Gå til innhold

2017 baby :)


TrineTrampoline

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Theakri skrev:

jenter! dette er sikkert det mest kleineste jeg noen gang har spurt om og noen gang kommer til å spørre om i hele mitt liv! men uansett.. Når man prøver å få en liten spire så tenker man gjerne på ulike stillinger man burde ha. Vi har prøvd oss på bakfra noen ganger nå, men greien er at når han er ferdig med sitt og jeg liksom skal snu meg for å legge meg ned, så detter jo alt ut samt at min kjære begynner å hyle av latter da jeg ligger der å hopper og ruller for å komme meg på rygg. Altså, håper ikke det bare er meg som har dette luksus problemet! men spørsmål er hvert fall om det er "normalt" at mye renner ut? Jeg føler det renner mye ut i alle stillinger i grunn, men ja. Herregud så flaut, og det var mitt sexliv, her har vi det gøy dere! :skratte::skratte::skratte:

Det er vel sånn at det alltid renner endel ut, men at noe alltid "vil bli skutt" såpass at svømmerne er på god vei innover før du snur deg🙈😊

Det er vel i grunn mest myte dette med å ligge i ro med beina opp 20 min etter samleie, men jeg vil anta at for å unngå mest mulig søl så ere misjonær med pute under rumpa som gjelder👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 6. september 2016 at 23.40, Theakri skrev:

jenter! dette er sikkert det mest kleineste jeg noen gang har spurt om og noen gang kommer til å spørre om i hele mitt liv! men uansett.. Når man prøver å få en liten spire så tenker man gjerne på ulike stillinger man burde ha. Vi har prøvd oss på bakfra noen ganger nå, men greien er at når han er ferdig med sitt og jeg liksom skal snu meg for å legge meg ned, så detter jo alt ut samt at min kjære begynner å hyle av latter da jeg ligger der å hopper og ruller for å komme meg på rygg. Altså, håper ikke det bare er meg som har dette luksus problemet! men spørsmål er hvert fall om det er "normalt" at mye renner ut? Jeg føler det renner mye ut i alle stillinger i grunn, men ja. Herregud så flaut, og det var mitt sexliv, her har vi det gøy dere! :skratte::skratte::skratte:

Er det det? Er det ikke bare å sørge for at han kommer inni deg? Jeg ville nå tenkt at hvis noe skulle være bedre enn noe annet er vel misjonær, hvor han ikke trekker seg ut med en gang en vinner? Hvorfor skulle bakfra være bra?

Anonymkode: ac805...8e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det det? Er det ikke bare å sørge for at han kommer inni deg? Jeg ville nå tenkt at hvis noe skulle være bedre enn noe annet er vel misjonær, hvor han ikke trekker seg ut med en gang en vinner? Hvorfor skulle bakfra være bra?

Anonymkode: ac805...8e8

Ikke spørr meg, var til legen for noen mnder siden da vi skulle begynne å prøve, og da anbefalte hun misjonær og bakfra fordi det var i disse stillingene en kom lengst inn. Men hva vet vel jeg:fnise: Men er ikke så opptatt av hvilke stillinger egentlig, men prøver jo å gjøre det som er "anbefalt" innimellom :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her :-) 

Sluttet med p-piller 24.juni, tok en stund før jeg fikk første mens. På søndag er det 4 uker siden jeg fikk mens sist. Spennende tider, men jeg har nok på følelsen at det kommer til å ta lang tid før det klaffer dessverre.

Jeg og samboer er 23 år og bor en plass ca midt i landet :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ranunkelen skrev:

Melder meg inn her :-) 

Sluttet med p-piller 24.juni, tok en stund før jeg fikk første mens. På søndag er det 4 uker siden jeg fikk mens sist. Spennende tider, men jeg har nok på følelsen at det kommer til å ta lang tid før det klaffer dessverre.

Jeg og samboer er 23 år og bor en plass ca midt i landet :-D 

Velkommen : ) krysser fingrene for deg for positiv test :) Hvorfor tror du dere kommer til å bruke lang tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puny skrev:

Velkommen : ) krysser fingrene for deg for positiv test :) Hvorfor tror du dere kommer til å bruke lang tid? 

