Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faen nå er dere litt sånn slemme :P

Noen som kunne tenke seg å ha sex med helene av dere damer?



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Faen nå er dere litt sånn slemme :P

Noen som kunne tenke seg å ha sex med helene av dere damer?

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

...og ellers har du det bra???...:) Du liker litt sånn slemme damer du...bare innrøm det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og ellers har du det bra???... :) Du liker litt sånn slemme damer du...bare innrøm det :)

Gjør jeg?

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du svare på :) Jeg bare gjettet i vilden sky......

nei. liker heller slemme menn.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne Bad Boys?...Hmmm...jaja....hver sin smak :) Foretrekker Gentlemen jeg da..

Jeg er bifil, men foretrekker være dominant ovenfor kvinner. Kan være det ovenfor menn også, men liker best at de dominerer meg. Jeg er kvinne :)

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg er bifil, men foretrekker være dominant ovenfor kvinner. Kan være det ovenfor menn også, men liker best at de dominerer meg. Jeg er kvinne :)

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Har vokst opp med dominante og dominerende mennesker ....så jeg er ikke helt der gitt :) Men flott at du har funnet din cup of tea :)

Endret av paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Så du gidder ikke lese det som står her Dragen? Fordi man kommenterer under nick eller anonymt og krever at du bør stå for det du sier...som du har svart i en kommentar på ditt innlegg om at KG er et forum for mobbing...... Hvordan kan du ellers vite at det er akkurat det vi har skrevet med mindre du faktisk har lest det....just asking?? Atter et bevis på at du lyver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du gidder ikke lese det som står her Dragen? Fordi man kommenterer under nick eller anonymt og krever at du bør stå for det du sier...som du har svart i en kommentar på ditt innlegg om at KG er et forum for mobbing...... Hvordan kan du ellers vite at det er akkurat det vi har skrevet med mindre du faktisk har lest det....just asking?? Atter et bevis på at du lyver...

Jammen poenget er vel hva man kommenterer/skriver..ikke om det er anonymt eller ikke? Å stå for det man sier og skriver og spesielt hvis man krever det av andre.

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk denne tråden (før den ble ryddet i går og alt det tullet rett over her kom) er en av de mer konstruktive bloggtrådene jeg har sett her. Det med lyvingen, ting gir mening nå. Når man deler erfaringer og skjønner hva som ligger bak, da går hun meg litt mindre på nervene :)



Anonymous poster hash: 457dc...006
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Da forstår man alle innleggene hennes om tankekaos...Må være slitsomt å holde på sånn...Man kan nesten ikke annet enn å synes synd på folk som er så desperate etter oppmerksomhet at de er villige til å lyve i all offentlighet...bare fordi de kan og fordi det gir næring til egoet....Jeg siterer hennes mening om brukerne av KG....for hun stiller da i samme klasse....* Noen mennesker er bare tragiske og det er alt de er*.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bifil, men foretrekker være dominant ovenfor kvinner. Kan være det ovenfor menn også, men liker best at de dominerer meg. Jeg er kvinne :)

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Dette!

Anonymous poster hash: 1d835...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor trange hold in-tightser og måten hun trekker inn magen på, skjuler ikke at hun har lagt på seg skrekkelig mye den siste tiden..

Anonymous poster hash: 10463...cab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor trange hold in-tightser og måten hun trekker inn magen på, skjuler ikke at hun har lagt på seg skrekkelig mye den siste tiden..

Anonymous poster hash: 10463...cab

Nemlig og derfor blir det helt crazy at hun står frem i det ene bladet etter det andre og skryter av de 60 kg hun påstår at hun har gått ned....

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har jo gått ned 60kg, det helt fakta.

Derimot så sier hun ingenting om hvor mye hun har gått opp. Hvis du sammenligner bilder fra bryllupet hennes og bilder tatt idag så er det en betraktelig økning av kilo som er kommet på igjen.

Men ja, 60kg gikk hun ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo gått ned 60kg, det helt fakta.

Derimot så sier hun ingenting om hvor mye hun har gått opp. Hvis du sammenligner bilder fra bryllupet hennes og bilder tatt idag så er det en betraktelig økning av kilo som er kommet på igjen.

Men ja, 60kg gikk hun ned.

Hvordan kan du si at det er fakta? Det verserer ihvertfall 3 forskjellige startvekter...alt fra 114 til 135 til 141 kg......Sorry men jeg tror ikke på henne...spesielt ikke når hun blir tatt i å lyve gang på gang...

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over her. God mulig at startvekten hennes var mye lavere enn 141 kg...



Anonymous poster hash: aa629...0cb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun har lest denne tråden og fått litt noia, for denne uken har hun visst gått ned nesten 4kg og 15 cm :) høres veldig sannssynlig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...