Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest paramount

Hun har jo på VG-gammelbloggen Draconigena kalt seg selv rasist og skrevet at hun misliker utlendinger fra enkelte "suppeland" som hun kalte det, så... Men at hun ikke dømmer noen etter hudfarge.

..og hun påstår nå at hun IKKE ønsker å bidra til fremmedfrykt????? Ehhh...javel nei! Hvorfor var det da så viktig å poengtere at hun som fløy på henne var utlending???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GlutenBlaster

..og hun påstår nå at hun IKKE ønsker å bidra til fremmedfrykt????? Ehhh...javel nei! Hvorfor var det da så viktig å poengtere at hun som fløy på henne var utlending???

Vi kan godt late som at innvandrere fra enkelte områder har akkurat samme forhold til hunder som vi har, det har de altså ikke. Muslimer ser på hunder som urene, og i svært mange land er også rabies så pass utbredt at det å bli bitt eks. kan være livsfarlig. Da er de stort sett også mer redde for hunder enn det vi er. Helene poengterte at hun krysset over veien fordi hun ville unngå å gå for tett med hunden oppi dem. Det er for øvrig noe jeg selv har gjort når jeg har luftet hunder (særlig en jeg passet av type svær og litt skummel). Det er en 100% relevant saksopplysning. Innvandrere er mindre komfortable rundt hunder enn nordmenn er, jevnt over.

Herregud så desperate etter å finne problemer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Nå fortjener vel ingen å bli utsatt for vold, men det er samma f om det er en utlending eller nordmann som utøver den spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Nå fortjener vel ingen å bli utsatt for vold, men det er samma f om det er en utlending eller nordmann som utøver den spør du meg..

Så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skryter hun av at hun har fått en stalker. :)

Hvis det å bli observert fordi at galskapen bare er så underholdende.. Vær så god, her har du to.

Hun/du er rask med å "svare" på ting som blir sagt her, til være en som påstår at du ikke "gidder å se".

Endret av neiognei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Nå skryter hun av at hun har fått en stalker. :)

Hvis det å bli observert fordi at galskapen bare er så underholdende.. Vær så god, her har du to.

Hun/du er rask med å "svare" på ting som blir sagt her, til være en som påstår at du ikke "gidder å se".

Det er det flere som har lagt merke til...spesielt vennene hennes som rapporterer mye herfra..Og iflg henne selv leser hun aldri her inne på KG...det er det mannen hennes som gjør.... :sjokkert: Da vet jeg hva nicket hennes her inne er...:) Ikke så vanskelig å gjette det....

Endret av paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Det er det flere som har lagt merke til...spesielt vennene hennes som rapporterer mye herfra..Og iflg henne selv leser hun aldri her inne på KG...det er det mannen hennes som gjør.... :sjokkert:Da vet jeg hva nicket hennes her inne er... :)Ikke så vanskelig å gjette det....

For en utrolig lite stalker-aktig ting å si gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

For en utrolig lite stalker-aktig ting å si gitt :fnise:

..så fordi jeg har fulgt med i timen så er det jeg som er stalkeren..... :skratte:

Endret av paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikkegjestlenger

Jovisst! Kanskje det er gammelt bilde... :vetikke:

Men tinder kom vel etter hun giftet seg? Nei, ikke vet jeg, kan jo være mange grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Men tinder kom vel etter hun giftet seg? Nei, ikke vet jeg, kan jo være mange grunner.

Hun giftet seg i fjor.....Er Tinder nytt eller? Vet ikke hva det er engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Hun giftet seg i fjor.....Er Tinder nytt eller? Vet ikke hva det er engang :)

Tinder tok vel av i Norge i 2013. Er en del som er der inne bare for moro skyld, men jeg tenker av og til på at det sender jo ut et merkelig signal til dem som ser deg der, selv om man har avklart med partner at det er helt greit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest paramount

Tinder tok vel av i Norge i 2013. Er en del som er der inne bare for moro skyld, men jeg tenker av og til på at det sender jo ut et merkelig signal til dem som ser deg der, selv om man har avklart med partner at det er helt greit

Men hva er Tinder? Hva er konseptet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Det var en veldig gift ting å si, hehe :D

Det er en sjekkeapp på mobilen.

Det er det sikkert, men jeg visste faktisk ikke hva Tinder var for noe :) Ei heller har jeg mobil som jeg kan bruke app på. Mobil med sveiv.... :fnise: Men takk for svar :)

Endret av paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Det er det sikkert, men jeg visste faktisk ikke hva Tinder var for noe :) Ei heller har jeg mobil som jeg kan bruke app på. Mobil med sveiv.... :fnise: Men takk for svar :)

Pleier å være en klassisk indikator på folk som har vært lenge i fast forhold det der bare :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...