Jeg har en følelse av det da jeg har gått uten prevensjon i perioder uten å bli gravid (prøvde ikke heller da). Men tiden får vise :-)

Testet på ebaystrips for første gang i dag, ble overrasket over hvor små de var 🙈 eller er det bare jeg som har fått det? De var bittesmå. Testen var negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ranunkelen skrev:

Jeg har en følelse av det da jeg har gått uten prevensjon i perioder uten å bli gravid (prøvde ikke heller da). Men tiden får vise :-)

Testet på ebaystrips for første gang i dag, ble overrasket over hvor små de var 🙈 eller er det bare jeg som har fått det? De var bittesmå. Testen var negativ.

hehe, jeg også ble sjokkert over at de var så små, men de funker da ;) Kjipt med negativ test, men det kan enda være det er litt tidlig for deg å teste kanskje, hvis du ikke har ikm før i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Puny skrev:

hehe, jeg også ble sjokkert over at de var så små, men de funker da ;) Kjipt med negativ test, men det kan enda være det er litt tidlig for deg å teste kanskje, hvis du ikke har ikm før i morgen? 

Hehe :-D 

Kan være det ja. Er jo ikke sikkert syklusen har blitt stabil enda heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.... Jeg ble gravid på første PP og gikk gravid nå hele sommeren, men som endte med MA i uke 10. Det er nå litt over 4 uker siden utskrapingen og jeg lurer fælt på om jeg har blitt gravid igjen. Vi orket ikke vente en menstruasjon så vi har prøvd aktivt, og jeg har en del symptomer. Metallsmaken er tilbake, den kom brått før jeg testet positivt sist graviditet og. Jeg har murringer nedi der, litt ryggvondt, litt skallebank, er skikkelig varm når jeg våkner, humørsvingninger fra en annen verden, og jeg syns at blodårene brått kom tilbake veldig synlig. Syns det er vanskelig å tolke billig-teste-strimlene. Hadde utslag på de lenge etter operasjonen, hadde en test for ei lita uke siden jeg ikke ser noen ting på (blendahvit), men så syns jeg at det har kommet en mikroskopisk strek igjen snikende. Kjedelig å ikke kunne ta en digital test å få bekreftet/avkreftet graviditet som sist..... Noen som kjenner seg igjen med symptomer etter MA? På en måte føler jeg meg gravid, men så kan det jo likesågjerne være at mensen er rett rundt hjørnet.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ma i uke 13 første gang jeg var gravid og ble gravid igjen i løpe av de 14 dagene etterpå:). Lykke til.

Anonymkode: e034c...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ma i uke 13 første gang jeg var gravid og ble gravid igjen i løpe av de 14 dagene etterpå:). Lykke til.

Anonymkode: e034c...585

Kjekt å høre at det er mulig! Gikk den andre graviditeten bra? På en måte håper jeg så inderlig at jeg er gravid igjen, men så leser jeg flere som har mistet når de ikke hadde en mensenperiode først, så mest sannsynlig slimhinnene ikke hadde fått bygd seg opp igjen. Ooooog, jeg hadde egentlig lovet meg selv å ikke oppsøke forum og historier igjen..... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, TrineTrampoline skrev:

Kjekt å høre at det er mulig! Gikk den andre graviditeten bra? På en måte håper jeg så inderlig at jeg er gravid igjen, men så leser jeg flere som har mistet når de ikke hadde en mensenperiode først, så mest sannsynlig slimhinnene ikke hadde fått bygd seg opp igjen. Ooooog, jeg hadde egentlig lovet meg selv å ikke oppsøke forum og historier igjen..... :P 

Ja det resulterte i verdens fineste lille jente:-)

Anonymkode: e034c...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Har lest gjennom tråden her nå, for en koselig liten gjeng :hjerte: Ser ut som de fleste fikk full klaff fort, gratulerer til alle dere!
Selv har vi akkurat begynt prøvingen nå. Hadde eggløsning i helgen, men fikk ikke dratt nytte av den hvis man kan si det sånn. Neste PP er vi i full gang! Har en gutt på 2 år fra før, og han er veeeldig opptatt av "bibi" for tiden. Vi spurte om han hadde lyst på baby, og da fikk vi et klart og rungende JA. Håper det klaffer, for jeg har PCOS, og storebror kom som en overraskelse. Så dette er første gangen vi faktisk skal prøve skikkelig, gå inn for det. Følger gjerne med på dere andre her inne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. september 2016 at 15.55, Theakri skrev:

