Gå til innhold

2017 baby :)


TrineTrampoline

Anbefalte innlegg

På 10.1.2017 den 18.59, frk.Sanna skrev:

Jammen ser det ut som det blir 2017 baby på oss alikevel om alt går bra. Har termin 20.09💕

Da har vi, avhengig av hvilken terminkalkulator jeg bruker (en sier 1909, en sier 2009), samme termin 😄 Det blir spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Butter skrev:

Da har vi, avhengig av hvilken terminkalkulator jeg bruker (en sier 1909, en sier 2009), samme termin 😄 Det blir spennende. 

Så kjekt. Jeg har en som sier 22.09 også☺️ Gratulerer så mye til dere også💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det og septemberbaby! Termin 15.09 ♡

Anonymkode: 2058d...5b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ca 8 dpo, og hver mnd like etter el har jeg pleid å få ømme brystvorter, som oftest varer frem til Ikm. Denne mnd har jeg ikke antydning til ømme brystvorter , og begynner å tenke om dette kan være et godt tegn for meg som ellers alltid har ømme brystvorter etter el til Ikm. Vet at mange opplever ømme brystvorter som tidlig tegn, men i mine tilfeller har det ikke vært et godt tegn! Lurer derfor på om det er noen her som opplevde det å ikke ha noe tegn til ømme brystvorter som et positivt ti tegn til graviditet?   :)

Anonymkode: afda1...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hurra :hoppe: Jeg er gravid igjen! På 4.pp etter MA i september klaffet det endelig :hoppendeglad: 4+3 i dag, så fortsatt veldig nytt - og jeg er egentlig i ekstase, men jeg klarer liksom ikke la vær å tenke det værste heller. Hver gang jeg er på do, er jeg livredd for å se blod. Jeg vet at jeg er heldig som er gravid og at det mest sannsynlig går bra denne gangen - men hjernen lever sitt eget liv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2017 den 10.14, Camilla12345 skrev:

Hurra :hoppe: Jeg er gravid igjen! På 4.pp etter MA i september klaffet det endelig :hoppendeglad: 4+3 i dag, så fortsatt veldig nytt - og jeg er egentlig i ekstase, men jeg klarer liksom ikke la vær å tenke det værste heller. Hver gang jeg er på do, er jeg livredd for å se blod. Jeg vet at jeg er heldig som er gravid og at det mest sannsynlig går bra denne gangen - men hjernen lever sitt eget liv... 

Hipp Hurra og gratulerer! Jaggu får du akkurat 2017 baby! 👶🏼😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...