agent Skrevet 13 timer siden #37841 Skrevet 13 timer siden Lykkeliten* skrev (23 minutter siden): De fleste av oss innreder vel etter egen smak og trenger ikke fagfolk, eller andre, til å fortelle oss hvordan vi skal ha det. Så jo, Isabel sitter på fasiten til hvordan hun vil ha det i sitt hjem. Godt hun har innsett selv at hun trenger hjelp med interiøret. 1
Johanne Regine Skrevet 12 timer siden #37842 Skrevet 12 timer siden agent skrev (1 time siden): Er dette Ivorie bikini? Pupp 1 har søkt skilsmisse fra pupp 2. Nå må frøken Pupp roe ned med silikonen her…
Teflonhjernen Skrevet 12 timer siden #37843 Skrevet 12 timer siden mariamagdalena_ skrev (4 timer siden): Så stygg kommentar. Hadde du turt å sagt det til henne i virkeligheten? Hun var kjempefin i kjolen. Ja, det hadde jeg turt, er noe av det styggeste jeg har sett. 2 4
notmycup Skrevet 6 timer siden #37844 Skrevet 6 timer siden Johanne Regine skrev (6 timer siden): Pupp 1 har søkt skilsmisse fra pupp 2. Nå må frøken Pupp roe ned med silikonen her… Det er LOUIS vuitton herlighet, roe ned silikonen ?? Hallo er du 12? 5
Sirah Skrevet 6 timer siden #37845 Skrevet 6 timer siden agent skrev (7 timer siden): Er dette Ivorie bikini? Louis Vuitton? 2
notmycup Skrevet 6 timer siden #37846 Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Louis Vuitton? Det er jo umulig å ikke se det!! 3
notmycup Skrevet 6 timer siden #37847 Skrevet 6 timer siden Guriland her er det tjukt med troll og asholes som tydeligvis har et jævlig liv og fråder av misunnelse over Isabel. Og silkkert alle andre som er rike og vakre.. Få dere et liv!! Og hvis dere faktisk vil få dere et liv, så nytter det ikke å snakke sånn om folk, dere vil bare tiltrekke sladrehøner som er like fæle bak ryggen deres, som dere er mot andre... Gro litt empati og normal oppførsel, seriøst!! 2 3
Sirah Skrevet 6 timer siden #37848 Skrevet 6 timer siden notmycup skrev (5 minutter siden): Det er jo umulig å ikke se det!! Ja det er jo et ganske gjenkjennelig mønster.
Kønn Skrevet 5 timer siden #37849 Skrevet 5 timer siden Lykkeliten* skrev (8 timer siden): De fleste av oss innreder vel etter egen smak og trenger ikke fagfolk, eller andre, til å fortelle oss hvordan vi skal ha det. Så jo, Isabel sitter på fasiten til hvordan hun vil ha det i sitt hjem. Hun gjør jo ikke det. Det er derfor hun vil engasjere fagfolk. 1
Johanne Regine Skrevet 4 timer siden #37850 Skrevet 4 timer siden notmycup skrev (1 time siden): Guriland her er det tjukt med troll og asholes som tydeligvis har et jævlig liv og fråder av misunnelse over Isabel. Og silkkert alle andre som er rike og vakre.. Få dere et liv!! Og hvis dere faktisk vil få dere et liv, så nytter det ikke å snakke sånn om folk, dere vil bare tiltrekke sladrehøner som er like fæle bak ryggen deres, som dere er mot andre... Gro litt empati og normal oppførsel, seriøst!! Så sur og uggen du er i dag da. Dette er ett forum ikke fanclub for elskningene. 6 1
vilas Skrevet 4 timer siden #37851 Skrevet 4 timer siden (endret) Alba1235 skrev (17 timer siden): Tenkte mer siden hun la ut bilde av en liten gravidmage som hun holder på I sa det var AI. Men gud så sykt da å legge dette ut. Endret 3 timer siden av vilas 5 1
Juste_moi Skrevet 3 timer siden #37852 Skrevet 3 timer siden Johanne Regine skrev (8 timer siden): Pupp 1 har søkt skilsmisse fra pupp 2. Nå må frøken Pupp roe ned med silikonen her… Hvis du ikke kan anotomi så ikke kom med sånt. Jeg har selv silikon å mine er helt sammen pga mine brystmuskler sitter tett. De var også helt sammen da jeg hadde naturlig store pupper også. Så det mellomrommet har ikke noe med selve silikoner å gjøre. 3
Juste_moi Skrevet 3 timer siden #37853 Skrevet 3 timer siden (endret) notmycup skrev (2 timer siden): Det er jo umulig å ikke se det!! Ja kan du merker så ser du det lett på denne at det er det merke Endret 3 timer siden av Juste_moi
agent Skrevet 3 timer siden #37854 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (8 minutter siden): I sa s var AI. Men gud så sykt da å legge dette ut. Ja hun er veldig syk nå. Nå sier hun at hun står veldig sterkt i den saken, men gud bedre hvis det ikke går som hun tror. Veldig farlig å føre saken sin på snapchat, samtidig komme med skjulte trusler til motparten. 8
Scxx93 Skrevet 3 timer siden #37855 Skrevet 3 timer siden Alex_rude skrev (På 4.8.2026 den 20.05): Vet det er stygt å kommentere utseende. Men hun er ikke frisk altså! Øynene er helt innhulet. Jeg blir redd! 💀 1
vilas Skrevet 3 timer siden #37856 Skrevet 3 timer siden Lykkeliten* skrev (10 timer siden): Jeg skjønner ikke om folk her inne virkelig tror at de sitter på fasiten om hva som er fint interiør eller om det kun er for å kritisere uansett. I oppleves å ikke vite/se selv hva som er fint på de store utbedringene. Hun kommer aldri til å bli fornøyd i denne store villaen. I har så mye ønsker og planer at d er fare for at d klikker for henne snart. 1 1
Scxx93 Skrevet 3 timer siden #37857 Skrevet 3 timer siden notmycup skrev (På 7.8.2026 den 10.01): Jeg har vært sikker på at det hun står i, og som har plaget henne i et halvt år ca, er en stor feide med Synnøve og Ivory. Jeg begynte mistenke greier lenge før hun nevnte problemer. Men jeg kan ikke se at andre snakker om dette? Men jeg føler meg sikker. Jeg håper sannheten kommer på bordet og at hvem som har utnytta hvem kommer frem. Jeg kan godt forstå at hun kan bli lurt og utnytta, hun virker som en som gjerne vil gjøre folk til lags og unngå konflikter.. Synnøve har en helt rå utdanning og kan ekstremt mye om økonomi og business, i motsetning til Isabel. Noen utnytter slikt.. Blir spennende å høre hva som skjedde.. noen som VET..? Jeg tenkte det samme og så at IR ikke lenger følger Synnøve på Instagram 1
Lykkeliten* Skrevet 3 timer siden #37858 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (4 minutter siden): I oppleves å ikke vite/se selv hva som er fint på de store utbedringene. Hun kommer aldri til å bli fornøyd i denne store villaen. I har så mye ønsker og planer at d er fare for at d klikker for henne snart. Hvordan klikker man av å ha planer og ønsker? Å søke profesjonell hjelp til å få en helhet i en så stor bolig betyr jo ikke at man selv ikke har en formening om hvilke stil man ønsker, men at man trenger bistand. Det blir det samme som at vi som ikke har digre villaer får hjelp til å designe nytt kjøkken, for eksempel. Jeg kunne likt å se kritikerene sine boliger siden de er så overbevist om å fasit på hva som er pent og god stil. 4
Scxx93 Skrevet 3 timer siden #37859 Skrevet 3 timer siden agent skrev (10 timer siden): Er dette Ivorie bikini? Nei Louis vuitton. Hun går ikke med Ivorie lenger 🤔
vilas Skrevet 3 timer siden #37860 Skrevet 3 timer siden Bare vent og se... Millionene ruller ut, men I kommer ikke til å bli 100% fornøyd noen gang. Nå pusser hun opp denne villaen og skal kjøpe ny om 2-3-4-5 år. Iflg henne selv. Og da starter ny utbedring på ny bolig. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå