Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Matronella

Jeg blir bare trist når jeg leser enkelte blogger, de har så mange problemer og omtrent hele gjengen sliter med selvfølelsen. Det gjør meg trist at unge mennesker kan ha det så vondt. I tillegg lurer jeg på om de tror de vil være unge og lekre til evig tid. Forbauses også over den lette påkledningen flere av dem føler at de må avbildes i, såfremt de ikke er i dusjen netto (jo da, man er gjerne netto i dusjen).

 

For mange gode bøker til at jeg orker å bruke tiden min på blogger. Sånn, det var det siste fra meg i dette forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbe 9-18 OG AHA TO PT-timer før dette. (Snap)

Er det i det hele tatt lov, sånn arbeidstidsmesssig?

Min erfaring fra den bransjen: (og grunnen til at jeg ikke jobber i den mer)

1) de timene du er i resepsjon men du ikke jobber skriver du ikke (og teller ikke)

2) ventetid mellom kunder skrives ikke

3) etc

Treningssenterbransjen har folk som står i kø for å jobbe for dem og de kan velge og vrake. Da ryker alle prinsipper fort ut vinduet. Jeg skal garantere dere at Helene ikke fakturerer mer enn 6-7 timer hver dag. Resten er "jobb" med blogg-prosjekter, instagram osv

Endret av Tapet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring fra den bransjen: (og grunnen til at jeg ikke jobber i den mer)

1) de timene du er i resepsjon men du ikke jobber skriver du ikke (og teller ikke)

2) ventetid mellom kunder skrives ikke

3) etc

Treningssenterbransjen har folk som står i kø for å jobbe for dem og de kan velge og vrake. Da ryker alle prinsipper fort ut vinduet. Jeg skal garantere dere at Helene ikke fakturerer mer enn 6-7 timer hver dag. Resten er "jobb" med blogg-prosjekter, instagram osv

Det er et helvetes yrke, ikke mange år man orker der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et helvetes yrke, ikke mange år man orker der!

Riktig. Er en grunn til at 95% av alle PT-ene bytter beite under et år etter fe prøver seg for første gang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig. Er en grunn til at 95% av alle PT-ene bytter beite under et år etter fe prøver seg for første gang.

Har jobba som PT i noen år selv, jobber litt enda, men kun på si, og det er KUN PT timer - ikke resepsjon og annet fjas. Jobber som lærer til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring fra den bransjen: (og grunnen til at jeg ikke jobber i den mer)

1) de timene du er i resepsjon men du ikke jobber skriver du ikke (og teller ikke)

2) ventetid mellom kunder skrives ikke

3) etc

Treningssenterbransjen har folk som står i kø for å jobbe for dem og de kan velge og vrake. Da ryker alle prinsipper fort ut vinduet. Jeg skal garantere dere at Helene ikke fakturerer mer enn 6-7 timer hver dag. Resten er "jobb" med blogg-prosjekter, instagram osv

Har en ikke vakt i resepsjonen? Med feks arbeidstid 07-15? Og får betalt for den tiden? Er det ikke jobb om det ikke kommer mennesker, er det det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ikke vakt i resepsjonen? Med feks arbeidstid 07-15? Og får betalt for den tiden? Er det ikke jobb om det ikke kommer mennesker, er det det du mener?

Ofte er det litt sånn "kan du ikke stå i resepsjonen mellom kunder", hvis du først er der og ikke har noen kunder, stor grad av solskinnsvakter (i.e. Bli sendt hjem om det er lite folk). Mye tull i den bransjen. Ofte har man også "vakter" der man går rundt og bare er på senteret der man ikke får betalt om man ikke har kunder. Så tør ingen si ifra, fordi man har et elendig forhandlingsutgangspunkt og 100 nyutdanna PT-er klare for å ta jobben din om du står på kravene.

Men som en deltidsjobb: topp! Vet jo om folk med doktorgrader som fortsatt har aeeobictimer et par ganger i uken fordi de synes det er så moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Nå har hun blitt intervjuet av magasinet i dagbladet ang det å trives med egen kropp.. jau!

Da fikk hun endelig oppfylt sin hemmelige drøm..om å komme i Dagbladet...Vi andre drømmer om lottogevinst...f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel Helene fått omtrent 100 000 kroner verdt i markedsføring for PT-businessen sin ved å stille opp i dette kroppsakseptgreiene. Nå har hun vel stilt opp lettkledd i ethvert stort medie i hele Norge (Hun har vært i Kamille, Side2, Nettavisen, God Morgen Norge, VG (Naken), Dagbladet). Og tilsvarende i trollfighters etc etc etc. Synd at det ikke går an å kritisere den praksisen siden det blir kritikk av en privatperson og "mobbing".

 

Beleilig å være blogger :)

 

Blir spennende å se hva som etter hvert skjer når støvet legger seg og det å ha en mislykket slankekur bak seg ikke er nok til å bli trukket frem i mediene.

Endret av Tapet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Nå har vel Helene fått omtrent 100 000 kroner verdt i markedsføring for PT-businessen sin ved å stille opp i dette kroppsakseptgreiene. Nå har hun vel stilt opp lettkledd i ethvert stort medie i hele Norge (Hun har vært i Kamille, Side2, Nettavisen, God Morgen Norge, VG (Naken), Dagbladet). Og tilsvarende i trollfighters etc etc etc. Synd at det ikke går an å kritisere den praksisen siden det blir kritikk av en privatperson og "mobbing".

 

Beleilig å være blogger :)

 

Blir spennende å se hva som etter hvert skjer når støvet legger seg og det å ha en mislykket slankekur bak seg ikke er nok til å bli trukket frem i mediene.

Jeg forundres over journalistene som kjøper suksesshistorien om 60 kg ned....det er ikke vanskelig å se at mange av de kiloene er tilbake...Og nei...det er ikke mobbing, det er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forundres over journalistene som kjøper suksesshistorien om 60 kg ned....det er ikke vanskelig å se at mange av de kiloene er tilbake...Og nei...det er ikke mobbing, det er fakta.

De vet de får klikk på alt som har med kropp og vekt å gjøre. Tviler sterkt på at de engasjerer seg beyond det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nyeste innlegget hennes.. Man må ta hensyn til folk som bruker treningstiden på å stå og ta bilder av seg selv!

Er kanskje ikke så effektive de treningsøktene hennes..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...