Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

På ungdomsskolen ble jeg mobbet ganske mye pga av at faren min var søppeltømmer (av alle ting å bli mobbet for liksom). Det var spesielt en fyr som var ganske ufin, men jeg lot det ikke så særlig inn på meg. Jeg bodde alene med faren min og han ga oss mat på bordet og ferieturer, men viktigst av alt trygghet. Jeg fikk stadig høre at jeg ikke kom til å bli noe annet enn søppeltømmer selv, og at jeg like så godt kunne slutte på skolen , blant andre ukvemsord. Jeg hadde ikke spesielt lyst til å kjøre lastebil så jeg gjorde det bra på skolen. Dette er 20 år siden. Nå er jeg lege på sykehus, og jeg følte en viss skadefryd, idet jeg skulle gå visitt på en pasient med et kjent navn. Hjertesykdom, men på ingen måte livsfarlig. Jeg introduserte meg til vedkommende, og ansiktsuttrykket hans  var ubetalelig. Han fikk like god behandling som alle andre pasienter ville fått, men det var deilig å kunne presentere meg som lege og ikke søppeltømmer. :) 

Anonymkode: 08782...6a7

Å... :) så fin historie. Jeg mener, det er godt å høre det du sier om faren din, at han ga deg trygghet i oppveksten til å bli det du ville i livet. Liker sånt! 

jeg er selv lege, og jeg husker godt et møte med en spl arbeidsgiver som mente jeg passet best å være pleieassistent på ubestemt tid. Tror det var da jeg satset på å studere medisin. Ga meg bare mer drivkraft spør du meg.

ikke noe er bedre enn mennesker som gir deg håp og troa.

Anonymkode: 15bc0...9ae

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid fått høre fra min familie at jeg er så spesiell og at jeg gjør som jeg vil. Fryktelig bortskjemt. Osv.

Den eneste av søsken og familie som ikke spiser medisiner er meg. På grunn av dette som var annerledes: fokus på mat og helse. Ikke har jeg noen kroppslige plager heller, der de dessverre har mye vondt. 

De må tenke nøye over økonomien, mens jeg har tatt en utdanning og reiser utenlands minimum 3* årlig. 

Tidligere var jeg en del hos mamma i ferier og hjalp henne økonomisk, men siden hun direkte og indirekte beviser gang på gang at jeg har lav verdi, så unngår jeg dette. Blir veldig lei meg og ligger til sengs 3-4 dager etterpå og har null energi. 

Synes synd på dem, da de sliter både fysisk og psykisk, men er glad for valgene jeg har tatt. Nå har vi vinterferie, og det er snart tid for hjemmelagde rundstykker, yoga, spill og kos med de minste :).

Anonymkode: 17193...8ec

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt på flere som slang med kjeften i ettertid av videregående. De, taxisjåfør, badevakt og single, uten annen utdannelse enn vgs. Meg, andre året på en bachelor, en jobb på siden og en kjæreste som jeg bor med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte karma men syns synd på hun ene involverte min x som er ustabil og voldelig sa jeg aldri ville finne noen bedre .. han var voldelig mot nye dama si henne syns jeg sykt synd på , de ble slutt med dem . Han sitter nå helt alene i gokk uten noen , med en familie som er sint på han Pga oppførsel og en mor som er oppgitt på han Pga oppførsel mens jeg er lykkelig forlovet og har ett nettverk .. karmaen her er at han som sa jeg ville bli alene sitter mutters alene nå velfortjent . Og han sa han skulle vise alle hvordan jeg virkelig var og trua med og ødlegge livet mott .. hvem har bevist hvem han virkelig er og ødelagt livet sitt og sitter alene nå ?? Min x .. karma !! Stakkars hun som ble dama hans og Xn hans nåda men karma på han hverfall alene og ingen liker han Pga oppførselen hans . 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2016 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Håper ingen tror at det stopper ham?

Anonymkode: cc188...5db

La oss håpe han er lam fra livet (gjerne nakken) og ned. Det hindrer da muligens noe...

Anonymkode: 6a237...114

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "kuleste" jenta i klassen som mobbet meg og flere andre gjennom hele ungdomsskolen og videregående.

Hun fikk MS, og er pleietrengende, uten mann og barn sitter hun der og råtner i rullestolen sin.

