Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://imgur.com/Ni9cHzK

Mhm. Det er bildet på forsiden som har feil vinkel. Ja...

 

Høh? Feil vinkel for ansiktet hennes? Bildet er vel tatt rett på ansiktet - slik vi normalt ser menneskene rundt oss? Vi går da vanligvis ikke med ansiktet i vinkel når vi møter dem?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Høh? Feil vinkel for ansiktet hennes? Bildet er vel tatt rett på ansiktet - slik vi normalt ser menneskene rundt oss? Vi går da vanligvis ikke med ansiktet i vinkel når vi møter dem?

:fnise:  Ikke vanligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Hahaha!

Med "feil vinkel" ser jeg ut som jeg veier akkurat de kiloene jeg veier jeg også, dobbelthake inkludert. 😉

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Med "feil vinkel" ser jeg ut som jeg veier akkurat de kiloene jeg veier jeg også, dobbelthake inkludert.

 

Jeg får ikke til det der med vinkler uansett hva jeg gjør, jeg - har bollekinn og smiler bredt  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh? Feil vinkel for ansiktet hennes? Bildet er vel tatt rett på ansiktet - slik vi normalt ser menneskene rundt oss? Vi går da vanligvis ikke med ansiktet i vinkel når vi møter dem?

Joda, jeg går alltid med ansiktet i vinkel og ene foten rett ut  :laugh:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg går alltid med ansiktet i vinkel og ene foten rett ut  :laugh:

Haha! Ser for meg henne og CBE pose på bilde sammen. Ansikt i vinkel, godsida frem, foten opp, magen inn...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://imgur.com/AbyKk2F

Dette er fantstisk! Folk spør hvor mange kilo hun har gått ned siden første bildet ble tatt, og skryter over hvor tynn hun har blitt i ansiktet. Posering er alt!

Har ikke hun en konkurranse på gang med rumpeløfting også kritiserer hun blader som gir tips om sprettrumpe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Har ikke hun en konkurranse på gang med rumpeløfting også kritiserer hun blader som gir tips om sprettrumpe?

Hun og en kollega som utfordrer hverandre...visstnok. Hun kritiserer *alt og alle* når det passer henne...Hørte jeg dobbel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk moro å følge henne på snap. Kose seg littegrann på en torsdag med en 200 grams sjokoladeplate og 1000 kcal innabords før leggetid vil gjøre det stadig vanskeligere å finne gode nok vinkler i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk moro å følge henne på snap. Kose seg littegrann på en torsdag med en 200 grams sjokoladeplate og 1000 kcal innabords før leggetid vil gjøre det stadig vanskeligere å finne gode nok vinkler i alle fall.

Har ikke snap enda jeg, men seriøst, gjør hun virkelig det?? Er ikke 200g sjokoladeplate av de aller største type fruktnøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snap enda jeg, men seriøst, gjør hun virkelig det?? Er ikke 200g sjokoladeplate av de aller største type fruktnøtt?

 

Nå finnes det jo knapt sjokolader under 100 gram, noe som er helt tragisk. Alle nylanseringene kommer i disse 200 gramsstørrelsene. Var en sånn en. 1100 kcals i en sitting. Men nå ser man jo at hun blir større nærmest fra dag til dag, så det er trist å se.

Endret av Tapet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det jo knapt sjokolader under 100 gram, noe som er helt tragisk. Alle nylanseringene kommer i disse 200 gramsstørrelsene. Var en sånn en. 1100 kcals i en sitting. Men nå ser man jo at hun blir større nærmest fra dag til dag, så det er trist å se.

Det var veldig tydelig hvor stor hun egentlig er på det forsidebildet for Kamille. Hun må jo snart nærme seg startvekt før prosjekt slanking.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Fantastisk moro å følge henne på snap. Kose seg littegrann på en torsdag med en 200 grams sjokoladeplate og 1000 kcal innabords før leggetid vil gjøre det stadig vanskeligere å finne gode nok vinkler i alle fall.

Viktig å *kose seg mens man slanker seg*... :sjokkert:  Ehh nei! ....Det er noe med selvinnsikten og det å ta lærdom av gamle feil hun ikke helt har på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Det var veldig tydelig hvor stor hun egentlig er på det forsidebildet for Kamille. Hun må jo snart nærme seg startvekt før prosjekt slanking.

Hun har jo kastet vekten så hvem vet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk moro å følge henne på snap. Kose seg littegrann på en torsdag med en 200 grams sjokoladeplate og 1000 kcal innabords før leggetid vil gjøre det stadig vanskeligere å finne gode nok vinkler i alle fall.

 

Oi...om jeg skulle skeie ut med en hel sjokoladeplate, så ville jeg redusert resten av kaloriintaket den dagen for ikke å få i meg mer enn dagsbehovet i kalorier som "straff"...mest sannsynlig droppet sjokoladen, og heller mettet meg på en diger bolle med grønnsaker/speltlomper med dip av magerkesam. For eksempel.

 

Det er så utrolig mye mer man kan spise av sunnere alternativer enn sjokolade, brus og potetgull!

Hele utdannelsen hennes er jo bortkastet om hun ikke ser dette i relasjon til seg selv?

 

Hvordan råder hun andre til å spise?

- Du skal spise 2000 kcal om dagen, men ikke se på meg for jeg trenger å kose meg mer enn deg?

 

Nei, jeg kunne aldri ha trent med en overvektig PT fordi det aldri ville blitt tillit til at h*n faktisk visste hva h*n drev med. Practise what you preach, som PT er kroppen din CV'n din, etter mitt syn.

Mulig jeg tar feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var veldig tydelig hvor stor hun egentlig er på det forsidebildet for Kamille. Hun må jo snart nærme seg startvekt før prosjekt slanking.

Godt over tresifret igjen i alle fall, det er jeg sikker på. Når hun bestemmer seg for å sitte og rante i bilen i nesten et minutt på snapchat om hvor lite en sixpack betyr for henne er det i allefall tydelig at hun føler hun må kompensere for noe. Det er jo ingen som forventer at hun skal ha sixpack, men kanskje det å ikke være sykelig overvektig kunne være et fornuftig minimumskrav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk moro å følge henne på snap. Kose seg littegrann på en torsdag med en 200 grams sjokoladeplate og 1000 kcal innabords før leggetid vil gjøre det stadig vanskeligere å finne gode nok vinkler i alle fall.

Jævla bra, dama er nesten blitt underholdning... :fnise:

 

Lurer på hva en PT-time med henne koster i sjokoladeplater... :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jævla bra, dama er nesten blitt underholdning... :fnise:

 

Lurer på hva en PT-time med henne koster i sjokoladeplater... :biggrin:

Da er det nok størrelsen som teller.....Ja på sjokoladeplata altså  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...om jeg skulle skeie ut med en hel sjokoladeplate, så ville jeg redusert resten av kaloriintaket den dagen for ikke å få i meg mer enn dagsbehovet i kalorier som "straff"...mest sannsynlig droppet sjokoladen, og heller mettet meg på en diger bolle med grønnsaker/speltlomper med dip av magerkesam. For eksempel.

 

Hvordan råder hun andre til å spise?

- Du skal spise 2000 kcal om dagen, men ikke se på meg for jeg trenger å kose meg mer enn deg?

 

Hun gjør det kanskje enkelt når det kommer til kosthold, 2stk 200grams dekker jo dagsbehovet i kalorier, men ikke i innhold :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...