Gå til innhold

2017 baby :)


TrineTrampoline

Anbefalte innlegg

2 timer siden, emhanse skrev:

Jeg har brukt testpakkene til billigetester.no og har vært veldig fornøyd! :-)

Takk for info. Endte opp med å bestille fra eBay. Tar lenger tid, men det gjør at jeg kanskje utsetter testetøsfasen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer @emhanse:biggrin:

Slenger meg med her jeg! Vi har akkurat begynt å prøve på nummer to, har en gutt på snart to år fra før :) Dette blir 1. ordentlige pp for oss, tror IKM er mandag eller tirsdag. Ingen symptomer ennå annet enn mensmurring, men det kan jo like godt bety at TR er på vei. Får smøre meg med tålmodighet frem til etter helgen.. Ah, deilig å være tilbake i prøvepsykose :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mai 2016 at 17.49, Ingride skrev:

Herlighet, jeg er gravid!:D 

Gratulerer så mye Ingride! :)

4 timer siden, emhanse skrev:

Da ser det ut som det blir valentinsbaby på meg👶💙💚💖 

image.jpeg

Gratulerer emhanse! Gleder meg til oppdatering etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Adelia skrev:

Takk for info. Endte opp med å bestille fra eBay. Tar lenger tid, men det gjør at jeg kanskje utsetter testetøsfasen :fnise:

Jeg endte opp meg å kjøpe både eggløsningstester og graviditetstester fra Ebay jeg også. Får se an kvaliteten, hvis det ikke blir bra nok får vi kjøpe noen andre senere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, sitronkake skrev:

Gratulerer @emhanse:biggrin:

Slenger meg med her jeg! Vi har akkurat begynt å prøve på nummer to, har en gutt på snart to år fra før :) Dette blir 1. ordentlige pp for oss, tror IKM er mandag eller tirsdag. Ingen symptomer ennå annet enn mensmurring, men det kan jo like godt bety at TR er på vei. Får smøre meg med tålmodighet frem til etter helgen.. Ah, deilig å være tilbake i prøvepsykose :fnise:

"Prøvepsykose" :fnise: Velkommen skal du være :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært litt morsomt å høre, hvor i landet holder dere til? :) (Håper det går bra at jeg spør TrineTrampoline)

Jeg bor i Oslo, født og oppvokst her. Skal si at drømmen må være å flytte mer landlig etterhvert, med en flokk av unger <3 :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ytre Enebakk her. Fint for unger og kort vei til Oslo :)

Anonymkode: 28285...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blomstermor skrev:

Det hadde vært litt morsomt å høre, hvor i landet holder dere til? :) (Håper det går bra at jeg spør TrineTrampoline)

Jeg bor i Oslo, født og oppvokst her. Skal si at drømmen må være å flytte mer landlig etterhvert, med en flokk av unger <3 :laugh:

Bor rett utenfor Larvik, men er født i Porsgrunn. Trives landlig:-) Flott for barn å vokse opp her:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frk_hardusett

Har fulgt med på denne tråden, og nå hiver jeg også meg på! :)

Sluttet på ppillen 06.mai, og er nå veeeldig spent på tiden framover!:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
4 minutter siden, frk_hardusett skrev:

Har fulgt med på denne tråden, og nå hiver jeg også meg på! :)

Sluttet på ppillen 06.mai, og er nå veeeldig spent på tiden framover!:hoppendeglad:

så spennende! velkommen skal du være :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

Men jenter! jeg skal på cruisetur nå på lørdag til mandag med min kjære samboer og noen andre par, jeg er veldig forsiktig med å drikke alkohol mens vi prøver, så jeg holder meg unna dette... Men hadde vært litt godt å koble av og ta seg et glass vin til maten mens vi var på båten, har el torsdagen neste uke.. Selv om dette er noen dager før el, så er jeg skeptisk! men tror dere det vil ha veldig mye å si? herregud, føler meg som et troll akkurat nå :bond: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg blir såå forvetningsfull av dere som får positive tester. Jeg hadde jo slått meg til ro med at neste mnd er mye bedre enn nå, fordi i mars er det sikkert ikke så kaldt og is på veien når vi skal til sykehuset.. :P Men nå vil jeg også ha februarbaby. Spennende å se om jeg har noe der inne eller om det bare er mensen på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frk_hardusett
1 time siden, Theakri skrev:

så spennende! velkommen skal du være :bolledeig:

Tusen takk! Har en gutt fra før på 11 år - så jeg føler med som en nybegynner:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Theakri skrev:

Men jenter! jeg skal på cruisetur nå på lørdag til mandag med min kjære samboer og noen andre par, jeg er veldig forsiktig med å drikke alkohol mens vi prøver, så jeg holder meg unna dette... Men hadde vært litt godt å koble av og ta seg et glass vin til maten mens vi var på båten, har el torsdagen neste uke.. Selv om dette er noen dager før el, så er jeg skeptisk! men tror dere det vil ha veldig mye å si? herregud, føler meg som et troll akkurat nå :bond: 
 

Trur jeg ikke skal ha noe å si:-) Jeg har drukket i 2 av svangerskapene mine før testen slo ut positivt;-) Og FØR el er det vel iallfall ikke farlig:-) Men ei venninne sa at dersom mannen drikker alkohol så duger svømmerne dårligere, aaaaner ikke om det stemmer🙈🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Theakri
1 minutt siden, emhanse skrev:

Trur jeg ikke skal ha noe å si:-) Jeg har drukket i 2 av svangerskapene mine før testen slo ut positivt;-) Og FØR el er det vel iallfall ikke farlig:-) Men ei venninne sa at dersom mannen drikker alkohol så duger svømmerne dårligere, aaaaner ikke om det stemmer🙈🙊

ja dette har også jeg hørt! men jeg tenker at vi får drikke med dette i bakhodet, er snakk om noen glass.. og det er også noen dager FØR el. så vi satser på at det går bra :bolledeig: så får vi passe på å være absolutt alkoholfri i de dagene el kommer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo! Kan godt få baby mens vi bor her, men vil ut av byen før framtidige varn begynner å ha utendørs lekebehov;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Haha, jeg blir såå forvetningsfull av dere som får positive tester. Jeg hadde jo slått meg til ro med at neste mnd er mye bedre enn nå, fordi i mars er det sikkert ikke så kaldt og is på veien når vi skal til sykehuset.. :P Men nå vil jeg også ha februarbaby. Spennende å se om jeg har noe der inne eller om det bare er mensen på vei.

You and me both :P Hadde egentlig tenkt at aprilbaby og utover hadde vært fint, og begynte prøvingen med en "det er jo ikke gitt at det klaffer med en gang, og vår/sommerbaby er jo fint"-innstilling. Det varte vel i ca to dager :fnise: 

Vi holder til litt utenfor Oslo forresten, retning vest ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye @emhanse! :D Blir spennende å følge deg videre, du må holde oss oppdatert! :) 

Virker som det var mange på Østlandet her. Jeg er på andre siden av fjellet, Bergen. Om det blir en februar baby her så bekymrer jeg meg ikke så mye for snø og is akkurat :P  Det blir nok ikke noen februarbaby på oss, tr kommer nok som bestilt på mandag. Jeg bestilte noen graviditetstester på ebay som kom i posten i dag. Jeg skal prøve å ikke teste før mandag. Det blir hardt! Men jeg skal prøve! 

Vi har endelig fått vaskemaskin! Den kan både vaske og tørke, så nå er vi virkelig klar for baby! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...