Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme greia som en annen her i tråden. Eksen var utro og fant seg ny dame, og en liten stund etter så var hun utro og fikk seg ny type :) 

#skadefro 

Anonymkode: 98ddc...291

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en "kollega"/bekjent jeg møtte støtt og stadig. Var av typen "mr eplekjekk" som liksom tjener mer enn alle andre, jobber mindre enn alle andre og generelt vet best. Du kjenner typen - etter en prat med vedkommende er ofte sin egen selvtillit lavere enn normalt. Men så fant jeg ut at han var en av søkerne på den jobben jeg har i dag ( 75 søkere, jeg fikk den), og i dag noen år senere hinter han om mulig permisjon/ledighet mens jeg har det som plommen i egget (selv om jeg ikke blir rik i motsetning til han hehe).. Hvis man har det så fuckings bra er det i utgangspunktet pussig at man søker rundt på andre jobber og blir irritert hvis det failer...så i min bok smaker det litt av karma.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eksen min lå med søstera mi som avbrøt det hele fordi han hadde for liten penis, og forteller om det til samme vennene sine. Drittsekker begge to, men hun har i det minste beklaget seg. 

Anonymkode: 91189...b1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.9.2016 at 13.55, Bledle skrev:

når Angelina Jolie stjal en gift mann, og karma tok igjen med samme mynt 13 år senere :fnise: 

Ja altså, stjal?! Man er da to om å innlede et forhold. Og vedkommende som allerede var i ett er den som burde ha dårlig karma. Dersom det viser seg at han faktisk har mishandlet deres felles barn forstår jeg ikke at dette er noe å le av. Så slem du er! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/12/2016 at 1.22, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en som mobbet mange på ungdomsskolen og som døde i en bilulykke i tidlig 20 årene. Moren poster mye om hvor fantastisk han var. Jeg kjenner han ikke igjen i beskrivelsen, men folk har som regel mange sider ved seg. Antageligvis mobbet han andre fordi han selv hadde det vanskelig.

Det er selvsagt forskjell på hvor ille mobbere har vert, men blir bare skremt av skadefryden i enkelte poster her. En ting er å godte seg over mobberen som er blitt feit og jobber på rema, en helt annen er å glede seg over at noen har død ung.

Anonymkode: 2db8a...9ac

Når man har følt på panikken, håpløsheten og mørket som en mobber kan sørge for (og noen kommer aldri ut av det) så kan jeg forstå det. Kanskje stygt å si det, men om den jeg var hadde med å gjøre fikk problemer senere i livet så hadde jeg ikke blitt lei meg. Snarere tvert i mot. 

Anonymkode: 63752...699

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... da jeg var 14 hadde jeg en bestevenninne og vi var veldig nære og hadde vært det noen år. Jeg begynte i en alder av 15 å eksprimentere med alkohol og festing, noe hun absolutt ikke likte og ble sint på meg. (Jeg visste ikke da at faren hadde vært alkoholiker i mange år, hadde jeg visst det hadde nok pipa hatt en annen låt.) 
Jeg skjønte ikke helt at jeg gjorde det den gangen, men når jeg ser tilbake så forstår jeg at hun følte seg utstøtt... Jeg kunne feks. si nei til å bli med på kino, fordi jeg ville på fest i stedet, og hun sa i fra til meg en gang at hun følte at jeg hadde forandret meg og at jeg gikk så ofte med *navn* og *navn*, i stedet for henne.

Jeg prøvde virkelig hardt å holde på vennskapet, men vi grodde litt fra hverandre siden hun brant for en sport, som jeg valgte å slutte i. (Var sporten som førte oss nærme i første omgang.)

 

Nå har hun flyttet, men hun er av og til hjemme på besøk...(Da bor hun 10 min unna meg.) Da prøver jeg alltid å ta kontakt. Spør om hun vil treffes, ta en kaffe, bare si hei, eller et eller annet.. Men hun "kan" aldri... :/ Hun svarer hyggelig at hun gjerne vil, men det "passer" liksom ikke... Så ja, jeg skjønner jo at hun antagelig ikke har tilgitt meg for hvordan jeg var i tenårene mine, og jeg kan derfor ikke være sint på henne heller. syns bare det trist at det ble sånn. 

Kan vel si at jeg fikk karma kastet mot meg.. hehe.

 

Anonymkode: da725...873

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg var forelsket i som holdt meg på pulevenn-gress i en evighet og mobbet meg og sa jeg kom til å være evig singel fordi jeg hadde for mange dyr.

 

Vel.

 

Nå bor han med ei berte som har fylt opp leiligheten hans med rasekatter og veskehunder og de er av og på hele tiden, singel sammen singel sammen osv.

Mens jeg er gift og har barn  <3

Anonymkode: f71eb...fa1

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjef på en annen avdeling plaget og mobbet meg, og truet med å gi meg sparken. Så fikk vi en ny eier i bedriften, og noe av det første som skjedde var at hun fikk sparken.

:)

Anonymkode: 4d0eb...751

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen som jeg trodde var drømmemannen men viste seg å være en voldelig drittsekk med alkoholproblemer, sitter nå helt alene på en hybel med helseproblemer. Og jeg har det bedre enn før jeg traff ham. Yep, karma.

Anonymkode: 64672...e32

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var utro mot meg, og ble sammen med samme mennesket. Ikke så lenge etterpå var hennes nye kjæreste utro mot henne. Skadefryd altså.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere kollega regelrett mobbet personer på arbeidsplassen vår. Flere ble så ødelagte at de ikke klarte mer, én ble til og med syk av det, og sliter fortsatt ett år etter hun ble sykemeldt.

