Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har hatt en BMI på 50. (167cm og 140kg).

Hun har også oppgitt følgende ang høyde og vekt; 170 cm og alt fra 114, til 135 til 141 kg...Rart man blir forvirra??

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paramount

Da fikk man atter en gang bekreftet at Dragen har venner her som rapporterer...Hun sier selv at hun ikke leser noe på KG..merkelige er da at hun vet nesten ordrett hva som blir skrevet....Og klager på at vi er så feige som ikke tør stå frem med fullt navn og ber henne stå for det hun har sagt og gjort....Du står ikke for det du har gjort uansett om bevisene nå er lagt frem Helene Drage...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke inn på bloggen hennes, jeg? :klo:

Anonymous poster hash: 29f24...a52

Kommer inn jeg..så rart da??

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn jeg..så rart da??

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Hmm, det var rart! Siden min står bare og laster. Kommer ikke noe videre inn :vetikke:

Anonymous poster hash: 29f24...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det var rart! Siden min står bare og laster. Kommer ikke noe videre inn :vetikke:

Anonymous poster hash: 29f24...a52

Kan det ha noe med de X-millioner bildene hun har av seg selv å gjøre...tar tid å laste opp det.. :fnise:

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke innlegget hennes om denne VG-artikkelen, men jeg husket hun var utrolig skuffet over at fotografen tok slikt et dårlig bilde av henne.

Hvordan glemmer man at man har veid 141 kilo? Hadde jeg sett det tallet så hadde jeg aldri glemt det. Jeg tror ikke på at hun har glemt et slikt tall.



Anonymous poster hash: 6d5e7...294
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg finner ikke innlegget hennes om denne VG-artikkelen, men jeg husket hun var utrolig skuffet over at fotografen tok slikt et dårlig bilde av henne.

Hvordan glemmer man at man har veid 141 kilo? Hadde jeg sett det tallet så hadde jeg aldri glemt det. Jeg tror ikke på at hun har glemt et slikt tall.

Anonymous poster hash: 6d5e7...294

Husker det ja....og hvem er det som tror at et bilde av et menneske på 141 kg liggende på en stor treningsball? skal bli veldig flatterende??? Hva forventet hun? At hun skulle se ut som en sylfide?? Realitycheck please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke innlegget hennes om denne VG-artikkelen, men jeg husket hun var utrolig skuffet over at fotografen tok slikt et dårlig bilde av henne.

Hvordan glemmer man at man har veid 141 kilo? Hadde jeg sett det tallet så hadde jeg aldri glemt det. Jeg tror ikke på at hun har glemt et slikt tall.

Anonymous poster hash: 6d5e7...294

Det tror ikke jeg på heller....fornektelse vil jeg heller kalle det...hvis det er sant at hun faktisk veide 141 kg.. :vetikke:

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi er det da mulig å lire av seg så mye stygt. Var akkurat inne på bloggen hennes og jeg klarer ikke se at hun er tjukk som dere sier. Hun har gått masse ned i vekt og synes hun er flink. At folk kan være så stygge i seg som enkelte er her inne er skammelig! Fy flate håper dere for all del ikke har barn og drar dritten deres med til dem....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi er det da mulig å lire av seg så mye stygt. Var akkurat inne på bloggen hennes og jeg klarer ikke se at hun er tjukk som dere sier. Hun har gått masse ned i vekt og synes hun er flink. At folk kan være så stygge i seg som enkelte er her inne er skammelig! Fy flate håper dere for all del ikke har barn og drar dritten deres med til dem....

Ingen har sagt at hun ikke har vært flink! Det man derimot sier er at det er mye som skurrer når det gjelder den virkelige vektnedgangen...Hun har selv oppgitt 3 forskjellige startvekter...de aller fleste husker hvor mye de veide når man startet et nedgang slik hun gjorde og blogger om det i all offentlighet. Hennes egne startvekter har variert fra 114..til 135 så til 141 kg....Hun har benektet sin fortid og vært ganske krass mot de som ikke har stått for sin..Hva med å stå for det man selv har sagt og gjort når man krever det av andre? Og det har blitt bevist en gang for alle. Vi har alle en fortid på godt og vondt, ikke noe galt i det overhodet..problemet blir når man benekter det og kaller andre for mobbere og påstår at folk har satt ut falske rykter. Det er det folk er forbanna over....Les litt mer om hva det er folk skriver istedet for å ta tak i en og annen stupid kommentar...

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sagt at hun ikke har vært flink! Det man derimot sier er at det er mye som skurrer når det gjelder den virkelige vektnedgangen...Hun har selv oppgitt 3 forskjellige startvekter...de aller fleste husker hvor mye de veide når man startet et nedgang slik hun gjorde og blogger om det i all offentlighet. Hennes egne startvekter har variert fra 114..til 135 så til 141 kg....Hun har benektet sin fortid og vært ganske krass mot de som ikke har stått for sin..Hva med å stå for det man selv har sagt og gjort når man krever det av andre? Og det har blitt bevist en gang for alle. Vi har alle en fortid på godt og vondt, ikke noe galt i det overhodet..problemet blir når man benekter det og kaller andre for mobbere og påstår at folk har satt ut falske rykter. Det er det folk er forbanna over....Les litt mer om hva det er folk skriver istedet for å ta tak i en og annen stupid kommentar...

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Med så mye dritt som dere lirer av dere så skal det godt gjøres å lese absolutt alt. Jeg blir kvalm. So what - hun oppgir nå ihvertfall at hun har vært overvektig. Har dere så lite å gjøre at dere skal saumfare hvert innlegg hun legger ut. Ser de ter ganske mange som virkelig bør få seg et liv her frk. anonym bruker....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Med så mye dritt som dere lirer av dere så skal det godt gjøres å lese absolutt alt. Jeg blir kvalm. So what - hun oppgir nå ihvertfall at hun har vært overvektig. Har dere så lite å gjøre at dere skal saumfare hvert innlegg hun legger ut. Ser de ter ganske mange som virkelig bør få seg et liv her frk. anonym bruker....

Du er jo her du også så du bør kanskje få deg et liv du også...Piiip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med så mye dritt som dere lirer av dere så skal det godt gjøres å lese absolutt alt. Jeg blir kvalm. So what - hun oppgir nå ihvertfall at hun har vært overvektig. Har dere så lite å gjøre at dere skal saumfare hvert innlegg hun legger ut. Ser de ter ganske mange som virkelig bør få seg et liv her frk. anonym bruker....

Men hvorfor leser du hvis du blir kvalm av det???

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo her du også så du bør kanskje få deg et liv du også...Piiip...

:fnise:

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo her du også så du bør kanskje få deg et liv du også...Piiip...

Har lønsjpause så liv har jeg :) :) Men sitter ikke hele dagen og niiiileser på blogger bare for å grave opp dirt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor leser du hvis du blir kvalm av det???

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Bare for å kunne svare sånne som dere som har et behov for å rakke ned på noen som faktisk prøver å endre livet til noe bedre....... duh!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å kunne svare sånne som dere som har et behov for å rakke ned på noen som faktisk prøver å endre livet til noe bedre....... duh!!!!

Ingen har sagt at hun ikke har prøv å endre livet sitt...Hun gis cred for de kiloene hun har gått ned. Tror du misser poenget her...som er at hun lyver og har blitt tatt i løgn flere ganger. Syns du det er helt greit??

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Har lønsjpause så liv har jeg :) :) Men sitter ikke hele dagen og niiiileser på blogger bare for å grave opp dirt.

Det gjør faktisk ikke jeg heller..har mer enn nok annet å gjøre :) Men det er interessant å lese om noen som kommer fra samme sted som søstern, niesen og nevøen min :) Som hun har gått på skolen sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sagt at hun ikke har prøv å endre livet sitt...Hun gis cred for de kiloene hun har gått ned. Tror du misser poenget her...som er at hun lyver og har blitt tatt i løgn flere ganger. Syns du det er helt greit??

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Heldigvis så kjenner jeg ikke til at hun juger og ikke bryr det meg så mye da jeg ikke kjenner dama, men om hun så gjør det betyr det ikke at det dermed gir meg en rett i å hetse og være stygg heller....?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...