Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Du skriver noe av det mest fornuftige her i hele tråden om HD. Kudos Lizliz.

 

Synes forøvrig det er sært å si at bare fordi HD troller så kan vi også si hva vi vil om henne........

Innrømmer gladelig at jeg er innom her og leser tråden og får hakaslepp av alt dere lirer av dere. Kjenner ikke HD personlig og har ikke noe ønske om å følge verken blogg eller whatever, men det finnes da grenser for hvordan man skal gå en person i sømmene. Hva med å vende det andre kinn til? Virker ukjent for de fleste her. 

..bare fordi HD troller..? Har du fått med deg hva hun faktisk har lirt av seg til *alt og alle*..? Når et av de største trollene beskylder andre for å trolle, da må det reageres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..bare fordi HD troller..? Har du fått med deg hva hun faktisk har lirt av seg til *alt og alle*..? Når et av de største trollene beskylder andre for å trolle, da må det reageres!

 

Så din respons er troll med å trolle. helt enig at det skal reageres, men her er det jo ikke bare reaksjoner det går i. Dere går jo i sømmene på alt dama stapper i seg, hvordan hun står. Men jeg har jo ytret meg i denne tråden før og jeg ser jeg stanger hodet i veggen, men det dere driver med er ikke en "reaksjon" som dere så fint kaller det - det er  jo på grensen til stalking der dere følger med på Snapchat, blogg og instagram og  ja egentlig rakker ned på hver minste ting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sto det mye om mangt... men jeg tenkte jeg bare skulle dele kjapt mitt syn på Helene Drage. For noen år siden, (ca. 2011?), kom jeg over bloggen hennes. Min egen blogg på den tiden handlet mye om min interesse for plus size-modeller osv., og jeg havnet i en del krangler med nettopp Helene Drage. Hennes holdninger til overvektige, og da spesielt kvinner, var helt hårreisende. Hun gikk så langt at hun kritiserte modeller som på ingen måter var overvektige fordi de viste seg frem lettkleddde og ikke var "tynne nok". Og nå driver hun selv og stiller opp i blader i bikini og sier alle kropper er like mye verd? Den holdningen har hun ikke hatt lenge!

 

Unnskyld om det ble avsporing, og jeg har lite kjennskap til bloggen hennes nå, for jeg orket ikke høre på pratet hennes mer etter en stund. Flott om hun har forandret mening, men da burde hun innrømme det også. Takk for meg!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Flott om hun har forandret mening, men da burde hun innrømme det også. Takk for meg!

Og der oppsummerer Severin essensen i hele denne tråden, spør du meg! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Her sto det mye om mangt... men jeg tenkte jeg bare skulle dele kjapt mitt syn på Helene Drage. For noen år siden, (ca. 2011?), kom jeg over bloggen hennes. Min egen blogg på den tiden handlet mye om min interesse for plus size-modeller osv., og jeg havnet i en del krangler med nettopp Helene Drage. Hennes holdninger til overvektige, og da spesielt kvinner, var helt hårreisende. Hun gikk så langt at hun kritiserte modeller som på ingen måter var overvektige fordi de viste seg frem lettkleddde og ikke var "tynne nok". Og nå driver hun selv og stiller opp i blader i bikini og sier alle kropper er like mye verd? Den holdningen har hun ikke hatt lenge!

 

Unnskyld om det ble avsporing, og jeg har lite kjennskap til bloggen hennes nå, for jeg orket ikke høre på pratet hennes mer etter en stund. Flott om hun har forandret mening, men da burde hun innrømme det også. Takk for meg!

Den holdningen kom etter at hun la på seg og ikke klarte å gå ned igjen...Da var det plutselig elsk deg selv uansett for alle penga...Merkelig holdning fra ei som ba Fotballfruen om å legge på seg og Blondinebella om å slanke seg...når hun selv veide over 100 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den holdningen kom etter at hun la på seg og ikke klarte å gå ned igjen...Da var det plutselig elsk deg selv uansett for alle penga...Merkelig holdning fra ei som ba Fotballfruen om å legge på seg og Blondinebella om å slanke seg...når hun selv veide over 100 kg...

 

Akkurat den biten om Blondinebella husker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Har hun bedt ff legge på seg? Link?

Her er kommentaren om Blondinebella: Nei, en slik kampanje burde jo gjelde alle, med mindre man er toppblogger og tynn tydeligvis, hun motsier jo seg selv spør du meg. Jeg mener absolutt ikke at Isabella er overvektig, synes hun ser flott ut, men skal man se grått hvit på det har hun antagelig noen kg for mye som kunne vært sunt å gått ned. Overvektig er hun uansett ikke.

