Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hun vært prostituert?

Anonymous poster hash: 5df74...ec8

Ja...

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun vært prostituert?

Anonymous poster hash: 5df74...ec8

Ja, samtidig som hun var sammen med mannen hun er gift med nå! :O

Anonymous poster hash: 50a6d...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samtidig som hun var sammen med mannen hun er gift med nå! :O

Anonymous poster hash: 50a6d...822

..men hun så visstnok ikke på det som utroskap..siden det var en jobb...akkurat aj :)

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være lite skøy at alskens innlegg om sexliv og preferanser fortsatt ligger ute...

Herre min skaper hvor glad jeg er for at jeg aldri har blogget nå (hverken under fullt navn eller "anonymt").

Anonymous poster hash: 97230...af5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig overrasket over Helene Drages fortid. Ikke at jeg har noe imot hva hun har gjort eller at hun har snakket åpent om det, det er bare så merkelig at det er samme person. Jeg har ikke lest bloggen hennes noe særlig, men inntrykket mitt var at hun var en sunn og "vanlig" jente, litt good girl. Er dette med fortiden hennes kjent? Synes ikke folk på forumet her virker så sjokket over det?



Anonymous poster hash: a436a...a35
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig overrasket over Helene Drages fortid. Ikke at jeg har noe imot hva hun har gjort eller at hun har snakket åpent om det, det er bare så merkelig at det er samme person. Jeg har ikke lest bloggen hennes noe særlig, men inntrykket mitt var at hun var en sunn og "vanlig" jente, litt good girl. Er dette med fortiden hennes kjent? Synes ikke folk på forumet her virker så sjokket over det?

Anonymous poster hash: a436a...a35

Ja, for oss som leste blogger inne på vgb for noen år siden så er det godt kjent hva hun har drevet med og hvem hun er. Hun blogget åpent om "jobben" sin, det var derfor bloggen slo ann. Utrolig spennende å lese, for å være ærlig.

Da hun møtte Mr_Nova (aka Mats) så blogget de videre begge to en god stund. Og hun skrev jo ikke mer om jobbingen etter hun ble sammen med han, før TigerTone tok det opp igjen.

Så det var godt kjent at hun var "gledespike", men det var ikke godt kjent at hun fortsatte etter hun fikk mannen sin.

Hun outet jo seg selv da hun ville ha leserne sine først fra bloggen gledespiken til dragogenia og så videre til helenedrage.

Anonymous poster hash: 68dca...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig overrasket over Helene Drages fortid. Ikke at jeg har noe imot hva hun har gjort eller at hun har snakket åpent om det, det er bare så merkelig at det er samme person. Jeg har ikke lest bloggen hennes noe særlig, men inntrykket mitt var at hun var en sunn og "vanlig" jente, litt good girl. Er dette med fortiden hennes kjent? Synes ikke folk på forumet her virker så sjokket over det?

Anonymous poster hash: a436a...a35

Mange kjenner til fortiden hennes....poenget er at hun har beskyldt folk for å sette ut falske rykter om akkurat dèt...men problemet er bare at det kan bevises det hun fornekter...

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i sjokk! Er alt dette sant??? Men er jo ikke dette tråden handler om daaa..?!



Anonymous poster hash: 759f9...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i sjokk! Er alt dette sant??? Men er jo ikke dette tråden handler om daaa..?!

Anonymous poster hash: 759f9...73d

At hun har vært prostituert er sant. At hun har valgt å fornekte og prøvd å slette alle spor etter seg for så å beskylde *alle* her inne om at de mobber, setter ut falske rykter osv...det er også sant. Hun klarer ikke å stå for det hun har gjort, men krever det av alle andre...

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om hvordan hun har det nå da, nå som dere har dratt opp slikt? Var ikke derfor jeg startet tråden. Det var for å diskutere overvekt.



Anonymous poster hash: 759f9...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om hvordan hun har det nå da, nå som dere har dratt opp slikt? Var ikke derfor jeg startet tråden. Det var for å diskutere overvekt.

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Det har alltid ligget der, det er ikke noe som har blitt dratt opp. Mange internettbrukere i Norge har visst dette lenge, men debatten har alltid blitt kneblet. Nå etterlyste moderator bevis her, noe hun fikk, og da gikk det visst et lys opp for alle de som har trodd på at det er falske rykter, slik Helene har sagt.

