Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er visst noen her som ikke skjønner spøk og sarkasme. Typisk kåge.

Og her har vi en til tydeligvis. Veldig typisk kåge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert kjipt å være så stor og tung.



Anonymous poster hash: 759f9...73d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Helene Drage og hva er hun kjent for? Er hun dragetemmer? :P

Det er den samme dama som klager på attention whores...samtidig som hun løper rundt i hoodie med sin egen bloggadresse på.......jadajada.....*selvinnsikt hvor ble du av*... :danse:

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som lurer på hvorfor den dama aldri blir mindre? Utifra blogg og insta, skulle man tro hun burde vært ganske slank nå, eller hva? Jeg er lei hele bloggen, så er sjeldent innom. Hadde håpet på noen endringer hos hun, men neida. Ser nesten ut som det er vektoppgang der. Ikke skjønner jeg hvorfor generelt damer som er så *tykke* som det trener så himla mye styrke heller? Er ikke lurt :herremann:

Har ellers ingenting imot vedkommende, men umulig få noe saklig svar fra den parten uansett. Synspunkter?

Anonymous poster hash: 759f9...73d

..og idag er det selvfølgelig et innlegg om at det er fordi hun sammenligner seg med alle andre at det er det som har ødelagt for henne dette året....Jaha....for det har selvfølgelig ingenting å gjøre med hva hun velger å putte i kjeften til enhver tid??? Struts kaller vi sånn....djizzes..... :vetikke:

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert kjipt å være så stor og tung.

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Sikkert! Been there-done that! Men når man har hatt..og har noen av norges beste coacher, trenere og rådgivere og fortsatt ikke klarer å la være å sprekke ca 2 ganger i uka...da har man et seriøst *vondt i viljen* problem...For hun har nå drevet på i over 3 år!! På tide å oppsøke en psykolog spør du meg...for hun sliter! Ikke vanskelig å se det i innleggene hennes...Det er side opp og ned om tankekaoset hennes og ørten innlegg hvor hun legitimerer at hun sprekker...nettopp pga tankekaoset....!

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er trist å se på, er synd på henne. Er sikkert ikke lett for dama, men min mening er at hun bør ligge litt lavt.. hun tåler null form for kritikk, men stiller opp i blader og aviser som hele norge leser, samt at hun har blogg, instagram og facebook som oppdateres så ofte, at man skulle tro hun levde i sin egen verden. Jeg er spent på å se om hun oppnår målet sitt, jeg har fortsatt litt troa på dama. Tiden vil vise!

Er det noen flere bloggere som er litt av samma ulla?



Anonymous poster hash: 759f9...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tåler jo ikke kritikk, har vært mye bråk i den Helene Drage gruppa hennes hvor hun har vært direkte frekk mot de hun skal "hjelpe og motivere".

Hun har tydeligvis mye problemer med selvfølelse, viljen og burde nok snakket med både lege og psykolog...

At dama nå skal bli PT syns jeg er sjukt, hun burde holde seg til å sitte på rumpa på t- banen!



Anonymous poster hash: 50a6d...822
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker engang ei spurte i gruppa på fb, om noe med helenes vektoppgang, så ble hun angrepet! Helt sykt.. syns hun er en umoden sjel. Og PT? MY ASS !



Anonymous poster hash: 759f9...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tåler jo ikke kritikk, har vært mye bråk i den Helene Drage gruppa hennes hvor hun har vært direkte frekk mot de hun skal "hjelpe og motivere".

Hun har tydeligvis mye problemer med selvfølelse, viljen og burde nok snakket med både lege og psykolog...

At dama nå skal bli PT syns jeg er sjukt, hun burde holde seg til å sitte på rumpa på t- banen!

Anonymous poster hash: 50a6d...822

AMEN! Ganske drøyt å først sutre over at *ingen forstår hvor vanskelig det er å være overvektig*...for så å være frekk mot de som endelig tar tak i livet sitt og kontakter henne....Det eneste hun ønsker er å bli kjendis..koste hva det koste vil! Hun har et *se meg...se meg* syndrom av en annen verden....

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker engang ei spurte i gruppa på fb, om noe med helenes vektoppgang, så ble hun angrepet! Helt sykt.. syns hun er en umoden sjel. Og PT? MY ASS !

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Helt sjukt! Det er ikke måte på til egenreklame når vekten har gått ned, null problemer med å fortelle 3 ganger om dagen hvor mye hun har slanket seg..men så fort hun legger på seg...stakkars den jævelen som er så frekk at de spør??!! Hva faen er greia med det da..spesielt når man skryter av å være en ærlig blogger....hark..host....*rusk i halsen*...

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte bloggen hennes veldig godt i begynnelsen og syntes hun virket veldig legitim om det meste, men etter hvert som jeg følger siden hennes på facebook i kombinasjon med bloggen har jeg blitt litt oppgitt.

Selvmotsigende statuser annenhver dag, retoriske spørsmål, sånne "vil si det men snakker i koder for å få oppmerksomhet"-statuser osv.. Blir skikkelig oppgitt.

Det er helt vanlig å nå et visst platå, både mentalt og fysisk, når man har slanket seg lenge, men hun er så sykt opp og ned med det at jeg blir helt gal. Kan hun bare ta seg en bloggpause, hente seg inn, og se hva hun gjør siden?

I allefall ikke bli PT i den mentale perioden hun er nå. Får ikke et motiverende inntrykk av henne hverken fra bloggen eller Facebook-gruppen.

Hun er nok en veldig søt jente, men tror det er på tide å ta litt tid for seg selv og rydde opp i dette såkalte "tankekaoset" istedenfor å legge ut om det på nett annenhver dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må seriøst SLUTTE å dra opp toppen/genseren/liminndetsompasser på hvert jævla bilde! :bond:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må seriøst SLUTTE å dra opp toppen/genseren/liminndetsompasser på hvert jævla bilde! :bond:

Ja... hvorfor gjør hun det hele tiden?

Anonymous poster hash: 15733...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må seriøst SLUTTE å dra opp toppen/genseren/liminndetsompasser på hvert jævla bilde! :bond:

...eller hva med å slutte å ha ca 5 bilder av seg selv i hvert eneste innlegg...uansett hva det handler om!

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og nå er vi plutselig hatere og misunnelig, ifølge instagrammen hennes.



Anonymous poster hash: 759f9...73d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med hun og forloveren Karoline (karols.blogg.no), er aldri snakk om henne mer. Husker kjæresten til K. kritiserte Helene for noe en tid tilbake, men ble de uvenner, eller det er bare tilfeldig at de ikke sees noe mer, ihvertfall kommer det aldri frem på bloggen.

Karoline har forresten gått ned en del kilo, og gjør det kjempebra med trening og løping. Kjempefin jente



Anonymous poster hash: 5cbe7...ae2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med hun og forloveren Karoline (karols.blogg.no), er aldri snakk om henne mer. Husker kjæresten til K. kritiserte Helene for noe en tid tilbake, men ble de uvenner, eller det er bare tilfeldig at de ikke sees noe mer, ihvertfall kommer det aldri frem på bloggen.

Karoline har forresten gått ned en del kilo, og gjør det kjempebra med trening og løping. Kjempefin jente

Anonymous poster hash: 5cbe7...ae2

bloggen eksisterer ikke? karols?

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...