Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er et par måneder siden naboen skrapet borti bilen min og ville ikke gjøre opp for seg. For noen uker siden ble sønnen hans skambitt av en løs hund i ansiktet og ser ikke ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den skadefryden der syntes jeg var smakløs.. Sønnen hans har da ingenting med dette å gjøre, hvorfor unner du ham vondt? Det er jo ikke karma det...

Karma hadde vært om noen andre hadde gjort det samme mot ham, dunket borti bilen hans uten å gjøre opp for seg. Da hadde han fått smaket sin egen medisin. At sønnen ble bitt så voldsomt i ansiktet er forferdelig, ikke karma. Sier mye om deg som godter deg av dette..

Anonymkode: 1d590...1e1

Karma virker på underlige måter. Det er ikke alltid man har gjort seg fortjent til en rettferdig straff. Ei heller unner jeg sønnen hans noe vondt, men dette rammer jo faren også og da er det greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stiani skrev:

Karma virker på underlige måter. Det er ikke alltid man har gjort seg fortjent til en rettferdig straff. Ei heller unner jeg sønnen hans noe vondt, men dette rammer jo faren også og da er det greit.

Ja da er det greit liksom. :roll: 

Anonymkode: 1d590...1e1

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2016 den 17.01, AnonymBruker skrev:

-En av de verste mean-girls på ungsomsskolen har fått en datter som er handikappet og aldri vil bli frisk.Syness fryktelig synd på barnet,både fordi hun er syk men også fordi hun har en slik satan til mor.Men moren synes jeg ikke synd i.

-En av de verste dyremishandlere jeg vet om døde av hjertesstans.

 

Anonymkode: 148da...310

Så du visste at en person mishandlet dyr, men sa ikke ifra om dette..? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min brukte stoff, drakk mye, drev med psykisk mishandling, slo meg et par ganger og var utro på nett. Jeg flyttet. Nå sitter han alene, uten bil, mangler masse tenner og har ingen venner og er heslig.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg som var lite pen på ungdomskolen og ble mobbet er nå penere og ser yngre ut enn de andre drittsekkene. Og det uten å putte mye greier i ansiktet.

Anonymkode: 1123a...f4f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først begynte å date og ha kjærester, var jeg veldig umoden. Jeg trodde jeg var ok, men var en bitch til tider. Likte oppmerksomhet, ble sammen og dumpet når jeg gikk lei. Møtte mange flotte, snille menn og satte ikke pris på dem.

Forrige kjæresten min dumpa meg på en utrolig brutal måte. Så der fikk jeg smake.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi skulle ha medikamentregning på sykepleien var det ei i klassen som syntes alle som var nervøse og som pugget dette mye var sååå dumme og sååå patetiske, og dette var barneskolematte, og at vi bare burde slutte om vi ikke sto på første forsøk osv. Gjett tre ganger hvem som strøk på medikamentregninga :rolleyes:

Så ble jeg sjekket opp av en tidligere mobber som ikke kjente meg igjen, men som syntes jeg lignet akkurat like mye på Miss Piggy som før da det gikk opp for ham hvem jeg var. Trodde han trollet meg i det absolutt lengste, men nei :P

Anonymkode: 91956...c3d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2016 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Bare en helt uskyldig men fin og ganske typisk, der karma ikke er tilfeldig:

På fullt fly, ganske bakerst kommer det sent en meget pent kledd "viktig" nordmann som snakket britisk og forlangte bryskt at andre skulle ta ned håndbagasjen sin fra hattehyllen, så han fikk plass til sin koffert. Flyvertinnen ilte til og sa han fikk ta med kofferten fram i flyet igjen, og sende den med innsjekket. Han ble sint og uhøflig, og mente han hadde rett på en plass i hattehyllen, han hadde jo sete i dette flyet og at jeg for eksempel kunne legge min store lyse vinterkåpe på gulvet under føttene mine (den lå i hattehyllen, jeg hadde ikke annen bagasje der. Den kunne selvsagt flyttes på og ligge klemt, men ikke på gulvet!). Passasjeren ved siden av meg tok sin jakke og la på gulvet. Flyvertinnen ble sur og han kom ingen vei. I det han rasende går framover med kofferten sin kommer den siste passasjeren, en ung norsk gutt. Han hilser og smiler og beklager og spør gebrokkent om han skal gå foran med den store baggen sin eller om han skal ha den foran føttene, begge deler er finfint for ham, hva er best?  (han så ikke det andre opptrinnet, bare at det var for fullt). Flyvertinnen smiler gledesstrålende til ham og sier: Neida, den finner vi jo plass til, omrokerer litt i hattehyllen og lager plass til baggen på sekunder. De to satt ved siden av hverandre.

Anonymkode: e1a23...736

Denne likte jeg! Karma! 😊😁

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på karma, og har opplevd det før. 

Nå opplever jeg bad case of karma. Jeg vet hvorfor, jeg har vært umoralsk og gjort ting som ikke er bra, som jeg visste var veldig galt. Men da jeg gjorde de umoralske tingene, var alt bra, livet smilte, så jeg tenkte at jeg "gikk klar". Men NÅ slår karma meg så hardt i fjeset at jeg føler jeg lever i en vond drøm. Jævlige ting skjer med både meg og to av mine nærmeste. Håper det går over.. Jeg skal hvertfall aldri gjøre ting jeg vet er galt og som sårer andre igjen.

Anonymkode: 3afa5...206

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe særlig likt av gutta på barne og ungdomskolen. Alle venninnene mine hadde kjærester og jeg ble aldri likt mer enn som venn. 

Helt til et par år siden nå så møtte jeg to barndomskompiser og begge prøvde seg på meg. 

Kunne aldri blitt sammen med noen jeg gikk i klasse med. Ikke etter hvordan jeg ble behandlet. Var litt gøy å være den som avviste de.

Anonymkode: 5beed...039

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Eks nummer 1 stjal penger av meg og endte opp som rusmisbruker 

eks 2 stjal også penger og ble sammen med ei annen rett foran øynene på meg rett etter bruddet og nå skjer det samme med han, kjæresten ble sammen med en annen to sekunder etter bruddet og han søker nå trøst hos meg, fryder meg litt :)

Anonymkode: 3df63...ff2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i klasse med ei på VGS som gjorde sport i å bli midtpunkt gjennom å sladre om alle. Vi bor i en liten by hvor mora hennes hadde en viktig posisjon i kommunen og av en eller annen grunn visste denne jenta "alt" om alles foreldre og familie. Hvem som hadde fått huset tvangssolgt, hvem som hadde mistet jobben, fått økonomiske problemer også videre. 

Litt senere var mora utro mot faren med den gifte ordføreren så dere kan jo gjette hvem som fikk smake steken.

Anonymkode: 4c880...8ee

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var sammen med en i nesten åtte år. Han var lenge en fin fyr eg drømte om å dele resten av livet mitt med, men så plutselig forandra han seg til en jeg ikke kjente igjen. I tre år gikk jeg å håpte på at han skulle bli sitt gammle jeg igjen, der løgner, alkohol og festing kunne ligge bak oss. Men etter hvert fikk jeg nok, og ville ikke være sammen med han mer. Han var ganske stygg med meg i en lengre periode før bruddet og i etterkant. Han hadde et brennende ønske om å få frihet, ligge rundt, feste og å sløse vekk penger. Han skulle virkelig leve livet, reise og ha ingen bekymringer i verden. Bare gjøre det som var gøy der og da.

Han hadde ikke noe sted å bo så han flyttet inn til en dame eg mistenker han var utro med når vi fortsatt var sammen. Hun er ikke av koneemne sorten, hun ble gravid bare 2-3 mnd etter jeg dumpet han, og han kan ikke leve livet og bare ha det artig lenger. Nå har han en dame han ikke kan stole på, de krangler mye, han har en unge, kan ikke leve livet slik han hadde planlagt, dårlig økonomi og sitter hjemme og sturer med alkoholproblemet sitt. 

Syns det er fryktelig synd det har gått så gale med en slik grei kar. Karmaen har virkelig bete han i ræven.
Bare håper at det går seg litt til for de etter hvert, selv om det er litt godt å vite at det ikkje var så mye grønnere på den andre siden. Håper han lærer av de råttne valgene han har tatt, og at han legger alkoholen til siden så han får et bra familieliv i stedet.


 

Anonymkode: af729...e8d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2016 den 14.06, Kattekvinne skrev:

Når jeg først begynte å date og ha kjærester, var jeg veldig umoden. Jeg trodde jeg var ok, men var en bitch til tider. Likte oppmerksomhet, ble sammen og dumpet når jeg gikk lei. Møtte mange flotte, snille menn og satte ikke pris på dem.

Forrige kjæresten min dumpa meg på en utrolig brutal måte. Så der fikk jeg smake.

Kjent på den jeg også. Først da jeg ble dumpet selv og fikk smake på kjærlighetssorg at jeg innså hvor til tider iskald jeg selv hadde vært mot menn. Måtte faktisk ringe en gammel flamme og beklage at jeg var så utrolig asshole. Kjærlighetssorg er fullstendig jævlig, men det var også en aldri så liten åpenbaring for meg som jeg trengte.

Karmaen tok han som knuste hjertet mitt også, han dumpet meg for å bli sammen med ei annen og de løp jo rundt i en lykkeboble etterpå (liten by, så fikk gleden av å se dem et par ganger til og med), imens jeg stort sett lå hjemme og gråt i puta. Få måneder etterpå kommer han krypende tilbake på sine knær, men da var jeg kommet så langt i sorgprosessen at jeg klarte å si nei. Ble slutt mellom han og hun han dumpet meg for kort tid etter. Han kontaktet meg med jevne mellomrom i lang tid etter og ville prøve på nytt.

 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da jeg var helt fersk sjåfør fikk jeg beskjed fra en kamerat at han skulle holde seg langt unna meg i trafikken. Og han skulle parkere så langt unna min bil som mulig, sa han. Uka etter klarte han å ripe opp bilen sin, da han skulle rygge ut av en parkeringsplass.

Hadde også en sjef som stadig vekk truet med å si opp folk. Hun ble selv sagt opp etter ganske kort tid.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2016 den 12.47, AnonymBruker skrev:

En drittkjerring her på KG som var frekk mot meg i 2013. Spontanaborterte leste jeg i dagboka hennes. Godta meg såå mye,håper hun hadde store smerter :) Hun er en mobber og fortjener alt vondt. HATER henne. 

Anonymkode: 08401...edf

Æsj. Dette er bare det styggeste jeg har lest noen gang. 

Anonymkode: fe259...b2f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...