agent Skrevet torsdag kl. 12:51 #38301 Skrevet torsdag kl. 12:51 vilas skrev (4 minutter siden): Jeg syns ikke man kan sammenligne en funksjonshemmet med behov for Nanny og I behov for d samme. I og Jack hadde jo en diskusjon om dette på snap igår ang hva han kom til å ønske fra I om han ble hennes husband 🙂 Han svarte at han ikke hadde noen ønsker el krav akkurat nå ang at I måtte utføre hverdagsaktiviteter i hjemmet, men når de fikk barn så ville han at hun skulle bidra. Men I parkerte jo med at han måtte forstå / ta hensyn til at de hadde begge egne brands og at de da måtte ha nannys ,slik at de to fikk jobbet. Hva søren gjør andre mennesker med barn og større familie. Det hørte jeg også👍 Mener det kom frem at han ikke hadde hushjelp, stemmer det.? Virket som han ikke synes noe om nanny ønsket hennes. 1 1
Sirah Skrevet torsdag kl. 13:00 #38302 Skrevet torsdag kl. 13:00 agent skrev (9 minutter siden): Det hørte jeg også👍 Mener det kom frem at han ikke hadde hushjelp, stemmer det.? Virket som han ikke synes noe om nanny ønsket hennes. Mener Isabel sa her om dagen at Jack ikke hadde hushjelp ja. Er vel ikke så normalt i England?
agent Skrevet torsdag kl. 13:18 #38303 Skrevet torsdag kl. 13:18 Sirah skrev (12 minutter siden): Mener Isabel sa her om dagen at Jack ikke hadde hushjelp ja. Er vel ikke så normalt i England? Kjedelig for IR da😂 Sist IR var hjemme oss Rosenkålen. Gikk han i butikken og handlet, laget mat gjorde han også. Når han er oss henne. Bestilles alt til døren, må vel bli litt lei. Hvis det skulle komme en baby, kommer den sikkert med bud fra Amazon 🤭👼 hvis Rosenkålen godtar det da. 4 7
Zena33 Skrevet torsdag kl. 13:41 #38304 Skrevet torsdag kl. 13:41 Ellenn skrev (På 19.8.2026 den 11.56): Jeg tror ikke IR har så stort spillerom til å gjøre noe feil i selskapet, hun har f.eks ikke signaturrett alene Hennes rolle i Ivorie er vel stort sett å reklamere, og kanskje komme med forslag på klær de skal tilby. Det med at hun ikke har signaturrett alene gjelder vel bare det norske NUF’et? Eller har hun sagt/vist at det også er identisk signeringsrett i morsselskapet som er registrert i Dubai?
vilas Skrevet torsdag kl. 14:01 #38305 Skrevet torsdag kl. 14:01 agent skrev (1 time siden): Det hørte jeg også👍 Mener det kom frem at han ikke hadde hushjelp, stemmer det.? Virket som han ikke synes noe om nanny ønsket hennes. Han har ikke hushjelp nei. Gi meg litt "kredd" da sa I,da hun prøvde å minne han på at hun hadde laget frokost og taco til dem tidligere🙂 2
vilas Skrevet torsdag kl. 14:06 #38306 Skrevet torsdag kl. 14:06 agent skrev (43 minutter siden): Kjedelig for IR da😂 Sist IR var hjemme oss Rosenkålen. Gikk han i butikken og handlet, laget mat gjorde han også. Når han er oss henne. Bestilles alt til døren, må vel bli litt lei. Hvis det skulle komme en baby, kommer den sikkert med bud fra Amazon 🤭👼 hvis Rosenkålen godtar det da. Jeg tror ikke I klarer å føde frem ett barn el flere. Hun er ikke sterk nok, om d stemmer at hun får breakdown rett som d er, av d minste. Hun har jo vært i Danmark ( tror d var der ) tidligere for å undersøke om IVF. 7
agent Skrevet torsdag kl. 14:43 #38307 Skrevet torsdag kl. 14:43 vilas skrev (35 minutter siden): Jeg tror ikke I klarer å føde frem ett barn el flere. Hun er ikke sterk nok, om d stemmer at hun får breakdown rett som d er, av d minste. Hun har jo vært i Danmark ( tror d var der ) tidligere for å undersøke om IVF. Blir vel en ny Clickbait Pga. min mentale helse , må jeg bruke surrogati. 😪😪 1 6
Snuppa82 Skrevet torsdag kl. 15:03 #38308 Skrevet torsdag kl. 15:03 2 hours ago, vilas said: Jeg syns ikke man kan sammenligne en funksjonshemmet med behov for Nanny og I behov for d samme. I og Jack hadde jo en diskusjon om dette på snap igår ang hva han kom til å ønske fra I om han ble hennes husband 🙂 Han svarte at han ikke hadde noen ønsker el krav akkurat nå ang at I måtte utføre hverdagsaktiviteter i hjemmet, men når de fikk barn så ville han at hun skulle bidra. Men I parkerte jo med at han måtte forstå / ta hensyn til at de hadde begge egne brands og at de da måtte ha nannys ,slik at de to fikk jobbet. Hva søren gjør andre mennesker med barn og større familie. Mange bruker barnehage, usikker på hvor vanlig det er i Dubai? Enkelte steder er det svindyrt hvertfall. Vil tro en Nanny hos Isabel tar seg av barnet når hun har møter hjemme, siden hun jobber mest hjemmefra. I tillegg er de nok med på reiser hvor de tar seg av barnet når I jobber. Tror jeg da. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 15:08 #38309 Skrevet torsdag kl. 15:08 vilas skrev (2 timer siden): Jeg syns ikke man kan sammenligne en funksjonshemmet med behov for Nanny og I behov for d samme. I og Jack hadde jo en diskusjon om dette på snap igår ang hva han kom til å ønske fra I om han ble hennes husband 🙂 Han svarte at han ikke hadde noen ønsker el krav akkurat nå ang at I måtte utføre hverdagsaktiviteter i hjemmet, men når de fikk barn så ville han at hun skulle bidra. Men I parkerte jo med at han måtte forstå / ta hensyn til at de hadde begge egne brands og at de da måtte ha nannys ,slik at de to fikk jobbet. Hva søren gjør andre mennesker med barn og større familie. At hun tør si det høyt er for meg ubegripelig…👀 Verdehs lateste og kyniske menneske det der… 3 8
