Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, en morsom historie å se tilbake nå, men ikke så morsom tilbake til da det skjedde. 

Venninnen min var "fuckfriend" med en fyr som vi kaller T i et par måneders tid, denne fyren hadde en klar interesse for meg. Han pratet med meg i noen måneder før jeg begynte å vise noe særlig interesse. Venninnen min hadde tydelig følelser for T og ba meg la være å snakke med han. Etter flere måneder med snakk ble jeg etter hvert utrolig betatt av T, og vi begynte å møtes ofte bak hennes og andres rygg. Det ble et tre måneders hemmelig forhold før hun fant det ut, og som forståelig, kuttet all kontakt med meg. En måneds tid senere begynte T svakt å miste interessen for meg, og jeg dumpet han da jeg fant ut at han vært med en annen jente i flere uker. Venninnen min (som jeg hadde gått bak ryggen på) hadde også sex med T kun dager etter jeg hadde slått opp med han.

Resultatet av dette var at alle endte med klamydia. Jeg, venninnen min, T, den nye jenta hans (som tidligere hadde vært sammen med bestekompisen til T) og i tillegg en annen fyr jeg hadde sex med kort tid etterpå som det viste seg hadde kjæreste. Kjæresten din denne gutten ble et uskyldig offer oppi alt dette stakkar, haha. 

Senere resultatet har blitt at jeg og venninnen min har måttet ledd av denne historien, og erfart at karma virkelig er en bitch! Vi er den dag i dag veldig gode venner og har lagt hendelsen bak oss. :)

 

Anonymkode: c338f...a41

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk karma:

Enkelte medlemmer på Ottargruppa på facebook oppfører seg helt horribelt! Administratoren av gruppa føler de må bøte på imaget sitt ved å samle inn penger til en god sak: Barnekreftforeningen. Barnekreftforeningen ønsker ikke å ta i mot pengene pga. assosiasjonene til gruppa. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2016 den 10.27, Sugemerke skrev:

Sjefsmobberen som nå er smellfeit og jobber på Rema. 

Jeg reagerer på at mange plusser på et slikt innlegg. Selv er jeg verken feit eller jobber i butikk. Men at mennesker skal bli sett ned på, sett på som offer for karma, fordi de har en jobb og ikke er sylfide, da er det noe feil. Så det hadde altså vært bedre om vedkommende hadde vært slank og nektet å jobbe på REMA. Med slike holdninger blant folk er det kanskje ikke så overraskende at noen velger å ikke jobbe og heller snylte på NAV.

Anonymkode: 897db...100

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen dumpet meg kort tid etter at vi hadde flyttet sammen. Han beholdt leiligheten og kort tid etter flyttet det tilfeldigvis inn en annen dame. Jeg var rimelig knust og tok det tungt. Det ble imidlertid fort slutt mellom de to og han kom luskende tilbake men da fikk han såklart nei hos meg.

Nå er det 9 år siden og jeg er lykkelig gift med drømmemannen og har fått 3 barn. Han har, såvidt jeg har sett ut i fra Facebook og instagram, ikke hatt et seriøst forhold siden da. 

Føler det ble litt sånn dobbel-karma gitt 😁

Anonymkode: 453da...98a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎09‎.‎2016 den 10.49, Commander skrev:
På ‎12‎.‎09‎.‎2016 den 14.54, AnonymBruker skrev:
På ‎12‎.‎09‎.‎2016 den 11.49, lizard queen skrev:

En gang jeg tok bussen hjem fra byen ble jeg av en eller annen grunn sur på bussjåføren, og brukte hele bussturen på å kjefte på stakkaren. Var så drita full at jeg ikke kunne fokusere på et punkt i mer enn et halvt sekund, så da jeg skulle gå av snubla jeg i mine egne bein, og planta trynet rett i asfalten utenfor. :P 

Ja, og så har vi jenta som mobbet meg på barne og ungdomsskolen. Hun ble feit. Som i, amerikaner-feit. :fnise:

Hun stalket meg i flere uker og skrev masse stygt til meg. Det kommer jeg aldri til å tilgi. Det er kanskje dumt men jeg er bare sånn.

Anonymkode: 08401...edf

Skadefryd er den reneste form for fryd. :skya:

Skjønner deg godt

Siden du tror på dette: Blir spennende å se hva slags karma dere får når dere mobber syke og tykke mennesker her.

Anonymkode: 40cf0...c2d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På vgs jeg gikk på var yrkesfag det "nederste" på rangsstigen. Jeg var en av de som gikk yrkesfag med påfølgende påbygg, lærlingetid som helsefagarbeider og tre år høyskole som sykepleier og sitter nå med et stort hus og gravid med samboeren. Han som mobbet meg som værst (gikk idrettsfag), å var sjefen som bestemte at vi som gikk yrkesfag skulle støtes ut og aldri fikk delta på aktiviteter utenfor skolen - sitter nå som ufaglært kassa-arbeider på  coop mega i helgene samtidig som han tar programfagene som snekker på vgs...... han bor også hjemme hos foreldrene sine...

Endret av Trønderberte
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest babystøv

Skulle ta bybanen forrige uke da en dame i sikkert 40 årene kom inn, var da ikke så mye ledig plass men hun klarte altså å presse seg mellom meg og min venninne. Ved siden av henne sto det en skjønn liten jente på sikkert 15-16 år med hijab. Denne damen begynte å snakke til jenta om hvordan folk som henne ødelagte byen vår (Bergen) og at hun kunne ta av seg denne turbaen som hun hadde på hodet. Jenta ble veldig lei seg og sto der med tårer i øynene. Mange personer som sto rundt ble sint og sa i fra til damen om at slik går det ikke an å prate til folk, men hun fortsatte. Jeg klarte å ta jenta i jakken og "dra" henne bort til meg. Jeg sto å pratet med henne og forklarte at normale folk snakker ikke sånn, og at hun skulle overse det som ble sagt. Etter en stund skulle denne frekke damen ut av bybanen, men i det hun skulle gå ut hang jakken hennes seg fast i en barnevogn som sto bak henne, noe som resulterte i at hun datt på hue og ræva ut med tryne først. Halve bybanen klappet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, October 05, 2016 den 19.48, Trønderberte skrev:

På vgs jeg gikk på var yrkesfag det "nederste" på rangsstigen. Jeg var en av de som gikk yrkesfag med påfølgende påbygg, lærlingetid som helsefagarbeider og tre år høyskole som sykepleier og sitter nå med et stort hus og gravid med samboeren. Han som mobbet meg som værst (gikk idrettsfag), å var sjefen som bestemte at vi som gikk yrkesfag skulle støtes ut og aldri fikk delta på aktiviteter utenfor skolen - sitter nå som ufaglært kassa-arbeider på  coop mega i helgene samtidig som han tar programfagene som snekker på vgs...... han bor også hjemme hos foreldrene sine...

Er du gravid med samboeren din? Når skal du føde han? Er han fullvoksen når han fødes? 

Anonymkode: 3e530...642

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du gravid med samboeren din? Når skal du føde han? Er han fullvoksen når han fødes? 

Anonymkode: 3e530...642

Belladonna. Når skal du bli voksen? 

Anonymkode: 9361a...e5f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2016 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Han som ble lam fra livet og ned. Lurer på om jeg kjenner til han jeg også. Likte han ikke som person, men ble hyggeligere etter det liksom.

Anonymkode: 5beed...039

Tror jeg vet hvem det er jeg også... 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2016 den 11.16, AnonymBruker skrev:

En tidligere kollega regelrett mobbet personer på arbeidsplassen vår. Flere ble så ødelagte at de ikke klarte mer, én ble til og med syk av det, og sliter fortsatt ett år etter hun ble sykemeldt.

For et halvt år siden døde datteren til denne kollegaen.

Veldig tragisk, og ikke noe jeg er glad for, men jeg er overbevist om at det er karma. 

Anonymkode: 909f4...cf9

Æsj, hva søren er det for noe å si?

 

Anonymkode: 59137...01a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refleksjonsoppgave:

Mange som var mobbere på barne-ungdomsskolen har iflg denne tråden gjort det dårlig i voksenlivet.

Hva er sammenhengen?

Anonymkode: 8506a...4e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Refleksjonsoppgave:

Mange som var mobbere på barne-ungdomsskolen har iflg denne tråden gjort det dårlig i voksenlivet.

Hva er sammenhengen?

Anonymkode: 8506a...4e0

Mobbere har ofte flere problemer enn de som blir mobbet, både hjemme, på skolen og ellers.

Anonymkode: 5b091...0f5

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke gå i detaljer, men min eks dame og mor til barnet mitt har holdt på å spille offer i alle år og helsen hennes ser ut til å bli værre og værre. Ikke engang ungen vil på besøk til moren. Det er da man ser hvor fint universet ordner opp i elendigheten. Som man sår, høster man. Jeg har alltid samarbeidet med henne, men på et punkt må hun ta ansvar for sitt eget liv. 

Anonymkode: f33c3...7b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som brukte hele barne- og ungdomsskolen til å mobbe meg og flere andre i klassen. Fikk blant annet høre at jeg aldri kom til å få kjæreste, det var jeg for stygg til. Dessuten hadde jeg visst ikke fin nok kropp, puppene mine var visst for små. Mens venninnene mine hadde litt for brede hofter eller litt fett på magen. Dealbreaker for han. Skulle man være bra nok for han måtte man både være tynn, ha store pupper, blondt hår, fin rumpe, ha litt klasse over stilen sin, osv. Må nevnes at ingen av oss hadde noensinne prøvd oss på han eller var noe som helst interessert.

Etter ungdomsskolen fikk han seg kjæreste og giftet seg.  Denne jenta er sterkt overvektig, har mørkt helt kort hår, går i hettegensere og joggebukser og har flat rumpe og puppene er mindre enn magen.

Ja, det føles godt å være vitne til det! (Og ja, han tok feil, jeg er selv godt etablert med drømmemannen og barn)

 

Anonymkode: f4dd9...221

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å ha instant karma er ganske bra, det betyr at man vil bøte med ting med engang. Mange ser ikke sitt eget karma i livet sitt tydelig, så de tror alt er tilfeldigheter, men alt henger sammen. Slik som energi går over til en annen energi og ikke forsvinner, slik er det med intensjon som også er en energi som blir byttet med en utviklende mot-energi.

Anonymkode: f33c3...7b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som brukte hele barne- og ungdomsskolen til å mobbe meg og flere andre i klassen. Fikk blant annet høre at jeg aldri kom til å få kjæreste, det var jeg for stygg til. Dessuten hadde jeg visst ikke fin nok kropp, puppene mine var visst for små. Mens venninnene mine hadde litt for brede hofter eller litt fett på magen. Dealbreaker for han. Skulle man være bra nok for han måtte man både være tynn, ha store pupper, blondt hår, fin rumpe, ha litt klasse over stilen sin, osv. Må nevnes at ingen av oss hadde noensinne prøvd oss på han eller var noe som helst interessert.

Etter ungdomsskolen fikk han seg kjæreste og giftet seg.  Denne jenta er sterkt overvektig, har mørkt helt kort hår, går i hettegensere og joggebukser og har flat rumpe og puppene er mindre enn magen.

Ja, det føles godt å være vitne til det! (Og ja, han tok feil, jeg er selv godt etablert med drømmemannen og barn)

 

Anonymkode: f4dd9...221

Er du stolt nå? Var han verdt energien din egentlig?

Anonymkode: f33c3...7b6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du gravid med samboeren din? Når skal du føde han? Er han fullvoksen når han fødes? 

Anonymkode: 3e530...642

At du gidder, faen så barnslig du er

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig uskyldig, men har en irriterende fyr i kollektivet som aldri rydder opp, lager mat og bråker om natta, også videre. I går begynte han med "prosjekt bollebaking" klokka 23.30, av alle ting... Sto opp i dag tidlig, og så et brett med kjipe tørre hockeypucker stående på benken. Han fikk ikke mye tak på den gjærdeigen nei... :mrgreen: 

Anonymkode: 42925...85b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...