Ellenn Skrevet søndag kl. 13:03 #37021 Skrevet søndag kl. 13:03 Det er ingen som er rasistiske her, nei…. Å reagere negativt på at en person som er født og oppvokst i Norge kaller landet for sitt fedreland, regnes i dag av mange som ekskluderende, og det kan oppleves som rasistisk eller diskriminerende fordi det underkjenner vedkommendes tilhørighet og norske identitet. Hvorvidt reaksjonen faktisk er rasistisk, avhenger imidlertid av intensjonen og hva reaksjonen begrunnes med: Hvis reaksjonen er basert på en oppfatning om at en persons etniske bakgrunn eller hudfarge gjør at vedkommende "egentlig" ikke er norsk, regnes det som rasisme. Dette skaper et utenforskap som mange med innvandrerbakgrunn opplever som svært belastende. 2 7
Bente90 Skrevet søndag kl. 13:05 #37022 Skrevet søndag kl. 13:05 Skjønner ikke at folk gidder følge Isabel eller resten av den familien. Er så mange andre veldig bra influensere man heller burde støtte. Og spa penger inn i Raad familien skal jeg i hvertfall ikke være med på. At folk gidder sørge for at Isabel og den ekle fyren hun tydeligvis er i lag med igjen kan velte seg i luxus. NEI TAKK!! 7 20
Xmasclovn Skrevet søndag kl. 13:31 #37023 Skrevet søndag kl. 13:31 Lykkeliten* skrev (2 timer siden): Likevel er du sjøl med å bidrar til at ho får oppmerksomhet. Rare greie. Kjemperare greier. Om ho tjenar 5 kr på at eg skriv 5 kommentarar i denne tråden ila 4 år så får det vere. Eg er ikkje eit nek som sløsar vekk pengane mine på ho. 3 4
loveanimals Skrevet søndag kl. 13:56 #37024 Skrevet søndag kl. 13:56 Xmasclovn skrev (22 minutter siden): Kjemperare greier. Om ho tjenar 5 kr på at eg skriv 5 kommentarar i denne tråden ila 4 år så får det vere. Eg er ikkje eit nek som sløsar vekk pengane mine på ho. Nei hun har tydeligvis nok av andre nek som sløser vekk penger på seg 1 3
Sharp75! Skrevet søndag kl. 14:09 #37025 Skrevet søndag kl. 14:09 loveanimals skrev (1 time siden): Hun tjener ikke penger på KG. Kun på plattformene sine om noen herfra blir for nysgjerrige og går inn og følger. Mange av oss har avfulgt henne. Det er mer enn nok å lese her for å skjønne at hun synger på akkurat samme visa som før. Kynisk, manipulerende, kalkulerende,løgner........ Dette stemmer ikke. Takket være deg og alle andre aktive i denne tråden så kan hun være veldig takknemlig for at dere bryr dere såpass om henne. Dette bidrar til økt aktivitet om henne, journalister bryr seg RS bryr seg enda mer, flere klikk m.m. Hatewatching øker engasjementet. Godt jobba! 3
Sharp75! Skrevet søndag kl. 14:09 #37026 Skrevet søndag kl. 14:09 Xmasclovn skrev (37 minutter siden): Kjemperare greier. Om ho tjenar 5 kr på at eg skriv 5 kommentarar i denne tråden ila 4 år så får det vere. Eg er ikkje eit nek som sløsar vekk pengane mine på ho. Mek allikevel bidrar du 👏 3 3
Tears in heaven Skrevet søndag kl. 14:11 #37027 Skrevet søndag kl. 14:11 smiiiley skrev (1 time siden): Samtidig så har du folk her inne som ikke virker til å skjønne at hun også tjener seg søkkrik på at denne tråden bombanderes på daglig basis 😂 Vel,hun tjener ikke noe på kg og skulle hun tjent noe,så er det ikke mye🤣 4 3
smiiiley Skrevet søndag kl. 14:21 #37028 Skrevet søndag kl. 14:21 loveanimals skrev (1 time siden): Hun tjener ikke penger på KG. Kun på plattformene sine om noen herfra blir for nysgjerrige og går inn og følger. Mange av oss har avfulgt henne. Det er mer enn nok å lese her for å skjønne at hun synger på akkurat samme visa som før. Kynisk, manipulerende, kalkulerende,løgner........ Ja det vet jeg. Men denne tråden skaper mye trafikk til kanalene. Å tro noe annet er naivt 🤭 1 5
Aristokrat1 Skrevet søndag kl. 14:23 #37029 Skrevet søndag kl. 14:23 Bellabellee skrev (1 time siden): Hvilken serie? Hu har jo hatt filmcrew på slep. Så kommer nok en serie til høsten. 2
loveanimals Skrevet søndag kl. 14:27 #37030 Skrevet søndag kl. 14:27 Sharp75! skrev (16 minutter siden): Dette stemmer ikke. Takket være deg og alle andre aktive i denne tråden så kan hun være veldig takknemlig for at dere bryr dere såpass om henne. Dette bidrar til økt aktivitet om henne, journalister bryr seg RS bryr seg enda mer, flere klikk m.m. Hatewatching øker engasjementet. Godt jobba! Leste du hva som ble skrevet eller? Godt jobba 3
loveanimals Skrevet søndag kl. 14:28 #37031 Skrevet søndag kl. 14:28 smiiiley skrev (6 minutter siden): Ja det vet jeg. Men denne tråden skaper mye trafikk til kanalene. Å tro noe annet er naivt 🤭 Som om vi ikke vet det 1
vilas Skrevet søndag kl. 14:50 #37032 Skrevet søndag kl. 14:50 Måtte le da I konfronterte Jack etter England vant. Han kom med uttrykk som - Dere må ro hjem og fit..ku.. så han har tydeligvis lært seg norsk og sjangeren i Raad fam. 3
