Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

Jeg synes å huske den tiden hun først begynte bloggingen/slankingen, og hvor mye hun kritiserte overvektige. Jeg skrev til og med en kommentar til henne da, og fikk et ganske spydig svar tilbake. Når har holdningene hennes forandret seg.

Jeg var innom og så litt på bloggen, er en stund siden sist. Like forvirret som alltid.

Hun var jo den som kritiserte Blondinebella og mente at Blondinebella godt kunne få seg noen fler muskler...ehhh...akkurat ja! Look who`s talking......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å bli jævlig lei av de "60" kg hun har gått ned, da det er helt tydelig at hun har gått opp mye av disse. Tror det er en slags passiv forsvarsposisjon å hedre overvektige og deres såkalte mot for å stå frem lettkledd på instagram. Det er lett å se gjennom..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Begynner å bli jævlig lei av de "60" kg hun har gått ned, da det er helt tydelig at hun har gått opp mye av disse. Tror det er en slags passiv forsvarsposisjon å hedre overvektige og deres såkalte mot for å stå frem lettkledd på instagram. Det er lett å se gjennom..

:pls: Kunne ikke vært mer enig! Iflg henne selv har hun gått opp 10 kg...veeeel....med hennes historie om løgner og justering av sannheten så tror jeg det jeg vil om akkurat dèt...Hun bruker enhver anledning for å vise seg frem..med så lite klær som mulig...og hun som selv har sagt at hun *hater attentionwhores*.......oooook.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Hun skriver i sin egen blogg at hun har en vekt på nittitallet. For de av oss som har godt øyemål for vekt er det lett å se at denne er nærmere 100 enn 90. Hvilket betyr at startvekten måtte ha vært nesten160 kg, noe den helt åpenbart aldri var.

Du har ikke sluttet å røyke om du begynner igjen. Du kan skryte over at du klarte å slutte men det er ikke dritimponerende. Jeg har sikkert variert opp og ned i vekt pluss minus 5 kg flere ganger men har ikke gått ned 40 kg av den grunn. :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hun skriver i sin egen blogg at hun har en vekt på nittitallet. For de av oss som har godt øyemål for vekt er det lett å se at denne er nærmere 100 enn 90. Hvilket betyr at startvekten måtte ha vært nesten160 kg, noe den helt åpenbart aldri var.

Du har ikke sluttet å røyke om du begynner igjen. Du kan skryte over at du klarte å slutte men det er ikke dritimponerende. Jeg har sikkert variert opp og ned i vekt pluss minus 5 kg flere ganger men har ikke gått ned 40 kg av den grunn. :P

Nemlig!! Det er nesten fascinerende å se hvordan hun faktisk tror på det selv! Det var det med selvinnsikt da........Og de aller fleste jeg kjenner som er fornøyd med kroppen sin trenger ingen PT, så hvorfor hun nå kjører elsk deg selv kampanje samtidig som hun fisker etter kunder...det blir litt *rart*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iflg henne selv veier hun 90..og noe.....

Jeg syns det ser ut som ganske mange kilo fra bildene på minste noteringen hennes og til bildene nå, og så mye som hun trener så må hun jo da ha ett enormt kaloriinntak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg syns det ser ut som ganske mange kilo fra bildene på minste noteringen hennes og til bildene nå, og så mye som hun trener så må hun jo da ha ett enormt kaloriinntak?

..hun sier selv at hun trener 5 ganger i uken...Uten å virke slem eller spydig...jeg syns ikke det ser ut som hun har trent 5 ganger i uken i 4 år..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Jeg syns det ser ut som ganske mange kilo fra bildene på minste noteringen hennes og til bildene nå, og så mye som hun trener så må hun jo da ha ett enormt kaloriinntak?

Forskjell på å trene der enhver reps teller og man tyner seg selv, og komfortpumping på gymmet der man ikke pusher seg forbi 60 prosent, tar noen bilder, og baserer seg på halvtung styrke store deler av tiden. Blir ingen store treningsresultater av sånt. Kan umulig være noe særlig progresjon i belastning heller, hun dytter rundt på vekter som en på 30-40 kg mindre fint kunne hatt som treningsvekter etter noen års styrketrening og det har hun gjort så lenge jeg har lest bloggen.

