Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest paramount

http://instagram.com/p/s2ErxvNFUC/?modal=true

Helene som russ, ca. 19 år. I dag er hun 26? Hun ser da ganske normalvektig ut på russebildet, hvordan nådde hun i det store hele 140 kilo?

Anonymous poster hash: 6d5e7...294

Nå er det hun selv som påstår at hun nådde 141 kg, for noen steder står det 114 kg og andre steder 135.....Det skurrer veldig rundt hele personen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det hun selv som påstår at hun nådde 141 kg, for noen steder står det 114 kg og andre steder 135.....Det skurrer veldig rundt hele personen!

Dette har plaget meg lenge. Man glemmer ikke at man har veid 141 kilo. Hvordan glemmer man et så høyt tall? Hadde jeg selv sett 141 på vekten hadde jeg aldri glemt det uansett hvor jævlig det enn er.

Anonymous poster hash: 6d5e7...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Dette har plaget meg lenge. Man glemmer ikke at man har veid 141 kilo. Hvordan glemmer man et så høyt tall? Hadde jeg selv sett 141 på vekten hadde jeg aldri glemt det uansett hvor jævlig det enn er.

Anonymous poster hash: 6d5e7...294

Point taken! Det er akkurat det...INGEN glemmer at man har veid 141 kg...no way!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tør å spørre henne i team helene drage gruppa om hva hun faktisk veide? Eller? ;)



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som tør å spørre henne i team helene drage gruppa om hva hun faktisk veide? Eller? ;)

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Vet at flere har prøvd men atbde blir beskyldt for å angripe henne..??!!!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen syyykt fine bilder!!!

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Bare så synd bildet er fotoshoppet....og det fra en blogger som kaller seg ærlig...yeah right!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så synd bildet er fotoshoppet....og det fra en blogger som kaller seg ærlig...yeah right!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

For et sytete menneske du er :D de som tar slike bilder får jo selvfølgelig litt redigering for å få et mest mulig resultat. Ditt lille, lille menneske. Hva trodde du egentlig? Man tar jo sånne bilder for å vise seg frem, det sier seg jo selv, for oss oppegående mennesker skjønner jo det.

Nå får dere roe dere ned noen hakk her syns jeg! Er dere så misunnelige?

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sytete menneske du er :D de som tar slike bilder får jo selvfølgelig litt redigering for å få et mest mulig resultat. Ditt lille, lille menneske. Hva trodde du egentlig? Man tar jo sånne bilder for å vise seg frem, det sier seg jo selv, for oss oppegående mennesker skjønner jo det.

Nå får dere roe dere ned noen hakk her syns jeg! Er dere så misunnelige?

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Litt redigering?? Hahahaa...morsomt :) Hvor har du det fra at jeg er misunnelig??? Typisk Helene Drage kommentar....

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt redigering?? Hahahaa...morsomt :) Hvor har du det fra at jeg er misunnelig??? Typisk Helene Drage kommentar....

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Det har jeg fra måten du skriver på, veldig lett å gjennomskue serru.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg fra måten du skriver på, veldig lett å gjennomskue serru.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Jammen da har du sikkert gjennomskuet hva det er jeg er sååå misunnelig på også da..Gleder meg til å lese det faktisk!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et sytete menneske du er :D de som tar slike bilder får jo selvfølgelig litt redigering for å få et mest mulig resultat. Ditt lille, lille menneske. Hva trodde du egentlig? Man tar jo sånne bilder for å vise seg frem, det sier seg jo selv, for oss oppegående mennesker skjønner jo det.

Nå får dere roe dere ned noen hakk her syns jeg! Er dere så misunnelige?

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Relativt liten du også da siden du henger deg med på diskusjonen...

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig på jobb damer? Haha. Kom dere ut å beveg på den mest sansynlige feite ræva deres ;)

Er ikke rart en er så sur når menna deres ikke har lyst på dere mer? Ut å trene vettu :)

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Jammen da veit vi hvorfor Dragen er så sur...takk for info :)

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske åpenbart at det er ganske mange som projiserer sine egne såre vektfølelser over på HD. Uansett hvor lite sympatisk hun opptrer på blogg/kommentarfelt/facebook/whatever er det ganske morsomt å se folk som ikke ville fortalt folk hva de veide med en pistol rettet mot hodet insisterer på at hun skal tegne og forklare hvor mye hun har trøstespist seg opp i vekt den siste tiden. Hvem i alle dager tror dere at dere er? Hvor mye en person ønsker å dele om sitt privatliv er EN TIL EN bestemt av hvor mye den personen ØNSKER å dele om sitt privatliv.

Det er ikke som om hun ikke har skrevet om vektoppgangen i flere innlegg tidligere. For eksempel her:

http://www.helenedrage.com/min-store-frykt/

Og bare siden det er åpenbart at hun leser her inne: Pretty please, slutt å bruke smilefjes i blogginnleggene dine. Det er blogginnlegg, ikke SMS ;):P :D



Anonymous poster hash: 4e3dd...592
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke noe problem for meg å fortelle hva jeg veier...71 kg...sånn...fornøyd? Jeg er ihvertfall fornøyd med min vekt. Og om jeg bruker smileys eller ikke...who cares...:)



Anonymous poster hash: d49bc...d46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fått den type tilbakemelding flere ganger men å ta det til seg...nei hvorfor skulle hun det...*hennes blogg..hennes regler*...Like greit å si at jeg vet best og gir f...i hva andre måtte synse og mene!! Det smerter å lese et så halvferdig språk.... :sjokkert:



Anonymous poster hash: d49bc...d46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk instagrammen hennes, mange gamle bilder for litt over et år siden, da var hun virkelig slank!



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk instagrammen hennes, mange gamle bilder for litt over et år siden, da var hun virkelig slank!

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Det er mer enn hva man kan si om henne nå...uansett hvilken anstrengt positur hun prøver på....Men hvem faen er disse 3000 som følger henne blindt?? Er de virkelig så naive eller vet de ikke bedre.... :vetikke:

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...