Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, Sphere skrev:

Beste instant karma må være han Hushovd-wannabeen som dundra inn rett foran meg. Birkenspiren med karbonsykkel, kondomtrøye og pondus kjørte selvsagt på rødt. Jeg bråbremset, kødden syklet tilbake, smalt til panseret på bilen min med neven, og syklet avgårde før jeg fikk reagert. Problemet var bare at han skyndtet seg så voldsomt at han veltet inn i en svindyr Mercedes, der eieren hadde en meget kort lunte. 

Ellers har jeg en eks som dengang vi var sammen forlot meg for å forsøke noe større. Et par måneder senere med litt prøving, og tydeligvis feiling, sto hun gråtende og ville ha meg tilbake. Lagde skikkelig scene foran masse folk. Ned på knærne, og alt. Var en veldig god følelse å se henne dypt inn i øynene og si: "Ikke om du så var den siste kvinnen i verden, kjære deg". 

"Men se her! Jeg kan ta ut "den lille", og pisse litt på deg, nå som du ikke brenner. Når du brenner, kan du glemme det også" 👍👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

"Men se her! Jeg kan ta ut "den lille", og pisse litt på deg, nå som du ikke brenner. Når du brenner, kan du glemme det også" 👍👍

:klo:

Anonymkode: c0010...689

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

"Men se her! Jeg kan ta ut "den lille", og pisse litt på deg, nå som du ikke brenner. Når du brenner, kan du glemme det også" 👍👍

Fin den og, ja! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: c0010...689

Hun ville prøve "noe større".

Nå må du lese oppgaven ordentlig før du spør!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på jobb på en togstasjon en vinterdag og skulle sende avgårde et tog. Så ser både jeg og konduktøren ei ungjente komme løpende bortover plattformen ved spor 1 for å rekke toget som står i spor 4, så vi venter på henne. Men i stedet for å løpe de siste 10 meterne bort til den asfalterte og måkte overgangen over sporene, så tok ho en liten snarvei der det naturligvis var mest snø. Ho tar ett skritt utafor plattformkanten og der blir ho liggende langflat i 20-30cm nysnø. Jeg og konduktøren slet veldig med å ikke bryte ut i latter der vi stod, det så skikkelig komisk ut. Ho kom seg på beina og fikk være med toget. 

Anonymkode: edb2d...e0d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på jobb på en togstasjon en vinterdag og skulle sende avgårde et tog. Så ser både jeg og konduktøren ei ungjente komme løpende bortover plattformen ved spor 1 for å rekke toget som står i spor 4, så vi venter på henne. Men i stedet for å løpe de siste 10 meterne bort til den asfalterte og måkte overgangen over sporene, så tok ho en liten snarvei der det naturligvis var mest snø. Ho tar ett skritt utafor plattformkanten og der blir ho liggende langflat i 20-30cm nysnø. Jeg og konduktøren slet veldig med å ikke bryte ut i latter der vi stod, det så skikkelig komisk ut. Ho kom seg på beina og fikk være med toget. 

Anonymkode: edb2d...e0d

:fnise:

Anonymkode: c0eb6...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på jobb på en togstasjon en vinterdag og skulle sende avgårde et tog. Så ser både jeg og konduktøren ei ungjente komme løpende bortover plattformen ved spor 1 for å rekke toget som står i spor 4, så vi venter på henne. Men i stedet for å løpe de siste 10 meterne bort til den asfalterte og måkte overgangen over sporene, så tok ho en liten snarvei der det naturligvis var mest snø. Ho tar ett skritt utafor plattformkanten og der blir ho liggende langflat i 20-30cm nysnø. Jeg og konduktøren slet veldig med å ikke bryte ut i latter der vi stod, det så skikkelig komisk ut. Ho kom seg på beina og fikk være med toget. 

Anonymkode: edb2d...e0d

 Er dette karma?

Anonymkode: f849e...750

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.9.2016 at 11.21, Luxor skrev:

Ja, mobbingen jeg ble utsatt for var mere fysisk. Ble banket opp og spyttet på. 

Uansett hvilken "metode" mobbere velger, så er det utilgivelig synes jeg. 

Det er enkelte tider interresant å se hvordan det har gått med de som var verst. 

Det er grusomme greier uansett. Fikk litt fysisk jeg og, men ikke så heftig som deg.  

Jeg sitter ennå med tanker om at jeg ikke fortjener det jeg har, det at jeg unnskylder meg ofte osv. Men heldigvis ikke mer enn det. 

Det er utrolig interessant fordi man ser hvordan de har det, som var det store på ungdomsskolen har forfalt eller blitt helt ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en liten kjøretur en gang,  da en tulling tydeligvis hadde det veldig travelt og skulle forbikjøre alle. Da han skulle forbikjøre meg, var det ikke god nok sikt til det, men forbi skulle han...så kommer det en bil i motgående kjørefelt. Jeg måtte bråbremse, så han kunne smette mellom meg og campingbilen foran meg.

...to minutter løsna takluken på campingbilen, og flyr rett på mr. Hastverk  😂😂 de stanset, jeg senket farten og kjørte forbi mens jeg smilte og vinket som takk ;)

Anonymkode: 7f812...324

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karma handler vel om å ønske en annen person det h*n har påført andre? En del voldsomme utfall her som ikke har noe med karma å gjøre. 

Selvopplevd karma; hadde innledet forhold til en fyr, da en annen ble mer interessant for meg. Etter et halvt års tid forstod jeg at han jeg dumpet var en kvalitetsfyr som jeg kunne ha fått en fin framtid med. Han jeg hadde valgt var ikke noen kommende familiefar. Det ble slutt med han siste, og jeg forsøkte med på han første igjen. Fikk beskjed at jeg hadde såret han for mye til at han ville satse på meg. Angret i mange år etterpå om dette, men det var vel til pass for meg.

 

Anonymkode: f85b2...b4c

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis skuffet over tråden! Den handler ikke om tilgivelse, men opplevelser man subjektivt mener er resultat av karma. ALT er innenfor uansett.

Jeg ble alvorlig feilbehandlet i årevis fordi psykiatrien ga faen i at jeg ble voldtatt i ung alder. Jeg ble stemplet hardt og utsatt for mye tvang. Det har vært en vanvittig kamp i årevis for å få riktig diagnose.

Psykiateren bak alt er i ettertid sparket og mistet autorisasjonen.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12. september 2016 at 17.38, Mousj skrev:

Sønnen min satte fyr på et av minecraftdyrene sine. Så hoppet det inn i huset han hadde bygget på i ukevis, og hele greia brant ned. Han måtte innrømme at det var til pass til ham...

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fosterfar mobba meg i alle år, nå har han fått kjøttetende bakterie i fingeren og måtte amputere alle hehe karma, søstra mi i fosterhjem som var kjip alle år... nå er hun sammen me en jeg tror er skap homse og ser de ikke selv xD mens jeg er i et bra forhold me en bra fyr hehe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

 det

Herrefred, feiler det han fyren der? 

Anonymkode: c0eb6...bbc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrefred, feiler det han fyren der? 

Anonymkode: c0eb6...bbc

hehe lurt på de skjøl men han fikk en blomsterpotte i huee!! karma:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han naboen som aldri gjør noe på huset, dama hans maser hele tiden om å få ting gjort også ender det opp med at hun må gjøre det selv. I tillegg får hun ikke lov av han til å kjøpe seg inn så kan si hun er rimelig irritert. Vel, han her naboen som aldri gjør noe særlkg på huset sto hele natten å staka opp kloakk 😜

Anonymkode: 5beed...039

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...