Det er jo heller ingen her som kritiserer det hun har gjort, etter det jeg kan lese. Det som kritiseres er løgnene og at hun påstår det ikke stemmer, enda man kan finne rester av det på nettet idag. Hvorfor skal hun kalle opp folk for ryktespredere og løgnere, når det som sies er sant? Og kan bevises?

Man mister litt respekten for sånne mennesker. Og igjen, ikke pga det livet hun har levd, men at hun ikke står for det, og attpåtil beskylder de som vet det for å fare med løgn.

Anonymous poster hash: 68dca...80d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har alltid ligget der, det er ikke noe som har blitt dratt opp. Mange internettbrukere i Norge har visst dette lenge, men debatten har alltid blitt kneblet. Nå etterlyste moderator bevis her, noe hun fikk, og da gikk det visst et lys opp for alle de som har trodd på at det er falske rykter, slik Helene har sagt.

Det er jo heller ingen her som kritiserer det hun har gjort, etter det jeg kan lese. Det som kritiseres er løgnene og at hun påstår det ikke stemmer, enda man kan finne rester av det på nettet idag. Hvorfor skal hun kalle opp folk for ryktespredere og løgnere, når det som sies er sant? Og kan bevises?

Man mister litt respekten for sånne mennesker. Og igjen, ikke pga det livet hun har levd, men at hun ikke står for det, og attpåtil beskylder de som vet det for å fare med løgn.

Anonymous poster hash: 68dca...80d

Nemlig! Ingen her har noen problemer med hennes fortid...Det vi har problemer med er å bli beskyldt for å mobbe og sette ut falske rykter....Det vil jeg ha meg frabedt! Og takk gode gud for webarkivet som en gang for alle kunne bevise de *såkalte ryktene* som ikke var rykter men sannheten.

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opphavsretten gjelder ikke sitat. Sitering er fullt lov etter åndsverkloven, og er derfor ikke brudd på opphavsretten. Mitt sitat var linket til kilden og er derfor etter "god skikk".

Link: http://lovdata.no/lov/1961-05-12-2/§22

Anonymous poster hash: 68dca...80d

Det er flott at du siterte etter "god skikk", men vi har en veldig hard linje vi følger her på KG, og rampelyset spesielt, da det er en god del merarbeid for moderatorene å måtte verifisere alle sitater. Du er hjertelig velkommen til å ta dette opp til diskusjon med admin under Ris og Ros.

____

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og latterliggjøring.

Fordi tråden har blitt ryddet såpass mange ganger på kort tid, så stenger jeg nå tråden.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt vilt at tråden ble stengt...Når HDS..Helene Drage Sommer er den som først skrev innlegg om at folkene på KG satte ut falske rykter og mobbet...så blir det faktisk bevist at de såkalte ryktene faktisk viste seg å være sanne...da skal tråden stenges??!! Hun krever at alle skal stå for de valgene de har tatt og ikke sutre i media i ettertid..men det skal ikke gjelde henne.... Hvor er logikken i det?



Anonymous poster hash: d49bc...d46
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

Syns det er helt vilt at tråden ble stengt...Når HDS..Helene Drage Sommer er den som først skrev innlegg om at folkene på KG satte ut falske rykter og mobbet...så blir det faktisk bevist at de såkalte ryktene faktisk viste seg å være sanne...da skal tråden stenges??!! Hun krever at alle skal stå for de valgene de har tatt og ikke sutre i media i ettertid..men det skal ikke gjelde henne.... Hvor er logikken i det?

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Tråden stengtes fordi den hadde måtte blitt rydda 3 ganger eller mer.

Greit nok at det vi fikk fram var reelt, og linket osv. men noen klarer ikke å la være å ta av med den latterliggjøringa og hetsen. Det må da være mulig å gi uttrykk for hva man synes uten å si "hoho, hvem vil vel være med på trekant med det fleskeberget og mannen som nok er en raring han også!?" ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stengtes fordi den hadde måtte blitt rydda 3 ganger eller mer.

Greit nok at det vi fikk fram var reelt, og linket osv. men noen klarer ikke å la være å ta av med den latterliggjøringa og hetsen. Det må da være mulig å gi uttrykk for hva man synes uten å si "hoho, hvem vil vel være med på trekant med det fleskeberget og mannen som nok er en raring han også!?" ...?

Ser den...:)

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...