Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heldigvis så kjenner jeg ikke til at hun juger og ikke bryr det meg så mye da jeg ikke kjenner dama, men om hun så gjør det betyr det ikke at det dermed gir meg en rett i å hetse og være stygg heller....?

Nå gjør du det....Så det du sier er at du gir f...i om folk lyver altså?

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå gjør du det....Så det du sier er at du gir f...i om folk lyver altså?

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Å herreminhatt jeg gir meg overende!!! Finn noe annet å kverrulere på -ergo jeg kjenenr ikke dama, hun har ikke så mye innflytelse utover at hun skriver en blogg og det påvirker ikke meg nevneverdig. Seriøst! Tror jeg gir meg her før det blir enda mer kverrulering :o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreminhatt jeg gir meg overende!!! Finn noe annet å kverrulere på -ergo jeg kjenenr ikke dama, hun har ikke så mye innflytelse utover at hun skriver en blogg og det påvirker ikke meg nevneverdig. Seriøst! Tror jeg gir meg her før det blir enda mer kverrulering :o

:sinnatagg:

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller syns flere at helene har blitt enda større igjen? Hva faen skjer med det??? :S hun sier jo hun trener og er så flink, men det syns jo ikke? Er nesten sjokket.



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg, eller syns flere at helene har blitt enda større igjen? Hva faen skjer med det??? :S hun sier jo hun trener og er så flink, men det syns jo ikke? Er nesten sjokket.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Ikke bare du som syns det....men alle kommentarer som påpeker hennes vekt blir konsekvent slettet...uansett hvor saklige de måtte være! Uspiselig dame som manipulerer og lyver så det renner av henne....

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Har hun glemt å trene armene sine? Om 4 mnd er det 4 år siden hun og mannen inngikk treningsløftet...men de armene ser ganske utrente ut! Påstår noen at de har trent så mye og så lenge som det hun gjør...da bør det vises på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmer ikke, men jeg må si jeg lurer på hva som skjer :s hun er jo faktisk blitt ganske mye tyngre igjen, skulle ønske vi kunne få et svar på hvorfor .. fremfor glefsing. Kanskje det ville vært smart av henne!



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La også merke til et bilde på instagram, av at hun ble fristet av søtsaker inne på narvesen, også har hun meldt at hun nå må konse om studiene og PT utdanningen. Men herlighet, man har tid til å gå ut å gå seg en svettetur hver dag, noe hun bør fokusere på fremfor styrketrening og proteibarer så det suser..



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmer ikke, men jeg må si jeg lurer på hva som skjer :s hun er jo faktisk blitt ganske mye tyngre igjen, skulle ønske vi kunne få et svar på hvorfor .. fremfor glefsing. Kanskje det ville vært smart av henne!

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Mange som lurer på det....hun spretter rett opp i forsvar hvis man spør henne...En naturlig reaksjon når man treffer en øm tå/skyldfølelse/dårlig samvittighet.....Men at hun lar det gå utover leserne viser bare hvor lite hun respekterer leserne sine. Alt hun vil er å bli kjent..koste hva det koste vil! Når man presterer å si at man har en hemelig drøm om å komme i Dagbladet...da sier det ganske mye..og det at hun sier selv at hun er linselus....Fortell oss noe vi ikke vet da Helene Drage!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La også merke til et bilde på instagram, av at hun ble fristet av søtsaker inne på narvesen, også har hun meldt at hun nå må konse om studiene og PT utdanningen. Men herlighet, man har tid til å gå ut å gå seg en svettetur hver dag, noe hun bør fokusere på fremfor styrketrening og proteibarer så det suser..

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Nemlig! Og hun skal bli PT og skjønner ikke såpass engang......auuch!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.. tror dere hun spiser mye? Vi får jo aldri se bilder av hva hun spiser omtrent. Jeg syns 4 speltlomper er mye, selvom det kanskje ikke er så myyye kcal i en, men 4 stykk til lunsj er for mye når man skal ned i vekt. Syns jeg da!!



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh.. tror dere hun spiser mye? Vi får jo aldri se bilder av hva hun spiser omtrent. Jeg syns 4 speltlomper er mye, selvom det kanskje ikke er så myyye kcal i en, men 4 stykk til lunsj er for mye når man skal ned i vekt. Syns jeg da!!

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Tror hun spiser mer enn det hun vil innrømme! 1 speltlompe inneholder 64 kcal og med smeltet ost på og litt annet så blir det fort flere kcal enn nødvendig..

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare du som syns det....men alle kommentarer som påpeker hennes vekt blir konsekvent slettet...uansett hvor saklige de måtte være! Uspiselig dame som manipulerer og lyver så det renner av henne....

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Er det bare meg, eller syns flere at helene har blitt enda større igjen? Hva faen skjer med det??? :S hun sier jo hun trener og er så flink, men det syns jo ikke? Er nesten sjokket.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Og hun som skryter så fælt av at hun er en ærlig blogger.....veeel...... :fnise:

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert 350 kcal m ost og skinke, til lunsj er d litt for mye for å kunne gå nedover når man er på hennes størrelse.



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir sikkert 350 kcal m ost og skinke, til lunsj er d litt for mye for å kunne gå nedover når man er på hennes størrelse.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Helt greit å spise det hvis man trener så mye som det hun påstår at hun gjør...men mange som ikke tror helt på at hun trener så mye som hun vil ha det til...

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stygt folk skriver her! Kan hun ikke få ha vekten sin i fred?

Blogger man offentlig om hvor mye man liksom har gått ned og blir tatt i løgn...da må man regne med å få reaksjoner på det!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogger man offentlig om hvor mye man liksom har gått ned og blir tatt i løgn...da må man regne med å få reaksjoner på det!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

enig!!!

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...