Cami9 Skrevet torsdag kl. 15:30 #38310 Skrevet torsdag kl. 15:30 Sirah skrev (2 timer siden): Mener Isabel sa her om dagen at Jack ikke hadde hushjelp ja. Er vel ikke så normalt i England? Han har jo ikke hatt noe spesielt med penger før, og hvor mye han har nå vet ikke jeg. 3
Lykkeliten* Skrevet torsdag kl. 17:10 #38311 Skrevet torsdag kl. 17:10 vilas skrev (4 timer siden): Stakkars barn og kanskje dyr også, om de må bli påpasset av Pimpen, utkledd som en fra Hakkebakkeskogen 🙂 med alle de rare dyrehode plaggene sine. Og i full nattkjole påkledning snart døgnet rundt, Men skal hun på Dubai Mall el andre offentlige plasser så orker hun å kle på seg disse arabiske " kjolene". Skjønner meg ikke på denne Pimpen dama. Heller ikke at I vil ha henne gående rundt slik i denne millionær boligen. Mener du at hun ikke kan gå i inne-kjoler fordi villaen koster så mye? Og det er da ganske naturlig å skifte fra kosetøy når man skal ut av huset? Jeg skjønner at det meste kan vinkles negativt i din hjerne, men å pynte seg litt når man forlater huset er faktisk svært vanlig. Hun er en araber som er på besøk i et arabisk land, da er antrekkene hennes helt innafor. vilas skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke I klarer å føde frem ett barn el flere. Hun er ikke sterk nok, om d stemmer at hun får breakdown rett som d er, av d minste. Hun har jo vært i Danmark ( tror d var der ) tidligere for å undersøke om IVF. Folk føder i konsentrasjonsleirer og på flukt. Just saying. 4 2
Sirah Skrevet torsdag kl. 17:13 #38312 Skrevet torsdag kl. 17:13 Cami9 skrev (1 time siden): Han har jo ikke hatt noe spesielt med penger før, og hvor mye han har nå vet ikke jeg. Nei ikke godt å si
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 17:59 #38314 Skrevet torsdag kl. 17:59 fredsliijle skrev (1 minutt siden): 😅👏 Var det dette hun fortalte sine følgere om på snap? 😅 Lot følgerne tro det var en gjeng med stalkere.. Djizes 😂 3 17
fredsliijle Skrevet torsdag kl. 18:00 #38315 Skrevet torsdag kl. 18:00 Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Var det dette hun fortalte sine følgere om på snap? 😅 Lot følgerne tro det var en gjeng med stalkere.. Djizes 😂 Ja, det var dette 🤭 1 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 18:02 #38316 Skrevet torsdag kl. 18:02 (endret) fredsliijle skrev (2 minutter siden): Ja, det var dette 🤭 Herregud for et naut hun er….😂 Men ikke overraskende at hun løy om dette til sine «elsklinger»… 😅 Det var da Sidra var der på besøk og de var «livredde» for gærne folk i lobbyen.. Også var det kun en journalist med navnet Line 😂 Endret torsdag kl. 18:04 av Tuppenoglillemor12 6 16
erbaremeg Skrevet torsdag kl. 18:04 #38317 Skrevet torsdag kl. 18:04 vilas skrev (5 timer siden): Stakkars barn og kanskje dyr også, om de må bli påpasset av Pimpen, utkledd som en fra Hakkebakkeskogen 🙂 med alle de rare dyrehode plaggene sine. Og i full nattkjole påkledning snart døgnet rundt, Men skal hun på Dubai Mall el andre offentlige plasser så orker hun å kle på seg disse arabiske " kjolene". Skjønner meg ikke på denne Pimpen dama. Heller ikke at I vil ha henne gående rundt slik i denne millionær boligen. Ingen skjønner pimpen..... 2 1
agent Skrevet torsdag kl. 18:14 #38318 Skrevet torsdag kl. 18:14 Har dere sett på at Sebastian Solberg forsvarer de som har blitt gransket . (Tv2 programmet) Han er jo helt vill. Tar tilbake at han kunne være undercover reporter.🤣 Så litt klipp fra dokumentaren på TV2 TT 1 4
Sol Rampelyset Skrevet torsdag kl. 18:16 #38319 Skrevet torsdag kl. 18:16 Ryddet for avsporinger. Sol, admin.
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 18:16 #38320 Skrevet torsdag kl. 18:16 Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Herregud for et naut hun er….😂 Men ikke overraskende at hun løy om dette til sine «elsklinger»… 😅 Det var da Sidra var der på besøk og de var «livredde» for gærne folk i lobbyen.. Også var det kun en journalist med navnet Line 😂 Husker det der. At Isabel drar en løgn eller ti er ingen overraskelse. 2 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå