Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal hun være på God Morgen Norge for å snakke om appelsinhud.

Ser på det nå.Er ikke dette litt overdrevet? Hvis hun virkelig ikke bryr seg,hvorfor lage så mye oppstyr ut av dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Ser på det nå.Er ikke dette litt overdrevet? Hvis hun virkelig ikke bryr seg,hvorfor lage så mye oppstyr ut av dette?

*litt overdrevet*..?? Veldig spør du meg..og flere...Snakk om å bidra til kroppsfokus! Greit nok at appelsinhud er normalt, men ingen skal komme og si at det er pent....

Men hva forventer hun egentlig når hun legger ut så mange bilder av seg selv og gjerne med minimalt av klær..?

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint at det blir blåst litt opp jeg.

Hvorfor skal man ikke få gå i shorts fordi man har appelsinhud? Ingen som har sagt at det er pent heller, det er bare relativt normalt. Hun som hvilken som helst annen person har like stor rett til å ha på seg shorts synes jeg :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Synes det er fint at det blir blåst litt opp jeg.

Hvorfor skal man ikke få gå i shorts fordi man har appelsinhud? Ingen som har sagt at det er pent heller, det er bare relativt normalt. Hun som hvilken som helst annen person har like stor rett til å ha på seg shorts synes jeg :)

Nå er det vel ikke akkurat det som er poenget..Poenget er at hun er så hårsår og føler seg mobbet og hetset hvis det kommer et kritisk spørsmål. Unødvendige kommentarer som feit hval osv...det er ikke det det handler om men saklige konstruktive kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Nå er det vel ikke akkurat det som er poenget..Poenget er at hun er så hårsår og føler seg mobbet og hetset hvis det kommer et kritisk spørsmål. Unødvendige kommentarer som feit hval osv...det er ikke det det handler om men saklige konstruktive kommentarer.

Det er jo ikke alle kritiske spørsmål som fremstilles som saklige og konstruktive, da. Og det er det lov å reagere på.

"Jeg ville ikke hatt en overvektig PT, fatter ikke at noen andre vil ha det" er ikke saklig og konstruktivt.

Mange av kommentarene her er ikke konstruktive.

Jeg er enig i at man må tåle litt dritt hvis man blogger, men det betyr IKKE at man bare skal stå og ta imot uten å ta til motmæle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel ikke akkurat det som er poenget..Poenget er at hun er så hårsår og føler seg mobbet og hetset hvis det kommer et kritisk spørsmål. Unødvendige kommentarer som feit hval osv...det er ikke det det handler om men saklige konstruktive kommentarer.

Jeg tror hun er klar over at hun er overvektig da, så skjønner ikke hvordan det blir saklig og konstruktiv kritikk mot henne ;) er jo det de fleste innlegg her inne handler om. Hvordan dere ikke vil ha en pt som er overvektig .. Fair enough, finnes dog mange som ikke bryr seg om det. At hun er hårsår fordi hun ikke nødvendigvis godtar kommentarer som går på at hun burde skamme seg som går i shorts, det synes jeg faktisk ikke. Hårsår rundt andre ting, mye mulig. men det er igjen ikke det som i hovedsak blir dratt fram i denne tråden og heller ikke i saken i media.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint at det blir blåst litt opp jeg.

Hvorfor skal man ikke få gå i shorts fordi man har appelsinhud? Ingen som har sagt at det er pent heller, det er bare relativt normalt. Hun som hvilken som helst annen person har like stor rett til å ha på seg shorts synes jeg :)

Helt enig i at hun må få gå kledd som hun vil,og appelsinhud er ingenting å skamme seg over.Er absolutt ingen tilhenger av folk som slenger slike kommentarer til henne eller andre.

Det jeg reagerer på er at hun svarer mange av de vennligsinnede leserne sine temmelig frekt.F.eks.da hun hadde skrevet et innlegg om lettbrus,og fikk en uskyldig kommenar om at lettbrus kanskje ikke var så sunt.Da ble hun sur,og alle kunne se hvordan hun tar ting opp i verste mening.

Så derfor tror jeg denne appelsinhud-diskusjonen egentlig ikke handler om hetsing av kvinner med appelsinhud,men å skaffe seg selv sympati og oppmerksomhet.Hvis folk hadde lest bloggen hennes og sett måten hun svarte enkelte leserne på hadde de kanskje fått et annet inntrykk av henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at hun må få gå kledd som hun vil,og appelsinhud er ingenting å skamme seg over.Er absolutt ingen tilhenger av folk som slenger slike kommentarer til henne eller andre.

Det jeg reagerer på er at hun svarer mange av de vennligsinnede leserne sine temmelig frekt.F.eks.da hun hadde skrevet et innlegg om lettbrus,og fikk en uskyldig kommenar om at lettbrus kanskje ikke var så sunt.Da ble hun sur,og alle kunne se hvordan hun tar ting opp i verste mening.

Så derfor tror jeg denne appelsinhud-diskusjonen egentlig ikke handler om hetsing av kvinner med appelsinhud,men å skaffe seg selv sympati og oppmerksomhet.Hvis folk hadde lest bloggen hennes og sett måten hun svarte enkelte leserne på hadde de kanskje fått et annet inntrykk av henne.

