Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lykkeliten* skrev (54 minutter siden):

Hvordan klikker man av å ha planer og ønsker? 

Å søke profesjonell hjelp til å få en helhet i en så stor bolig betyr jo ikke at man selv ikke har en formening om hvilke stil man ønsker, men at man trenger bistand. Det blir det samme som at vi som ikke har digre villaer får hjelp til å designe nytt kjøkken, for eksempel. Jeg kunne likt å se kritikerene sine boliger siden de er så overbevist om å fasit på hva som er pent og god stil. 

Finnes sikkert en egen gruppe for det på KG. Her er tema Isabel Raad,  så holder deg til det.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Scxx93 skrev (52 minutter siden):

Nei Louis vuitton. Hun går ikke med Ivorie lenger 🤔

Takk, det er ikke godt å vite. Ettersom Ivorie kopierer print og style fra andre.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (49 minutter siden):

Bare vent og se... Millionene ruller ut, men I kommer ikke til å bli 100% fornøyd noen gang. Nå pusser hun opp denne villaen og skal kjøpe ny om 2-3-4-5 år. Iflg henne selv. Og da starter ny utbedring på ny bolig.

Det er helt krise i den boligen nå.

4-5 forskjellige gulv.

Dører som er kuttet av.

Dør som ikke kan åpnes eller lukkes. 

Ting som detter fra hverandre. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

I sa det var AI. Men gud så sykt da å legge dette ut.

Hun er veldig syk.

• Liker 6
Skrevet
Juste_moi skrev (1 time siden):

Hvis du ikke kan anotomi så ikke kom med sånt. Jeg har selv silikon å mine er helt sammen pga mine brystmuskler sitter tett. De var også helt sammen da jeg hadde naturlig store pupper også. Så det mellomrommet har ikke noe med selve silikoner å gjøre. 

Mellomrom eller ikke, pent er det ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (12 minutter siden):

Finnes sikkert en egen gruppe for det på KG. Her er tema Isabel Raad,  så holder deg til det.

Jeg holder meg til trådens tema som blant annet handler om Isabel sin stil og kjøp av tjenester. 

• Liker 2
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 minutt siden):

Kommentere på kropp er plutselig ok? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 minutter siden):

Kommentere på kropp er plutselig ok? 

Det er ok når man bruker kroppen sin til en salgsvare, og tillegg er ett så usunt forbilde som IR

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Johanne Regine skrev (3 minutter siden):

Det er ok når man bruker kroppen sin til en salgsvare, og tillegg er ett så usunt forbilde som IR

Åja. Har gått glipp av den regelen, jeg. Så da er det bare å shame i vei. Greit å få oppklart det. 

• Nyttig 6
Skrevet

I mine øyne så finnes det ikke en ting som er fint på dette såkalte antrekket (håret, vesken og skoene er heller ikke fint) IMG_4423.thumb.jpeg.67a753affa6c66b3743843ce32773f21.jpeg

• Nyttig 9
Skrevet
Johanne Regine skrev (42 minutter siden):

Jeg og har sånn avstand mellom brystene. Hva tenker du jeg skal gjøre med det? Blir jo trist og usikker når du skriver sånt

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet
Sveits35 skrev (10 minutter siden):

Jeg og har sånn avstand mellom brystene. Hva tenker du jeg skal gjøre med det? Blir jo trist og usikker når du skriver sånt

Les en gang til, «mellomrom eller ikke, pent er det ikke». Det var bilde og poseringen jeg siktet til

• Liker 2
Skrevet
vilas skrev (2 timer siden):

Bare vent og se... Millionene ruller ut, men I kommer ikke til å bli 100% fornøyd noen gang. Nå pusser hun opp denne villaen og skal kjøpe ny om 2-3-4-5 år. Iflg henne selv. Og da starter ny utbedring på ny bolig.

Det er det som er vanlig da.. ☺️ bortsett fra prisen.. Det er jo det alle gjør? Flytter inn, bruker masse tid og penger på å få det fint, og så flytter man og bruker alt man kan på å gjøre det fint også.. 

• Nyttig 3
Skrevet

Hva I, du er ikke redd for at du kan få reaksjoner ?

Screenshot_20260809-112119.png

Screenshot_20260809-111431.png

• Liker 4
Skrevet
vilas skrev (11 minutter siden):

Hva I, du er ikke redd for at du kan få reaksjoner ?