Eva88 Skrevet søndag kl. 14:51 #37033 Skrevet søndag kl. 14:51 (endret) Hun prøver hele tiden å overbevise om athan bidrar like mye som henne økonomisk med reiser, opphold, osv, men det kan vel ikke stemme? Er det noen som vet noe om hans økonomiske situasjon? Er brandet hans en suksess? Endret søndag kl. 14:51 av Eva88 7
loveanimals Skrevet søndag kl. 15:07 #37034 Skrevet søndag kl. 15:07 vilas skrev (15 minutter siden): Måtte le da I konfronterte Jack etter England vant. Han kom med uttrykk som - Dere må ro hjem og fit..ku.. så han har tydeligvis lært seg norsk og sjangeren i Raad fam. De har virkelig noe å være stolt av med det språket der. Isabel banner som en bryggesjauer i annenhver fuckings setning 3 8
Othelia08 Skrevet søndag kl. 15:09 #37035 Skrevet søndag kl. 15:09 Eva88 skrev (14 minutter siden): Hun prøver hele tiden å overbevise om athan bidrar like mye som henne økonomisk med reiser, opphold, osv, men det kan vel ikke stemme? Er det noen som vet noe om hans økonomiske situasjon? Er brandet hans en suksess? Bortsett fra hard core fans som har på skylapper når det gjelder IR regner jeg med de fleste husker at hun gjentatte ganger har sagt at hun var hans sugar mom, noe hun sikker angrer grovt på at hun har sagt nå. Hva som er situasjonen hans nå aner jeg ikke, men pga det hun har fortalt så vil nok mange være skeptiske til at det nå plutselig er 50/50. Hun overkompenserer nok nå hvis hun er veldig opptatt av å nevne at han betaler 6 7
refill Skrevet søndag kl. 15:21 #37036 Skrevet søndag kl. 15:21 Ellenn skrev (2 timer siden): Det er ingen som er rasistiske her, nei…. Å reagere negativt på at en person som er født og oppvokst i Norge kaller landet for sitt fedreland, regnes i dag av mange som ekskluderende, og det kan oppleves som rasistisk eller diskriminerende fordi det underkjenner vedkommendes tilhørighet og norske identitet. Hvorvidt reaksjonen faktisk er rasistisk, avhenger imidlertid av intensjonen og hva reaksjonen begrunnes med: Hvis reaksjonen er basert på en oppfatning om at en persons etniske bakgrunn eller hudfarge gjør at vedkommende "egentlig" ikke er norsk, regnes det som rasisme. Dette skaper et utenforskap som mange med innvandrerbakgrunn opplever som svært belastende. Nei, ingen som driver med rasisme eller hat i denne tråden gitt /s Syntes folk skal gå litt i seg selv. Sånn seriøst. 5
Alex_rude Skrevet søndag kl. 15:28 #37037 Skrevet søndag kl. 15:28 Det eneste dette kvinnemenneske snakker om er penger, priser og lyx. hvorfor liker folk henne? Jeg fatter ikke. Å nå høres det ENDA teitere ut når hun omtaler han som «rosegjøken». Hun bare later som ingenting hun.. Føler ikke fansen seg lurt nå heller ?? Hun publiserte heller ikke kampen i går i sanntid som hun lovet. Hun er full i bullshit, å det ENESTE som betyr noe for henne er penger🤑💰💸💸. 4 11
Alex_rude Skrevet søndag kl. 15:29 #37038 Skrevet søndag kl. 15:29 Othelia08 skrev (19 minutter siden): Bortsett fra hard core fans som har på skylapper når det gjelder IR regner jeg med de fleste husker at hun gjentatte ganger har sagt at hun var hans sugar mom, noe hun sikker angrer grovt på at hun har sagt nå. Hva som er situasjonen hans nå aner jeg ikke, men pga det hun har fortalt så vil nok mange være skeptiske til at det nå plutselig er 50/50. Hun overkompenserer nok nå hvis hun er veldig opptatt av å nevne at han betaler Akkurat ! Er så dumt å høre på henne. Høres mest ut som om hun prøver å overbevise seg selv om at dette er sant🤪. 3 3
enhjørningfis Skrevet søndag kl. 15:30 #37039 Skrevet søndag kl. 15:30 Tears in heaven skrev (4 timer siden): Blir så flau av RS 🫣De som er med er typisk de som kommer fra,livets harde skole. De skjønner ikke at hun tjener seg søkkrik på å lure,twiste,gaslighte og dra ut ting i det lengste.Gråter litt,ja for alt er autentisk og ekte ikke sant?? Men når skal folk forstå? Hun blåste opp denne turen til noe så fantastisk,skulle få bli med på alt osv.Hun filmet nesten ingenting, kun seg selv,så dama hyper opp forventningene men RS er såre fornøyd om de så ser lilletåa.Skjønn det den som vil🤷♀️ Hvem er RS?
Lunge2021 Skrevet søndag kl. 15:54 #37040 Skrevet søndag kl. 15:54 Tears in heaven skrev (4 timer siden): Men hvor lenge skal hun lure fansen sin da? Hun ba om det selv Dette er nøye planlagt av Isabell ang VG om hun ville at an ikke skulle bli avslørt kunne de reist til VM uten å si noe heller ikke annonsere på snap an hvor de skal sitte tror hun har avtal med VG.I dag har hun angst skal ha sympati …så RS får empati for henne og det er lansering i dag. 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå