Gå til innhold

2017 baby :)


TrineTrampoline

Anbefalte innlegg

16 timer siden, alteropptatt skrev:

Jeg er gravid! Sluttet på p-pillen i mai, så det har gått fort! Har vært ekstremt trøtt denne uken, så jeg skjønte at noe var på gang. Har ikke flere symptomer foreløpig fordi det er så tidlig

Gratulerer!:duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til dere som har blitt gravide :hjerter:

Lurer på om noen av dere har opplevd veldig lett mellomblødning? Noen dager før EL skulle vært i forrige uke, begynt jeg å blø veldig lett - kan kanskje heller kalle det spotte.. Men over 5 dager... Testet samtidig etter EL for sikkerhetsskyld, men den forble negativ de dagene jeg gadd å teste. Hva skjedde? Blæ! Så skuffa over at sjansen aldri kom denne mnd:icon_frown:

 Uæ, bruksanvisning - ja takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her! PP 5, første barn. Håper skikkelig på en 2017-baby! Begynner å bli gal med EL-tester og timing og det som er. Forhåpentligvis klaffer det snart. For oss alle! Og gratulerer til dere som har blitt gravide ☺️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet, desverre :( så da er vi i gang med prøvingen igjen.  Glad nå for at vi ikke annonserte det til Gud og hvermann, og vi kommer nok til å vente lenge med å fortelle det hvis vi skulle være så heldige å bli gravid igjen.... Samtidig er det jo litt gøy å ha denne tråden da så jeg kan si det til noen liksom :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Puny skrev:

Jeg mistet, desverre :( så da er vi i gang med prøvingen igjen.  Glad nå for at vi ikke annonserte det til Gud og hvermann, og vi kommer nok til å vente lenge med å fortelle det hvis vi skulle være så heldige å bli gravid igjen.... Samtidig er det jo litt gøy å ha denne tråden da så jeg kan si det til noen liksom :) 

Det var synd.. Håper det klaffer igjen for dere snart. Jeg mistet i uke 10 for en stund siden, så vet hvor kjipt det er. Er i uke 5 nå, så alt kan skje her også. Men har en god følelse denne gang i og med jeg har tydelige symptomer allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. juni 2016 at 9.32, Illy skrev:

Får ikke kommentere uten at Illy boksen kommer opp 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet med billige teststrimler i noen få dager nå, og startet vel omkring 10-11 DPO, fikk svaaak strek på første test, litt mer andre dag og i dag sa ClearBlue at jeg helt klart er gravid! :-)) Vi føler oss veldig heldig som har fått en spire på vårt aller første forsøk, og håper av hele oss at den holder seg fast frem til Mars 😃 Og jeg tenkte jeg kunne dele mine tidlige symptomer til de av dere som prøver:

Det mest vittige er at jeg har følt meg gravid siden et par dager etter EL. Noen dager senere var jeg potte sur, og ble sint av ingenting - totalt ukjent for meg ;-) 

Ingen festenlødning på meg men fikk et intenst stikk i venstre side av livmor etterfulgt av en intens varme i hele kroppen. Lett hodepine jevnt og trutt like etter EL. Murringer i underlivet. Litt ømme pupper. Småør/svimmel. Snikende mer blodårer på bryst og mage for hver dag som gikk. Oppblåst! 🙈 Og dagen før jeg fikk svaaaak strek kom det en akutt metallsmak i munnen som har vært siden :) Har og vært mer sulten. Tidvis og fått "hetetokter" over meg 🙈

Masse lykke til til dere som enda prøver, jeg skal heie på dere og prøve å oppdatere hvordan det går her etterhvert 🎉💕🌸

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TrineTrampoline skrev:
Den 12. juni 2016 at 9.32, Illy skrev:

Får ikke kommentere uten at Illy boksen kommer opp 🙈

Fra mobil? Der har jeg også opplevd å få slike bokser som nekter å gå bort. Men denne gangen var det bare bra, altså. For nå fikk jo jeg også med meg de gode nyhetene. Fantastisk!  Gratulerer så mye:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som er blitt gravide. Trist med dere som har mistet, men håper dere blir gravide igjen fort. Jeg mistet selv i uke 13 første gangen jeg var gravid og ble gravid 2 uker etterpå. 

Dette blir vår første skikkelige pp etter prevansjons slutt i april. Jeg håper å tror at vi kan rekke å treffe EL før vi er borte fra hverandre i 14 dager igjen. Har sommerfugler i magen av spenning og glede for at vi skal prøve å få barn☺️💕 håper virkelig på 2017 baby siden alderen min går fra meg og vi har lyst på 2 barn tett. Lykke til alle sammen:)

Anonymkode: e034c...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer til dere som har blitt gravide! Jeg har fulgt tråden en stund, og vurderer nå begynne prøvingen. Har sluttet på piller (Cerazette), og er spent på når syklusen er på plass igjen. Er nysgjerrig på alderen til dere som prøver aktivt. Selv er jeg 27 :) Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 25472...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29, dette er/blir barn nr 2. Hadde EL i går, så må gjenstår det lengste 13 dagene i syklusen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til dere som har blitt gravide! Jeg har fulgt tråden en stund, og vurderer nå begynne prøvingen. Har sluttet på piller (Cerazette), og er spent på når syklusen er på plass igjen. Er nysgjerrig på alderen til dere som prøver aktivt. Selv er jeg 27 :) Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 25472...3b6

Jeg blir 27 i høst👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. juni 2016 at 12.47, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til dere som er blitt gravide. Trist med dere som har mistet, men håper dere blir gravide igjen fort. Jeg mistet selv i uke 13 første gangen jeg var gravid og ble gravid 2 uker etterpå. 

Dette blir vår første skikkelige pp etter prevansjons slutt i april. Jeg håper å tror at vi kan rekke å treffe EL før vi er borte fra hverandre i 14 dager igjen. Har sommerfugler i magen av spenning og glede for at vi skal prøve å få barn☺️💕 håper virkelig på 2017 baby siden alderen min går fra meg og vi har lyst på 2 barn tett. Lykke til alle sammen:)

Anonymkode: e034c...585

Jeg er 23 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 36 og samboeren min er 27 år. Er jeg den eldste her inne?:)

Anonymkode: e034c...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...