Screenshot_20260809-112119.png

Screenshot_20260809-111431.png

Dubai vil holde på millionærene sine, så så lenge man ikke kliner på gaten eller i parker så tipper jeg at det går helt bra. Det er stor forskjell på hvilke lover som gjelder for turister/innflyttere og innfødte/leie(slave)arbeidere  

Det er fint å se at de er så lykkelige sammen. Det gjør meg glad. 

• Liker 4
Skrevet
Lykkeliten* skrev (11 minutter siden):

Dubai vil holde på millionærene sine, så så lenge man ikke kliner på gaten eller i parker så tipper jeg at det går helt bra. Det er stor forskjell på hvilke lover som gjelder for turister/innflyttere og innfødte/leie(slave)arbeidere  

Absolutt, jeg blir også glad av å se henne oppleve kjærlighet! Det ønsker jeg for alle. Og jeg tror du har helt rett i at det ikke er millionærene som sliter med regler i Dubai. Et kyss når ingen ser går nok veldig bra. Men husker at de måtte sitte pent hver for seg, fikk ikke ta på hverandre eller sitte inntil eller kysse og klemme, da de var ute en kveld for lenge siden. Jeg har ikke hørt om styrtrike folk som har blitt anholdt og arrestert på forferdelig dårlig grunnlag, men jeg har absolutt hørt om ganske vanlige folk, og det er en av grunnene til at jeg ALDRI har ønsket å reise til Dubai. Det er et forferdelig regime som lager helvete for folk som feks anmelder voldtekt. Nei takke meg til alle andre fantastiske land..

• Nyttig 4
Skrevet
Lykkeliten* skrev (54 minutter siden):

Dette er på en offentlig restaurant. I sier selv at INGEN som bor i Dubai fast, vet hvem hun er. Utenom de nærmeste venner.  Så om hun er millionær el ikke så gjelder vel loven for dem to også ?  Pimpen har jo også sagt fra til I at hun må ta hensyn ang klenging. Men la I for all del ta sjansen på bot el fengsel da, slik du unnskylder henne. I har alt for god tro på seg selv , trenger ikke følge loven ho ?

• Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (8 minutter siden):

Dette er på en offentlig restaurant. I sier selv at INGEN som bor i Dubai fast, vet hvem hun er. Utenom de nærmeste venner.  Så om hun er millionær el ikke så gjelder vel loven for dem to også ?  Pimpen har jo også sagt fra til I at hun må ta hensyn ang klenging. Men la I for all del ta sjansen på bot el fengsel da, slik du unnskylder henne. I har alt for god tro på seg selv , trenger ikke følge loven ho ?

Jeg unnskylder da ikke henne, nå må du roe deg ned! Jeg forklarer hvordan det er i Dubai og det er slik at moralpolitiet ikke oppsøker stedene de rike innflytterne oppholder seg. De vil at vestlige folk skal bosette seg i landet og da kan de ikke kjøre hardt på de muslimske skikkene.

Og hun kommer verken mer eller mindre i fengsel av hva vi diskuterer her inne. Du kan med fordel sette deg litt mer inn i ting du skriver om, så slipper du å fremstå så kunnskapsløs og obsessed. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Lykkeliten* skrev (22 minutter siden):

Jeg unnskylder da ikke henne, nå må du roe deg ned! Jeg forklarer hvordan det er i Dubai og det er slik at moralpolitiet ikke oppsøker stedene de rike innflytterne oppholder seg. De vil at vestlige folk skal bosette seg i landet og da kan de ikke kjøre hardt på de muslimske skikkene.

Og hun kommer verken mer eller mindre i fengsel av hva vi diskuterer her inne. Du kan med fordel sette deg litt mer inn i ting du skriver om, så slipper du å fremstå så kunnskapsløs og obsessed. 

Hvorfor varslet Pimpen henne på dette, da de tre satt på kafeteria for en uke siden ? Jeg tenker d er du som har minst kunnskap. Er du en Raadsquad kanskje??

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (4 timer siden):

Jeg holder meg til trådens tema som blant annet handler om Isabel sin stil og kjøp av tjenester. 

Nei du ville se hvordan brukerne her inne har det hjemme.

Jeg diskuterer IR ikke andre brukere av KG.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...