Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble litt kort det forrige svaret, nå, det siste året har hun jo ikke akkurat gått ned i vekt, det er mye kjedeligere. Joda, hvis hun greier å leve av det, værsågod. Men kommer ikke til å bruke penger på å være med henne og resten av jentene på et forum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GlutenBlaster

De er jo helt irrelevant. Du kan ha lyst til å hjelpe alle, men man skal uansett ikke jobbe _gratis_. Man kan brenne for jobben sin, men ikke ønske å gi bort arbeidskraften sin gratis av den grunn.

Uansett pleier sånne lukkede nettsamfunn med betalingsmur å feile katastrofalt etter ganske kort tid. Folk gidder rett og slett ikke en ekstra sosial plattform å forholde seg til. Men for all del, hun får kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

De er jo helt irrelevant. Du kan ha lyst til å hjelpe alle, men man skal uansett ikke jobbe _gratis_. Man kan brenne for jobben sin, men ikke ønske å gi bort arbeidskraften sin gratis av den grunn.

Uansett pleier sånne lukkede nettsamfunn med betalingsmur å feile katastrofalt etter ganske kort tid. Folk gidder rett og slett ikke en ekstra sosial plattform å forholde seg til. Men for all del, hun får kjøre på!

Ser den....Spørsmålet jeg og sikkert flere med meg stiller oss er; hvordan kan man påstå at man vil hjelpe andre med overvekt når man ikke har klart å ta tak i sin egen overvekt? I januar er det 4 år! siden hun og mannen startet...Dette såkalte treningsløftet....Å bruke 4 år og ikke se mer trent ut virker *fishy* mener jeg...For hun sier jo selv at hun trener mye...Trener hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount, jeg synes du er veldig streng med helene. Sannheten er vel at 90 prosent eller noe går opp igjen etter og ha gått ned i vekt. I det minste innrømmer nå Helene det, og det er jo en egenskap mange overvektige som ikke trener synes er positivt. Jeg skal være enig i at hun burde slutte med 60 kg and counting fordi hun kan ikke ta utgangspunkt i minste vekt, men nåværende vekt. Og så reagerer jeg litt på at hun la ut i gruppen et treningsopplegg til redusert pris hvor jeg tror hun ytret et ønske om overvektige jenter, men som forutsetning at man hadde erfaring med styrketrening. Blir jo bakvendt å gi treningsprogram til overvektige med forutsetning om at man trener(!!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Paramount, jeg synes du er veldig streng med helene. Sannheten er vel at 90 prosent eller noe går opp igjen etter og ha gått ned i vekt. I det minste innrømmer nå Helene det, og det er jo en egenskap mange overvektige som ikke trener synes er positivt. Jeg skal være enig i at hun burde slutte med 60 kg and counting fordi hun kan ikke ta utgangspunkt i minste vekt, men nåværende vekt. Og så reagerer jeg litt på at hun la ut i gruppen et treningsopplegg til redusert pris hvor jeg tror hun ytret et ønske om overvektige jenter, men som forutsetning at man hadde erfaring med styrketrening. Blir jo bakvendt å gi treningsprogram til overvektige med forutsetning om at man trener(!!)

Streng? På hvilken måte? Jeg har vært overvektig selv og kan alle unnskyldningene i hele verden....akkurat som Helene innrømmer...at hun er verdensmester i unnskyldninger. At hun stadig vekk går hardt ut og skal stille i det ene og det andre for så å ombestemme seg 2 uker etterpå...det har vært mange slike innlegg. Det er en kunst å holde vekten når man har gått ned mye, mye handler om det psykiske og viljen...Hun sier selv at hun ikke har det psykiske på plass enda...Hvorfor skal hun da spesialisere seg på kosthold???????? Det er jo nettopp kostholdet hun ikke klarer å forholde seg til! Og som du påpeker...det blir helt bakvendt å gi treningsprogram til overvektige med forutsetning om at de trener....Da er det noe man ikke helt forstår mener jeg....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dorosseru

Nå har hun akkurat lagt ut et innlegg hvor hun spør følgerne sine på Facebook om de dømmer Personlige trenere kun etter utseende, kun et par dager etter at debatten gikk her inne. Spesielt siden hu hardnakket påstår at hun aldri leser her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tør å svare "ja" på det spørsmålet under fullt navn på hennes fb-side? Da blir du enten sablet ned av hylekoret eller blokkert ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Nå har hun akkurat lagt ut et innlegg hvor hun spør følgerne sine på Facebook om de dømmer Personlige trenere kun etter utseende, kun et par dager etter at debatten gikk her inne. Spesielt siden hu hardnakket påstår at hun aldri leser her inne.