For et halvt år siden døde datteren til denne kollegaen.

Veldig tragisk, og ikke noe jeg er glad for, men jeg er overbevist om at det er karma. 

Anonymkode: 909f4...cf9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobbet før følte jeg meg plaget av sjefen. Hun gikk etter meg hele tiden for å sjekke om jeg gjorde jobben min ordentlig og hun "fant" alltid noe. Jeg fikk direkte spørsmål om jeg trengte briller. Dette var renholdsyrket. Det hadde ingenting å si at kunden var fornøyd. Etter 6 mnd med stygge ord og plagsom sjef som seriøst aldri var fornøyd med jobben jeg gjorde så slutta jeg. Fikk jobb hos 2 andre bedrifter i stedet. De var kjempe fornøyde. Så fikk jeg leder stilling hos den ene så jeg sa opp den andre. 

Men etter noen mnd så solgte den bedriften sin. Og da ble den solgt til de som lurte på om jeg trengte briller. Husker møte da jeg kom inn døra, 2 sjefer der som ikke hilste på meg en gang. Nok en gang blir jeg forsøkt presset ut av jobben min og nok en gang ga jeg etter.

Men denne gangen startet jeg opp eget firma. Og flere av de kundene som hadde vært da jeg hadde lederstillinga ville ikke bli med over til det andre firma, så de ble med over til meg.

Litt burn over de åra med den sjefen som aldri var fornøyd med meg. Så er det jeg som "stjeler" kunden. Hehe. Nå har jeg ganske mange faste kunder som velger meg i stedet for større firmaer som de. Veldig god følelse.

Anonymkode: 5beed...039

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der jeg jobbet før følte jeg meg plaget av sjefen. Hun gikk etter meg hele tiden for å sjekke om jeg gjorde jobben min ordentlig og hun "fant" alltid noe. Jeg fikk direkte spørsmål om jeg trengte briller. Dette var renholdsyrket. Det hadde ingenting å si at kunden var fornøyd. Etter 6 mnd med stygge ord og plagsom sjef som seriøst aldri var fornøyd med jobben jeg gjorde så slutta jeg. Fikk jobb hos 2 andre bedrifter i stedet. De var kjempe fornøyde. Så fikk jeg leder stilling hos den ene så jeg sa opp den andre. 

Men etter noen mnd så solgte den bedriften sin. Og da ble den solgt til de som lurte på om jeg trengte briller. Husker møte da jeg kom inn døra, 2 sjefer der som ikke hilste på meg en gang. Nok en gang blir jeg forsøkt presset ut av jobben min og nok en gang ga jeg etter.

Men denne gangen startet jeg opp eget firma. Og flere av de kundene som hadde vært da jeg hadde lederstillinga ville ikke bli med over til det andre firma, så de ble med over til meg.

Litt burn over de åra med den sjefen som aldri var fornøyd med meg. Så er det jeg som "stjeler" kunden. Hehe. Nå har jeg ganske mange faste kunder som velger meg i stedet for større firmaer som de. Veldig god følelse.

Anonymkode: 5beed...039

Jeg ble også headhunta til en daglig leder stilling hos en mindre bedrift innen renhold. Men jeg er glad for å ha startet opp selv. En av kundene som gikk over til meg sa at han sikkert kunne fått det billigere hos dd andre, men ville fortsatt ha meg. Kunne ikke vært mer fornøyd jeg.

Anonymkode: 5beed...039

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da han som voldtok meg valgte å ta sitt eget liv. 

Jeg jublet: "Yeeesss! Jeg vant, til slutt!"

Anonymkode: a87c8...5d4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du siste der de skjedde veninna mi og hu ble voltatt ab en og han tok livet sitt på badet hennes:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter og venter på at den skal komme, at eksen går skikkelig på snørra snart :ph34r:

Anonymkode: 27c48...e12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største mobberen på skolen som gjorde hele skolegangen til et hælvete for alle rundt. Omtrent alle som hadde noe med han å gjøre gjennom barne og ungdomsår tåler ikke personen. 

Han valgte å verve seg som is kriger.  Fant ut at dette var ikke noe for han og forsøkte å rømme. Satt så i fengsel i Tyrkia og sitter nå i fengsel i Norge.  

Noe må være fundamentalt galt med fyren fra barnsben av, men greier ikke ha hverken medfølelse eller sympati med han. Som man reder ligger man. 

Anonymkode: db5bd...515

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lærer vi hadde på ungdomsskolen var ganske dust mot oss som ikke var mattegenier.. Han mente jeg ikke kom til å bli noe særlig.. Vel.. Nå har jeg to utdannelser, en fra vgs og en fra høyskole. I tillegg vant jeg over han i en budrunde på et hus. :)

 

For et par dager siden var jeg på jobb. En tulling skulle på død og liv bryte vikeplikten og kaste seg ut i veien.. Noe som resulterte i at han klinte rett i bilen som var foran meg. :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg har skrevet om dette i annen tråd før, men syns denne er ganske så morsom. 

Men bekjent har skrytt så mye av at han har en god del peiling på økonomi og han var veldig opptatt sv dette under finanskrisen i 2007. Han mente da at jeg var innmari dum som ikke ville binde renta da, for fremtiden var så usikkert. Han fikk ett meget godt tilbud i banken på litt over 7% i 20år. Dessverre så flyttet jeg derfra ett par år senere for jeg skulle gjerne ha visst hvordan det går med økonomien hans nå. De hadde ihvertfall 100%lån da. 

Anonymkode: 243eb...59f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...