Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
dårligbrukernavn skrev (4 timer siden):

Like fullt er det ikke noe unikt for hverken IR eller andre kjendiser. De har oppsøkt og valgt offentligheten, i motsetning til når media oppsøker, spionerer på, trakkasserer, lurer eller haler info ut av… f. eks. anonyme privatpersoner som står i groteske livskriser ved brutale ulykker, dødsbranner, drap og katastrofer, for å nevne noen eksempler. 

Når man driver millionbusiness, har oppsøkt offentligheten og melket den for absolutt alt det er verdt og mer til, utnyttet og manipulert sårbare personer på mest kyniske vis og drevet på en uetisk måte så får du ikke sympati fra meg når en journalist gidder å ta seg bryet med å gi deg tilsvarsrett (som du må få og har rett på), nei.

De som får min sympati er de jeg nevnte i første avsnitt og de som har blitt stalket på ekte (feks svært omfattende, i mange år, grovt trakkassert, som har fått ødelagt HELE livene sine og kanskje blitt forsøkt drept x antall ganger også). At Isabel engang nevner stalking i en sånn forbindelse er et hån mot alle som faktisk har blitt, og blir, utsatt for dette, samt syns jeg det er både respektløst og motbydelig.

Med det sagt, helt å forvente fra den kanten og ikke det minste overraskende. Scrollet opp og fant hva jeg kommenterte da hun la det ut i sin tid: «Hehe, det er ikke en journalist eller noe som ikke får tak i deg på annet vis da, ettersom du nekter å svare media (tross alt de har gjort for karrieren din)?»…………

Helt til slutt:

Jeg må også si at å reise hele veien til Dubai, sette seg i lobbyen i et… 70 +/- etasjers bygg som henger sammen med Dubais største kjøpesenter, som journalist på jobb, for å gi en (fullstendig 100% selvvalgt) influenser og «business»-profil sjansen til å svare for seg (garantert etter å først ha forsøkt på alle andre tenkelige måter), i tråd med «vær varsom»-plakaten pressen må følge, syns jeg er veldig fjernt og langt unna «stalking» (og hva det har innebært for oss som er blitt utsatt for det). Syns heller ikke det engang er sammenlignbart med når media ligger bak og under biler i en privat, låst parkeringsgarasje for å ta snikbilder av bilskiltene til de involverte for å finne ut identiteter 45 minutter etter samtlige familiemedlemmer av vedkommende har dødd i en grusom ulykke feks. Ikke skrek de utsatte opp om «stalking», ble psykisk syke, gikk på medisiner, melket det, ba om erstatning for tapt inntekt, hadde panikkanfall eller slet ut alle rundt seg som følge av det heller. 

Get a grip.
IR: Velkommen til verdenen du 100% selv har valgt å leve i, i motsetning til de som faktisk blir utsatt for stalking eller ekte grenseoverskridende journalister.

Ja, det kan være du syns det har en pris å leve slik, men du har like fullt valgt det 100% selv og når du syter og klager over det må du samtidig huske både hva du tjener på å være i den posisjonen og alle godene, opplevelsene, mulighetene, tilbudene, inntektene, statusen og livet du får leve på grunn av det også. 

Edit/PS:

En annen ting å ta med i beregningen:

Sett at Ivorie hadde vært veldrevet, «rent mel i posen», «ingen skjeletter i skapet» og største andelseieren kun hadde grunn til å være stolt av hva hun hadde skapt:

Ville hun ikke velvillig stilt opp til intervju in the first place da!?

Ville det vært ubehagelig med spørsmål da? 
Hadde det vært nødvendig for journalisten å måtte gå til de samme skrittene for å prøve å få noen svar!?

Jeg bare spør…

I min verden er det rimelig obsternasig hvis det at du og bedriften din har drevet kynisk, uetisk og ugreit, har havnet under lupen av den grunn, og du så har nerver til å sutre og klage an mass på at dette er blitt oppdaget og du så er blitt tilbudt en sjanse til å svare for deg!

Wow, faktisk!

Deluluen er fullstendig uten grenser. 

Bytt ut Ivorie med Equinor, Telenor, HM eller Isabel med Petter Stordalen, Torstein Hagen, Jeff Bezoz eller Stein Erik Hagen… Hadde det tatt seg ut, liksom!? 

👏👏👏 jeg er også sikker på at denne journalisten ikke har reist til Dubai som første valg, hun har garantert prøvd å få svar på både telefon og mail først.

Endret av Tenkeselv
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heike72 skrev (3 timer siden):

Jo, hun er jo en åpen bok og deler alt 🙈

Kanskje det er slutt på Ivorie nå? At det er flere som er rammet handler kanskje om at de ansatte må gå?  

Kan jeg spørre hva som ble slettet ? Jeg har ikke vært inne å sett noe på et par dager

Skrevet
vilas skrev (16 minutter siden):

IR må slutte å lure sine elsklinger, bestiser og familie som hun kaller de mest ihuga.

