normalt for meg trenger ikke være normalt for deg 🤷🏼♀️ 2 11
Ellenn Skrevet 20. juli #37148 Skrevet 20. juli Teflonhjernen skrev (16 minutter siden): Det er noe av det som gjør at jeg syntes hun er et «farlig» og ekstremt dårlig forbilde: Hun går stort sett rundt i minimal bekledning eller bikini. Enorme pupper på em radmager kropp. Heldigvis er det ikke så mange unge som følger henne og har henne som forbilde. Hun viser enorme mengder usunn mat. Hun bør slutte med det og slutte med å si at hun ikke liker grønnsaker. Hun fronter et ekstremt dårlig kosthold. Så at noen kommenterer kropp vil det alltid være dessverre, uavhengig om en er tykk eller tynn influenser. Ser noen her omtaler seg selv som normale? Hva er det normale egentlig? Det som er normalt for meg trenger ikke være normalt for deg 🤷🏼♀️ Når noen skriver normal i forhold til kropp tenker jeg normalvektig i forhold til bmi
Marixxx Skrevet 20. juli #37149 Skrevet 20. juli Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Det er noe av det som gjør at jeg syntes hun er et «farlig» og ekstremt dårlig forbilde: Hun går stort sett rundt i minimal bekledning eller bikini. Enorme pupper på em radmager kropp. Heldigvis er det ikke så mange unge som følger henne og har henne som forbilde. Hun viser enorme mengder usunn mat. Hun bør slutte med det og slutte med å si at hun ikke liker grønnsaker. Hun fronter et ekstremt dårlig kosthold. Så at noen kommenterer kropp vil det alltid være dessverre, uavhengig om en er tykk eller tynn influenser. Ser noen her omtaler seg selv som normale? Hva er det normale egentlig? Det som er normalt for meg trenger ikke være normalt for deg 🤷🏼♀️ Heldigvis kan folk fleste tenke og ta valg selv. De færreste har vel IR som helse- eller kostholdsguru? Dama oppholder seg ellers stort sett i 30+ varmegrader, så da blir det jo naturlig å være lettkledd. Ellers er hun jo ofte å se i både uformelige nattkjoler og joggedresser!😉 5
Neket Skrevet 20. juli #37150 Skrevet 20. juli Pusemusen skrev (På 19.7.2026 den 21.44): Her er jeg motsatt. Aldri hatt lyst til å dra til New York (har mellomlandet der noen ganger) og har enda mindre lyst nå. Så mye folk og trafikk. Så høye bygninger at man nesten ikke ser himmelen. Hjelper ikke med Central Park. Har aldri skjønt hva som er så flott med NY, eller storbyer generellt. Jeg bodde et halvt år i staten NY, byen kjørte jeg bare gjennom til/fra flyplassen 😆 1
Scxx93 Skrevet 21. juli #37151 Skrevet 21. juli Noen observasjoner og tanker: Bare meg som reagerer veldig på IR sine store reaksjoner når hun ser dyr? Opplever at hun får alt til å handle om seg selv HELE TIDEN. Hun tar så mye plass. Snakker høyt rundt andre. Gråter og gjør alt om til en stor greie, som gjør at man også blir nysgjerrig på hva som foregår. Men så er det noe så enkelt som et ekorn. Da begynner jo man å tenke, er det så spesielt det hun opplever og viser eller gjør hun det bare mye større enn det er fordi hun skal ha ekstra mye oppmerksomhet? For meg virker det som det er null bakkekontakt og jeg lurer på hvordan de rundt henne ikke blir utrolig slitsom og lei av alt alt konstant dreier seg om henne. Et litt morro eksempel var i går når hun ringte resepsjonisten eller hva man kaller det, for å spørre om de hadde mango, måten hun snakker på, som om at alle skal stoppe opp for henne og gi henne all oppmerksomhet, men hun på andre siden av røret la på fort, fordi hun trolig nok ikke har tid til fjas. Denne oppførselen til IR er noe jeg ser mye på Maldivene også. Hun snakker til alle ansatte og folk rundt seg som om at det er en selvfølge at de skal bry seg om alt hun sier. Hun melker folk for oppmerksomhet. Spesielt ansatte siden de «må» jo. Hun tenker lite på andre og tar lite hensyn om at kanskje ikke alle ønsker det hun ønsker. Spesielt på båt tur når hun skal se delfiner…… snakk om å ikke ta hensyn til folk rundt… Hun er også veldig flink til å være super hyggelig sånn at folk selvfølgelig får dårlig samvittighet om de ikke gir henne den oppmerksomheten fordi da viker jo de slemme. Og om noen sier noe i mot så er det dem det er noe gale med. Hun henger ut kommentarer som går i mot henne som om at da skal alle rotte seg sammen og støtte henne. Hun elsker når RS sleiker ræven hennes og gir henne masse komplimenter. Hun later av og til som om hun har selvinnsikt og sier noen negative ting om seg selv sånn at hun skal høres reflektert ut, men innerst inne er dette bare fasade. Hun tar ikke til seg noe kritikk fordi hun tror selv hun er den beste og alle må høre på henne. min konklusjon: narsissisme. Jeg er ingen ekspert. Bare min påstand etter mange år der jeg har fulgt henne. 6 28
Gjest Saga86 Skrevet 21. juli #37152 Skrevet 21. juli Teflonhjernen skrev (10 timer siden): 💯🎯 Tenker litt motsatt jeg da - at de som stadig kommenterer hennes kropp, faktisk er misunnelig. De som ikke kommenterer, tenker ikke over hvordan hun eller andre ser ut.