Vil jo straffe seg over tid å ikke klare å svare folk skikkelig da.

Jeg leser som sagt tidligere ikke bloggen hennes, og er ikke fast leser av kommentarfelt selv. Jeg reagerer bare på diskusjonen her inne, den er svært lite saklig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Så derfor tror jeg denne appelsinhud-diskusjonen egentlig ikke handler om hetsing av kvinner med appelsinhud,men å skaffe seg selv sympati og oppmerksomhet.Hvis folk hadde lest bloggen hennes og sett måten hun svarte enkelte leserne på hadde de kanskje fått et annet inntrykk av henne.

Men det er jo likevel flott at hun får fokus på hets av overvektige kvinner som trener eller er PT-er? Selv om dere syns hun er en kjip blogger kan jo budskapet i nyhetssaken nå være BRA?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Men det er jo likevel flott at hun får fokus på hets av overvektige kvinner som trener eller er PT-er? Selv om dere syns hun er en kjip blogger kan jo budskapet i nyhetssaken nå være BRA?!

Det er da ingen som har sagt noe annet! Men det virker som hun glemmer at hun selv har bedt FF om å legge på seg og Blondinebella ...hun kunne godt gå ned noen kilo. Hvem hetser sa du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo likevel flott at hun får fokus på hets av overvektige kvinner som trener eller er PT-er? Selv om dere syns hun er en kjip blogger kan jo budskapet i nyhetssaken nå være BRA?!

Budskapet er bra,og viktig.Og personlig synes jeg det er flott at ikke alle PTere er støpt i samme form. Det må være opp til hver enkelt hvem de vil ha som PT.

Det jeg reagerer på er at hun klager på ufine kommentarer,men hun kommer jo med slike kommentarer til folk selv også,uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Budskapet er bra,og viktig.Og personlig synes jeg det er flott at ikke alle PTere er støpt i samme form. Det må være opp til hver enkelt hvem de vil ha som PT.

Det jeg reagerer på er at hun klager på ufine kommentarer,men hun kommer jo med slike kommentarer til folk selv også,uten grunn.

Jeg la merke til noe hun sa under GMN innlegget: Jeg kan forstå at noen ikke vil ha en trener som ikke er radmager og topptrent....Men vi som da sier at vi ikke vil ha en overvektig trener...vi hetser/mobber...Hvor er logikken...? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Jeg la merke til noe hun sa under GMN innlegget: Jeg kan forstå at noen ikke vil ha en trener som ikke er radmager og topptrent....Men vi som da sier at vi ikke vil ha en overvektig trener...vi hetser/mobber...Hvor er logikken...? :klo:

Kontekst - kontekst - kontekst - og formulering.

Det er helt greit å mene at man ikke vil ha en overvektig PT. Det er greit å svare det hvis noen spør. Men det er ikke greit å slenge slike kommentarer til en PT når det ikke har noe med saken å gjøre. Da blir det usaklig. Det er heller ikke greit å så tvil om motivasjonen til oss som ikke har noe imot en overvektig PT, eller å formulere seg slik at det høres ut som ingen vil ha en overvektig PT.

Jeg sier ikke at Helene er en engel, men man trenger ikke å bli usaklig og destruktiv bare fordi man mener hun er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Det jeg reagerer på er at hun klager på ufine kommentarer,men hun kommer jo med slike kommentarer til folk selv også,uten grunn.

Det er jo greit nok, men det er jo ikke bare det som blir diskutert her. :) Når bloggere er ufine syns jeg man skal la vær å synke til samme nivå, og prøve å late som det er så saklig og konstruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kan hun ikke sette ned den der høyrefoten sin? Hvert bidige bilde er den på tå... Er det noe kronisk kanskje? :P

Men fra spøk til revolver. Jeg hadde kanskje tatt henne seriøst som PT kort tid etter den store vektnedgangen, men nå har hun liksom hold på å slanke seg i mange år uten store resultater. Iallefall når det virker som hun trener målrettet mot en vektnedgang... Men jeg er ikke fast leser, så vet ikke mye. Men jeg måtte nok hatt noen konkrete GODE resultater for å ha tillit til en overvektig PT.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er klippet fra God Morgen Norge hvis noen vil se

http://www.tv2.no/v/895664/

Okey, unnskyld meg, jeg vet kameraet legger på noen kg, menne, hun sa hun veide 140 kg. Og gikk ned 60 kg. Det betyr hun var nede på 80 kg. Jeg vet det er den evige "hvor mye hun gikk ned"-diskusjonen, men hun kan umulig være 80 kg nå?! Det er ikke mulig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, unnskyld meg, jeg vet kameraet legger på noen kg, menne, hun sa hun veide 140 kg. Og gikk ned 60 kg. Det betyr hun var nede på 80 kg. Jeg vet det er den evige "hvor mye hun gikk ned"-diskusjonen, men hun kan umulig være 80 kg nå?! Det er ikke mulig...

Hun har jo sagt hun har gått opp noen kg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...