Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

4 kolleger var veldig ufine mot meg da jeg ble alvorlig syk, kronisk over et par år. Mobbet og utstøtte meg. Nå er samtlige alvorlige kronisk syke, noe som vil vare resten av livet deres. 

En lege jeg hadde var ego, tok ikke pasientene sine på alvor og feildiagnosisterte. Deriblant kreft. Døde selv av magekreft. 

En fyr parkerer stadig på vår private parkering. Sist han gjorde det så rygget han gærnt så det smalt skikkelig. Hvordan han klarte det aner jeg ikke men velger å tro at universet ga han en lærepenge. 

Anonymkode: 6cf8e...a35

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet eks fordi jeg var lei av dårlig behandling. 6 dager etter det ble slutt kom siste utroskapen frem. Hun hadde i tillegg vist om meg i 2 mnd før jeg dumpet han. 

Første karma her er 6 mnd etter da han angrer og lurer på om vi kam prøve igjen.

Karma nr 2 er alle gangene hun sovner på fest og han sjekker opp/flørter med de andre jentene som er der. 

Anonymkode: 5beed...039

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Sugemerke skrev:

Sjefsmobberen som nå er smellfeit og jobber på Rema. 

Skadefryd er den reneste form for fryd. :skya:

Skjønner deg godt

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En sjef som baksnakket og mobbet alle de hun syns var enten vakre eller vellykket inkludert meg selv fikk sparken. Flere av oss sluttet i jobben mens hun var leder.  En dag søkte vi på samme jobben, og til hennes store forskrekkelse fikk JEG jobben og ikke hun 😂 Hun hadde visst dårlig rykte og jeg ingen 😚 Jeg glemmer aldri den følelsen av at vi to satt i venterommet og ventet på å bli hentet inn for intervju. Jeg elsker karma. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske gammel sak, men det var en i bygda som hadde misbrukt stedøtrene sine. Han mistet på mystisk vis alle fingrene sine på høyrehånda. Han ville ikke anmelde de som hadde kappet av han fingrene. Ingen vet den dag i dag hvem som gjorde det. 

Stefaren til mamma gjorde mamma arveløs da bestemor døde. Han klarte å sno seg unna arv med å sette alt av verdier over på han og alt av lån over på bestemor da hun lå på dødsleie. Nå sitter han ensom igjen siden ingen gidder å ha noe med han å gjøre. Han er en fæl person som har gjort mange mye vondt. 

Har flere, men kommer ikke på de akkurat nå :P 

Anonymkode: b83a2...acc

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

En gang jeg tok bussen hjem fra byen ble jeg av en eller annen grunn sur på bussjåføren, og brukte hele bussturen på å kjefte på stakkaren. Var så drita full at jeg ikke kunne fokusere på et punkt i mer enn et halvt sekund, så da jeg skulle gå av snubla jeg i mine egne bein, og planta trynet rett i asfalten utenfor. :P 

Ja, og så har vi jenta som mobbet meg på barne og ungdomsskolen. Hun ble feit. Som i, amerikaner-feit. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...