smiiiley Skrevet 21. juli #37153 Skrevet 21. juli Anbefaler å høre podcasten g-punktet og epioden med psykolog Lars Dehli på besøk. Spol gjerne til ca 15:45 minutter om du ikke orker å høre hele. Interessant tema de diskuterer. Handler ikke om IR direkte, men jeg flirte godt når jeg hørte om hans nye foreslåtte personlighetsforstyrrelse 😂😂 2
Teflonhjernen Skrevet 21. juli #37154 Skrevet 21. juli Selv om jeg er en av de mest kritiske her inne til Isabel, så er det faktisk gøy å følge henne i fantastiske NY, elsker den byen. Hun er roligere og ikke bare meg, meg, meg og et tonn med syting,sutring og klaging. Velger å overse at hun oppfører seg som en seksåring når hun ser et ekorn eller ikke minst en skilpadde (pinlig å se på 🙈). 7 1
Scxx93 Skrevet 21. juli #37155 Skrevet 21. juli Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Selv om jeg er en av de mest kritiske her inne til Isabel, så er det faktisk gøy å følge henne i fantastiske NY, elsker den byen. Hun er roligere og ikke bare meg, meg, meg og et tonn med syting,sutring og klaging. Velger å overse at hun oppfører seg som en seksåring når hun ser et ekorn eller ikke minst en skilpadde (pinlig å se på 🙈). Jeg fikk så ick at jeg måtte avfølge 😆 4 3
vilas Skrevet 21. juli #37156 Skrevet 21. juli Hvorfor har jeg en følelse av at det er I som styrer ALT nå i NY ( og overalt ellers ) ? At J " på en måte 🙂" jatter med henne. Magefølelsen sier " varsku her", når I styrer på , feks nå skal vi hit og dit og nå skal vi gjøre det..... Jeg hører når han snakker " norsk" så har han kun enkelt uttalelser som I bruker mye på snappen. Hun legger d frem som at han elsker alle hennes behov.... 1 5
Pusemusen Skrevet 21. juli #37157 Skrevet 21. juli Tror ikke jeg hadde leid en robåt hvis jeg ikke kunne ro 🙈🙈🙈 4
Alauda Skrevet 21. juli #37158 Skrevet 21. juli (endret) Pusemusen skrev (17 minutter siden): Tror ikke jeg hadde leid en robåt hvis jeg ikke kunne ro 🙈🙈🙈 Ja, der var en pinlig seanse, men ingen skade skjedd 😅. Vil tro Isabel kan ro, etter oppvekst med hytte ved sjøen, men i hennes hode er vel det sånt mannen skal gjøre. Endret 21. juli av Alauda 6
vilas Skrevet 21. juli #37159 Skrevet 21. juli Alauda skrev (23 minutter siden): Ja, der var en pinlig seanse, men ingen skade skjedd 😅. Vil tro Isabel kan ro, etter oppvekst med hytte ved sjøen, men i hennes hode er vel det sånt mannen skal gjøre. Du må skjønne at ho måtte jo filme content 🙂 holde tlf og hun skal jo tjene inn alt hun har brukt økonomisk i NY nå. Hun har lovet å legge ut hvordan balansen økonomisk vil se ut når hun kommer hjem til Dubai iflg henne. 3
agent Skrevet 21. juli #37160 Skrevet 21. juli (endret) vilas skrev (2 timer siden): Hvorfor har jeg en følelse av at det er I som styrer ALT nå i NY ( og overalt ellers ) ? At J " på en måte 🙂" jatter med henne. Magefølelsen sier " varsku her", når I styrer på , feks nå skal vi hit og dit og nå skal vi gjøre det..... Jeg hører når han snakker " norsk" så har han kun enkelt uttalelser som I bruker mye på snappen. Hun legger d frem som at han elsker alle hennes behov.... Akkurat som det var 1 gangen. Han må gjøre som hun vil. Så skal han være kamera mannen itilleg, så hun får det contentet hun vil. Får bare håpe han holder seg unna Ivorie og Nude, selv om det var han som hjalp henne mye i starten med Ivorie. Hadde det ikke vært for han tror jeg ikke Ivorie ville eksistert idag. Endret 21. juli av agent 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå