Velinda Skrevet 17 timer siden #38221 Skrevet 17 timer siden Natu skrev (19 minutter siden): Det er åpenbart to forskjellige ting. En glam serie som lanseres nå. Og alt angående Ivorie er noe annet. Tipper hun er lite fornøyd med timinga😂 To serier, den ene viser glansbildet og den andre viser bak glansbildet😂 tv2 må jo ha timet dette med vilje. Hun skulle vel til Oslo når lanseringen med Prime er,kan sikkert stille opp på rød løper med Tv2 også da,to fluer i samme smekk😂 4 1
smiiiley Skrevet 17 timer siden #38222 Skrevet 17 timer siden Natu skrev (25 minutter siden): Det er åpenbart to forskjellige ting. En glam serie som lanseres nå. Og alt angående Ivorie er noe annet. Tipper hun er lite fornøyd med timinga😂 To serier, den ene viser glansbildet og den andre viser bak glansbildet😂 tv2 må jo ha timet dette med vilje. Det er nok to forskjellige ting ja. Bare at tv2 timet det bra 😂🙈 Jeg tror heller ikke dette har noe med søksmålet å gjøre. Jeg tror det er en nærere sak enn en sak mot tv2. Blir overrasket om det ikke har noe med Reme og Synnøve og gjøre. Ref at hun føler seg sviktet av en nær person. Hun må jo vite veldig godt at hun vil se utrolig dum ut om dette bare er en filleting. 5
Sirah Skrevet 17 timer siden #38223 Skrevet 17 timer siden smiiiley skrev (7 minutter siden): Det er nok to forskjellige ting ja. Bare at tv2 timet det bra 😂🙈 Jeg tror heller ikke dette har noe med søksmålet å gjøre. Jeg tror det er en nærere sak enn en sak mot tv2. Blir overrasket om det ikke har noe med Reme og Synnøve og gjøre. Ref at hun føler seg sviktet av en nær person. Hun må jo vite veldig godt at hun vil se utrolig dum ut om dette bare er en filleting. Kanskje hun føler at de har kastet henne under bussen med tanke på dette? Men dette kan jo også forklare hvorfor hun har sluttet å reklamere for Ivorie. Kanskje hun vil vise at det kan stå på egne bein uten henne? Det kan det vel neppe men.
Sol Rampelyset Skrevet 17 timer siden #38224 Skrevet 17 timer siden Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
smiiiley Skrevet 17 timer siden #38225 Skrevet 17 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Kanskje hun føler at de har kastet henne under bussen med tanke på dette? Men dette kan jo også forklare hvorfor hun har sluttet å reklamere for Ivorie. Kanskje hun vil vise at det kan stå på egne bein uten henne? Det kan det vel neppe men. Ja det er en mulighet. Jeg klarer bare ikke å se at det er vits å gå til sak mot en person eller to for å ha kastet henne under bussen. Det er jo ikke løgn det tv2 kommer ut med sånn sett. Det er nok et forsøk på å få et strengere regelverk, noe som er fint. Jeg bare tenker høyt. Mulig jeg er helt på viddene 😂 2 1
agent Skrevet 16 timer siden #38226 Skrevet 16 timer siden Har IR snakket om elefanten i rommet ennå?? SE har nevnt det iforbindelse med spørsmål fra en følger. 1
Sirah Skrevet 16 timer siden #38227 Skrevet 16 timer siden smiiiley skrev (19 minutter siden): Ja det er en mulighet. Jeg klarer bare ikke å se at det er vits å gå til sak mot en person eller to for å ha kastet henne under bussen. Det er jo ikke løgn det tv2 kommer ut med sånn sett. Det er nok et forsøk på å få et strengere regelverk, noe som er fint. Jeg bare tenker høyt. Mulig jeg er helt på viddene 😂 Nei jeg aner ikke, tiden vil vise 😅 Nei det blir spennende å se programmet! Og jeg heier absolutt på strengere regelverk! agent skrev (Akkurat nå): Har IR snakket om elefanten i rommet ennå?? SE har nevnt det iforbindelse med spørsmål fra en følger. Hva sa SE?
agent Skrevet 16 timer siden #38228 Skrevet 16 timer siden (endret) smiiiley skrev (1 time siden): Ja det er en mulighet. Jeg klarer bare ikke å se at det er vits å gå til sak mot en person eller to for å ha kastet henne under bussen. Det er jo ikke løgn det tv2 kommer ut med sånn sett. Det er nok et forsøk på å få et strengere regelverk, noe som er fint. Jeg bare tenker høyt. Mulig jeg er helt på viddene 😂 Tenker det samme. En hypotese Tenk om SS var undercover reporter for TV2 Endret 16 timer siden av agent 1
agent Skrevet 16 timer siden #38229 Skrevet 16 timer siden (endret) Sirah skrev (41 minutter siden): Nei jeg aner ikke, tiden vil vise 😅 Nei det blir spennende å se programmet! Og jeg heier absolutt på strengere regelverk! Hva sa SE? Hun sa at Careless var med i 3 episode og var hun har visst om det en stund. Endret 16 timer siden av agent
Sirah Skrevet 16 timer siden #38230 Skrevet 16 timer siden agent skrev (3 minutter siden): Hun sa at Careless var med i 3 episode og ar hun har visst om det en stund. Da kan det jo være dette Martine Halvorsen også står i. Jeg klikket meg gjennom Isabel nå og hun har ikke adressert elefanten. Men hun har vel vært på reise i hele dag. 1
Dupers Skrevet 16 timer siden #38231 Skrevet 16 timer siden agent skrev (14 minutter siden): Tenker det samme. En hypotese Tenk om SS bar undercover reporter for TV2 Ss?
agent Skrevet 16 timer siden #38232 Skrevet 16 timer siden Dupers skrev (26 minutter siden): Ss? Sebastian Solberg
agent Skrevet 16 timer siden #38233 Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (35 minutter siden): Da kan det jo være dette Martine Halvorsen også står i. Jeg klikket meg gjennom Isabel nå og hun har ikke adressert elefanten. Men hun har vel vært på reise i hele dag. Var innom å så. Hun snapper som vanlig selv om hun er på reise så jeg.🫣
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #38234 Skrevet 16 timer siden agent skrev (52 minutter siden): Tenker det samme. En hypotese Tenk om SS var undercover reporter for TV2 Eller om Synnøve er involvert på en eller annen måte ?🤔☺️ 2
Sirah Skrevet 15 timer siden #38235 Skrevet 15 timer siden agent skrev (43 minutter siden): Var innom å så. Hun snapper som vanlig selv om hun er på reise så jeg.🫣 Ja tenkte mer på det at hun sikkert vil sette seg ned og ta en tea time i rolige omgivelser. Passer seg kanskje ikke å ta det på et fly 🫣 1
Othelia08 Skrevet 15 timer siden #38236 Skrevet 15 timer siden Gleder meg til å lese sammendrag her av «i jantelov-Norge vil de ta deg når du er suksessfull»-talen som kommer fra stakkars I. Fordi åpenbart er de som lager dokumentaren sikkert bare sjalu mennesker som vil dra henne ned 7
Sirah Skrevet 14 timer siden #38237 Skrevet 14 timer siden Den store saken hun kjører nå - hun har ikke klaget inn TV2 til pressens faglige utvalg da? 1
Sologmåne1 Skrevet 14 timer siden #38238 Skrevet 14 timer siden (endret) Sirah skrev (33 minutter siden): Den store saken hun kjører nå - hun har ikke klaget inn TV2 til pressens faglige utvalg da? Tror det må være Ivory og Synnøve siden Isabel sa det var noen hun stolte på og at vi ikke ser noe til Ivory, men for all del det kan fint være Tv2 . Endret 14 timer siden av Sologmåne1 . 1
Enavs Skrevet 14 timer siden #38239 Skrevet 14 timer siden Jeg tror det er tre saker: 1. TV-serie på Prime (hun og fam.) 2. «Rettsak» er Ivory og det som har skjedd der (dolking, Reme (?), ikke lengre venninne med Synnøve, I ikke reklamerer for merket lengre, angst, piller - også Martine H. er rammet i denne saken) 3. TV2 journalistene har gravd lenge i influencer verdenen og startet før I begynte å snakke om «dolkingen». TV2 programmet tar for seg 3 «verstinger» som de har gransket lenge. De lager ikke et slikt program m 3 episoder på 2 mnd. som er ca da I sluttet å reklamere for Ivory. Aner ikke, vill gjetting, men kjenner på en logikk i dette. 2 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #38240 Skrevet 14 timer siden Othelia08 skrev (39 minutter siden): Gleder meg til å lese sammendrag her av «i jantelov-Norge vil de ta deg når du er suksessfull»-talen som kommer fra stakkars I. Fordi åpenbart er de som lager dokumentaren sikkert bare sjalu mennesker som vil dra henne ned Haha ja ikke sant. 😅😂👌 Gleder meg til dette kommer fram i lyset! Nok er nok fra disse utspekulerte kyniske influenserene. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå