Gå til innhold

2017 baby :)


TrineTrampoline

Anbefalte innlegg

Er det flere der ute som planlegger å få barn i 2017? Kanskje det er noen som allerede vet de får en 2017 baby? =D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har planlagt å få barn i 2017. Vil helst prøve å få det til sånn at babyen kommer imellom februar-juli :) så har noen månder på oss nå. Hadde vært best å få mellom de mnd, men så klart går det etter det også :) enn du? Skal du få eller prøver dere? :-D 

Anonymkode: 8d8e2...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så kjekt! =D Jeg og ønsker veldig gjerne vårbaby, gå høygravid innpakket i klær, og ha en liten en når våren kommer <3 Vi har tenkt lenge på når vi skal prøve å sette i gang prosessen for å bli foreldre for første gang, og vi har vel havnet på at etter min neste mens (omkring 20. Mai), da prøver vi å hoppe til sengs uten gummi - og jeg kan ikke vente med å prøve! =D Vi har vært sammen nå i over 3 år, er 25 og 26 år og syns livet vårt har plass til et menneske til :) Det blir så spennende å sette i gang prosessen, endelig! Livmora mi har vært sprengklar lenge nå, ha ha! ^^, Har du barn fra før? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også ha en 2017 baby. Vi begynner å prøve nå veldig snart.
Hvis ting går som vi vil, ønsker oss baby tidlig på året... Ihvertfall før juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

vi vil også ha en 2017 baby! vi har prøvd en stund nå, så håper virkelig at det går vår veg nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Teardrop skrev:

Vi vil også ha en 2017 baby. Vi begynner å prøve nå veldig snart.
Hvis ting går som vi vil, ønsker oss baby tidlig på året... Ihvertfall før juni.

Da er vi helt lik, artig! :D Vi begynner vel for alvor sånn ca om 3 uker. Tiden flyr! Vi startet planleggingen på starten av året, og vi er bare 3 uker unna å faktisk begynne, spennende =D 
Har du barn fra før Teardrop, eller blir dette første forsøk? :)

 

Endret av TrineTrampoline
*endret, skrev feil navn ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Theakri skrev:

vi vil også ha en 2017 baby! vi har prøvd en stund nå, så håper virkelig at det går vår veg nå <3

Ååå, håper det går veien for dere asap! :) Er det første barn dere prøver på? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt store ønske er 2017-baby! Etter en missed abortion i januar, hvor termin var satt til august 2016 så kjenner jeg VELDIG på ønsket om at det skal klaffe snart.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, emhanse skrev:

Mitt store ønske er 2017-baby! Etter en missed abortion i januar, hvor termin var satt til august 2016 så kjenner jeg VELDIG på ønsket om at det skal klaffe snart.... 

Uff, det var ikke trivelig lesing! :( Krysser fingre og tær for at du får et perfekt frø i magen snart! <3 Gleder meg til å følge prosessen fremover med deg Emhanse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på 2017-baby! Hadde kjemisk graviditet (tidlig abort) for et par måneder siden, og er nå klar til å prøve igjen. Baby i februar-august er drømmen. Da er mini tre år gammel når han blir storebror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Havrekjeksen skrev:

Håper på 2017-baby! Hadde kjemisk graviditet (tidlig abort) for et par måneder siden, og er nå klar til å prøve igjen. Baby i februar-august er drømmen. Da er mini tre år gammel når han blir storebror. :)

Ikke kjekt å lese om abort! :( Håper dere lykkes 110 % med neste lille :) Spennende å ha en liten kar som blir storebror en gang da! =D Gleder meg til å følge deg videre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det og lykke til selv. Gleder meg til å oppleve alt igjen, og misunner deg bittelitt å få oppleve alt for første gang.. :) Det er spesielt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Havrekjeksen skrev:

Takk for det og lykke til selv. Gleder meg til å oppleve alt igjen, og misunner deg bittelitt å få oppleve alt for første gang.. :) Det er spesielt! 

Vil tro jeg kommer til å oppleve enormt mye nytt ja, og sitte med et dusin nye spørsmål hver dag ;) Vil tro en kan slappe mer av med nummer to :) Spennende uansett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TrineTrampoline skrev:

Ååå, håper det går veien for dere asap! :) Er det første barn dere prøver på? :) 

Det er vårt første ja :) Ingen av oss har barn fra tidligere forhold heller. Dette blir spennende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Teardrop skrev:

Det er vårt første ja :) Ingen av oss har barn fra tidligere forhold heller. Dette blir spennende.

 

Det samme for oss! :) Jeg er så klar at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, hehe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, TrineTrampoline skrev:

Uff, det var ikke trivelig lesing! :( Krysser fingre og tær for at du får et perfekt frø i magen snart! <3 Gleder meg til å følge prosessen fremover med deg Emhanse! :)

Takk i like måte😘 masse lykke til! Vi følges👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har ikke helt bestemt oss, men vurderer nummer 2 i 2017. Og da aller helst i juni,juli eller august. 

Anonymkode: 5a0bf...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke helt bestemt oss, men vurderer nummer 2 i 2017. Og da aller helst i juni,juli eller august. 

Anonymkode: 5a0bf...1e7

Da er det ikke altfor lenge til dere begynner heller :) Oppdater oss da =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, emhanse skrev:

Takk i like måte😘 masse lykke til! Vi følges👍

Det må vi! :D Med en gang det skjer noe har vi meldeplikt, ha ha :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, TrineTrampoline skrev:

Er det flere der ute som planlegger å få barn i 2017? Kanskje det er noen som allerede vet de får en 2017 baby? =D 

Hei! Jeg sluttet på p-pillen i påsken, så er akkurat i gang med prøvingen :) Det er så spennende at jeg nesten sprekker! Vanskelig å ikke tenke så mye på det, selv om det anbefales å ikke tenke og stresse noe med det. Men når man først har bestemt seg for å prøve, så er det jammen lettere sagt enn gjort:fnise: Så spennende det blir å dele erfaringer og opplevelser gjennom prøveperioden! Det blir vårt første barn. 

Ha en fin 2.pinsedag:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...