Begge bildene er før og etterbilder hun har delt selv både på bloggen i artikler og på Google så da må der være greit å poste dem her.

http://imgur.com/kkaOtav

Endret av GlutenBlaster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Forskjell på å trene der enhver reps teller og man tyner seg selv, og komfortpumping på gymmet der man ikke pusher seg forbi 60 prosent, tar noen bilder, og baserer seg på halvtung styrke store deler av tiden. Blir ingen store treningsresultater av sånt. Kan umulig være noe særlig progresjon i belastning heller, hun dytter rundt på vekter som en på 30-40 kg mindre fint kunne hatt som treningsvekter etter noen års styrketrening og det har hun gjort så lenge jeg har lest bloggen.

Begge bildene er før og etterbilder hun har delt selv både på bloggen i artikler og på Google så da må der være greit å poste dem her.

http://imgur.com/kkaOtav

U said it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å trene der enhver reps teller og man tyner seg selv, og komfortpumping på gymmet der man ikke pusher seg forbi 60 prosent, tar noen bilder, og baserer seg på halvtung styrke store deler av tiden. Blir ingen store treningsresultater av sånt. Kan umulig være noe særlig progresjon i belastning heller, hun dytter rundt på vekter som en på 30-40 kg mindre fint kunne hatt som treningsvekter etter noen års styrketrening og det har hun gjort så lenge jeg har lest bloggen.

Begge bildene er før og etterbilder hun har delt selv både på bloggen i artikler og på Google så da må der være greit å poste dem her.

http://imgur.com/kkaOtav

Sant det du sier, jeg trente mye styrke med halvtunge vekter, og løp 10 minutter på mølla. Men det skjedde ikke noe. Nå som jeg trener TUNG styrke, og løper 4 dager i uken skjer det masse. Tror kanskje problemet er at hun tror hun er en fitness utøver? Må være kjedelig når man har vært så flink å gått ned mange kilo også bare sabotere seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Sant det du sier, jeg trente mye styrke med halvtunge vekter, og løp 10 minutter på mølla. Men det skjedde ikke noe. Nå som jeg trener TUNG styrke, og løper 4 dager i uken skjer det masse. Tror kanskje problemet er at hun tror hun er en fitness utøver? Må være kjedelig når man har vært så flink å gått ned mange kilo også bare sabotere seg selv.

Hun har hatt de beste hjelperne på laget...Silje Mariela bl.annet. div coacher og PT`er....da gjenstår det kun ett menneske som ikke gjør det hun får beskjed om...henne selv...Vondt i viljen kalles det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har hatt de beste hjelperne på laget...Silje Mariela bl.annet. div coacher og PT`er....da gjenstår det kun ett menneske som ikke gjør det hun får beskjed om...henne selv...Vondt i viljen kalles det også...

Ja jeg skulle gjerne hatt all den hjelpen, sponsingen og slikt! Hun har jo alle muligheter til å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Ja jeg skulle gjerne hatt all den hjelpen, sponsingen og slikt! Hun har jo alle muligheter til å få det til.

Nettopp! Når man vet at hun har brukt 4 år og hatt all den hjelpen.....dèt sier det meste om viljen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Feit kjærring og stolt av det*...skriver hun...Javel..og da sutrer du når folk kommenterer deg...fordi? Og du ønsker å hjelpe andre å gå ned i vekt...fordi???

Da må du lese mer nøye.

Hun referer til et annet blogginnlegg av en annen blogger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Da må du lese mer nøye.

Hun referer til et annet blogginnlegg av en annen blogger.

Det vet jeg, men Helene sier jo selv at hun er stolt av sin str.....derav min kommentar. Og så lenge siden er det ikke siden hun var den som selv kritiserte andre overvektige..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hvorfor får denne tråden lov til å eksistere? Den er jo rett og slett slem

Slem...fordi? Nå er det jo hun som legger ut om hvor mye hun trener og hvor mye hun har gått ned...og blir man da fersket i løgn slik hun har blitt flere ganger....Hun skriker etter oppmerksomhet..hun får det..sikkert ikke den type hun higer etter. Holder man leserne sine for narr..slik FF også gjør...da får man høre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Når man har bestemt seg for å være en offentlig person som fremmer sin egen vektnedgang i fitnessbloggen, VG, side2 osv osv osv og i tillegg selger tjenester for å hjelpe andre ned i vekt må det være lov å stille spørsmålstegn ved enkelte ting.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...