Atter et bevis på at hun lyver når hun påstår at hun aldri leser her inne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hvem tør å svare "ja" på det spørsmålet under fullt navn på hennes fb-side? Da blir du enten sablet ned av hylekoret eller blokkert ;-)

Stort sett ingen....spesielt ikke når man vet hvordan hun har en tendens til å reagere på kritiske spørsmål...Edit: Og jeg ser at den ene som sier at hun ikke ville valgt en overvektig PT...hun blir grilla! Hva skjedde med å akseptere at noen ikke lar seg motivere av en overvektig PT???

Endret av paramount
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste innlegget om spørsmål og svar og digger litt at KG er et eget punkt. Tviler på at det er et spørsmål som kommer fra en reell leser.

Falt SPESIELT for disse to setningene:

"Noen av tingene som blir tatt opp er sikkert helt innafor, men om de virkelig var interessert i et svar, hvorfor ikke ta det med meg? "

og

"Diskusjon er alltid sunt, dessverre er det så mange som kompenserer for manglene diskusjons teknikk ved å slenge dritt istedet."

Er det ikke noe som heter "på seg selv kjenner man andre best" eller noe sånt? ;-) Har jo sett lesere gjøre gjentatte forsøk på å ta ting med henne via bloggen, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Leste innlegget om spørsmål og svar og digger litt at KG er et eget punkt. Tviler på at det er et spørsmål som kommer fra en reell leser.

Falt SPESIELT for disse to setningene:

"Noen av tingene som blir tatt opp er sikkert helt innafor, men om de virkelig var interessert i et svar, hvorfor ikke ta det med meg? "

og

"Diskusjon er alltid sunt, dessverre er det så mange som kompenserer for manglene diskusjons teknikk ved å slenge dritt istedet."

Er det ikke noe som heter "på seg selv kjenner man andre best" eller noe sånt? ;-) Har jo sett lesere gjøre gjentatte forsøk på å ta ting med henne via bloggen, for å si det sånn..

Den la jeg merke til også :) Og som jeg har sagt før...jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lagt igjen kommentar om når hun ble norgesmester i slow-dance...Hvorfor vil hun ikke svare på det mon tro...Og hun er den første som bør holde stilt om å slenge dritt i diskusjoner...flere som har opplevd akkurat dèt fra henne når de har prøvd å diskutere med henne...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Den la jeg merke til også :) Og som jeg har sagt før...jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lagt igjen kommentar om når hun ble norgesmester i slow-dance...Hvorfor vil hun ikke svare på det mon tro...Og hun er den første som bør holde stilt om å slenge dritt i diskusjoner...flere som har opplevd akkurat dèt fra henne når de har prøvd å diskutere med henne...!

Her kan jeg hjelpe, hehe. Hjemme til jul og titter i gamle fotoalbum. Mai 2001 danset jeg mitt første norgesmesterskap. De åpnet en klasse for slow nybegynnere. Vi var 6-7 som stilte. Førsteplassen kan se ut som Helene. I så fall, veldig feil å kalle seg norgesmester, men hun har en medalje i "gull" ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Her kan jeg hjelpe, hehe. Hjemme til jul og titter i gamle fotoalbum. Mai 2001 danset jeg mitt første norgesmesterskap. De åpnet en klasse for slow nybegynnere. Vi var 6-7 som stilte. Førsteplassen kan se ut som Helene. I så fall, veldig feil å kalle seg norgesmester, men hun har en medalje i "gull" ;)

Se der ja...da fikk vi svar på det...tilslutt..Ting tar tid :) men norgesmester....veeel.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...