Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest paramount

Hele internett oppfører seg som en saueflokk da. En dag er det Hard Kåre for alle pengene, en annen dag er det kun å lytte til jobben og ikke jobbe så hardt, for det er jo slitsomt.

zzzzzzzzzzzz

:fnise: ...Hard Kåre......Dagens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GlutenBlaster

Det er vel det ingen som nekter henne? Det er ikke akkurat en beskyttet tittel. Om noen har lyst å betale henne for å trene dem så er de i sin fulle rett til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Det er vel det ingen som nekter henne? Det er ikke akkurat en beskyttet tittel. Om noen har lyst å betale henne for å trene dem så er de i sin fulle rett til det.

Nei dessverre er det ikke det...en beskyttet tittel altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Har hun gått opp i vekt nå? Synes hun ser kvapsete og større ut.

Hun sier det selv i sitt siste innlegg...at hun har gått opp i vekt dette året...Ikke så vanskelig å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stusser over at hun er et unikt tilfelle av menneskearten som klarer å få "influensa" flere ganger i året, hvert eneste år. Selv om det er et virus og man blir immun for viruset når man får det. Og utrolig nok tar det bare et par sykedager å bli frisk hver gang.

Enten det eller så aner hun ikke hva influensa er og forveksler det med forkjølelse :P Eller så lyver hun :plystre:

Prøvde å kommentere det, men *sjokk* det ble ikke godkjent..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Stusser over at hun er et unikt tilfelle av menneskearten som klarer å få "influensa" flere ganger i året, hvert eneste år. Selv om det er et virus og man blir immun for viruset når man får det. Og utrolig nok tar det bare et par sykedager å bli frisk hver gang.

Enten det eller så aner hun ikke hva influensa er og forveksler det med forkjølelse :P Eller så lyver hun :plystre:

Prøvde å kommentere det, men *sjokk* det ble ikke godkjent..

Nei det er det vanlige det...Vet ikke hvor mange ganger jeg har spurt om hvilket år det var hun ble norgesmester i slow-dance,,,fortsatt ikke fått noe svar....Ja hun har influensa oftere enn noen jeg vet om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Veldig lite aktivitet på facebooksiden til bloggen hennes og på bloggen for tiden. Stressa periode eller så er kanskje ikke leserne like begeistret for den nye og moderate tilnærmingen?

Endret av GlutenBlaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Veldig lite aktivitet på facebooksiden til bloggen hennes og på bloggen for tiden. Stressa periode eller så er kanskje ikke leserne like begeistret for den nye og moderate tilnærmingen?

Begge deler tror jeg....Hennes versjon er eksamenslesning, men å plutselig snu så veldig mtp vekt/trening fordi hun har lagt på seg og ikke klarer å gå ned virker svært lite troverdig...Folket er lei av Vinglepetter kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest paramount

Nå er hun blitt PT. Lykke til!

...men fortsatt ikke har sin egen motivasjon tilstede...ei heller har det psykiske på plass.....veeel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Der går an å være sykepleier uten å være helt frisk f.eks. Man kan lære bort til andre, selv om man ikke klarer helt følge det man vet man burde selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Vel. Der går an å være sykepleier uten å være helt frisk f.eks. Man kan lære bort til andre, selv om man ikke klarer helt følge det man vet man burde selv.

Da går man foran med et dårlig eksempel spør du meg! Klarer man som PT ikke å motivere seg selv engang...hvordan skal man da kunne motivere andre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Er jobben til en PT å være er godt eksempel, eller å få det beste ut av folk?

Begge deler mener jeg! Og flere forteller om ei ganske aggressiv jente som banner og sverter og er ganske ufin mot f.eks noen av de i dette teamet hennes...og på bloggen. Hvis du mener at en slik oppførsel får frem det beste i folk...vel....

Endret av paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes bare det blir litt vel enkelt å gå ut i fra at hun ikke kan være profesjonell, bare fordi hun ikke klarer det helt selv. En psykolog kan hjelpe andre, selv om h*n har problemer selv. En lege kan hjelpe folk selv om h*n ikke er særlig sunn selv osv. Det er forskjell på det private og personlige planet og det profesjonelle.

Vet ikke om du har gått på skole, men man er i stand til å ta til seg lære og lære bort til andre, selv om man ikke bruker lærdommen på seg selv.

Hva hun gjør på bloggen og hva hun gjør når hun tar på seg PT - trøya, og går inn i rollen som PT trenger ikke ha noe sammenheng.

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg synes bare det blir litt vel enkelt å gå ut i fra at hun ikke kan være profesjonell, bare fordi hun ikke klarer det helt selv. En psykolog kan hjelpe andre, selv om h*n har problemer selv. En lege kan hjelpe folk selv om h*n ikke er særlig sunn selv osv. Det er forskjell på det private og personlige planet og det profesjonelle.

Vet ikke om du har gått på skole, men man er i stand til å ta til seg lære og lære bort til andre, selv om man ikke bruker lærdommen på seg selv.

Hva hun gjør på bloggen og hva hun gjør når hun tar på seg PT - trøya, og går inn i rollen som PT trenger ikke ha noe sammenheng.

Og den nedlatenheten synes du er helt på sin plass...fordi?... *vet ikke om du har gått på skole*...Ikke klarer det helt selv...Du er klar over at du snakker om en lystløgner som er fersket i løgn flere ganger? Som har 3 forskjellige startvekter? Som beskyldte folkene på KG for å sette ut falske rykter...Merkelig hvor stille det ble da bevisene kom på bordet...Folk som driver på sånn kan umulig ha det bra med seg selv. Og hva får deg til å tro at hun er veldig forskjellig i væremåten PT..kontra blogg? Har man en aggressiv væremåte kommer den fort til uttrykk..noe folk har snakket mye om når det gjelder henne. Tantebarna mine sier det samme, de gikk 3 år på skolen sammen med henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over verdens dummeste ting. Nemlig sånn hun poserer, med ene foten flatt i gulvet og andre beinet strukket ut på tå. Gjerne rumpa i en ekstremt uflatterende vinkel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...