Sitter vel ikke og fryder meg akkurat, men må innrømme at jeg ikke buker særlig med tid på å tenke på det heller. Til tross for mobbingen fikk jeg meg en solid utdannelse og har lyktes i livet med både jobb og familie :)

Anonymkode: 7f793...4dd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den "kuleste" jenta i klassen som mobbet meg og flere andre gjennom hele ungdomsskolen og videregående.

Hun fikk MS, og er pleietrengende, uten mann og barn sitter hun der og råtner i rullestolen sin.

Sitter vel ikke og fryder meg akkurat, men må innrømme at jeg ikke buker særlig med tid på å tenke på det heller. Til tross for mobbingen fikk jeg meg en solid utdannelse og har lyktes i livet med både jobb og familie :)

Anonymkode: 7f793...4dd

Jeg har ikke forståelse for folk som mobber, men du er ikke bedre selv når du er glad for at hun sitter og råtner i rullestolen sin.

Og til deg som skrev at mobberen din har kun utdanning fra vgs. Hva er galt med det? Må man ha minimum en bachelor for å være vellykket? Hva om vedkommende ville bli tømrer/frisør/barne- og omsorgsarbeider/elektriker. Dere er ikke noe bedre som rakker ned på andre.

Anonymkode: 984b7...ff4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2016 den 1.01, AnonymBruker skrev:

Noen ganger detter brikkene på plass på en måte som gjør at kjipe folk får som fortjent. Noen som har noen gode historier? 

Kan begynne selv. 

Var sammen med en fyr i ett år, han ble etterhvert litt rar og det kom fram at han hadde funnet en annen. Det er helt jævlig å bli dumpet for en annen! 

Det tok ikke mange mnd før hun dumpet han. Hun hadde vært utro og dumpet eksen min for en ny. Han kom på døra til meg og tryglet om en ny sjanse, sa han hadde gjort en feil og hele den leksa. Så ikke bare fikk han smake sin egen medisin, jeg fikk i tilegg gleden av å si at han ikke hadde en snøballs sjanse i helvete med meg. Noen ganger løser ting seg veldig fint. 

Anonymkode: a3646...7dd

Jeg ble mobbet i to år på høyskole av et par andre i klassen for å være skoleflink. Læreren fant ut av dette og dermed fikk ikke de to plass på siste året fordi det siste året handler om samarbeid. Jeg fikk meg jobb.

Anonymkode: 0025f...329

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke forståelse for folk som mobber, men du er ikke bedre selv når du er glad for at hun sitter og råtner i rullestolen sin.

Og til deg som skrev at mobberen din har kun utdanning fra vgs. Hva er galt med det? Må man ha minimum en bachelor for å være vellykket? Hva om vedkommende ville bli tømrer/frisør/barne- og omsorgsarbeider/elektriker. Dere er ikke noe bedre som rakker ned på andre.

Anonymkode: 984b7...ff4

Hvor har jeg sagt at jeg er glad for det? Alt jeg sier er at jeg ikke bruker tid på å tenke på det. Jeg konsentrerer meg om mitt liv, som jeg ikke klager over. TS sitt spørsmål var om jeg kjente til et "Karma is a bitch"-øyeblikk, og det gjør jeg altså, og forteller om det.

Anonymkode: 7f793...4dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som mobbet meg fra 2 klasse til og med 1 vgs har endt opp som lave rynketryner, med masse kviser, småfeite, aldri hatt kjærest eller reist mye utenlands. Selv har jeg reist verden rundt, har samboer og bygger hus, tidligere jobbet som modell, tillegg til sjef i et stort firma. Skadefryd it is. 

Anonymkode: 65e36...4e2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Må komme med innspill haha min x som trua meg og var psykisk terroriserende .. ble annmeldt for vold av nye dama og broren også ble annmeldt .. karma!! Blir vel fengsel på begge men de er fortjent så syke som dem er 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du opplever er ikke noe gøy, men det er veldig vanlig... Du er ikke alene i din situasjon da. Håper det hjelper.

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er fler her som sier at man ikke kan ha opplevd mye dritt om man ikke ønsker hevn. Disse som godter seg over død og ulykker. 

Jeg ble mobbet i 10 år, har vært i et forhold med fysisk og et forhold med psykisk mishandel. Jeg bærer ikke nag og ønsker ingen av de noe vondt. Til tross for at jeg sliter til en viss grad med dette i ettertid. Eksen som mishandlet meg fysisk tok fler år etter bruddet vårt livet av seg selv. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle føle, men det gledet meg ikke overhode. I ettertid har jeg følt sorg over det. 

