Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som lurer på hvorfor den dama aldri blir mindre? Utifra blogg og insta, skulle man tro hun burde vært ganske slank nå, eller hva? Jeg er lei hele bloggen, så er sjeldent innom. Hadde håpet på noen endringer hos hun, men neida. Ser nesten ut som det er vektoppgang der. Ikke skjønner jeg hvorfor generelt damer som er så *tykke* som det trener så himla mye styrke heller? Er ikke lurt :herremann:

Har ellers ingenting imot vedkommende, men umulig få noe saklig svar fra den parten uansett. Synspunkter?

Anonymous poster hash: 759f9...73d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har jo allerede gått ned 60kg! Det er sykt imponerende, hun har virkelig gjort en kjempeinnsats!

Det er vel også normalt at det kommer et punkt i slankingen der det stagnerer ei stund før det løsner igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo allerede gått ned 60kg! Det er sykt imponerende, hun har virkelig gjort en kjempeinnsats!

Det er vel også normalt at det kommer et punkt i slankingen der det stagnerer ei stund før det løsner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller ser det ut som om hun har tatt silikon?

Anonymous poster hash: cc226...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller ser det ut som om hun har tatt silikon?

Anonymous poster hash: cc226...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig sluttet og lese bloggen hennes, det går i det samme hele tiden nå med reklamer og "huff så mye jeg har og gjøre", men av gammel vane så er jeg jo innom.

Hva er dette "Team Helene Drage"? Jeg fikk ikke det helt med meg, men driver hun en slags trimklubb?

En annen ting: legg merke til når hun blir kritisert. Mannen hennes er den første til å kommentere tilbake. Litt inspirert av herr og fru Fotball?

Anonymous poster hash: 15733...94c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo allerede gått ned 60kg! Det er sykt imponerende, hun har virkelig gjort en kjempeinnsats!

Det er vel også normalt at det kommer et punkt i slankingen der det stagnerer ei stund før det løsner igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Flere som lurer på hvorfor den dama aldri blir mindre? Utifra blogg og insta, skulle man tro hun burde vært ganske slank nå, eller hva? Jeg er lei hele bloggen, så er sjeldent innom. Hadde håpet på noen endringer hos hun, men neida. Ser nesten ut som det er vektoppgang der. Ikke skjønner jeg hvorfor generelt damer som er så *tykke* som det trener så himla mye styrke heller? Er ikke lurt :herremann:

Har ellers ingenting imot vedkommende, men umulig få noe saklig svar fra den parten uansett. Synspunkter?

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gikk ned 60 kilo, så gikk hun opp 20 igjen eller noe sånt? Da har hun jo ikke gått ned 60 kilo. :trist:

Anonymous poster hash: 759f9...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening er det beste man kan gjøre for å gå ned i vekt og holde seg der, bare så det er sagt! Dessuten gjør det at man kommer til se smashing ut når man faktisk får ned fettprosenten.

Hvorfor dama ikke går ned i vekt? Du kan jo spørre henne!

Anonymous poster hash: 3ebc8...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart en bragd, og selv om hun har lagt på seg noen kilo i ettertid, så har hun allerede bevist mye. Det eneste problemet er, i likhet med veldig mange andre som har gått ned mye i vekt, er jo at hun plutselig er ekspert på slanking og kosthold.

Anonymous poster hash: 15733...94c

Og nå skal hu selvfølgelig bli PT hu også.....uten å psyken på plass eller noe...Flere øvelser hu ikke veit navnet på engang jo!

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som lurer på hvorfor den dama aldri blir mindre? Utifra blogg og insta, skulle man tro hun burde vært ganske slank nå, eller hva? Jeg er lei hele bloggen, så er sjeldent innom. Hadde håpet på noen endringer hos hun, men neida. Ser nesten ut som det er vektoppgang der. Ikke skjønner jeg hvorfor generelt damer som er så *tykke* som det trener så himla mye styrke heller? Er ikke lurt :herremann:

Har ellers ingenting imot vedkommende, men umulig få noe saklig svar fra den parten uansett. Synspunkter?

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Hun kaller enkelte for patetiske....takes one to know one...

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig sluttet og lese bloggen hennes, det går i det samme hele tiden nå med reklamer og "huff så mye jeg har og gjøre", men av gammel vane så er jeg jo innom.

Hva er dette "Team Helene Drage"? Jeg fikk ikke det helt med meg, men driver hun en slags trimklubb?

En annen ting: legg merke til når hun blir kritisert. Mannen hennes er den første til å kommentere tilbake. Litt inspirert av herr og fru Fotball?

Anonymous poster hash: 15733...94c

Hvis man ikke tåler noen form for kritiske spørsmål bør man ikke blogge og eksponere seg.

Endret av Sandie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening er det beste man kan gjøre for å gå ned i vekt og holde seg der, bare så det er sagt! Dessuten gjør det at man kommer til se smashing ut når man faktisk får ned fettprosenten.

Hvorfor dama ikke går ned i vekt? Du kan jo spørre henne!

Anonymous poster hash: 3ebc8...9aa

Kan det være fordi hun sprekker i snitt 2-3 ganger hver eneste uke?? Og legger ut om manglende motivasjon osv...Men å skulle motivere andre, ikke noe problem??!!! Hva med å jobbe med sin egen psyke før man skal hjelpe andre...bare et forslag!

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem er Helene Drage og hva er hun kjent for? Er hun dragetemmer? :P

Ja, var ikke det åpenlyst ut fra resten av tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragetemmer? Ehh.. vel, jeg må si jeg gleder meg til å se noe fremgang snart. Lett å stikke på treninga i treninsklær å ta selfie. Lurer på hvorfor man skal ta selfie i det hele tatt på trening. Er man ikke der, først og fremst nettopp for å trene? Ikke lure alle til å tro man trener.



Anonymous poster hash: 759f9...73d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragetemmer? Ehh.. vel, jeg må si jeg gleder meg til å se noe fremgang snart. Lett å stikke på treninga i treninsklær å ta selfie. Lurer på hvorfor man skal ta selfie i det hele tatt på trening. Er man ikke der, først og fremst nettopp for å trene? Ikke lure alle til å tro man trener.

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Ehh...jo de fleste av oss er der for å trene...Andre er der fordi de må ha dagens dose av bilder til bloggen...Gjesp!

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...