Ikke spørr meg, var til legen for noen mnder siden da vi skulle begynne å prøve, og da anbefalte hun misjonær og bakfra fordi det var i disse stillingene en kom lengst inn. Men hva vet vel jeg:fnise: Men er ikke så opptatt av hvilke stillinger egentlig, men prøver jo å gjøre det som er "anbefalt" innimellom :) 

Vi har god erfaring med at han blir på innsiden til han blir slapp, da drar'n ikke med seg alt ut igjen.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snip skrev:

Vi har god erfaring med at han blir på innsiden til han blir slapp, da drar'n ikke med seg alt ut igjen.... :P

Jaa, vi får prøve på det neste pp! Tviler på at det klaffet denne mnd heller... Mens smerter allerede nå, skal ikke ha tanta før om 1,5 uke.. Blir helt SPRØ.....:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen tegn til tr enda, og tviler på at jeg er gravid.. :-/ hadde syklusen vært på 28 dager skulle jeg fått tr i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikker snart fire dager over IKM, har ingen graviditetstest tilgjengelig og har vært fullt opptatt. Tok imidlertid et par EL-tester (Clearblue digital) som lå liggende på fredag og lørdag, de var negative. Har hørt LH og HCG kan slå likt ut og at positiv EL-test derfor kan (selv om det ikke anbefales) tolkes som graviditet. Mitt spørsmål er altså: er alt håp ute eller kan jeg fortsatt være gravid selv om begge EL-testene var negative? Får kjøpt g-test i morgen og evt. testa med morgenurinen i overmorgen (om ikke tr har meldt seg innen da). Kjenner ingen symptomer men håper jo! Er i PP 8 og syklusene pleier å være forholdsvis regelmessige. Noen ganger litt pluss/minus, kanskje. B1. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anabel skrev:

Bikker snart fire dager over IKM, har ingen graviditetstest tilgjengelig og har vært fullt opptatt. Tok imidlertid et par EL-tester (Clearblue digital) som lå liggende på fredag og lørdag, de var negative. Har hørt LH og HCG kan slå likt ut og at positiv EL-test derfor kan (selv om det ikke anbefales) tolkes som graviditet. Mitt spørsmål er altså: er alt håp ute eller kan jeg fortsatt være gravid selv om begge EL-testene var negative? Får kjøpt g-test i morgen og evt. testa med morgenurinen i overmorgen (om ikke tr har meldt seg innen da). Kjenner ingen symptomer men håper jo! Er i PP 8 og syklusene pleier å være forholdsvis regelmessige. Noen ganger litt pluss/minus, kanskje. B1. 😊

Tok en g-test nå som ikke ga utslag. Clearblue Digital. Med det samme begynte jeg å kjenne noen velkjente murringer, så nå er nok menstruasjon på vei allikevel. 😕 Men men. Fortsatt lov å håpe på 2017-baby 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anabel skrev:

Bikker snart fire dager over IKM, har ingen graviditetstest tilgjengelig og har vært fullt opptatt. Tok imidlertid et par EL-tester (Clearblue digital) som lå liggende på fredag og lørdag, de var negative. Har hørt LH og HCG kan slå likt ut og at positiv EL-test derfor kan (selv om det ikke anbefales) tolkes som graviditet. Mitt spørsmål er altså: er alt håp ute eller kan jeg fortsatt være gravid selv om begge EL-testene var negative? Får kjøpt g-test i morgen og evt. testa med morgenurinen i overmorgen (om ikke tr har meldt seg innen da). Kjenner ingen symptomer men håper jo! Er i PP 8 og syklusene pleier å være forholdsvis regelmessige. Noen ganger litt pluss/minus, kanskje. B1. 😊

Jeg hadde ikke positive EL-tester sammen med graviditetstestene, og når du er over IKM skal du kunne teste når som helst på dagen:-)

Likevel, så kan en digital bruke lenger tid på å slå ut hos noen, så hvis ikke tr kommer så test igjen i morgen eller i over i morgen:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...