Helene Drage recently posted..Bloggkrig, kroppsidealer og gode forbilderlittleheartplus.gif

 

Akkurat den kommentaren er slettet og hun har bedt FF om unnskyldning for at hun hadde skrevet det..

 

http://www.helenedrage.com/bloggkrig-kroppsidealer-og-gode-forbilder/#comments

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt til reklamering for Froosh. Ikke merket så klart. Froosh er tydeligvis sneaky med sponsingen sin. Var der ikke noe sånt med Fotballfrue også?

Kommer ikke til å kjøpe Froosh før de skjerper inn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt til reklamering for Froosh. Ikke merket så klart. Froosh er tydeligvis sneaky med sponsingen sin. Var der ikke noe sånt med Fotballfrue også?

Kommer ikke til å kjøpe Froosh før de skjerper inn.

 

Fotballfrua påstod å ha sendt mottatte Frooshprodukter i retur, for selv å handle produktene i butikken og lage et ubetalt innlegg om Frooshproduktene. Helt av seg selv.

 

Edit: Glemte å legge til at lenker til skjermdumper og lignende om dette ligger i fotballfrue-tråden.

Endret av Cornucopia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Altså, en blir ikke tynnere om en døtter innpå proteinvann, proteinbarer, proteinpulver......

No shit! Merkelig valg av *mat* fra ei som akkurat har fullført kostholdsveilederkurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No shit! Merkelig valg av *mat* fra ei som akkurat har fullført kostholdsveilederkurs...

 

Ikke sant?

Og hvorfor driver hun å slanker hele familien nå? Ikke rart man har mange kunder når hun har rekruttert halve familien på eget studio. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarte før triatlon at hun veide noe på nittitallet. Og på det tynneste har hun sagt selv at hun veide rundt 80 kg. Men hun er jo en veldig aktiv dame, rart hun ikke går ned i vekt. Det hadde jeg gjort, hvis hun i tillegg er vikarer på gruppetimer :-) men nå som hun ikke snakker om sin egen fremgang så pleier det å være et dårlig tegn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det synes jeg er urettferdig. Hun skylder ingen å fortelle hvor mye hun veier. Det er helt opp til en selv å bestemme hvor mye man vil dele på nettet! Alvorlig talt.

Hun er for øvrig sjokkerende dårlig til å merke reklame, både på bloggen og på instagram. Flere ting er rene reklameinnlegg, helt uten merking. En som har blogget i 10 år + vet at det ikke er greit, så da er det bevisst. Uproft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Det synes jeg er urettferdig. Hun skylder ingen å fortelle hvor mye hun veier. Det er helt opp til en selv å bestemme hvor mye man vil dele på nettet! Alvorlig talt.

Hun er for øvrig sjokkerende dårlig til å merke reklame, både på bloggen og på instagram. Flere ting er rene reklameinnlegg, helt uten merking. En som har blogget i 10 år + vet at det ikke er greit, så da er det bevisst. Uproft!

Så hvorfor var/er det helt greit å fortelle hvor mye man går ned....? Skriver man selv at man vil dele opp og nedturene så bør det innebære nedgang og oppgang. Og driver man en selverklært slankeblogg er det vel naturlig å fortelle hva man veide ..slik hun gjorde...Hva er problemet med å si at *pokker heller...denne uken har jeg ikke vært så flink og lagt på meg 3 kg...*..f.eks...Som at man *denne uken har jeg faktisk gått ned 3 kg..hurra!*...Og det er faktisk hennes egen beskrivelse jeg refererer til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker Kari Traa tights. Kari Traa fører str opp til xl. Det er vel det nærmeste vi kommer vekten hennes. Hun skylder ingen å fortelle vekten, men ville fremstått mer ærlig hvis det også var et tema siden hun blogger om slanking og trening. Da er jo vekt interessant.

Det jeg ikke liker med bloggen hennes er bl.a. at hun reklamerer for produkter som ikke er nødvendig for å leve sunt. Ernæringsfysiologer sier stadig vekk at det ikke er nødvendig med barer, proteinshaker, helsekosttilskudd o.l. for å leve sunt og gå ned i vekt. Det viser at hun har økonomiske motiver fremfor sunn livsstil med vanlige matvarer. Det er også dyrt med helsekost.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...