Isabel må faktisk ingenting.

Det er andre som lar seg lure, de må ta ansvar for seg selv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
antiraad skrev (52 minutter siden):

Jeg skjønner ikke....hva er det med den taxi turen? Mye tyder på at hun er den saksøkte hvis ikke er det et veldig rart tidspunkt at alt skjer mens hun er i bryllup og har planer....også rart at hun ikke kan dra til Jack.....eller at han ble med henne....er mye som skurrer her....trur alt er bare vås....

Spenstig nickvalg :popcorn:

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Var da voldsomt til grining i dag da….orker ikke inn og se for regner med at som vanlig så er det masse prat om absolutt ingenting for hun kan ikke snakke om det :sovnet:

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Var da voldsomt til grining i dag da….orker ikke inn og se for regner med at som vanlig så er det masse prat om absolutt ingenting for hun kan ikke snakke om det :sovnet:

Tror ikke man går glipp av noe enn det sedvanlige man har sett før.

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (37 minutter siden):

Sympati sanking på høyt nivå dette😱🤦‍♀️🤷‍♀️

Er det ikke litt rart at alt skjer samtidig?

Tenker på det hun skal til Oslo for i september,  kan være en dokumentar serie om Raad. (kanskje)

TV2 dokumentar 14 september.

Samtidig dette som hun har stått i ett år. 

Utifra IR virker det som det er ferdig og oppklart. Ufra hennes handlingsmønster idag, virker det som om hennes gode advokater ikke har fått gjennomslag. 

Som vanlig fortalte hun ingenting. 🤷‍♀️🤦‍♀️

Tenk å snakke så mye uten å si en dritt. Må jo bli fascinert av denne galskapen🙈

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Kønn skrev (3 minutter siden):

Tenk å snakke så mye uten å si en dritt. Må jo bli fascinert av denne galskapen🙈

Det er helt utrolig 🤦‍♀️

Den sympati melkingen hun holder på med nå:sover: Skal hun bruker meldingene hun får fra RS elsklingene sine, i retten som bevis.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (31 minutter siden):

Tror ikke man går glipp av noe enn det sedvanlige man har sett før.

Var min tanke også…

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 1
Skrevet
vilas skrev (21 timer siden):

I kommer opp på Utforsk hele tiden. Jeg følger henne ikke. Så hun driver aktiv påvirkning på oss alle ja. Og hun kjøper bolig for vår innimellom interesse. 

Tips - trykk og hold på «bildet» på Utforsk - klikk på «sjuk dette innholdet». Vipps er du kvitt henne du forakter 😉

• Liker 6
Skrevet
Lykkeliten* skrev (15 minutter siden):

Jeg syns man skal være ganske forsiktig med å betegne andre som ikke friske før man har feid for egen dør!

Men jeg ER jo frisk så trenger ikke feie for min egen dør 🤓

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Man sparker ikke folk som ligger nede. Uansett hvem!! 

Skjerp dere😡

• Nyttig 6
Skrevet
Flowrrpowrr skrev (1 minutt siden):

Skjerp dere😡

Problemet er nok at det er mye "ulv,ulv" til tider og er virkelig det som skjer her inne verre enn manipuleringen hun bedriver?

• Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet

Man blir ikke etisk renvasket bare fordi motparten trår over streken. Begge deler er galt, på hver sin måte.

• Liker 1
Skrevet
Flowrrpowrr skrev (38 minutter siden):

Skjerp dere😡

Hvordan vet vi om hun ligger nede, hun sier ikke hva det gjelder.

Kan være andre som ligger nede og hun er lei seg for det.

• Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Flowrrpowrr skrev (40 minutter siden):

Skjerp dere😡

Er det noen som ligger nede? 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Var da en voldsom tekst på siste snap….🫪

• Liker 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Var da en voldsom tekst på siste snap….🫪

Flowrrpowrr skrev (1 time siden):

Skjerp 

Skrevet

Hun virker totalt ute å kjører og ustabil… jeg orker ikke gå inn å se mer fra henne nå… hjelpes!👀 Følger med her inne i stedet 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Flowrrpowrr skrev (1 time siden):

Skjerp dere😡

Vet du hva, her er det Ingen som sparker noen. Hvis hun har det så helt for jævlig akkurat nå så burde hun ha vett nok til å ta en pause fra Snap å få orden på livet sitt ellers.

Uansett hva så er det hun som bevisst velger å gjøre dette til content også, samt utsette til i neste uke for å si hva det faktisk er. Hva forventer hun da ? At alle skal droppe sine kritiske meninger om ting og tang ? Hadde hun vært ærligere med sine følgere så hadde hun også nå høstet en helt annen sort respons.

Hun kan faktisk velge å ta vare på seg selv, hun velger å ikke gjøre det.

Så din <skam dere> synes ikke jeg hører hjemme, si heller skam deg til Isabel for den utnyttingen hun gjør av sine følgere !

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...