Det jeg derimot synes er gøy er når mobberene ender opp med det de mente jeg var. Som at jeg ble mobbet fordi jeg var feit (noe jeg ikke var, jeg har alltid vært høy og har en bred beinbygning) og jeg i dag kan se at noen av disse har lagt på seg mens jeg er tynn (absolutt ikke noe imot mennesker som er overvektige, bare sammenligninga som er morsom). Eller de som mente jeg aldri kom til å komme lenger enn til kassa på butikken i sentrum og jeg møter de i den samme kassa når jeg er hjemme en tur. 

Det morsomste var at når mobbingen pågikk fikk jeg kjæreste fra en naboby. Har blitt fortalt av min beste venninne (som på den tiden mobbet meg, tilgivelse er fint) at bildet av denne kjæresten gikk rundt på skolen. Alle jentene synes han var så kjekk. De hadde snakket om at de synes det var rart at en så kjekk fyr ville være sammen med en som meg. Det var gøy å høre at de som påsto at jeg var så forferdelig misunte meg kjæresten min.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel har hatt flere slike øyeblikk! Herlig følelse!

Ble mobbet på barneskolen da jeg var ung, ble kalt nye stygt og det var en del fysisk vold i tilegg til at jentene var bitch mot meg.

Etterhvert som jeg vokste til, ble jeg merkelig nok ganske vakker! Har kunne livnært meg som modell noen år også. Hun ene jenta som mobbet meg er nå 30 år, hun mistet mange venner å måtte flytte, hun har endt opp som singel med null framdriftsplaner! Mens jeg bare rullet videre fremover! Møtte henne og moren en gang og vi stoppet for å prate... veldig episk: men fikk en slags følelse av "bitch look at you man" you aint got Nothing left".

Anonymkode: 68a20...2e1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9/12/2016 den 5.11, Gjest Citronella skrev:

Jeg tror ikke på sånn karma-tull. Men det kan sikkert være til trøst for enkelte. 

Det er fordi du har en eller annen teit ide om hva karma er. Da er det ikke så rart du ikke tror på det. Eller det er ikke noe å tro på, det er slik universet opererer.

Anonymkode: 4f276...bf2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel har hatt flere slike øyeblikk! Herlig følelse!

Ble mobbet på barneskolen da jeg var ung, ble kalt nye stygt og det var en del fysisk vold i tilegg til at jentene var bitch mot meg.

Etterhvert som jeg vokste til, ble jeg merkelig nok ganske vakker! Har kunne livnært meg som modell noen år også. Hun ene jenta som mobbet meg er nå 30 år, hun mistet mange venner å måtte flytte, hun har endt opp som singel med null framdriftsplaner! Mens jeg bare rullet videre fremover! Møtte henne og moren en gang og vi stoppet for å prate... veldig episk: men fikk en slags følelse av "bitch look at you man" you aint got Nothing left".

Anonymkode: 68a20...2e1

Så du ble slik hun var når hun mobbet deg før? Gratulerer! Du har vunnet årets Darwin premie! /golfclap

Anonymkode: 4f276...bf2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Violeta
På 9/12/2016 den 1.01, AnonymBruker skrev:

Noen ganger detter brikkene på plass på en måte som gjør at kjipe folk får som fortjent. Noen som har noen gode historier? 

Kan begynne selv. 

Var sammen med en fyr i ett år, han ble etterhvert litt rar og det kom fram at han hadde funnet en annen. Det er helt jævlig å bli dumpet for en annen! 

Det tok ikke mange mnd før hun dumpet han. Hun hadde vært utro og dumpet eksen min for en ny. Han kom på døra til meg og tryglet om en ny sjanse, sa han hadde gjort en feil og hele den leksa. Så ikke bare fikk han smake sin egen medisin, jeg fikk i tilegg gleden av å si at han ikke hadde en snøballs sjanse i helvete med meg. Noen ganger løser ting seg veldig fint. 

Anonymkode: a3646...7dd

Shit! Måtte granske hukommelsen for om jeg hadde postet dette selv! Nesten kliss lik min egen historie! :O Forskjellen er vel at vi var i lag i mange år, og at den siste han var utro med hadde vært hjemme hos oss mange ganger på besøk mens jeg også var der. Tøsa, som jeg gladelig kaller henne, var igjen utro mot ham og ble gravid - uten å vite hvem faren var! Synes oppriktig synd på barnet som har slike foreldre, men kunne ikke la være å takke karma! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobberen min har fått als, og skal dø. :) 

Anonymkode: 441d2...3f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...